Jotenkin on aika kummaa, että televisiossa peräkkäin mainostetaan ripulilääkettä ja ruoansulatusta nopeuttavaa jukurttia. Onkohan se jälkimmäinen liian tehokasta.
Mainoksia
19
279
Vastaukset
- tytsä..
telkkaa vai?
- se on ...
buddy-love kirjoitti:
Mutta vain ääni kuuluu.
Teen hommia.päällä jos et kato.
Mä olin joskus samanlainen. Nyt en oo avannu pariin vuoteen sitä.. se on ... kirjoitti:
päällä jos et kato.
Mä olin joskus samanlainen. Nyt en oo avannu pariin vuoteen sitä..Sittenkin sattuisi tulemaan jotain katsottavaa.
- kuuluu....
katsoa lievässä transsissa eikä huomioida mokomia juttuja
Meidän töllöstä tulee Christina Agileran "Keeps Getting Better"-video ja stereoista Madonnan edellinen levy. Kaikki helvetin toosat on päällä. Joulukuusen valot voisi jo sammuttaa. Luo sopivan infernaalisen tunnelman. ;-)
- Aguileran bosat :
oikeet vai silikonit???
- sellaista ohjelmaa :
jota ei voi katsoa kuin kännissä
- onnea!
Niin, keitähän ne olivatkaan ne ihmiset, jotka sinua erityisen älykäänä pitivät...*hmh* On muuten erikoiset aloitusmieltymykset sellaisilla!
*hmh*- älykästä :
vuoden 2005 paikkeilla...
- onnea!
älykästä : kirjoitti:
vuoden 2005 paikkeilla...
Voi olla noinkin, ts. ylipäätään ehkä silloin korkeintaan oli "älykästä", kun kaikki valopäät ei vielä olleet saaneet päähänsä erityisesti, erit. _tarmolla_(!) alkaa kiusata useampiakin palstan kaikkein keskustelukyvykkäimmistä keskustelijoista...
En tiedä, että mitä kuuria on itse kukin vetänyt, mutta ei muuten ihan aina loista(!) kiinnostavilla kysymyksenmuotoiluillaan ei, nämäkään kaikki buddy-love-tyylin mä "oon te kaikki"- floodaajat, tai sitten mun älylliset arvostukseni ja käsitystapani vain eroavat erittäin suuresti näiden joidenkin arvostuksista. ( Ei sitten erityisellä pahalla nimimerkki buddy-lovea kohtaan, satuin vain lukemaan arvon aloituksesi.)
Mitä näitä nyt sitten muita olis, vastaavia... - onnea!
Pikkupieni sellainen mahdollisuus voisi, noin teoriassa;(, tietysti olla mahdollista, että sinä arvon buddy-love olisit aloituksellasi viitannut esimerkiksi markkinointiin ja sen mahsollisen tarkoitushakuisuudenkin aspekteihin(?), sekä kys. kautta pyrkinyt saamaan juuri kys. asiasta keskustelua aikaan...En lukenut keskustelua kokonaisuudessaan, mutta veikannen kuitenkin, ettei tarkoitukses ollut toi...Sellainen näkyis nimittäin keskustelun kokonaisorientaatiossas sitten, se sellainenkin.
Luulenkin todennäköisemmän vaihtoehdon olevan, että sulla vain pamahti päähän ajatus ja että päätit sitten suorilta suoltaa sen keskustelupalstallekin, toki erityisesti kamujesi ihailtavaksi... - muille:
onnea! kirjoitti:
Pikkupieni sellainen mahdollisuus voisi, noin teoriassa;(, tietysti olla mahdollista, että sinä arvon buddy-love olisit aloituksellasi viitannut esimerkiksi markkinointiin ja sen mahsollisen tarkoitushakuisuudenkin aspekteihin(?), sekä kys. kautta pyrkinyt saamaan juuri kys. asiasta keskustelua aikaan...En lukenut keskustelua kokonaisuudessaan, mutta veikannen kuitenkin, ettei tarkoitukses ollut toi...Sellainen näkyis nimittäin keskustelun kokonaisorientaatiossas sitten, se sellainenkin.
Luulenkin todennäköisemmän vaihtoehdon olevan, että sulla vain pamahti päähän ajatus ja että päätit sitten suorilta suoltaa sen keskustelupalstallekin, toki erityisesti kamujesi ihailtavaksi...lukeeko noita joku?
- onnea!
muille: kirjoitti:
lukeeko noita joku?
.. sinä röyhkimys vastata, kun mun viestiini kerran vastaat. Vastaa kamulles, jos kamusi kommenttia haluat!
Ja juu ihan varmaan kuule sitä vähemmän lukee, mitä enemmän sun kalstaises palstansaastuttajamustamaalaajat saa päättää...
Oleks sä joku juntti? Ängänny julkiselle keskustelupalstalle ja tälläisella sitten työkses puolustelet kavereitas, tuhoten samalla mahdollisimaan paljon julkista keskustelua, niinkö kenties? Mene muualle ( ja ota maatiaiskamus mukaan!)! Sun osoittamasi kaltaista yliemotionaalisuutta ei tarvita missään...
Pitäydy konventioissa...
Jokainen osaa tolla tavalla "sulkea" ihmisiä pois keskusteluista...Luojan kiitos kaikki ei kuitenkaan ihan niin juntteja ole, että edes kykenisi toimimaan...hmh (olkoot).
Ootko sellainen multinikki myös? Eeehhe heh he hee? Sellaisille ainakin tekis muuten hyvää, kun muutama sormella osoittais ja naurais...
Outo! - tässä kenties :???
onnea! kirjoitti:
.. sinä röyhkimys vastata, kun mun viestiini kerran vastaat. Vastaa kamulles, jos kamusi kommenttia haluat!
Ja juu ihan varmaan kuule sitä vähemmän lukee, mitä enemmän sun kalstaises palstansaastuttajamustamaalaajat saa päättää...
Oleks sä joku juntti? Ängänny julkiselle keskustelupalstalle ja tälläisella sitten työkses puolustelet kavereitas, tuhoten samalla mahdollisimaan paljon julkista keskustelua, niinkö kenties? Mene muualle ( ja ota maatiaiskamus mukaan!)! Sun osoittamasi kaltaista yliemotionaalisuutta ei tarvita missään...
Pitäydy konventioissa...
Jokainen osaa tolla tavalla "sulkea" ihmisiä pois keskusteluista...Luojan kiitos kaikki ei kuitenkaan ihan niin juntteja ole, että edes kykenisi toimimaan...hmh (olkoot).
Ootko sellainen multinikki myös? Eeehhe heh he hee? Sellaisille ainakin tekis muuten hyvää, kun muutama sormella osoittais ja naurais...
Outo!lukeeko kukaan buddyn jorinoita
- gek-ko
diarrheapotilaan.
Jeesustelin sitä telkkaria katsoessani ja ajattelin että mahatautisen on parempi jäädä kotiin kuin lähteä tartuttamaan sitä muihin.
Ai taipumusta diarrheaan? No, niin kuin paketissa sanotaan: jos oireet jatkuvat, ota yhteys lääkäriin.
Seuraavaksi ne kai mainostavat sädehoitoa.Atomipommisuojia seuraavassa mainoksessa.
Pitäiskö tehdä tuolle yhdelle älykäs aloitus ihan kiusalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
