ÄLYKÄS aloitus?

Mietin millaista aloitusta "artisti jota ennen eW:ksi kutsuttiin" voisi pitää älykkäänä, mutta tähän mennessä ei ole ollut havaittavissa muuta linjaa kuin valitusta kaikista mahdollisista tyyleistä ja vaihtoehdoista.

Tilanne on hiukan sama kuin loistavalle taiteilijalle arvostelija käy sanomassa, että tuo on ruma ja itse maalaisin paljon paremmin. Sitten kun pyydetään maalaamaan, niin sanoo Hah ja poistuu paikalta.

Siispä odotammekin nyt ilmeisesti kaikki suurella mielenkiinnolla, millainen älykäs aloitus tuolta älykkyysarvosteluharrastajalta on referenssinä kohta tuoreena aloituksena (vai onko se kuitenkin se Hah, jonka näemme).

24

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gek-ko

      keskustellaan kuukautisista, mutta ei monten kanssa.

      • sulla

        sisäpiirin tietoa, vai onko tämä vain epäilys?


      • gek-ko
        sulla kirjoitti:

        sisäpiirin tietoa, vai onko tämä vain epäilys?

        jaa mistä?


      • Mitä aluetta aiheessa painotamme?


      • että kyseessä
        gek-ko kirjoitti:

        jaa mistä?

        on sama tapaus.


      • että kyseessä kirjoitti:

        on sama tapaus.

        Täsmennä nyt että mitä tarkoitat.


      • viihde
        buddy-love kirjoitti:

        Täsmennä nyt että mitä tarkoitat.

        on viihdettä kaikissa muodoissaan.


      • viihde kirjoitti:

        on viihdettä kaikissa muodoissaan.

        Ootko ihan pihalla.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Mitä aluetta aiheessa painotamme?

        se pitäisi jakaa ensin aihealueisiin.

        Viitsisitkö?


      • enemmän
        buddy-love kirjoitti:

        Ootko ihan pihalla.

        kuin pihalla.


      • olevani
        buddy-love kirjoitti:

        Ootko ihan pihalla.

        hyvinkin sisällä.


      • gek-ko kirjoitti:

        se pitäisi jakaa ensin aihealueisiin.

        Viitsisitkö?

        Varsinaisen tapahtumavaiheen lisäksi pre- ja post-tilat tietenkin erikseen. Sitten pitää jaotella henkiset ja fyysiset vaikutukset kussakin tilassa, sekä se miltä ne tuntuvat ympäristössä ja miten ympäristö niihin reagoi.
        Tuote ja testauspuolta ei saa unohtaa, eli mitä tuotteita missä tilassa ja millaisia kokemuksia niistä on saatu.
        Lisäksi erittäin tärkeätä on pohtia kuukautisista keskustelemisen vaikutusta niiden kokemiseen omassa elämässä ja sitä vähentääkö jaettu kokemus tilan aiheuttamia psyykkisiä ja henkisiä rasituksia.

        Onkohan tuossa jo kaikki?


      • olevani kirjoitti:

        hyvinkin sisällä.

        Ja joku on jo lukinnut ovet (ulkovalokin on sammuksissa).


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Varsinaisen tapahtumavaiheen lisäksi pre- ja post-tilat tietenkin erikseen. Sitten pitää jaotella henkiset ja fyysiset vaikutukset kussakin tilassa, sekä se miltä ne tuntuvat ympäristössä ja miten ympäristö niihin reagoi.
        Tuote ja testauspuolta ei saa unohtaa, eli mitä tuotteita missä tilassa ja millaisia kokemuksia niistä on saatu.
        Lisäksi erittäin tärkeätä on pohtia kuukautisista keskustelemisen vaikutusta niiden kokemiseen omassa elämässä ja sitä vähentääkö jaettu kokemus tilan aiheuttamia psyykkisiä ja henkisiä rasituksia.

        Onkohan tuossa jo kaikki?

        voisit ehkä vielä luetteloida sen systemaattisesti 1.2. jne

        siitä saakin mukavan maanantaigallupin.


      • gek-ko kirjoitti:

        voisit ehkä vielä luetteloida sen systemaattisesti 1.2. jne

        siitä saakin mukavan maanantaigallupin.

        Sitten vielä jokin kombinaatiomatriisi mukaan, jossa on luetteloitu kaikki mahdolliset yhdistelmät.
        Mulla on taas migreeni.


    • että....

      viittaat nyt kuitenkin englannin stipendiaattiin vuodelta kypärä, joten jotakin loisteliasta on varmasti kehitteillä

      • Tosiaan että edes jokin esimerkki ilmestyy eteemme.
        Huonolta kuitenkin näyttää.


    • mä,

      Kuule ainakin minä sanon nyt hyvää yötä. Palaan asiaan myöhemmin, (tai sitten en).:)

      Ihan hyvä aloitus toi on. Ainakin parempi, kuin ne muistaakseni n.kymmenen youtube-linkkiäsi (käsittääkseni?) gregoriaanisen kirkko- tms.(?) musiikin saralta, joilla taannoin aktiivisesti palstaa täytit ja jotka nopeasti ( onneksi) poistit, nimim. buddy-love...

      Mainitsemasi "artisti", hmh, on kylläkin aivan liian kaunis termi kenellekään, paitsi oikeille artisteille. Mitä mielikuvitukseesi tullee, voisi sinua tosin mielestäni oikeinkin hyvin kutsua artistiksi...(Ihan hyvällä.)

      Ps. Teen muuten vähemmän (btw) esimerkiksi aloituksia, kuin sinä kuvittelet ( ja sä oikeasti välillä kuvittelet, et nyt välttämättä noista aloituksista, mutta...Kerrankin mainostit palstakavereilles rähjänneesi jollekin "eW:lle" ja tiedäks, että mitä minä siinä vaiheessa ainoastaan toivoin.;) Toivoin, ettet tarkoittanut ainakaan minua, kosken juuri edes ottanut osaa em.keskusteluihin, joissa sä kamujesi kanssa mesosit...Mutta se siitä(kin). Sattuuhan sitä paremmisssakin piireissä, monenmoista.:)

      *haukottelee*

      Kyllä sullakin ihan asiaakin väliin on. Kamujes komppaamises vaan välillä tympäisee.

      • Ne on kaikki tosi fiksuja ja filmaattisia (ja muutenkin ihan parhaita), niin on tosi vaikea olla hiljaa.


      • Älä vaan kerro, että opui ja upposi...

        Mutta viesti tuli tuhannen kerran selväksi. Kiitos siitä! ;-)


      • olla kyllä
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Älä vaan kerro, että opui ja upposi...

        Mutta viesti tuli tuhannen kerran selväksi. Kiitos siitä! ;-)

        ainoo joka täällä on näin pihalla.

        rakettitieteilijä.


      • olla kyllä kirjoitti:

        ainoo joka täällä on näin pihalla.

        rakettitieteilijä.

        Olen 15 vanhana kumonnut sen miten ilmavoimat laskee suihkumoottorin työntövoiman ja olin joutua kesätöihin lentokonekorjaamolle (oma laskutapani oli tarkempi).

        Gallup: olinko äsken ärsyttävä?


      • pimpsankarva
        olla kyllä kirjoitti:

        ainoo joka täällä on näin pihalla.

        rakettitieteilijä.

        Oon niinku uus tässä jutussa enkä tiä oonko ulkona vai sisällä. Tai peräti jääny väliin? Se ei kuitenkaan näytä olevan niin tärkeetä missä on ja kuka tai jos kukaan?? No, ehkä se siitä pikku hiljaa valkenee Pimpsaloorallekkin.


      • gek-ko
        pimpsankarva kirjoitti:

        Oon niinku uus tässä jutussa enkä tiä oonko ulkona vai sisällä. Tai peräti jääny väliin? Se ei kuitenkaan näytä olevan niin tärkeetä missä on ja kuka tai jos kukaan?? No, ehkä se siitä pikku hiljaa valkenee Pimpsaloorallekkin.

        pyhä sylvi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe