Mietin millaista aloitusta "artisti jota ennen eW:ksi kutsuttiin" voisi pitää älykkäänä, mutta tähän mennessä ei ole ollut havaittavissa muuta linjaa kuin valitusta kaikista mahdollisista tyyleistä ja vaihtoehdoista.
Tilanne on hiukan sama kuin loistavalle taiteilijalle arvostelija käy sanomassa, että tuo on ruma ja itse maalaisin paljon paremmin. Sitten kun pyydetään maalaamaan, niin sanoo Hah ja poistuu paikalta.
Siispä odotammekin nyt ilmeisesti kaikki suurella mielenkiinnolla, millainen älykäs aloitus tuolta älykkyysarvosteluharrastajalta on referenssinä kohta tuoreena aloituksena (vai onko se kuitenkin se Hah, jonka näemme).
ÄLYKÄS aloitus?
24
504
Vastaukset
- gek-ko
keskustellaan kuukautisista, mutta ei monten kanssa.
- sulla
sisäpiirin tietoa, vai onko tämä vain epäilys?
- gek-ko
sulla kirjoitti:
sisäpiirin tietoa, vai onko tämä vain epäilys?
jaa mistä?
- että kyseessä
gek-ko kirjoitti:
jaa mistä?
on sama tapaus.
- viihde
buddy-love kirjoitti:
Täsmennä nyt että mitä tarkoitat.
on viihdettä kaikissa muodoissaan.
- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Mitä aluetta aiheessa painotamme?
se pitäisi jakaa ensin aihealueisiin.
Viitsisitkö? - enemmän
buddy-love kirjoitti:
Ootko ihan pihalla.
kuin pihalla.
- olevani
buddy-love kirjoitti:
Ootko ihan pihalla.
hyvinkin sisällä.
gek-ko kirjoitti:
se pitäisi jakaa ensin aihealueisiin.
Viitsisitkö?Varsinaisen tapahtumavaiheen lisäksi pre- ja post-tilat tietenkin erikseen. Sitten pitää jaotella henkiset ja fyysiset vaikutukset kussakin tilassa, sekä se miltä ne tuntuvat ympäristössä ja miten ympäristö niihin reagoi.
Tuote ja testauspuolta ei saa unohtaa, eli mitä tuotteita missä tilassa ja millaisia kokemuksia niistä on saatu.
Lisäksi erittäin tärkeätä on pohtia kuukautisista keskustelemisen vaikutusta niiden kokemiseen omassa elämässä ja sitä vähentääkö jaettu kokemus tilan aiheuttamia psyykkisiä ja henkisiä rasituksia.
Onkohan tuossa jo kaikki?olevani kirjoitti:
hyvinkin sisällä.
Ja joku on jo lukinnut ovet (ulkovalokin on sammuksissa).
- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Varsinaisen tapahtumavaiheen lisäksi pre- ja post-tilat tietenkin erikseen. Sitten pitää jaotella henkiset ja fyysiset vaikutukset kussakin tilassa, sekä se miltä ne tuntuvat ympäristössä ja miten ympäristö niihin reagoi.
Tuote ja testauspuolta ei saa unohtaa, eli mitä tuotteita missä tilassa ja millaisia kokemuksia niistä on saatu.
Lisäksi erittäin tärkeätä on pohtia kuukautisista keskustelemisen vaikutusta niiden kokemiseen omassa elämässä ja sitä vähentääkö jaettu kokemus tilan aiheuttamia psyykkisiä ja henkisiä rasituksia.
Onkohan tuossa jo kaikki?voisit ehkä vielä luetteloida sen systemaattisesti 1.2. jne
siitä saakin mukavan maanantaigallupin. gek-ko kirjoitti:
voisit ehkä vielä luetteloida sen systemaattisesti 1.2. jne
siitä saakin mukavan maanantaigallupin.Sitten vielä jokin kombinaatiomatriisi mukaan, jossa on luetteloitu kaikki mahdolliset yhdistelmät.
Mulla on taas migreeni.
- että....
viittaat nyt kuitenkin englannin stipendiaattiin vuodelta kypärä, joten jotakin loisteliasta on varmasti kehitteillä
- mä,
Kuule ainakin minä sanon nyt hyvää yötä. Palaan asiaan myöhemmin, (tai sitten en).:)
Ihan hyvä aloitus toi on. Ainakin parempi, kuin ne muistaakseni n.kymmenen youtube-linkkiäsi (käsittääkseni?) gregoriaanisen kirkko- tms.(?) musiikin saralta, joilla taannoin aktiivisesti palstaa täytit ja jotka nopeasti ( onneksi) poistit, nimim. buddy-love...
Mainitsemasi "artisti", hmh, on kylläkin aivan liian kaunis termi kenellekään, paitsi oikeille artisteille. Mitä mielikuvitukseesi tullee, voisi sinua tosin mielestäni oikeinkin hyvin kutsua artistiksi...(Ihan hyvällä.)
Ps. Teen muuten vähemmän (btw) esimerkiksi aloituksia, kuin sinä kuvittelet ( ja sä oikeasti välillä kuvittelet, et nyt välttämättä noista aloituksista, mutta...Kerrankin mainostit palstakavereilles rähjänneesi jollekin "eW:lle" ja tiedäks, että mitä minä siinä vaiheessa ainoastaan toivoin.;) Toivoin, ettet tarkoittanut ainakaan minua, kosken juuri edes ottanut osaa em.keskusteluihin, joissa sä kamujesi kanssa mesosit...Mutta se siitä(kin). Sattuuhan sitä paremmisssakin piireissä, monenmoista.:)
*haukottelee*
Kyllä sullakin ihan asiaakin väliin on. Kamujes komppaamises vaan välillä tympäisee.Ne on kaikki tosi fiksuja ja filmaattisia (ja muutenkin ihan parhaita), niin on tosi vaikea olla hiljaa.
Älä vaan kerro, että opui ja upposi...
Mutta viesti tuli tuhannen kerran selväksi. Kiitos siitä! ;-)- olla kyllä
Ratikkakuski kirjoitti:
Älä vaan kerro, että opui ja upposi...
Mutta viesti tuli tuhannen kerran selväksi. Kiitos siitä! ;-)ainoo joka täällä on näin pihalla.
rakettitieteilijä. olla kyllä kirjoitti:
ainoo joka täällä on näin pihalla.
rakettitieteilijä.Olen 15 vanhana kumonnut sen miten ilmavoimat laskee suihkumoottorin työntövoiman ja olin joutua kesätöihin lentokonekorjaamolle (oma laskutapani oli tarkempi).
Gallup: olinko äsken ärsyttävä?- pimpsankarva
olla kyllä kirjoitti:
ainoo joka täällä on näin pihalla.
rakettitieteilijä.Oon niinku uus tässä jutussa enkä tiä oonko ulkona vai sisällä. Tai peräti jääny väliin? Se ei kuitenkaan näytä olevan niin tärkeetä missä on ja kuka tai jos kukaan?? No, ehkä se siitä pikku hiljaa valkenee Pimpsaloorallekkin.
- gek-ko
pimpsankarva kirjoitti:
Oon niinku uus tässä jutussa enkä tiä oonko ulkona vai sisällä. Tai peräti jääny väliin? Se ei kuitenkaan näytä olevan niin tärkeetä missä on ja kuka tai jos kukaan?? No, ehkä se siitä pikku hiljaa valkenee Pimpsaloorallekkin.
pyhä sylvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368