Mitäpä ajattelette tästä:
On hiukan epäselvää mikä on auringon säteilyvaihteluiden vaikutus maapallon nykyisiin säämuutoksiin. Esitän että auringon pitkäaikaisia muutoksia voidaan havainnoida poraamalla kuun päiväntasaajalla syvä reikä ja mittaamalla tiheästi tämän porauksen seinältä lämpötiloja. Lämmön siirtymisnopeus on tunnettu ja mahdolliset säteilyvaihtelut näkyvät kylmempinä tai lämpimämpinä alueina.
Tietysti ne muutokset sotkeentuvat toisiinsa, mutta meilläkin on kallioperässä mitattavissa viime jääkauden seurauksena syntynyt kylmä kerros.
Kuussa poraus pitää tehdä mahdollisimman pölyttömällä kallioalueella.
Tässä se ÄLYKÄS aloitus
14
269
Vastaukset
Koska tämä on täällä "artistin, joka tunnettiin aiemmin eW:nä" toivomuksesta, niin odotan tähän häneltä asiallista ja henkilöön käymätöntä mielipidettä.
- ahaa...
En ainakaan minä mitään erityistä "toivomusta" ollut esittänyt. Huomattavasti tyylikkäämpi tän ketjun aloituksesi kuitenkin on, kuin esim. ne...hmh.."youtubea gregoriaanisen musiikin saralta"-jutskas.:)
ahaa... kirjoitti:
En ainakaan minä mitään erityistä "toivomusta" ollut esittänyt. Huomattavasti tyylikkäämpi tän ketjun aloituksesi kuitenkin on, kuin esim. ne...hmh.."youtubea gregoriaanisen musiikin saralta"-jutskas.:)
Toivonut älykkäitä aloituksia ja valittanut ettei puhuta asioista vaan palstalaisista.
Haluaisitko nyt noudattaa omia ohjeitasi ja keskustella asiasta.- ahaa...
buddy-love kirjoitti:
Toivonut älykkäitä aloituksia ja valittanut ettei puhuta asioista vaan palstalaisista.
Haluaisitko nyt noudattaa omia ohjeitasi ja keskustella asiasta.Kuule se asiasta keskusteleminenkin voipi kanssasi olla vähän vaikeaa, kun sua tuntuu nää persoonat kiinnostavan _sillä tavalla erityisesti_, että takerrut havaittavan voimakkaasti jokaiseen vähänkin persoonia sivuavaan kommenttiin ja siinä sivussa unohdat asian tyystin...
Miks muuten et välillä valkkaa jotain muuta, jota erityisesti arvostelisit esimerkiksi näiden "valittelemisista", jne.? Tällä palstalla "valittaa" usein kuule moni, mutta jostakin syystä esim. minä olen tuntunut olevan niitä ainoita, joita siltä osin nostat tapetille...Vai onks sun kavereides valittaminen jotenkin eri asia, niinkö? Niiden "valittamiset" arvioidaan eri perusteilla, niinkö?
Et ole tehnyt erityistä vaikutusta muhun ainakaan itsekritiikkisi määrällä... ahaa... kirjoitti:
Kuule se asiasta keskusteleminenkin voipi kanssasi olla vähän vaikeaa, kun sua tuntuu nää persoonat kiinnostavan _sillä tavalla erityisesti_, että takerrut havaittavan voimakkaasti jokaiseen vähänkin persoonia sivuavaan kommenttiin ja siinä sivussa unohdat asian tyystin...
Miks muuten et välillä valkkaa jotain muuta, jota erityisesti arvostelisit esimerkiksi näiden "valittelemisista", jne.? Tällä palstalla "valittaa" usein kuule moni, mutta jostakin syystä esim. minä olen tuntunut olevan niitä ainoita, joita siltä osin nostat tapetille...Vai onks sun kavereides valittaminen jotenkin eri asia, niinkö? Niiden "valittamiset" arvioidaan eri perusteilla, niinkö?
Et ole tehnyt erityistä vaikutusta muhun ainakaan itsekritiikkisi määrällä...Objektiivisesti todennut että valituksillasi ei ole muuta tarkoitusta kuin palvella valitustarvettasi.
Itseasiassa vaikuttaa siltä, että sinulla on näille vastauksillesi vakiokäsikirjoitus josta nostat jatkuvasti samoja pätkiä näkyville.
Erityisesti se on mielenkiintoista, miten jatkuvasti palstalaisista keskustellen valitat palstalaisista keskustelemisesta. Tämä ristiriita on erittäin mielenkiintoinen. Samoin se miten kapea teksti ja aihevalikoimasi on.- ahaa...
buddy-love kirjoitti:
Objektiivisesti todennut että valituksillasi ei ole muuta tarkoitusta kuin palvella valitustarvettasi.
Itseasiassa vaikuttaa siltä, että sinulla on näille vastauksillesi vakiokäsikirjoitus josta nostat jatkuvasti samoja pätkiä näkyville.
Erityisesti se on mielenkiintoista, miten jatkuvasti palstalaisista keskustellen valitat palstalaisista keskustelemisesta. Tämä ristiriita on erittäin mielenkiintoinen. Samoin se miten kapea teksti ja aihevalikoimasi on."Erityisesti se on mielenkiintoista, miten jatkuvasti palstalaisista keskustellen valitat palstalaisista keskustelemisesta. Tämä ristiriita on erittäin mielenkiintoinen. Samoin se miten kapea teksti ja aihevalikoimasi on."
Ehkäpä sitä siksi on aikojen saatossa keskustellutkin, kun niin paljon _toivoi_ joidenkin havaitusti vähänkin syvällisempää älyllistä ymmärrystä omaavien kiinnittävän enemmän huomiota muhun kohdistuneeseen, jatkuneeseen epäasiallisuuteen tällä palstalla, mikä on väliin uhannut tehdä itsestänikin aika veemäisen tyypin...Olen kuitenkin nyt todennut, että sellainen on melko turhaa, tällä palstalla... Ikäänkuin (vertauskuvallisesti) jotkut "tirkistelijätkin" kai tapaavat toimia, jotkut vain ilmeisesti nauttivat esimerkiksi jonkun yhden JOUKKOpilkkaamisesta.;) ( HYI!)
Paskaaks sellaisilta mitään _älyllistä_ reaktiota kannattaakaan odottaa (palstatapahtumiin) tai ainakin sellaisilla varmaankin(?) pitäisi olla joku henkilökohtainen palstakaveri kyseessä, että sitä hienoa persettä tuonlaisissa asioissa liikautettais yhtään mihinkään suuntaan, niinkö?
Joukko voi kuitenkin aika usein lässytykset lopettaa, mitä ainakaan omalla kohdallani siis EI tällä palstalla aikoinaan yleisluontoisemmin _haluttu_ tehdä...
Muistelenpa sinunkin käytöstäsi eräässä nimimerkki gek-kon minun joukkopilkkaamisekseni tarkoitetussa ketjussa taannoin viime syksynä...Miten sulla on edes pokkaa(?!) esiintyä jotenkin minua moraalisempanakin(?!) ihmisenä nyt siinäkin, kun et sen(kään) ketjun tapahtumia havaitusti mitenkään tuominnut, vaikka hyvin näit minkälaista käytöstä kys. ketjussa oli ja itsekin ketjuun osaa otit, "palstakavereides" törkeydet täysin sivuuttaen? Mä en tollasia ihan aina ymmärrä, sori...
Ja: koska olen rekisteröitymätön kirjoittaja, et suinkaan ( kuvitelmistasi huolimatta) voi aina tietää kaikkien mun tekstieni sisältöä...Sinä et ole mikään asiantuntija arvostelemaan esimerkiksi mun aihevalikoimani "kapeutta"...Olen hyvinkin usein nimittäin kiinnittänyt huomiota siihen, että jos käyn joissakin ketjuissa puhdasta asiakeskustelua, etpäs kuule sinäkään tule sinne minua "tunnistavana" minua "moikkailemaan"...Jos ymmärryksesi olisi korkeammalla tasolla (kuin se näkyy olevan), käsittäisit, että sullekin mielikuvia "minusta" muodostavat pääasiassa ne ketjut, joissa ahdistelijani ovat kimpussani olleet (tällaisilla rekisteröitymättömillä, kuin minä kato kuule kaikki kirjoitettu jää keskusteluhistoriaan)...Muusta sinä et mitään tiedä. Ja luulisi sinun omaa älykkyyttäsi ja syvällistä moraalisuuttasi korostavana ihmisenä (mikä asia muuten näkyy tämänkin ketjun aloituksestasi!) tajuavan älykkyysosamäärälläsi edes sen, että mun keskusteluhistoriani puhuu karua kieltään siitä, että miten paljon MINUA on tällä palstalla ahdisteltu...Ei se asia sillä tavalla mene, että jos yhden kimpussa on koko ajan useampi epäasiallinen PORUKALLA, se yksi kohde siinä olisi syypää (kuka IDIOOTTI vois ajatella siten?)...Paskat: monet kirjoittelee luulojaan...
Älä säkään tee itseäsi enää yhtään enempää pelleksi sillä, että kuvittelet voivasi tietää, minkälainen joku rekisteröitymätön palstakirjoittaja on...( Please, itses takia.)
Ps. Saattais jopa ( ehkäpä ja vain siis kenties) viitata jopa alemmuudentunteisiis, toi puhuminen aihevalikoimani kapeudesta...Vähennät mun personoimistani, niin jo vain alkaa hoitua keskustelu jopa kiinnostavallakin tavalla! Ja lisäksi: mussa on KYMMENEN KERTAA enemmän munaa, kuin esim. sussa ja arvaas miksi? No siksi, etten uskois sun uskaltavan kirjoitella tuonlaisia omahyväisyyksiäsi ja gregoriaanisen musiikin youtube-linkki-aloituksiasi etc. etc., JOLLEI sulla olis olemassa tietoa siitä, että voit halutessas poistaa kirjoituksesi... ahaa... kirjoitti:
"Erityisesti se on mielenkiintoista, miten jatkuvasti palstalaisista keskustellen valitat palstalaisista keskustelemisesta. Tämä ristiriita on erittäin mielenkiintoinen. Samoin se miten kapea teksti ja aihevalikoimasi on."
Ehkäpä sitä siksi on aikojen saatossa keskustellutkin, kun niin paljon _toivoi_ joidenkin havaitusti vähänkin syvällisempää älyllistä ymmärrystä omaavien kiinnittävän enemmän huomiota muhun kohdistuneeseen, jatkuneeseen epäasiallisuuteen tällä palstalla, mikä on väliin uhannut tehdä itsestänikin aika veemäisen tyypin...Olen kuitenkin nyt todennut, että sellainen on melko turhaa, tällä palstalla... Ikäänkuin (vertauskuvallisesti) jotkut "tirkistelijätkin" kai tapaavat toimia, jotkut vain ilmeisesti nauttivat esimerkiksi jonkun yhden JOUKKOpilkkaamisesta.;) ( HYI!)
Paskaaks sellaisilta mitään _älyllistä_ reaktiota kannattaakaan odottaa (palstatapahtumiin) tai ainakin sellaisilla varmaankin(?) pitäisi olla joku henkilökohtainen palstakaveri kyseessä, että sitä hienoa persettä tuonlaisissa asioissa liikautettais yhtään mihinkään suuntaan, niinkö?
Joukko voi kuitenkin aika usein lässytykset lopettaa, mitä ainakaan omalla kohdallani siis EI tällä palstalla aikoinaan yleisluontoisemmin _haluttu_ tehdä...
Muistelenpa sinunkin käytöstäsi eräässä nimimerkki gek-kon minun joukkopilkkaamisekseni tarkoitetussa ketjussa taannoin viime syksynä...Miten sulla on edes pokkaa(?!) esiintyä jotenkin minua moraalisempanakin(?!) ihmisenä nyt siinäkin, kun et sen(kään) ketjun tapahtumia havaitusti mitenkään tuominnut, vaikka hyvin näit minkälaista käytöstä kys. ketjussa oli ja itsekin ketjuun osaa otit, "palstakavereides" törkeydet täysin sivuuttaen? Mä en tollasia ihan aina ymmärrä, sori...
Ja: koska olen rekisteröitymätön kirjoittaja, et suinkaan ( kuvitelmistasi huolimatta) voi aina tietää kaikkien mun tekstieni sisältöä...Sinä et ole mikään asiantuntija arvostelemaan esimerkiksi mun aihevalikoimani "kapeutta"...Olen hyvinkin usein nimittäin kiinnittänyt huomiota siihen, että jos käyn joissakin ketjuissa puhdasta asiakeskustelua, etpäs kuule sinäkään tule sinne minua "tunnistavana" minua "moikkailemaan"...Jos ymmärryksesi olisi korkeammalla tasolla (kuin se näkyy olevan), käsittäisit, että sullekin mielikuvia "minusta" muodostavat pääasiassa ne ketjut, joissa ahdistelijani ovat kimpussani olleet (tällaisilla rekisteröitymättömillä, kuin minä kato kuule kaikki kirjoitettu jää keskusteluhistoriaan)...Muusta sinä et mitään tiedä. Ja luulisi sinun omaa älykkyyttäsi ja syvällistä moraalisuuttasi korostavana ihmisenä (mikä asia muuten näkyy tämänkin ketjun aloituksestasi!) tajuavan älykkyysosamäärälläsi edes sen, että mun keskusteluhistoriani puhuu karua kieltään siitä, että miten paljon MINUA on tällä palstalla ahdisteltu...Ei se asia sillä tavalla mene, että jos yhden kimpussa on koko ajan useampi epäasiallinen PORUKALLA, se yksi kohde siinä olisi syypää (kuka IDIOOTTI vois ajatella siten?)...Paskat: monet kirjoittelee luulojaan...
Älä säkään tee itseäsi enää yhtään enempää pelleksi sillä, että kuvittelet voivasi tietää, minkälainen joku rekisteröitymätön palstakirjoittaja on...( Please, itses takia.)
Ps. Saattais jopa ( ehkäpä ja vain siis kenties) viitata jopa alemmuudentunteisiis, toi puhuminen aihevalikoimani kapeudesta...Vähennät mun personoimistani, niin jo vain alkaa hoitua keskustelu jopa kiinnostavallakin tavalla! Ja lisäksi: mussa on KYMMENEN KERTAA enemmän munaa, kuin esim. sussa ja arvaas miksi? No siksi, etten uskois sun uskaltavan kirjoitella tuonlaisia omahyväisyyksiäsi ja gregoriaanisen musiikin youtube-linkki-aloituksiasi etc. etc., JOLLEI sulla olis olemassa tietoa siitä, että voit halutessas poistaa kirjoituksesi...Ettei sinua voi ilmoituksesi perusteella kukaan kiusata, sillä olet juuri kertonut ettei sinua voi tunnistaa. Siispä kaikki reaktiot ovat reagointia kirjoituksisesi sisältöä kohtaan, eivätkä kohdistu persoonaasi.
Oletko muuten huomannut miten harvoin kommentoin sinun kirjoituksiasi.- ahaa....
buddy-love kirjoitti:
Ettei sinua voi ilmoituksesi perusteella kukaan kiusata, sillä olet juuri kertonut ettei sinua voi tunnistaa. Siispä kaikki reaktiot ovat reagointia kirjoituksisesi sisältöä kohtaan, eivätkä kohdistu persoonaasi.
Oletko muuten huomannut miten harvoin kommentoin sinun kirjoituksiasi."Ettei sinua voi ilmoituksesi perusteella kukaan kiusata, sillä olet juuri kertonut ettei sinua voi tunnistaa. Siispä kaikki reaktiot ovat reagointia kirjoituksisesi sisältöä kohtaan, eivätkä kohdistu persoonaasi."
Olisiko sinulta omantunnon äänen tyynnyttelyä tuo, kenties? *hmh* Mikä ihme muuten voi ollakaan(!), toi sun outo vaikeus ottaa kantaa selkeään suomen kielellä esitettyyn kommunikaatioon? Mihinkään kysymyksiini et nimittäin ole vastannut, et mihinkään. Arvostelet minua kylläkin mielelläsi, muttet katso velvollisuudeksi vastata kerrassaan mihinkään, mitä _minä_ sinulta vastavuoroisesti kysyn. Etkö sitten uskalla, menikö pupu pöksyyn, kun pitäis arvon moraalin vartijana mielellään profiloituvan buddy-loven ottaa kantaa edes hieman myös _omaankin_ käytökseensä?
Muistanet varmaankin esim. nimimerkki gek-kon "Nyt vittu riittää"-aiheisen aloituksen syksyltä, joka oli mitä ilmeisimminkin laadittu juuri muhun kohdistuvan sairaalloisen kimppapilkkaamisen sytyttämiseksi, vai onko yllättäen mennyt muisti, vaikka melkoisen(!) hyvämuistisena noin muuten näyt itseäsi preferoivan, buddy-love? Muistatko omat kannanottosi siinä ketjussa: tais olla sulle sisällöltään mieluinenkin ketju(?) se(kin), kun et ainakaan näkynyt tuomitsevan "kamujen" sanoja? Moraalistako käytöksesi siinä, jopa erityisen asiallistako mielestäsi kenties, se sellainen porukalla yhden lynkkaaminen?
Lopeta kuule kokonaan minun arvostelemiseni ainakin siinä tapauksessa, jollet ymmärrä, että sinä kirjoitat aina ihmiselle, jokainen kerta, kun yhteenkään kirjoitukseen keskustelupalstalla vastaat. Kyllä sitäpaitsi joo: kyllä mun ahdistelijani mua on _välillä_ tunnistaneet palstalta; en käsittääkseni ainakaan sitä asiaa ole koskaan pyrkinyt kiistämään, pitäiskö kenties?
Sellaisella tyypillä ei mielestäni ole mitään syytä edes yrittää alkaa keskustella jostakin asiallisesta käytöksestä, joka ei ymmärrä, että käytöksen _moraaliset_ arviointiperusteet ovat aivan muussa, kuin esimerkiksi siinä, että onko jollakulla rekisteröity nimimerkki vaiko ei...Kuvottavaa laskelmointia, yksiselitteisesti KYLMÄÄ ja sitäpaitsi äärimmäistä typeryyttä(!) ainakin sellainen (em. kaltainen) ajattelu...Yök! Sitäpaitsi: _minä_ voin (esim.) rekisteröidyn nimimerkin buddy-love ja hänen käytöstään jostakin keskustelupalstalta melko luotettavasti silmilläni havaita ja siitä asioita päätellä, kun taas nimimerkki buddy-love ei voi tasavertaisesti ts. verrannollisella tavalla havainnoida minua, ei ainakaan jos haluaa _niinsanotusti_ täysijärkisessä lahjakkuudessa pysytellä... Sellaisetkin faktat lienee myös nimimerkki buddy-loven ihan syytä pitää mielessä.
Mä en ole laskenut, että kuinka paljon juuri sinä buddy-love mun kirjoituksiini kommentoit... Enpä paljoo harrastele (sellaista). Kun kerran kuitenkin _juuri minulle_ ja _minun_ (mukamas!) asiakeskusteluni "vähyyttäkin" siinä arvostelit, niin voinet kiinnittää huomiosi myös siihen faktaan, että esimerkiksi minulla ei aikoinaan ollut/ minulle ei annettu tällä palstalla minkäänlaista edes MAHDOLLISUUTTA keskustella asiapohjalta (vaikka juuri siitä eniten olen aina ollut kiinnostunut), koska lähestulkoon PUOLET tän palstan ns. vakikirjoittajakunnasta oli koko ajan haukkumassa ja pilkkaamassa mua, sanoin mitä ikinä mihinkään sanoinkaan ( ja tuo tapahtui niiden ahdistelijoideni toiminnan johdosta, jotka myös muita kirjoittajia kimppuuuni halusivat usuttaa), ja lisäksi tyyliin ainakin yks kolmasosa jäljelle jäävistä kirjoittajista sitten vielä toljotti asiaa sivusta kädet pystyssä... JA JUURI KUKAAN ei ainakaan minun mielestäni olisi voinut olla näkemättä sitä pilkkaamista, mikä yhteen rekisteröitymättömään kirjoittajaan = minuun tällä palstalla silloin pitkäaikaisesti ja koko ajan kohdistui...Oli se vaan niin näkyvää ja palstan etusivuakin täyttävää. Siksipä sitten aloinkin "valittaa" ( termi lainattu sulta, buddy-love!) siitä, että miksi palstalaiset eivät arvosta asiakeskusteluita ja olipa siinä muuten pari muukin ( oikeasti) älykäs tekemässä ihan samaa...
"Pikkusen" paha tässäkin siis väliin ollu keskustella asioistakin, jos& kun on ollut joitakin, jotka ovat halunneet _päteä_ _erityisellä_ minun(!) nöyryyttämiselläni...Mä sentään mitään yhteen kirjoittajaan kohdistuvia pilkka-aloituksia ole koskaan kenestäkään(!) palstakirjoittajista tehnyt ( samoin kun en n. 97%:sti koskaan muutenkaan tee aloituksia palstakirjoittajista), eikä mun myöskään tarvitsis ikinä(!) sellaisen kieron "aseen" turvin, että joku jota esim. itse kirjoitustavoiltakin/mielipiteiltäni väliin palstakeskusteluista bongaisin on rekisteröitymätön kirjoittaja, pyrkiä tietoisesti ja alemmuudentunteideni pohjalta tekemään jotakuta täydeksi pelleksi... En mä vaan jaksais em. tavalla ja aktiivisesti pilata kenenkään palstakirjoittajan kirjoittajamainetta, kuten jotkut ovat tällä palstalla pilanneet mun mainettani ( välttämättä juuri sinuun viittaamatta)...
Vai etkö muka ikinä ole huomannut sellaista, että joistakuista ja joidenkin käyttämistä mustanikeistäkin laaditaan metritolkulla paskaa ja feikkikirjoituksia, että niitä rekisteröidään havaitusti toisten nimiin kiusantekotarkoituksessa, etc. etc.? Ihan tuntematonko käsite olis sulle sellainenkin, että esim. muakin olis tällä palstalla pilkattu?
Ps. Sunkin käsitykses _ihmisistä_ on muuten tullut mulle sen verran selväksi, että olis harvinaisen epämiellyttävää ajatella, miten muka minuunkin suhtautuisit, jos joskus päättäisin rekisteröityä? Muuttuisinks mä hei sillä sulle IHMISEKSI? Osta empatiaa!
- ahaa....
"Mitäpä ajattelette tästä:
On hiukan epäselvää mikä on auringon säteilyvaihteluiden vaikutus maapallon nykyisiin säämuutoksiin. Esitän että auringon pitkäaikaisia muutoksia voidaan havainnoida poraamalla kuun päiväntasaajalla syvä reikä ja mittaamalla tiheästi tämän porauksen seinältä lämpötiloja. Lämmön siirtymisnopeus on tunnettu ja mahdolliset säteilyvaihtelut näkyvät kylmempinä tai lämpimämpinä alueina.
Tietysti ne muutokset sotkeentuvat toisiinsa, mutta meilläkin on kallioperässä mitattavissa viime jääkauden seurauksena syntynyt kylmä kerros.
Kuussa poraus pitää tehdä mahdollisimman pölyttömällä kallioalueella."
Tiedäks mitä. En tiedä, enkä ole aivan varma, että ketä "artistia eW tarkoitit" ( ks. oma lisäyksesi tän ketjun aloitukseesi), mutta/ja sen voin sanoa, että sussa hieman häiritsevä piirre on oikeastaan ainoastaan se, että sinä mitä ilmeisimminkin todella(!) kuvittelet itseäsi jotenkin käytökseltäsi paremmaksi ihmiseksi ( ja kenties myös älykkäämmäksikin?) kuin todennäköisimmin esimerkiksi minä, mikä taas on lähinnä koomista....Tiedostatkohan jotenkin rajallisesti omaa käytöstäsi? Kato nyt ihan omaa käytöstäsi tossakin, alla olevassa linkissä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000040649841
Jos joku sulle jossakin ketjussa vähänkin jotain kriittistä sanoo, hyökkäät henkilöityjen aloitusten kanssa ja vielä kuvittelet ilmeisesti(?), että sinähän et koskaan mene henkilökohtaisuuksiin. ( Eipä sillä: kyllähän tällä palstalla monia muitakin kaltaisiasi "älykkyyskriitikkoja" piisaa; niistä on vain kivaa aina projisioida omat omahyväisyytensä esimerkiksi mun viakseni.;DD Mä sentään jos arvostelenkin, tajuan, että _minä_ arvostelen...)
Tän ketjun "älykkäänä" pitämästäsi aloituksestasi sitten...Mitä erityisen älykästä on vetää joku oman spesialiteettialansa ( ts. spesiaalitietämyksensä) mukainen aloitus jonnekin sellaiselle keskustelupalstalle, jossa käy hyvinkin monenlaista sakkia, porukkaa laidasta laitaan? En toki tiedä, että onko aloitukseesi kirjoittamasi suoraan oman ( esim. ammatti-?)alasi juttua, mutta siihen toi vähän viittais. Sori, mutta esim. geofysiikka & kys. aloihin kuuluva termistö ei taas mun alaani ole, joten jäänee vähän torsoksi keskustelu ainakin mun kanssani sulla tosta aiheesta...
En muuten usko, että tossa ( aloituksessas) on paljoakaan sun _omaa_ päätelmääsi...Näytäs mulle kaikki viitteet kirjallisuuteen ja hommiin, joiden parissa olet viime aikoina puuhastellut, niin voinen vahvistaa näkemystäni tältä osin?
Musta omalla spesialiteettitietämyksellään briljeeraaminen ei aina välttämättä ole erityisen älykästä...Keskustelupalstalla pitää pyrkiä valitsemaan edes suurinpiirtein sellaista terminologiaa, mitä ( ainakin) suuren osan kirjoittajista voi jo perussivistyksensä pohjalta olettaa käsittävän. Voisin mäkin vetäistä tähän vaikka mitä kaavioita ja tilastotieteellisiä virhepäätelmiä, jos haluaisin ja naureskella sitten kieli poskessa "insiders"- ymmärrykseni turvin joillekin asioille ( tapaan, että: "vitsi kun ei noi muut ymmärrä!"...), mutta enpä sitä viitsi tehdä.
"Älykäs" ( jos nyt tota em. termiä edes kehtaisi käyttää ja minähän en sitä useinkaan suoraan & tuonlaisena käytä...) kirjoittelu on musta etenevää... Se tarkoittaa siis sitä, että kirjoittaja kehittelee _itse_ ja omalla ajattelullaan jotakin ajatusta ns. eteenpäin. Ulkoaopittuja juttuja osaa jokainen toistella. Voi olla, että sä tossa jotakin "esititkin", mutta eipä muuten näkynyt muuta loogista perustelua, kuin korkeintaan sellaista, mitä olet takuulla puhtaasti kirjoista oppinut, mikä taas edelleen vähentää kirjoituksesi "älykkyyttä" (*yöh* Toi sana taas, mutta pakko ymmärrettävyyden vuoksi käyttää...)
Kerros mulle, että mitä _sun omaa_ tossa aloituksessas oli?
Ps. Vähintään yhtä vähän menin henkilöön, kuin sinäkin esim. minua kohtaan olet mennyt.Se ongelma, ettet ymmärrä että tuo oli kokonaan omaani. Lisäksi se ei ole omalta alaltani (paitsi että lähes kaikki alat ovat tavallaan alojani).
Huomaatko muuten että kirjoitit pelkästään minusta, etkä käsitellyt varsinaista asiaa lainkaan.- ahaa...
buddy-love kirjoitti:
Se ongelma, ettet ymmärrä että tuo oli kokonaan omaani. Lisäksi se ei ole omalta alaltani (paitsi että lähes kaikki alat ovat tavallaan alojani).
Huomaatko muuten että kirjoitit pelkästään minusta, etkä käsitellyt varsinaista asiaa lainkaan."Se ongelma, ettet ymmärrä että tuo oli kokonaan omaani. Lisäksi se ei ole omalta alaltani (paitsi että lähes kaikki alat ovat tavallaan alojani)."
Ja sitten tietysti vedetään kokonaan vitsiksi! Tuo on hyvin helppoa. Voi galaktinen sankari, päivää päivää...
"Huomaatko muuten että kirjoitit pelkästään minusta, etkä käsitellyt varsinaista asiaa lainkaan."
Sitä samaa, (joskin siinä olet kylläkin syvällisesti väärässä, etten _minä_ olisi käsitellyt asiaasi...)! Huomasiks, häh?;D Minä sentään _perustelin_, miksen käsitellyt kirjoittamaasi asiasisältöä tarkkuudella. Sinä sen sijaan et mitenkään perustellut, mikset ottanut asiaasi liittyneeseen kirjoitukseeni mitään kantaa...Kysyin sinulta mm. useammankin kysymyksen aiheestasi ( ja ihan kuulepa puhtaasta mielenkiinnosta), jos jäi huomaamatta kenties...
Olen yhä vahvasti sitä mieltä, että sinun, arvoisa palstakirjoittaja nimimerkki buddy-love, itsetiedostuksesi taso (mitä siis _omaan_ toimintaasi tulee) on tyystin eri levelillä omani kanssa...Taas vahvistit näkemystäni siinä, taas! ahaa... kirjoitti:
"Se ongelma, ettet ymmärrä että tuo oli kokonaan omaani. Lisäksi se ei ole omalta alaltani (paitsi että lähes kaikki alat ovat tavallaan alojani)."
Ja sitten tietysti vedetään kokonaan vitsiksi! Tuo on hyvin helppoa. Voi galaktinen sankari, päivää päivää...
"Huomaatko muuten että kirjoitit pelkästään minusta, etkä käsitellyt varsinaista asiaa lainkaan."
Sitä samaa, (joskin siinä olet kylläkin syvällisesti väärässä, etten _minä_ olisi käsitellyt asiaasi...)! Huomasiks, häh?;D Minä sentään _perustelin_, miksen käsitellyt kirjoittamaasi asiasisältöä tarkkuudella. Sinä sen sijaan et mitenkään perustellut, mikset ottanut asiaasi liittyneeseen kirjoitukseeni mitään kantaa...Kysyin sinulta mm. useammankin kysymyksen aiheestasi ( ja ihan kuulepa puhtaasta mielenkiinnosta), jos jäi huomaamatta kenties...
Olen yhä vahvasti sitä mieltä, että sinun, arvoisa palstakirjoittaja nimimerkki buddy-love, itsetiedostuksesi taso (mitä siis _omaan_ toimintaasi tulee) on tyystin eri levelillä omani kanssa...Taas vahvistit näkemystäni siinä, taas!Henkilöistä. Miksi?
- ahaa...
buddy-love kirjoitti:
Henkilöistä. Miksi?
Varmaan kuule siks keskustellaan, kun unohdit kommentoida vastineeni asiapohjaisiin sisältöihin yhtään mitään ja varmaan kuule siksikin, kun laitoit tohon aloitukses jatkoksi lisäyksen, jossa viittasit "artistiin, joka aiemmin eW:na tunnettiin"...Mm. mua(kin) puhuteltiin aikoinaan tolla lyhenteellä, silloin kun vielä käytin erästä mustanikkiä, josta henkilökohtaisten häiriköideni vuoksi sittemmin jouduin luopumaan.
ahaa... kirjoitti:
Varmaan kuule siks keskustellaan, kun unohdit kommentoida vastineeni asiapohjaisiin sisältöihin yhtään mitään ja varmaan kuule siksikin, kun laitoit tohon aloitukses jatkoksi lisäyksen, jossa viittasit "artistiin, joka aiemmin eW:na tunnettiin"...Mm. mua(kin) puhuteltiin aikoinaan tolla lyhenteellä, silloin kun vielä käytin erästä mustanikkiä, josta henkilökohtaisten häiriköideni vuoksi sittemmin jouduin luopumaan.
Ole lainkaan luopunut siitä, sillä käytät sitä juuri niin kuin käytit äsken.
Kysymysasettelusi on kirjoituksissasi huonosti hoidettu.
Jatkossa voisit erottaa kysymysmuotoiset toteamukset varsinaisista kysymyksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581051Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75745Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721