Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksikkyys

Totuuden rakastaja

Ok naiset.
Nyt on aika tehdä asiat selviksi. Eli millainen on seksikäs mies? Riittääkö pelkkä ulkonäkö?
(Aika moni mies arvostaa vain ulkoista kauneutta naisessa)

Sitten tulee tämä ihmeellinen luonteenpiirre.
Eli renttuus?
Mitä muuta seksikästä nainen voi nähdä jossain rikollisessa kuin ulkonäön??
Miten selitätte naiset sen, että Hitler oli niin naisten palvoma aikanaan?

Vielä mitä ihmettä tarkoittaa itsevarmuus?
Lähes kaikki naiset painottavat sanaa itsevarmuus kun hakevat kiinnostavaa miestä.
On ihmeellistä kyllä, että joillakin hemaisevilla plonteilla ja pruneteilla on sellaiset suohirviöt kainalossaan.

Voiko nainen ylipäätään rakastaa miestä, tai ihastua,
jos mies on herkkä ja epävarma?

Siinäpä taas teille naisille aivopähkinöitä purtavaksi..

69

2126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ...................

      1) Mies joka on seksikäs on itsevarma, kävelee ryhdikkäästi ja omalla tavallaan tyylikäs, ei tarvitse olla muodikas. ulkonälö, hmmm... ei sillä ole hirveästi merkitystä, vaan sillä miten käyttäytyy ja kohtelee naisia. Jos osaa olla naisten kanssa luontevasti ja keskustella siinä on seksiä.

      Jotkut rentut on tosi itsevarmoja ja se tekee miehestä seksikkään.

      Hitler, se on valtaa ja lisää valtaa, jotkut naisethan rakastuvat siihen että miehellä on valtaa ja toi valta tuo miehelle lisää itsevarmuutta.

      Heh, itsevarmuus se on sitä että on itseensä tyytyväinen, vaikka olisikin herkkä ja arka.

      Kyllä mä olen rakastanut epävarmaa miestä, mutta jotenkin se toisen epävarmuus on hirveän rasittavaa, kun joudut tavallaan kokoajan valamaan varmuutta toiseen, kun kumppani aliarvioi itseään kokoajan se syö suhteelta pohjaa.

      • Selventäjä

        "omalla tavalla tyylikäs" ja "ulkonälö, hmmmmm?? sillä ei ole "hirveästi" merkitystä"

        Miksi naiset kuolaa kun ne katsoo Greyn anatomiaa..
        Olisikohan se ulkonäkö?

        Mutta käyttäytyminen joo..
        Mikä sitten on luontevaa olemista naisten kanssa ja mikä "sellaista" keskustelua?

        Miten joku arka ja herkkä mies voi sitten käytöksellään viestittää naiselle että on tyytyväinen itseensä?

        Eli vaikka olisi maailman kauhein murhaaja, mutta tyytyväinen itseensä ja siis itsevarma niin naiset kuolaa..? kö


      • selvennys
        Selventäjä kirjoitti:

        "omalla tavalla tyylikäs" ja "ulkonälö, hmmmmm?? sillä ei ole "hirveästi" merkitystä"

        Miksi naiset kuolaa kun ne katsoo Greyn anatomiaa..
        Olisikohan se ulkonäkö?

        Mutta käyttäytyminen joo..
        Mikä sitten on luontevaa olemista naisten kanssa ja mikä "sellaista" keskustelua?

        Miten joku arka ja herkkä mies voi sitten käytöksellään viestittää naiselle että on tyytyväinen itseensä?

        Eli vaikka olisi maailman kauhein murhaaja, mutta tyytyväinen itseensä ja siis itsevarma niin naiset kuolaa..? kö

        heh, aika pahaa yleistystä... mä en oo koskaan katsonut greyn anatomiaa :) Tuskinpa joka nainen sitä katsoo ja kuolaa

        Keskustelua, no kai sä tiedät miten ihmiset keskustelee? Ne kuuntelee ja ottaa toisen mielipiteet huomioon, ei arvostele tai vähättele toisen mielipiteitä vaikka ne oiskin tyhmiä tai erilaisia kuin omat mielipiteet.

        "Miten joku arka ja herkkä mies voi sitten käytöksellään viestittää naiselle että on tyytyväinen itseensä? " Sillä että ei edes yritä esittää muuta kuin on, sehän on selvää... olemalla tyytyväinen omaan itseensä.

        Hitler, aikoinaan hän veti naisia puoleensa. Tuskinpa nuo naiset piti silloin häntä julmana murhaajana, vaan karismaattisena johtajana. Tänä päivänä Hitlerin ihannoivat korkeintaan uusnatsit, luulisin ainakin?


      • Selventäjä
        selvennys kirjoitti:

        heh, aika pahaa yleistystä... mä en oo koskaan katsonut greyn anatomiaa :) Tuskinpa joka nainen sitä katsoo ja kuolaa

        Keskustelua, no kai sä tiedät miten ihmiset keskustelee? Ne kuuntelee ja ottaa toisen mielipiteet huomioon, ei arvostele tai vähättele toisen mielipiteitä vaikka ne oiskin tyhmiä tai erilaisia kuin omat mielipiteet.

        "Miten joku arka ja herkkä mies voi sitten käytöksellään viestittää naiselle että on tyytyväinen itseensä? " Sillä että ei edes yritä esittää muuta kuin on, sehän on selvää... olemalla tyytyväinen omaan itseensä.

        Hitler, aikoinaan hän veti naisia puoleensa. Tuskinpa nuo naiset piti silloin häntä julmana murhaajana, vaan karismaattisena johtajana. Tänä päivänä Hitlerin ihannoivat korkeintaan uusnatsit, luulisin ainakin?

        Hyvä, ettet katso sitä sarjaa:)
        Vaan käytät aikasi hyödyksi, vaikkapa kirjoittamalla tänne:D

        No ihmiset on niin erilaisia keskustelijoita..
        Joka kerta kun keskustelen jossain isommassa porukassa, siellä on aina joku rääväsuu tai sellainen idiootti-joka vieläpä hallitsee sitä jutustelua! Jopa jotkut naiset tuntee vetoa heihin, huh.

        Jos herkkä ja arka mies ei esitä mitään, niin silloinhan hän on tyytväinen itseensä hiljaa itsekseen, mutta ne "femakot" ei huomaa.
        Mutta kun se jää ilman naista, siitä tulee tyytymätön. Miten tyytymätön ihminen voisi olla tyytyväinen itseensä?
        Hakeeko siis naiset sen takia " itseensä tyytyväistä" ja "itsevarmaa" miestä, että he olettavat tämän olevan tyytväinen itseensä koska se on hyvä naisten kanssa..eli naiset haluaa naistenmiehen, vieläpä sellaisen joka on kaatanut mahd.monia..

        Kyllä varmaan naiset tiesi mikä herra se Hitler oli..kyllä ne tappajat jotenkin ihmeesti kiehtoo aika suurtakin osaa naisia.
        Monella rikollisella on paljon enemmän "kaatoja" kuin terveellä komealla kunnon miehellä.
        Se on jotenkin erikoista.

        Olisi nämä vetovoiman lait edes tasapuolisia..mutta kun
        Miehelle kelpaa fiksu, ja kaunis nainen.
        Naiselle taas itsevarma rikollinen..


      • mies siis
        Selventäjä kirjoitti:

        Hyvä, ettet katso sitä sarjaa:)
        Vaan käytät aikasi hyödyksi, vaikkapa kirjoittamalla tänne:D

        No ihmiset on niin erilaisia keskustelijoita..
        Joka kerta kun keskustelen jossain isommassa porukassa, siellä on aina joku rääväsuu tai sellainen idiootti-joka vieläpä hallitsee sitä jutustelua! Jopa jotkut naiset tuntee vetoa heihin, huh.

        Jos herkkä ja arka mies ei esitä mitään, niin silloinhan hän on tyytväinen itseensä hiljaa itsekseen, mutta ne "femakot" ei huomaa.
        Mutta kun se jää ilman naista, siitä tulee tyytymätön. Miten tyytymätön ihminen voisi olla tyytyväinen itseensä?
        Hakeeko siis naiset sen takia " itseensä tyytyväistä" ja "itsevarmaa" miestä, että he olettavat tämän olevan tyytväinen itseensä koska se on hyvä naisten kanssa..eli naiset haluaa naistenmiehen, vieläpä sellaisen joka on kaatanut mahd.monia..

        Kyllä varmaan naiset tiesi mikä herra se Hitler oli..kyllä ne tappajat jotenkin ihmeesti kiehtoo aika suurtakin osaa naisia.
        Monella rikollisella on paljon enemmän "kaatoja" kuin terveellä komealla kunnon miehellä.
        Se on jotenkin erikoista.

        Olisi nämä vetovoiman lait edes tasapuolisia..mutta kun
        Miehelle kelpaa fiksu, ja kaunis nainen.
        Naiselle taas itsevarma rikollinen..

        Valitsee mieluummin fiksun ja kauniin, mutta nainen ei saa tehdä omia valintoja? Heh, nyt on jotenkin ristiriitaista

        Yleensä kuitenkin se että ihminen on tyytyväinen itseensä näkyy käyttäytymisessä, ja se vetää puoleensa toista sukupuolta. Vaikka olisikin hiljainen ja arempi.

        Mä itse olen arka oudommassa seurassa, mutta siltikin olen tyytyväinen siihen kuka olen ja se lisää omaa itsevarmuutta ja uskallusta avata suuta ja kertoa ajatuksista.


      • Voivottelija
        mies siis kirjoitti:

        Valitsee mieluummin fiksun ja kauniin, mutta nainen ei saa tehdä omia valintoja? Heh, nyt on jotenkin ristiriitaista

        Yleensä kuitenkin se että ihminen on tyytyväinen itseensä näkyy käyttäytymisessä, ja se vetää puoleensa toista sukupuolta. Vaikka olisikin hiljainen ja arempi.

        Mä itse olen arka oudommassa seurassa, mutta siltikin olen tyytyväinen siihen kuka olen ja se lisää omaa itsevarmuutta ja uskallusta avata suuta ja kertoa ajatuksista.

        Kyse oli kelpaamisesta, ei valinnasta!

        Vaikka naisen logiikalla naiset on aina ja vain aina oikeassa, ja miehet täysiä röyhkeitä possuja..


      • , en yhtään naista,
        Selventäjä kirjoitti:

        Hyvä, ettet katso sitä sarjaa:)
        Vaan käytät aikasi hyödyksi, vaikkapa kirjoittamalla tänne:D

        No ihmiset on niin erilaisia keskustelijoita..
        Joka kerta kun keskustelen jossain isommassa porukassa, siellä on aina joku rääväsuu tai sellainen idiootti-joka vieläpä hallitsee sitä jutustelua! Jopa jotkut naiset tuntee vetoa heihin, huh.

        Jos herkkä ja arka mies ei esitä mitään, niin silloinhan hän on tyytväinen itseensä hiljaa itsekseen, mutta ne "femakot" ei huomaa.
        Mutta kun se jää ilman naista, siitä tulee tyytymätön. Miten tyytymätön ihminen voisi olla tyytyväinen itseensä?
        Hakeeko siis naiset sen takia " itseensä tyytyväistä" ja "itsevarmaa" miestä, että he olettavat tämän olevan tyytväinen itseensä koska se on hyvä naisten kanssa..eli naiset haluaa naistenmiehen, vieläpä sellaisen joka on kaatanut mahd.monia..

        Kyllä varmaan naiset tiesi mikä herra se Hitler oli..kyllä ne tappajat jotenkin ihmeesti kiehtoo aika suurtakin osaa naisia.
        Monella rikollisella on paljon enemmän "kaatoja" kuin terveellä komealla kunnon miehellä.
        Se on jotenkin erikoista.

        Olisi nämä vetovoiman lait edes tasapuolisia..mutta kun
        Miehelle kelpaa fiksu, ja kaunis nainen.
        Naiselle taas itsevarma rikollinen..

        joka oikeasti olisi halunnut tai haluaisi RIKOLLISEN miehen itselleen. Ihan höpö höpö-juttua tuollainen.

        Tottakai komeaan mieheen ihastuu helpommin kuin ulkokuoreltaan vaatimattomampaan. Mutta ulkonäkö ei ole ratkaisevin asia (paitsi ehkä yhdenyön iloissa).
        Kaikki naiset (eivätkä kaikki miehetkään) harrasta yhdenyön juttuja (siitäkään huolimatta että haluaisivat).

        Itsevarmaan mieheen ihastuu helpommin kuin jännittäjään. Itsevarmuus näkyy rentona olemuksena, sosiaalisina taitoina, kykynä keskustella, hyväryhtisyytenä jne. Itsevarmuus näkyy miehistä yhtälailla kuin se näkyy naisista: ero on selkeä itsevarman ja ei-itsevarman välillä.
        Itsevarmuutta ei ole kuitenkaan esim. toisten puheiden yli kailottaminen tms. käytös. Se on leuhkuutta tai junttiutta.


      • , en yhtään naista,
        , en yhtään naista, kirjoitti:

        joka oikeasti olisi halunnut tai haluaisi RIKOLLISEN miehen itselleen. Ihan höpö höpö-juttua tuollainen.

        Tottakai komeaan mieheen ihastuu helpommin kuin ulkokuoreltaan vaatimattomampaan. Mutta ulkonäkö ei ole ratkaisevin asia (paitsi ehkä yhdenyön iloissa).
        Kaikki naiset (eivätkä kaikki miehetkään) harrasta yhdenyön juttuja (siitäkään huolimatta että haluaisivat).

        Itsevarmaan mieheen ihastuu helpommin kuin jännittäjään. Itsevarmuus näkyy rentona olemuksena, sosiaalisina taitoina, kykynä keskustella, hyväryhtisyytenä jne. Itsevarmuus näkyy miehistä yhtälailla kuin se näkyy naisista: ero on selkeä itsevarman ja ei-itsevarman välillä.
        Itsevarmuutta ei ole kuitenkaan esim. toisten puheiden yli kailottaminen tms. käytös. Se on leuhkuutta tai junttiutta.

        Millaisia naisia luulisit murhamiehillä olevan? Olisiko naisetkin laitapuolen kulkijoita vai sellaisia kuin Niinistön morsian? On Nykänenkin varmaan monia naisia kaatanut, mutta jos ajatellaan viimeaikojen kaatoja, niin oletko kateellinen?


      • ViisasSika
        , en yhtään naista, kirjoitti:

        joka oikeasti olisi halunnut tai haluaisi RIKOLLISEN miehen itselleen. Ihan höpö höpö-juttua tuollainen.

        Tottakai komeaan mieheen ihastuu helpommin kuin ulkokuoreltaan vaatimattomampaan. Mutta ulkonäkö ei ole ratkaisevin asia (paitsi ehkä yhdenyön iloissa).
        Kaikki naiset (eivätkä kaikki miehetkään) harrasta yhdenyön juttuja (siitäkään huolimatta että haluaisivat).

        Itsevarmaan mieheen ihastuu helpommin kuin jännittäjään. Itsevarmuus näkyy rentona olemuksena, sosiaalisina taitoina, kykynä keskustella, hyväryhtisyytenä jne. Itsevarmuus näkyy miehistä yhtälailla kuin se näkyy naisista: ero on selkeä itsevarman ja ei-itsevarman välillä.
        Itsevarmuutta ei ole kuitenkaan esim. toisten puheiden yli kailottaminen tms. käytös. Se on leuhkuutta tai junttiutta.

        Ei ne "rikollista" haluakaan, vaan sellaisen itsevarman omaa elämää "rohkeasti" elävän miehen, joka uskaltaa tehdä virheitäkin....jotta nainen voisi kouluttaa miestä sitten.
        Hyvä esim. esim. Hitler
        Ties kuinka monet naiset ihaili ja suorastaan kuolasi sen despootin perään..
        Lue vaikka kirjoista..

        Miksi naiset muka olisivat niin tyhmiä?
        Että muka ei tienneet tai luulivat....yms.roskaa.
        Ei ne ole tyhmiä...vaan niillä on ilmeisen julma maku.

        Sitä paitsi pahiksilla on tutkimusten mukaan moninkertaisesti "kumppaneita" verrattuna tavismiehiin.

        Mutta matemaattinen tilastollisuus sanoo, että on niitä onneksi ihaniakin naisia, tai naisia joista tulee ihania.
        Siis sellainen nainen, joka ei oo julma ja osaa rakastaa mua.
        Niitä on ehkä 1/10000000 eli jos naisia on 4mrd niin ihania niistä 400!
        Se on vaan löydettävä:)


      • KuningasDaavid
        , en yhtään naista, kirjoitti:

        Millaisia naisia luulisit murhamiehillä olevan? Olisiko naisetkin laitapuolen kulkijoita vai sellaisia kuin Niinistön morsian? On Nykänenkin varmaan monia naisia kaatanut, mutta jos ajatellaan viimeaikojen kaatoja, niin oletko kateellinen?

        Kyse oli ensinnäkin siitä, mitä naiset pitää seksikkäänä..ei murhamiesten vaimoista.

        Siis kyllähän se niin menee loppujen lopuksi parinvalinnassa, että mies valitsee sen kiltin, ihanan ja OIKEASTI empaattisen ,nätin ja fiksun naisen itselleen. Ainakin ylemmän tason mies.

        Mutta kun on suurin osa naisia jotka eivät ole tuollaisia..ja suurin osa miehistä ei ole YTM..miehiä, koska heidän kärsivällisyys ei riitä..niin seksikkyys alkaa merkitsemään enemmän kuin puhdas rakkaus..

        Eli nainen saattaa pitää miestä seksikkäänä huolimatta siitä onko hän tappaja tao rikollinen..
        Tuo Hitler esimerkki todistaa sen täysin..
        Sori vaan..sun mielipiteeltä puuttuu täysin argumentit, joten se että otat vielä Nykäsen ja Niinistön esille kertoo sitä, että kirjoitat asian vierestä..


      • , en yhtään naista,
        ViisasSika kirjoitti:

        Ei ne "rikollista" haluakaan, vaan sellaisen itsevarman omaa elämää "rohkeasti" elävän miehen, joka uskaltaa tehdä virheitäkin....jotta nainen voisi kouluttaa miestä sitten.
        Hyvä esim. esim. Hitler
        Ties kuinka monet naiset ihaili ja suorastaan kuolasi sen despootin perään..
        Lue vaikka kirjoista..

        Miksi naiset muka olisivat niin tyhmiä?
        Että muka ei tienneet tai luulivat....yms.roskaa.
        Ei ne ole tyhmiä...vaan niillä on ilmeisen julma maku.

        Sitä paitsi pahiksilla on tutkimusten mukaan moninkertaisesti "kumppaneita" verrattuna tavismiehiin.

        Mutta matemaattinen tilastollisuus sanoo, että on niitä onneksi ihaniakin naisia, tai naisia joista tulee ihania.
        Siis sellainen nainen, joka ei oo julma ja osaa rakastaa mua.
        Niitä on ehkä 1/10000000 eli jos naisia on 4mrd niin ihania niistä 400!
        Se on vaan löydettävä:)

        Sulla tais mennä herne nenuun siitäkin huolimatta, että viestini oli asiallinen, enkä edes käsitä, miten joku voi ottaa sen noin.

        Suurin osa kirjoittamistasi asioista on täyttä häränpaskaa, eikä siitä saa oikein tolkkua.
        Mutta toisintona, ei naiset mun mielestä rikollisiin ihastu. Tai ehkä sellaisia naisia on sinun lähituttavissasi, muttei minun.

        "Sitä paitsi pahiksilla on tutkimusten mukaan moninkertaisesti "kumppaneita" verrattuna tavismiehiin."

        Voisit pistää viitteeksi pari tutkimusta. Voisit myös määritellä "pahiksen". Veikkaan, että se on jotain samanlaista kuin naisten tapa nimittää itseään suositumpia naisia "huoriksi". Rento olemus miehellä on eri asia kuin "pahiksena" oleminen, rikollisesta tai kansanmurhaajasta puhumattakaan. Kieltämättä rohkeasti elävät ihmiset ovat kiinnostavampia kuin sellaiset, jotka säikkyvät omaa varjoaankin. Rohkea voi olla monella (kunnollisellakin) tapaa.

        Taidat olla sama kirjoittaja kuin tuo toinen joka vastasi minulle, käytät vaan eri nikkiä samassa keskustelussa. Sulla on aika persoonallinen tapa käyttää noita pisteitä.


      • EläväLegenda
        , en yhtään naista, kirjoitti:

        Sulla tais mennä herne nenuun siitäkin huolimatta, että viestini oli asiallinen, enkä edes käsitä, miten joku voi ottaa sen noin.

        Suurin osa kirjoittamistasi asioista on täyttä häränpaskaa, eikä siitä saa oikein tolkkua.
        Mutta toisintona, ei naiset mun mielestä rikollisiin ihastu. Tai ehkä sellaisia naisia on sinun lähituttavissasi, muttei minun.

        "Sitä paitsi pahiksilla on tutkimusten mukaan moninkertaisesti "kumppaneita" verrattuna tavismiehiin."

        Voisit pistää viitteeksi pari tutkimusta. Voisit myös määritellä "pahiksen". Veikkaan, että se on jotain samanlaista kuin naisten tapa nimittää itseään suositumpia naisia "huoriksi". Rento olemus miehellä on eri asia kuin "pahiksena" oleminen, rikollisesta tai kansanmurhaajasta puhumattakaan. Kieltämättä rohkeasti elävät ihmiset ovat kiinnostavampia kuin sellaiset, jotka säikkyvät omaa varjoaankin. Rohkea voi olla monella (kunnollisellakin) tapaa.

        Taidat olla sama kirjoittaja kuin tuo toinen joka vastasi minulle, käytät vaan eri nikkiä samassa keskustelussa. Sulla on aika persoonallinen tapa käyttää noita pisteitä.

        Mulla on kirjoitusbensaa suonissa, ei hernettä nenässä, se taitaa olla jossain muualla:)
        ja olet kyllä poikkeava nainen, ensinnäkin olet hyväuskoinen:) (luulet ettei naiset halua rikollista) toiseksi olet vieläpä ilmeisen älykäs.. vaikket vielä ihan S.Holmes.
        Ilmeisen ihmeellinen nainen siis olet.
        Annan melkein kaikki pisteet ja arvostukseni tällä kertaa sulle, mutta

        Tutkimuksia on vaikka millä mitalla.
        Surffaile itse netissä, en jaksa niitä tähän liittää.
        Mieti nyt vähän vaikka J.Bondin kaltaista tappajaa.

        Sanotaan vaikka niin, kun on taitava narsisti niin saa naisen vaikka olisi huonomman näköinen kuin se arka ja tunnollinen komistus.

        Mun lähipiirissä naisilla rikollisia ole, mutta kun niitä näkee ja kuulee niin aina siellä niillä naisia on..mutta tavallinen kunnollinen komea mies saattaa vaikka kuolla yksinäisyytensä kun ei kuulemma elä vaarallista ja rohkeaa elämää.


      • ja karisma
        Selventäjä kirjoitti:

        "omalla tavalla tyylikäs" ja "ulkonälö, hmmmmm?? sillä ei ole "hirveästi" merkitystä"

        Miksi naiset kuolaa kun ne katsoo Greyn anatomiaa..
        Olisikohan se ulkonäkö?

        Mutta käyttäytyminen joo..
        Mikä sitten on luontevaa olemista naisten kanssa ja mikä "sellaista" keskustelua?

        Miten joku arka ja herkkä mies voi sitten käytöksellään viestittää naiselle että on tyytyväinen itseensä?

        Eli vaikka olisi maailman kauhein murhaaja, mutta tyytyväinen itseensä ja siis itsevarma niin naiset kuolaa..? kö

        Katselinpa kerran erään usalaisen ex-ammattitappajan haastattelun, istuu nykyään elinkautista. Kertoili avoimesti ja yksityiskohtaisesti "ammatillisista" tekemisistään mutta myös siitä kuinka naisia riitti aina keikan jälkeen; "Moi Bob, olen kuullut mitä olet tehnyt, juteltaisiinko hieman intiimimmin.." Niin se vaan on että pahuus ja julmuus miehessä vetoaa naisiin, tekee miehestä seksikkään. Tätä ei yksikään nainen tule koskaan suoraan myöntämään mutta näin se on, ihmeellistä mutta totta.
        Hitlerissä yhdistyivät äärimmäinen pahuus ja karisma- toinen naisiin magneetin lailla uppoava ominaisuus miehessä. On huomattava että Hitler oli naisten palvonnan kohteena jo kauan ennen kuin pääsi valtaan ja naiset antoivat enemmän ääniä hänelle kuin miehet kun vielä oli mahdollisuus demokraattiseen äänestämiseen.
        Kun lukee tätä palstaa on surkuhupaisaa huomata kuinka naiset valehtelevat ja sumuttavat. Valitettavasti kiltteys ja hyvä luonne eivät tuo miehelle mitään pisteitä niillä kuuluisilla markkinoilla. Mutta hyvä tahto sinänsä on enemmän kuin arvokas ominaisuus ihmisessä jota kannattaa vaalia, riippumatta naisten ihmeellisistä seksuaalisista painotuksista!


      • Anonyymi

        Osaatteko erottaa itse ironian ja huonon itseluottamuksen toistaan entä sen jos on rehellinen huonoissakin jutuissa? Mitä on itseluottamus lopulta onko se itsepetosta?


    • uppoaa

      Uppoaa juuri tuo ULKOISESTI kaunis, kun pakkelivat itseään jne..ja se että ihannoivat miestä JOLLA ON VALTAA!! kuuluisuutta ja RAHAA koska se on heille itselleen saavuttamatonta(yleensä) ja siten voivat jonkun rinnalla päästä palstoille. kaikki avut vaan käyttöön jotta saa olla turhamainen!

      • RakkausRoihuaaRajusti

        Jos ne naiset osais rakastaa kunnolla niin maailmassa ei olisi sotia, nälänhätää, ahdistusta.

        Mutta jo se Eevakin meni jo paratiisissa sekaisin.
        kun se käärme oli kait niin seksikäs...
        Niin turha toivo.


    • tasapaino ja

      sielun rauha on hot.
      Tässä levottomassa maailmassa on kiehtovaa löytää semmonen harvinainen helmi kuin ihminen joka on oman tiensä kulkija.

      • uppoaa

        Jos noin ois, sillä ikävä kyllä tuo media uppoaa naisiin ja kaiiki pintaliito. sit turhat ohjelmat kuten big brother ja jne..salatut elämät jos seurataan mitä ihmettä siellä tapahtuu ja omalla tiellä ei ole ruuhkaa...


    • vetoaa juuri

      se,että he eivät yritä elää jotain täydellistä elämää ja ole kaavoihin kangistuneita kalkkiksia:he uskaltavat elää.En tarkoita,että miehen täytyisi olla alkoholisti,rikollinen,työtön...mieluummin päinvastoin.Naiset kuitenkin haaveilevat,että saisivat elää rentun kanssa hieman extreme elämää lain rajoissa,mutta lopulta kuitenkin saisivat kesytettyä renttunsa.( Luokittelen rentuiksi sellaisetkin miehet,jotka uskaltavat revitellä ja näyttää rennoilta:käytös,ulkonäkö,puhe-ja pukeutumistyyli...Ei tarvitse edes juoda tai polttaa ollenkaan,itseasiassa raittius olisi ihanne.)

      (Olen varmaan aika outo,mutta minusta Hiler oli hyvännäköinen.)

      Ulkonäön puolesta voi kyllä luokitella jo seksikkääksi,mutta jos tarkemmin ajatellaan niin ulkonäöstä ja älykkyydestä muodostuu karisma,jonka minä luokittelisin korkeammaksi seksikkyyden tasoksi.(Jos esim. pelkästä kuvasta katsoo miestä,niin ensiksi ehkä ajattelee,että komea tapaus.)

      Minusta ainakin herkät miehet ovat ihania.Epävarmuus on myös täysin hyväksyttyä,mutta jos mies rypee itsesäälissä yms. niin se on turn off.

      • IhmemiesMcGayver

        Jos Hitler oli susta hyvännäköinen niin huh!
        Olihan se keskimittainen, eikä mitään ihmeellisyyksiä, mutta lepakoita oli sen kellotapuli täynnä.

        Ehkäpä sanoit silti jotain, mikä valaisee monien naisten (Toivottavasti Ei kaikkien) sielunmaisemaa..
        Nainen on siis jonkinlainen noita-akka, joka haluaa kissanaisena "bätmäninsä".

        Eli Hitler siis oli renttu, joka uskalsi "elää", oli itsevarma ja tapatti juutalaisia ja tiettyjä muita vähemmistöryhmiä armottomasti...
        joku väitti ettei ne naiset tienneet...
        Kyllä naiset sen tiesivät, koska juutalaisvainot aloitettiin virallisesti jo kristalliyönä 1933 ja Hitler oli palvonnan kohde vielä kauan sen jälkeenkin.

        Jos suurin osa naisista on sellaisia, että ihannoi tuommoista, niin kyllä mua miehenä ällöttää..se oikeasti-ihana nainen on sitten kyllä tosi harvinaisuus.


      • Hitleriä,
        IhmemiesMcGayver kirjoitti:

        Jos Hitler oli susta hyvännäköinen niin huh!
        Olihan se keskimittainen, eikä mitään ihmeellisyyksiä, mutta lepakoita oli sen kellotapuli täynnä.

        Ehkäpä sanoit silti jotain, mikä valaisee monien naisten (Toivottavasti Ei kaikkien) sielunmaisemaa..
        Nainen on siis jonkinlainen noita-akka, joka haluaa kissanaisena "bätmäninsä".

        Eli Hitler siis oli renttu, joka uskalsi "elää", oli itsevarma ja tapatti juutalaisia ja tiettyjä muita vähemmistöryhmiä armottomasti...
        joku väitti ettei ne naiset tienneet...
        Kyllä naiset sen tiesivät, koska juutalaisvainot aloitettiin virallisesti jo kristalliyönä 1933 ja Hitler oli palvonnan kohde vielä kauan sen jälkeenkin.

        Jos suurin osa naisista on sellaisia, että ihannoi tuommoista, niin kyllä mua miehenä ällöttää..se oikeasti-ihana nainen on sitten kyllä tosi harvinaisuus.

        enkä maininnut,että hän olisi minusta ollut renttu.Sekoitat ihan itse asiat.(Minua ei haittaa Hitlerin pituus,tai oikeammin sanottuna lyhyys.)

        (Batman sucks,Joker rulez:D)

        Tiivistettynä suht. kiltit renttuilijat ovat ainakin nuorena kenties kiinnostavin vaihtoehto.(Mielenkiintoisia,itsevarmoja,massasta erottuvia,rentoja..)


      • kundivaanjoo
        Hitleriä, kirjoitti:

        enkä maininnut,että hän olisi minusta ollut renttu.Sekoitat ihan itse asiat.(Minua ei haittaa Hitlerin pituus,tai oikeammin sanottuna lyhyys.)

        (Batman sucks,Joker rulez:D)

        Tiivistettynä suht. kiltit renttuilijat ovat ainakin nuorena kenties kiinnostavin vaihtoehto.(Mielenkiintoisia,itsevarmoja,massasta erottuvia,rentoja..)

        ja oikea noita-akka


    • ~Vanilla~

      Tähän on ehkä vähän hankala vastata, kun miehet ei kuitenkaan ymmärrä ja teille kelpaa vain yksi ainoa vastaus, joka todistaa jonkin typerän stereotypian. Mutta sanon nyt senkin uhalla, ettei se ulkonäkö ole se oleellisin juttu. Tiedän, ettei miehet tajua sitä oman ulkonäkökeskeisyytensä takia, mutta niin se vain on. Jokin miehen olemuksessa aiheuttaa sen seksikkyyden. Minulle älykkyys on ehkä tärkein ominaisuus, myös tietynlainen aikuinen miehekkyys(kyky ratkaista riidat ilman nyrkkejä, rauhallisuus, vastuu itsestään). Henk. koht. minuun vetoaa sellainen älykkötyyppi, jopa hieman nörtihtävä. Ja kyllä se itsevarmuus on ihan hirveän tärkeää.

      Yksi ulkonainen ominaisuus pitää kuitenkin mainita eli kädet. Pitkät hoikat sormet, hieman karkea ja kova iho, mutta puhtaat kynnet ja siistit kynsinauhat on ihan uskomattoman seksikästä.

      Herkkään ja epävarmaan? Erikseen ehkä, mutta yhdessä? Riippuu miehen muista ominaisuuksista. Herkkyyttä en pidä pahana, mutta epävarmuus... Riippuu siitä miten se ilmenee.

      • Selventäjä

        Kerroppa vielä mitä tuo abstraktisana itsevarmuus tarkoittaa?
        siis mitä merkitsee sulle, että mies on itsevarma?

        sitäkö, että se tekee aloitteen koska sä et uskalla?


      • ~Vanilla~
        Selventäjä kirjoitti:

        Kerroppa vielä mitä tuo abstraktisana itsevarmuus tarkoittaa?
        siis mitä merkitsee sulle, että mies on itsevarma?

        sitäkö, että se tekee aloitteen koska sä et uskalla?

        se ei ole. Eli epävarma ihminen takertuu toiseen, vaatii koko ajan vakuuttelua omasta kelpaamisestaan ja kerjää huomiota, moni myös pönkittää omaa itsetuntoaan haukkumalla ja vähättelemällä toisia, pienetkin ongelmat vaikuttavat epävarmalle ihmisille kauhean vaikeilta, epävarmat on helposti manipuloitavissa, he eivät uskalla sanoa omaa mielipidettään ja olla rohkeasti sitä mitä ovat ja mihin uskovat, heidän koko elämä pyörii heidän oman epävarmuutensa ympärillä; yleensäkin heidän seurassaan on vaikea olla. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.

        Minulle ei tee kukaan aloitteita, enkä minäkään tee. Mutta teoreettisesti ajatellen, jos ei edes hei uskalla sanoa, niin sitten on liian epävarma.


      • BillunKalunTeho
        ~Vanilla~ kirjoitti:

        se ei ole. Eli epävarma ihminen takertuu toiseen, vaatii koko ajan vakuuttelua omasta kelpaamisestaan ja kerjää huomiota, moni myös pönkittää omaa itsetuntoaan haukkumalla ja vähättelemällä toisia, pienetkin ongelmat vaikuttavat epävarmalle ihmisille kauhean vaikeilta, epävarmat on helposti manipuloitavissa, he eivät uskalla sanoa omaa mielipidettään ja olla rohkeasti sitä mitä ovat ja mihin uskovat, heidän koko elämä pyörii heidän oman epävarmuutensa ympärillä; yleensäkin heidän seurassaan on vaikea olla. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.

        Minulle ei tee kukaan aloitteita, enkä minäkään tee. Mutta teoreettisesti ajatellen, jos ei edes hei uskalla sanoa, niin sitten on liian epävarma.

        No juu, ehkä kaikissa ihmisissä on jotain seksikästä..
        mutta vaikeaa on ymmärtää juuri se, miksi naiset saattavat ihastua murhaajiin, tappajiin, renttuun, Hitleriin??

        Ehkä sulle tekis hyvää tutustua johonkin herkkään ja epävarmaan mieheen,,sellaiseen joka jännittää..luulen että osaisit tehdä siitä miehestä itsevarman ihannemiehesi, kunhan vähän keskustelisit asioista, anna edes mahdollisuus.
        Anna piparia, tai edes vähän hellyyttä, läsnäoloasi nimittäin kaivataan.
        Se on naisen tehtävä, tai oikeastaan
        Velvollisuus!

        Hyvää uutta vuotta sullekkin Vanilla!


      • ~Vanilla~
        BillunKalunTeho kirjoitti:

        No juu, ehkä kaikissa ihmisissä on jotain seksikästä..
        mutta vaikeaa on ymmärtää juuri se, miksi naiset saattavat ihastua murhaajiin, tappajiin, renttuun, Hitleriin??

        Ehkä sulle tekis hyvää tutustua johonkin herkkään ja epävarmaan mieheen,,sellaiseen joka jännittää..luulen että osaisit tehdä siitä miehestä itsevarman ihannemiehesi, kunhan vähän keskustelisit asioista, anna edes mahdollisuus.
        Anna piparia, tai edes vähän hellyyttä, läsnäoloasi nimittäin kaivataan.
        Se on naisen tehtävä, tai oikeastaan
        Velvollisuus!

        Hyvää uutta vuotta sullekkin Vanilla!

        Mulla on ehkä monenlaisia velvollisuuksia, mutta ns. piparin antaminen ei kuulu niihin...

        Mä en ole koskaan ihastunut renttuun, mutta luulen, että siinä tulee esille naisten hoivausvietti ja tarve olla hyödyllinen. Murhaajissa ja tappajissa nainen varmaan ihastuu siihen ihmiseen, ovathan he muutakin kuin murhaajia ja tappajia. Hitler oli älykäs, taiteellinen ja komea, enkä usko, että häntä aikanaan pidettiin minään hirviönä.

        Jos nyt tähän lisäisi sen verran, että huomioikaa se, että jos mies on ujo ja epävarma, niin hän todennäköisesti ei uskalla lähestyä naisia, joten suurin osa naisista olettaa, ettei k.o. mies ole edes kiinnostunut. Ja kun on myös miehiä, jotka tulevat tyrkyttämään itseään, niin ihan loogistahan se on, että nuo miehet saa enemmän seuraa.


      • BilluSonni
        ~Vanilla~ kirjoitti:

        Mulla on ehkä monenlaisia velvollisuuksia, mutta ns. piparin antaminen ei kuulu niihin...

        Mä en ole koskaan ihastunut renttuun, mutta luulen, että siinä tulee esille naisten hoivausvietti ja tarve olla hyödyllinen. Murhaajissa ja tappajissa nainen varmaan ihastuu siihen ihmiseen, ovathan he muutakin kuin murhaajia ja tappajia. Hitler oli älykäs, taiteellinen ja komea, enkä usko, että häntä aikanaan pidettiin minään hirviönä.

        Jos nyt tähän lisäisi sen verran, että huomioikaa se, että jos mies on ujo ja epävarma, niin hän todennäköisesti ei uskalla lähestyä naisia, joten suurin osa naisista olettaa, ettei k.o. mies ole edes kiinnostunut. Ja kun on myös miehiä, jotka tulevat tyrkyttämään itseään, niin ihan loogistahan se on, että nuo miehet saa enemmän seuraa.

        Velvollisuutesi on leipoa piparia!

        Lisäksi olen huolestunut siitä, miten naiset voivat edes ihastua johonkin murhaajaan.
        Miehenä en voisi koskaan olla tekemisissä edes kauniin murahaajanaisen kanssa.
        Siis jos tietäisin, että tämä on murhaaja.
        Noita-akoissa ei ole mitään seksikästä.
        Naisten mielestä taas esim.jokerin käyttäytymisessä (tappaminen) on jotain seksikästä. Ilmeisesti se ilmentää "rohkeutta" elää.

        Juttu on silleen Hitlerin kohdalla, että esim.juutalaisvainot aloitettiin jo 1933, eli kyllä niiden naisten piti tietää.
        Ehkä naisessa asuu jokin pirullinen ominaisuus, tai äärimmäinen tyhmyys. Välittämättä miehen teoista he voivat ihastua mieheen, kunhan se miellyttää heitä. Hui, mitä olentoja.
        Tuskin kaikki naiset ovat sellaisia.


      • ~Vanilla~
        BilluSonni kirjoitti:

        Velvollisuutesi on leipoa piparia!

        Lisäksi olen huolestunut siitä, miten naiset voivat edes ihastua johonkin murhaajaan.
        Miehenä en voisi koskaan olla tekemisissä edes kauniin murahaajanaisen kanssa.
        Siis jos tietäisin, että tämä on murhaaja.
        Noita-akoissa ei ole mitään seksikästä.
        Naisten mielestä taas esim.jokerin käyttäytymisessä (tappaminen) on jotain seksikästä. Ilmeisesti se ilmentää "rohkeutta" elää.

        Juttu on silleen Hitlerin kohdalla, että esim.juutalaisvainot aloitettiin jo 1933, eli kyllä niiden naisten piti tietää.
        Ehkä naisessa asuu jokin pirullinen ominaisuus, tai äärimmäinen tyhmyys. Välittämättä miehen teoista he voivat ihastua mieheen, kunhan se miellyttää heitä. Hui, mitä olentoja.
        Tuskin kaikki naiset ovat sellaisia.

        leivottu ja syöty. :)

        Ero on siinä, että nainen ihastuu siihen mieheen kun ihastuu. Mies taas valitsee naisen kuin kaupan hyllyltä, riittää, että on nainen ja kohtuullisen näköinen. Nähtävästi halveksit naisten valintatapaa, mutta aivan yhtä paljon minä halveksin tuota miesten tapaa. Jos saisin valita, niin haluaisin, että myös miehet tuntisivat aitoa ihastumista, myös siinä tapauksessa(ja minulle myös oikeasti) että minuun ei koskaan kukaan ihastuisi. Olen paljon mieluummin yksin kuin valittu siksi, että osaan laittaa ruokaa ja minulla on se mainitsemasi pipari.

        Ja ennen kuin joku ehtii sanomaan, miten helppoa naisilla on, niin myöskään minusta ei ole kukaan ollut koskaan kiinnostunut. Nekin harvat miehet, jotka yleensä huomaavat olemassaoloni, haluavat olla vain kavereita. Joten minulta on turha odottaa myötätuntoa, jos itse antaa elämänsä pyöriä sen yhden puuttuvan asian ympärillä sen sijaan, että keskittyisi siihen kaikkeen muuhun, mitä elämällä on tarjottavanaan.


      • ViisasVillimies
        ~Vanilla~ kirjoitti:

        leivottu ja syöty. :)

        Ero on siinä, että nainen ihastuu siihen mieheen kun ihastuu. Mies taas valitsee naisen kuin kaupan hyllyltä, riittää, että on nainen ja kohtuullisen näköinen. Nähtävästi halveksit naisten valintatapaa, mutta aivan yhtä paljon minä halveksin tuota miesten tapaa. Jos saisin valita, niin haluaisin, että myös miehet tuntisivat aitoa ihastumista, myös siinä tapauksessa(ja minulle myös oikeasti) että minuun ei koskaan kukaan ihastuisi. Olen paljon mieluummin yksin kuin valittu siksi, että osaan laittaa ruokaa ja minulla on se mainitsemasi pipari.

        Ja ennen kuin joku ehtii sanomaan, miten helppoa naisilla on, niin myöskään minusta ei ole kukaan ollut koskaan kiinnostunut. Nekin harvat miehet, jotka yleensä huomaavat olemassaoloni, haluavat olla vain kavereita. Joten minulta on turha odottaa myötätuntoa, jos itse antaa elämänsä pyöriä sen yhden puuttuvan asian ympärillä sen sijaan, että keskittyisi siihen kaikkeen muuhun, mitä elämällä on tarjottavanaan.

        "Olen paljon mieluummin yksin kuin valittu siksi, että osaan laittaa ruokaa ja minulla on se mainitsemasi pipari."

        Tuohon on tyytminen, jos haluaa miehen:)
        Pärjäile!


      • ~Vanilla~
        ViisasVillimies kirjoitti:

        "Olen paljon mieluummin yksin kuin valittu siksi, että osaan laittaa ruokaa ja minulla on se mainitsemasi pipari."

        Tuohon on tyytminen, jos haluaa miehen:)
        Pärjäile!

        Ja kuten jo sanoinkin, niin olen mieluummin yksin.


      • TosiMies
        ~Vanilla~ kirjoitti:

        Ja kuten jo sanoinkin, niin olen mieluummin yksin.

        Ei kaikki miehet ole samanlaisia.
        Et menetä mitään, vaikka jakaisitkin vähän aikaasi jonkun kanssa.
        Jos kukaan ei tekisi aloitteita niin tulisi sukupuutto. Ja se on naisten velvollisuus huolehtia pienistä kakaroista (mieheistä)

        Eli rohkeasti vaan sitä piparia jakamaan:)
        Muista kaikki varotoimenpiteet ja jos on kärsivällinen niin se oikea tulee varmaan vastaan kuitenkin. Miksi ei pitäisi silti aina "hauskoja piparijuhlia"
        Oispa joulu ainainen!


      • ~Vanilla~
        TosiMies kirjoitti:

        Ei kaikki miehet ole samanlaisia.
        Et menetä mitään, vaikka jakaisitkin vähän aikaasi jonkun kanssa.
        Jos kukaan ei tekisi aloitteita niin tulisi sukupuutto. Ja se on naisten velvollisuus huolehtia pienistä kakaroista (mieheistä)

        Eli rohkeasti vaan sitä piparia jakamaan:)
        Muista kaikki varotoimenpiteet ja jos on kärsivällinen niin se oikea tulee varmaan vastaan kuitenkin. Miksi ei pitäisi silti aina "hauskoja piparijuhlia"
        Oispa joulu ainainen!

        Enpä taida uskoa...

        En menetä mitään? Niin ahkerasti näytte huorissakäyntiä puolustelevan, että pahimmillaan terveyteni. Ja vähintään itsekunnioitukseni.

        Ei miehet ole minua varten, teillä ei ole niitä arvoja ja moraalia, jotka minulle on kaikkein oleellisinta.


      • ViisasPilluKalle
        ~Vanilla~ kirjoitti:

        Enpä taida uskoa...

        En menetä mitään? Niin ahkerasti näytte huorissakäyntiä puolustelevan, että pahimmillaan terveyteni. Ja vähintään itsekunnioitukseni.

        Ei miehet ole minua varten, teillä ei ole niitä arvoja ja moraalia, jotka minulle on kaikkein oleellisinta.

        Moraali ja arvot on hyvä pitää, jos ne omaa.
        Mielestäni saa ajatella mitä lystää.
        Mutta teot ovatkin sitten eri asia.

        Tuo prostituutiohomma on oikeastaan vaan niille luuserimiehille, jotka ei osaa rakastaa.
        Mutta monet miehet on sellaisia kakaroita.
        Minä myös, ainakin vielä. Mitäs ette tee aloitteita, ja jos mies tekee niin pitää olla harvinaisen sitkeä, että kestää torjunnan, joka reppanamiehille on usein: Tee itsari tai ole yksin. Ei tosin kaikilla naisilla, mutta suhde kaatuu kuitenkin viimeistään silloin kun nainen ei ymmärrä kakaraa..

        Kuitenkin, tosi rakkaus on lempeä, ja kaiken se kärsii ja kestää.. varmaan ne huoratkin..
        Eli ole nopea aloitteen teoissasi, muuten menen eduskuntan ajamaan tätä sosiaalibordellia:)


      • ~Vanilla~
        ViisasPilluKalle kirjoitti:

        Moraali ja arvot on hyvä pitää, jos ne omaa.
        Mielestäni saa ajatella mitä lystää.
        Mutta teot ovatkin sitten eri asia.

        Tuo prostituutiohomma on oikeastaan vaan niille luuserimiehille, jotka ei osaa rakastaa.
        Mutta monet miehet on sellaisia kakaroita.
        Minä myös, ainakin vielä. Mitäs ette tee aloitteita, ja jos mies tekee niin pitää olla harvinaisen sitkeä, että kestää torjunnan, joka reppanamiehille on usein: Tee itsari tai ole yksin. Ei tosin kaikilla naisilla, mutta suhde kaatuu kuitenkin viimeistään silloin kun nainen ei ymmärrä kakaraa..

        Kuitenkin, tosi rakkaus on lempeä, ja kaiken se kärsii ja kestää.. varmaan ne huoratkin..
        Eli ole nopea aloitteen teoissasi, muuten menen eduskuntan ajamaan tätä sosiaalibordellia:)

        Mä en erityisesti arvosta miehisiä piirteitä, mutta olen päättänyt kehittää yhtä itsessäni: itsekkyyttä. Varmasti sun näkökulmastasi naisen velvollisuus on pitää huolta miehistä ja antaa pillua, mutta mitäs minä siitä saan? Mitä miehillä on annettavanaan minulle?

        Mun puolestani miehet saa käydä huorissa, mutta sitten on ihan turha itkeä, jos ei enää kelpaa suurimmalle osalle naisista.

        Ainoastaan äidinrakkaus kestää mitä vain. Huonoa kohtelua tai huonoa persoonaa sen ei kuulukaan kestää.


    • vastaus..

      "Eli millainen on seksikäs mies? Riittääkö pelkkä ulkonäkö?"
      Ei riitä missään nimessä. Jotta voin pitää oikeasti miestä seksikkäänä hänen täytyy ulkonäön(ei tarvitse siis mikään hyber super mahtava olla, mutta miellyttävä kyllä)lisäksi osata kantaa itseään(eli inhoan köyryssä istuvia ja vielä pahempaa köyryssä käveleviä miehiä!). Seksikkäällä miehellä on myös pilkettä silmäkulmassa ja positiivisuutta.

      "Mitä muuta seksikästä nainen voi nähdä jossain rikollisessa kuin ulkonäön?? "
      Riippuu rikoksesta...pedofiilissa en voisi nähdä yhtään mitään oli minkä näkönen hyvänsä. Talousrikollinen taas voi olla yllämainittu seksikäs mies vaikka ei kyllä tällöin kuuluisi unelmien aviomiesehdokkaihin.

      "Vielä mitä ihmettä tarkoittaa itsevarmuus? "
      Itsevarma mies ei kehuskele, hän tietää, että naiset huomaavat hänen hyvät puolensa ilman, että hän kertoo ne tälle itse:)Itsevarma mies on oma itsensä rehellisesti eikä leiki muuta. Hän hyväksyy myös sen, etteivät kaikki hänestä ole kiinnostuneita ja vaikka saakin pakit baarin kauneimmalta naiselta, ei ota itseensä ja ala riehumaan vaikka ikävältä tuntuisikin.

      "Voiko nainen ylipäätään rakastaa miestä, tai ihastua,
      jos mies on herkkä ja epävarma? "
      Tietenkin, mutta on eroa sillä onko mies rehellisesti epävarma jostain ja kertoo tämän vai yrittääkö hän peitellä epävarmuuttaan esittämällä muuta kuin on ja kehuskelemalla itseään.

      • MiessiisSika

        Seksikkyyttä ja
        Itsevarmuutta on sun mukaan siis se, että on hyvä ulkonäkö (eli sun mieleen) ja se, että kestää ottaa paskaa niskaan vaikka koko elämän ilman että hermostuu, jotta kun se tapais sut, saisit sä sen oman komistuksesi:)
        LOL

        Toi oli keskivertonaisen seksikkyyden määritelmä miehestä..
        siis vastasit hyvin..


      • on kiinni

        ulkonäöstä mutta vielä enemmän luonteesta, josta päästäänkin tähän aiheeseen "renttu." Miehet, jotka ovat aidosti hauskoja ja "hulluja", ovat hauskaa seuraa. Ongelma tulee siinä, että nainen haluaa omistaa rentun, mutta renttu on usein "ajelehtija", eikä osaa asettua. Itsevarmat miehet osaavat puolustaa itseään ja lähimmäisiään, joka on äärimmäisen ihailtavaa. Nynnyt alistuvat muiden tahtoon, eikä se ole turvallista.

        En usko, että Hitleriä monikaan nainen ihaili oikeasti. Hitlerin puheissa oli selvästi havaittavissa mielenvikaisuutta, vaikka hän yritti olla vakuuttava.


    • KylmäNainen

      "Eli millainen on seksikäs mies? Riittääkö pelkkä ulkonäkö?"

      Seksikkyyteen ei, komeuteen tai kauneuteen kyllä. Ja pätee molempiin sukupuoliin molempien sukupuolten mielestä. Esimerkiksi Angelina Jolie ei ole seksisymboli pelkän ulkonäön takia.

      "Eli renttuus?"

      Vetoaa tietynlaisiin naisiin, mutta ei yleensä ole seksikkääksi tekevä asia. Karisma on.

      "Mitä muuta seksikästä nainen voi nähdä jossain rikollisessa kuin ulkonäön??"

      No, onhan niitä naisia, jotka eivät elä yhteiskunnan moraalikoodiston ja lakien mukaan. Minne he unohtuvat? Esimerkiksi Juha Valjakkalan suomalaisista vaimoista kaikilla (nykyisestä en ihan varma ole) on rankkoja väkivaltatuomioita taustalla. Kidutusmurhaa ja sen sellaista.

      "Miten selitätte naiset sen, että Hitler oli niin naisten palvoma aikanaan?"

      Myös miehet ihailivat Hitleriä. Selittyy niinsanotulla karismalla, puhujanlahjoilla tarkalleen ottaen.

      "Vielä mitä ihmettä tarkoittaa itsevarmuus?"

      KVG! En ala selittään!

      "Voiko nainen ylipäätään rakastaa miestä, tai ihastua, jos mies on herkkä ja epävarma?"

      Varmaan joku nainen voi. Herkkyys tosin ei mitenkään liity itsevarmuuteen tai sen puutteeseen, siihen en siis viitsi ottaa kantaa. Muuta kun toteamalla, että kyllähän nää jonneaaronit ja vastaavat "herkät runopojat" on ihan kamalan suosittuja tyttöjen keskuudessa.

      • Ei kaikki naiset oo Onneksi...

        Siis puhujanlahjat on karismaa..??
        Ok. Siis ymmärrän kyllä sen, että miehet ihaili Hitleriä, sillä olihan hän edennyt niin korkeaan asemaan. Ja eivät miehinä tunteneet häneen seksuaalista vetoa.

        Sitä taas ihmettelen, että naiset suorastaan kuolasivat hänen peräänsä..
        Mitä merkitsi naisille se, että se mies tapatti juutalaisia kuin kärpäsiä?
        Ehkäpä vielä lisäsi vaan sen miehen seksikkyyttä, kun osasi olla itsevarma ja uskalsi elää..
        Puhuako se mies osasi?
        Raakkui kuin naakka, ja huusi kuin palosireeni..

        Ehkäpä suurimmassa osassa naisista (joihin myös sinä KylmäNainen kuulut) ei ole itsessään mitään seksikästä. Ei myöskään mitään omia avuja tai kauneutta, ansioita, itsevarmuutta tai uskallusta elää, joten sitten miehessä arvostetaan seksikkääksi kaikkea sitä mitä itsellä ei ole.
        Ehkä nyt tuli asiat selviksi!


      • KylmäNainen
        Ei kaikki naiset oo Onneksi... kirjoitti:

        Siis puhujanlahjat on karismaa..??
        Ok. Siis ymmärrän kyllä sen, että miehet ihaili Hitleriä, sillä olihan hän edennyt niin korkeaan asemaan. Ja eivät miehinä tunteneet häneen seksuaalista vetoa.

        Sitä taas ihmettelen, että naiset suorastaan kuolasivat hänen peräänsä..
        Mitä merkitsi naisille se, että se mies tapatti juutalaisia kuin kärpäsiä?
        Ehkäpä vielä lisäsi vaan sen miehen seksikkyyttä, kun osasi olla itsevarma ja uskalsi elää..
        Puhuako se mies osasi?
        Raakkui kuin naakka, ja huusi kuin palosireeni..

        Ehkäpä suurimmassa osassa naisista (joihin myös sinä KylmäNainen kuulut) ei ole itsessään mitään seksikästä. Ei myöskään mitään omia avuja tai kauneutta, ansioita, itsevarmuutta tai uskallusta elää, joten sitten miehessä arvostetaan seksikkääksi kaikkea sitä mitä itsellä ei ole.
        Ehkä nyt tuli asiat selviksi!

        Puhujanlahjat eivät ole karismaa, mutta edesauttavat sitä kummasti. Ei toimi niin päin, että karisma on puhujanlahjoja.

        "Sitä taas ihmettelen, että naiset suorastaan kuolasivat hänen peräänsä.."

        No se status voisi jotain selittää...

        "Mitä merkitsi naisille se, että se mies tapatti juutalaisia kuin kärpäsiä?"

        No mitä se merkitsi niille miehille, jotka tukivat häntä tai ihailivat häntä?

        "Puhuako se mies osasi?
        Raakkui kuin naakka, ja huusi kuin palosireeni.."

        Sekoitat kaksi asiaa. Puhujalla ei tarvitse olla erityisen hyvä ääni.

        "Ehkäpä suurimmassa osassa naisista (joihin myös sinä KylmäNainen kuulut) ei ole itsessään mitään seksikästä. Ei myöskään mitään omia avuja tai kauneutta, ansioita, itsevarmuutta tai uskallusta elää, joten sitten miehessä arvostetaan seksikkääksi kaikkea sitä mitä itsellä ei ole."

        Ja siksi naiset pitävät Hitleristä? Suosittelen loogisen ajattelun peruskurssia. Jos se voi enää auttaa.

        "Ehkä nyt tuli asiat selviksi!"

        No tuli. Taidat olla höntti.


      • Oikein naurattaa:D
        Ei kaikki naiset oo Onneksi... kirjoitti:

        Siis puhujanlahjat on karismaa..??
        Ok. Siis ymmärrän kyllä sen, että miehet ihaili Hitleriä, sillä olihan hän edennyt niin korkeaan asemaan. Ja eivät miehinä tunteneet häneen seksuaalista vetoa.

        Sitä taas ihmettelen, että naiset suorastaan kuolasivat hänen peräänsä..
        Mitä merkitsi naisille se, että se mies tapatti juutalaisia kuin kärpäsiä?
        Ehkäpä vielä lisäsi vaan sen miehen seksikkyyttä, kun osasi olla itsevarma ja uskalsi elää..
        Puhuako se mies osasi?
        Raakkui kuin naakka, ja huusi kuin palosireeni..

        Ehkäpä suurimmassa osassa naisista (joihin myös sinä KylmäNainen kuulut) ei ole itsessään mitään seksikästä. Ei myöskään mitään omia avuja tai kauneutta, ansioita, itsevarmuutta tai uskallusta elää, joten sitten miehessä arvostetaan seksikkääksi kaikkea sitä mitä itsellä ei ole.
        Ehkä nyt tuli asiat selviksi!

        En oikein tiedä,mikä ongelma on sen kanssa,että ihmiset ovat voineet arvostaa ja ihailla TIETTYJÄ ominaisuuksia Hitlerissä,kun tarkastellaan siis esim. hänen puhelahjojaan,eikä hänen julmia tekojaan.(Aikoinaan yläasteella eräskin historiaa opettanut mies kertoi,että oli ihailtavaa,miten Hitler sai puhumalla muiden maiden johtajat taipumaan hänen tahtoonsa ilman konflikteja.)Niin ja miksi naiset eivät voineet ihailla Hitleriä sen perusteella,että hän nousi niin korkeaan asemaan?


      • LämminMies
        KylmäNainen kirjoitti:

        Puhujanlahjat eivät ole karismaa, mutta edesauttavat sitä kummasti. Ei toimi niin päin, että karisma on puhujanlahjoja.

        "Sitä taas ihmettelen, että naiset suorastaan kuolasivat hänen peräänsä.."

        No se status voisi jotain selittää...

        "Mitä merkitsi naisille se, että se mies tapatti juutalaisia kuin kärpäsiä?"

        No mitä se merkitsi niille miehille, jotka tukivat häntä tai ihailivat häntä?

        "Puhuako se mies osasi?
        Raakkui kuin naakka, ja huusi kuin palosireeni.."

        Sekoitat kaksi asiaa. Puhujalla ei tarvitse olla erityisen hyvä ääni.

        "Ehkäpä suurimmassa osassa naisista (joihin myös sinä KylmäNainen kuulut) ei ole itsessään mitään seksikästä. Ei myöskään mitään omia avuja tai kauneutta, ansioita, itsevarmuutta tai uskallusta elää, joten sitten miehessä arvostetaan seksikkääksi kaikkea sitä mitä itsellä ei ole."

        Ja siksi naiset pitävät Hitleristä? Suosittelen loogisen ajattelun peruskurssia. Jos se voi enää auttaa.

        "Ehkä nyt tuli asiat selviksi!"

        No tuli. Taidat olla höntti.

        "No se status voisi jotain selittää..."

        Eli sinun mukaasi mies voi olla vaikka minkälainen murhaaja, mutta kunhan hänellä on statusta niin naiset kuolaavat (tuntevat seksuaalista vetoa)
        Toisin sanoen miehen teoilla ei ole merkitystä.
        Vaan karismalla, statuksella, ulkonäöllä ja luonteella. Varsinainen noita-akka olet!!

        "No mitä se merkitsi niille miehille, jotka tukivat häntä tai ihailivat häntä? "

        Kyllä sen ymmärrän, että miehet häntä ihailivat, koska eivät tunteneet seksuaalista vetoa, tosin monet miehet nimenomaan halusivat salamurhata hänet. Miten ihmeessä naiset sitten voi tuntea seksuaalista vetoa johonkin sellaiseen suureen kriminaaliin? Kyllä he (femakot) tiesivät jo juutalaisten, ja muiden vähemmistöryhmien kohtelusta siinä vaiheessa.
        Sitä yritin kysyä sinulta pieni ÄlyKääpiö!!

        Ja siksi naiset pitävät Hitleristä? Suosittelen loogisen ajattelun peruskurssia. Jos se voi enää auttaa.

        Eli myönnätkö siis sen, että suuri osa naisista olisi tuollaisia noita-akkoja kuin sinä?

        Olen YlenTietoinenMies, ja olen juuri selvittänyt kuinka julmia ja tyhmiä jotkut naiset (noita-akat) voi olla
        Esimerkiksi sinä KylmäNainen, jolle suosittelen ala-asteen käymistä uudestaan. Sitten voit harkita lukiota, vaikka 10-luokalle joutuisit käytöshäiriöiden takia. Ilmeisesti teet liian pitkiä työpäiviä kun sinusta on sellainen älykääpiö tullut. Ota rennosti ja jaa piparia, niin kaikki käy hyvin. Love all, even witches, bitches and murderers.

        Alkaa olla selvää, että suurin osa miehistä on sikoja, joille nainen on vaan objekti ja suurin osa naisista noita-akkoja joiden mielestä murhaajissa on jotain erikoisen seksikästä.
        Harvassapa ovat ne herkät, fiksut ja kauniit ihmiset!


      • Oikein naurattaa:D
        Oikein naurattaa:D kirjoitti:

        En oikein tiedä,mikä ongelma on sen kanssa,että ihmiset ovat voineet arvostaa ja ihailla TIETTYJÄ ominaisuuksia Hitlerissä,kun tarkastellaan siis esim. hänen puhelahjojaan,eikä hänen julmia tekojaan.(Aikoinaan yläasteella eräskin historiaa opettanut mies kertoi,että oli ihailtavaa,miten Hitler sai puhumalla muiden maiden johtajat taipumaan hänen tahtoonsa ilman konflikteja.)Niin ja miksi naiset eivät voineet ihailla Hitleriä sen perusteella,että hän nousi niin korkeaan asemaan?

        En oikein tiedä mikä ongelma on sen kanssa, että voisi ymmärtää vastata siihen mihin kysytään.
        Ilmeisesti sinäkin olet vaan älykääpiö.
        Mene nukkumaan ajoissa ja elä rennosti niin älysi paranee kummasti ja nalkuttaisit vähemmän.
        Tuollaiset nalkuttavat valittavat akat ovat kuolemaa pahempia.

        Siis tällä palstalla selvitettiin, että jos puhutaan miehen seksikkyydestä, niin (kaikkien femakoiden huomautukset viittaa siihen) ilmeisesti miehen julmilla teoilla ole mitään merkitystä.
        Naiset arvostavat karismaa, statusta, ulkonäköä ja itsevarmaa luonnetta. Muuten saa olla sitten vaikka itse saatana. Sen sarvet voisi sopia hyvin joidenkin noita-akkojen (kuten sinä) pilluun.
        Voisit jopa ehkä saada monia orgasmeja!


      • KylmäNainen
        LämminMies kirjoitti:

        "No se status voisi jotain selittää..."

        Eli sinun mukaasi mies voi olla vaikka minkälainen murhaaja, mutta kunhan hänellä on statusta niin naiset kuolaavat (tuntevat seksuaalista vetoa)
        Toisin sanoen miehen teoilla ei ole merkitystä.
        Vaan karismalla, statuksella, ulkonäöllä ja luonteella. Varsinainen noita-akka olet!!

        "No mitä se merkitsi niille miehille, jotka tukivat häntä tai ihailivat häntä? "

        Kyllä sen ymmärrän, että miehet häntä ihailivat, koska eivät tunteneet seksuaalista vetoa, tosin monet miehet nimenomaan halusivat salamurhata hänet. Miten ihmeessä naiset sitten voi tuntea seksuaalista vetoa johonkin sellaiseen suureen kriminaaliin? Kyllä he (femakot) tiesivät jo juutalaisten, ja muiden vähemmistöryhmien kohtelusta siinä vaiheessa.
        Sitä yritin kysyä sinulta pieni ÄlyKääpiö!!

        Ja siksi naiset pitävät Hitleristä? Suosittelen loogisen ajattelun peruskurssia. Jos se voi enää auttaa.

        Eli myönnätkö siis sen, että suuri osa naisista olisi tuollaisia noita-akkoja kuin sinä?

        Olen YlenTietoinenMies, ja olen juuri selvittänyt kuinka julmia ja tyhmiä jotkut naiset (noita-akat) voi olla
        Esimerkiksi sinä KylmäNainen, jolle suosittelen ala-asteen käymistä uudestaan. Sitten voit harkita lukiota, vaikka 10-luokalle joutuisit käytöshäiriöiden takia. Ilmeisesti teet liian pitkiä työpäiviä kun sinusta on sellainen älykääpiö tullut. Ota rennosti ja jaa piparia, niin kaikki käy hyvin. Love all, even witches, bitches and murderers.

        Alkaa olla selvää, että suurin osa miehistä on sikoja, joille nainen on vaan objekti ja suurin osa naisista noita-akkoja joiden mielestä murhaajissa on jotain erikoisen seksikästä.
        Harvassapa ovat ne herkät, fiksut ja kauniit ihmiset!

        "Toisin sanoen miehen teoilla ei ole merkitystä.
        Vaan karismalla, statuksella, ulkonäöllä ja luonteella."

        Ai luonteella ei saisi olla väliä?

        Tuohon, että teoilla ei ole merkitystä totean, että riippuu teosta. On olemassa rasistisia naisia, rikollisia naisia, kilttejä naisia... Eri teoilla vedotaan erilaisiin ihmistyyppeihin.

        "Kyllä sen ymmärrän, että miehet häntä ihailivat, koska eivät tunteneet seksuaalista vetoa, tosin monet miehet nimenomaan halusivat salamurhata hänet."

        Voi vittu, että repesin. Mitä väliä on sillä, tuleeko ihailu naiselta vai mieheltä, jos kohde on läpimätä? Mitä se kertoo ihailijasta, sukupuolesta riippumatta?

        Tuo salamurhajuttu vasta naurattikin. Tiedätkö, miksi valtiopäämiehiä salamurhataan? Politiikan, ei moraalisen paheksunnan takia.

        "Miten ihmeessä naiset sitten voi tuntea seksuaalista vetoa johonkin sellaiseen suureen kriminaaliin?"

        Johtuisiko se siitä, että antisemitismi oli Hitlerin aikaan melko suosittu aate? Ei sitä pidetty rikollisena. Eikä antisemitismi ole rikollista vieläkään. Historiankirjat kyllä kuvaavat, miten juutalaisvihamielinen Keski-Eurooppa tuohon aikaan oli. Asiaa voisi verrata vihaan, mitä pedofiilit nykyään herättävät. Enkä nyt tarkoita, että juutalaiset olisivat pedofiileja vaan sitä, että heidän herättämänsä reaktio oli sama. Puhdas viha.

        "Kyllä he (femakot) tiesivät jo juutalaisten, ja muiden vähemmistöryhmien kohtelusta siinä vaiheessa."

        Vittu että voit olla tyhmä! Tiesitvät siitä miehetkin (tossun alla olevat ATM-kusipäät) ja silti kannattivat Hitleriä. Sillä, onko ihailu ollut seksuaalista vai mitä, ei ole mitään merkitystä. Sen ajan maailmankuvan mukaan antisemitismissä ei ollut mitään väärää.

        "Eli myönnätkö siis sen, että suuri osa naisista olisi tuollaisia noita-akkoja kuin sinä?"

        Mistä sinä tuon repäisit? Kannattaisi oikeasti mennä takaisin apukouluun.

        "Olen YlenTietoinenMies, ja olen juuri selvittänyt kuinka julmia ja tyhmiä jotkut naiset (noita-akat) voi olla"

        Sinä et ole selvittänyt mitään. Olet väittänyt jotain täysin naurettavaa ja yhteiskunnallis-historiallisesta kontekstista irrallista vinkumista, ja lisäksi käytät Hitler-korttia. Jatkuvasti.

        Että:
        http://www.nic.fi/~piruile/demikortit/hitlerkortti.jpg

        Daah.

        "Alkaa olla selvää, että suurin osa miehistä on sikoja, joille nainen on vaan objekti ja suurin osa naisista noita-akkoja joiden mielestä murhaajissa on jotain erikoisen seksikästä."

        Joo, juuri näin. Todistit tämän ihan aukottomasti ja älysi herättää varmaan aivoinvaliidien apukoulussakin naurua ja turpaanvetoreaktioita.


      • LämminMies
        KylmäNainen kirjoitti:

        "Toisin sanoen miehen teoilla ei ole merkitystä.
        Vaan karismalla, statuksella, ulkonäöllä ja luonteella."

        Ai luonteella ei saisi olla väliä?

        Tuohon, että teoilla ei ole merkitystä totean, että riippuu teosta. On olemassa rasistisia naisia, rikollisia naisia, kilttejä naisia... Eri teoilla vedotaan erilaisiin ihmistyyppeihin.

        "Kyllä sen ymmärrän, että miehet häntä ihailivat, koska eivät tunteneet seksuaalista vetoa, tosin monet miehet nimenomaan halusivat salamurhata hänet."

        Voi vittu, että repesin. Mitä väliä on sillä, tuleeko ihailu naiselta vai mieheltä, jos kohde on läpimätä? Mitä se kertoo ihailijasta, sukupuolesta riippumatta?

        Tuo salamurhajuttu vasta naurattikin. Tiedätkö, miksi valtiopäämiehiä salamurhataan? Politiikan, ei moraalisen paheksunnan takia.

        "Miten ihmeessä naiset sitten voi tuntea seksuaalista vetoa johonkin sellaiseen suureen kriminaaliin?"

        Johtuisiko se siitä, että antisemitismi oli Hitlerin aikaan melko suosittu aate? Ei sitä pidetty rikollisena. Eikä antisemitismi ole rikollista vieläkään. Historiankirjat kyllä kuvaavat, miten juutalaisvihamielinen Keski-Eurooppa tuohon aikaan oli. Asiaa voisi verrata vihaan, mitä pedofiilit nykyään herättävät. Enkä nyt tarkoita, että juutalaiset olisivat pedofiileja vaan sitä, että heidän herättämänsä reaktio oli sama. Puhdas viha.

        "Kyllä he (femakot) tiesivät jo juutalaisten, ja muiden vähemmistöryhmien kohtelusta siinä vaiheessa."

        Vittu että voit olla tyhmä! Tiesitvät siitä miehetkin (tossun alla olevat ATM-kusipäät) ja silti kannattivat Hitleriä. Sillä, onko ihailu ollut seksuaalista vai mitä, ei ole mitään merkitystä. Sen ajan maailmankuvan mukaan antisemitismissä ei ollut mitään väärää.

        "Eli myönnätkö siis sen, että suuri osa naisista olisi tuollaisia noita-akkoja kuin sinä?"

        Mistä sinä tuon repäisit? Kannattaisi oikeasti mennä takaisin apukouluun.

        "Olen YlenTietoinenMies, ja olen juuri selvittänyt kuinka julmia ja tyhmiä jotkut naiset (noita-akat) voi olla"

        Sinä et ole selvittänyt mitään. Olet väittänyt jotain täysin naurettavaa ja yhteiskunnallis-historiallisesta kontekstista irrallista vinkumista, ja lisäksi käytät Hitler-korttia. Jatkuvasti.

        Että:
        http://www.nic.fi/~piruile/demikortit/hitlerkortti.jpg

        Daah.

        "Alkaa olla selvää, että suurin osa miehistä on sikoja, joille nainen on vaan objekti ja suurin osa naisista noita-akkoja joiden mielestä murhaajissa on jotain erikoisen seksikästä."

        Joo, juuri näin. Todistit tämän ihan aukottomasti ja älysi herättää varmaan aivoinvaliidien apukoulussakin naurua ja turpaanvetoreaktioita.

        Pyydän anteeksi, että käytän erittäin provosoivaa tyyliä. Teot kun vetää puoleensa erilaisia ihmistyyppejä, ja samaten tämä vittumainen kirjoitustyylini vetää puoleensa kovapäisiä kylmiä noita-akkoja. Ei siinä mitään pahaa ole.
        Päinvastoin hauskaa kun nauroit.
        Sanotaan että jos mies saa naisen nauramaan, niin sänkyyn ei ole enää pitkä matka. Odottelen soittoasi.

        "Voi vittu, että repesin. Mitä väliä on sillä, tuleeko ihailu naiselta vai mieheltä, jos kohde on läpimätä? Mitä se kertoo ihailijasta, sukupuolesta riippumatta?"

        Kyllä se kertoo. Läpeensä kunnianhimoiset, ja "lievästi" kusipäiset miehet tavoittelevat valtaa keinoja kaihtamatta.
        Naisilla taas on mahdollisuus olla rauhassa vaikkapa huoltamassa lapsiaan kodin piirissä, minne naiset oikeasti kuuluvatkin. Makuukammariin ja lieden ääreen. Kyllä mun puolesta saa silti kukin tehdä ja ajatella miten lystää. Kummallista kyllä on, että naiset voi tuntea seksuaalista vetoa (miksei etoa?) henkilöä kohtaan, joka on aloittanut äärimmäisen terrorin tiettyjä ihmisryhmiä vastaan ja se on vielä yleisessä tiedossa.

        Jos nainen on tarpeeksi kaunis (sisäisesti ja ulkoisesti), niin miehet tuntevat seksuaalista vetoa. Jos nainen taas olisi uranainen ja murhaaja niin en usko, että enemmistö miehistä ihailisi häntä. Mielestäni on pienempi paha pitää naista pelkkänä pilluna, kuin ihailla murhaajaa!

        "Johtuisiko se siitä, että antisemitismi oli Hitlerin aikaan melko suosittu aate? Ei sitä pidetty rikollisena. Eikä antisemitismi ole rikollista vieläkään. Historiankirjat kyllä kuvaavat, miten juutalaisvihamielinen Keski-Eurooppa tuohon aikaan oli. Asiaa voisi verrata vihaan, mitä pedofiilit nykyään herättävät. Enkä nyt tarkoita, että juutalaiset olisivat pedofiileja vaan sitä, että heidän herättämänsä reaktio oli sama. Puhdas viha."

        Täyttä roskaa koko soperruksesi.
        Antisemitismi on rikos, siinä missä uusnatsitkin ovat laittomia Suomessa. Ruotsin "demokratiassa" kaikki on laillista. Olet siis vielä ilmeisesti ruotsalainen noita-akka, tai suomalainen natsifemakko. Ilmoittaudu poliisille!

        Ok. Tästä lähin käytän lähinnä kirjastokorttia enkä Hitlerkorttia. Nämä maailmansodat ja despootit taitaa olla aivan liikaa sulle.
        Suosittelen taideterapiaa sulle.
        Mee vaikka konserttiin, ja vedä pää täyteen.
        Kaikesta huolimatta, hyvää uutta vuotta 2009!


      • KylmäNainen
        LämminMies kirjoitti:

        Pyydän anteeksi, että käytän erittäin provosoivaa tyyliä. Teot kun vetää puoleensa erilaisia ihmistyyppejä, ja samaten tämä vittumainen kirjoitustyylini vetää puoleensa kovapäisiä kylmiä noita-akkoja. Ei siinä mitään pahaa ole.
        Päinvastoin hauskaa kun nauroit.
        Sanotaan että jos mies saa naisen nauramaan, niin sänkyyn ei ole enää pitkä matka. Odottelen soittoasi.

        "Voi vittu, että repesin. Mitä väliä on sillä, tuleeko ihailu naiselta vai mieheltä, jos kohde on läpimätä? Mitä se kertoo ihailijasta, sukupuolesta riippumatta?"

        Kyllä se kertoo. Läpeensä kunnianhimoiset, ja "lievästi" kusipäiset miehet tavoittelevat valtaa keinoja kaihtamatta.
        Naisilla taas on mahdollisuus olla rauhassa vaikkapa huoltamassa lapsiaan kodin piirissä, minne naiset oikeasti kuuluvatkin. Makuukammariin ja lieden ääreen. Kyllä mun puolesta saa silti kukin tehdä ja ajatella miten lystää. Kummallista kyllä on, että naiset voi tuntea seksuaalista vetoa (miksei etoa?) henkilöä kohtaan, joka on aloittanut äärimmäisen terrorin tiettyjä ihmisryhmiä vastaan ja se on vielä yleisessä tiedossa.

        Jos nainen on tarpeeksi kaunis (sisäisesti ja ulkoisesti), niin miehet tuntevat seksuaalista vetoa. Jos nainen taas olisi uranainen ja murhaaja niin en usko, että enemmistö miehistä ihailisi häntä. Mielestäni on pienempi paha pitää naista pelkkänä pilluna, kuin ihailla murhaajaa!

        "Johtuisiko se siitä, että antisemitismi oli Hitlerin aikaan melko suosittu aate? Ei sitä pidetty rikollisena. Eikä antisemitismi ole rikollista vieläkään. Historiankirjat kyllä kuvaavat, miten juutalaisvihamielinen Keski-Eurooppa tuohon aikaan oli. Asiaa voisi verrata vihaan, mitä pedofiilit nykyään herättävät. Enkä nyt tarkoita, että juutalaiset olisivat pedofiileja vaan sitä, että heidän herättämänsä reaktio oli sama. Puhdas viha."

        Täyttä roskaa koko soperruksesi.
        Antisemitismi on rikos, siinä missä uusnatsitkin ovat laittomia Suomessa. Ruotsin "demokratiassa" kaikki on laillista. Olet siis vielä ilmeisesti ruotsalainen noita-akka, tai suomalainen natsifemakko. Ilmoittaudu poliisille!

        Ok. Tästä lähin käytän lähinnä kirjastokorttia enkä Hitlerkorttia. Nämä maailmansodat ja despootit taitaa olla aivan liikaa sulle.
        Suosittelen taideterapiaa sulle.
        Mee vaikka konserttiin, ja vedä pää täyteen.
        Kaikesta huolimatta, hyvää uutta vuotta 2009!

        "Päinvastoin hauskaa kun nauroit."

        Niin, minulla oli oikein hauskaa. Ihmisten tyhmyys on tosiaan rajaton.

        ""Voi vittu, että repesin. Mitä väliä on sillä, tuleeko ihailu naiselta vai mieheltä, jos kohde on läpimätä? Mitä se kertoo ihailijasta, sukupuolesta riippumatta?"

        Kyllä se kertoo. Läpeensä kunnianhimoiset, ja "lievästi" kusipäiset miehet tavoittelevat valtaa keinoja kaihtamatta.
        Naisilla taas on mahdollisuus olla rauhassa vaikkapa huoltamassa lapsiaan kodin piirissä, minne naiset oikeasti kuuluvatkin. Makuukammariin ja lieden ääreen."

        Otin koko tekstin. Sillä ei tuo ollut mikään vastaus yhtään mihinkään, mitä esitin. Ainoa aiheeseen yhtään liittyvä ajatusrakennelma, minkä tuosta voi johtaa on seuraava: Jos naisen paikka on makuukammarissa, nainen on viisas jos ottaa varakkaan ja kovan statuksen miehen tämän muista ominaisuuksista piittaamatta. Silloin rahalla todela on väliä.

        "Kummallista kyllä on, että naiset voi tuntea seksuaalista vetoa (miksei etoa?) henkilöä kohtaan, joka on aloittanut äärimmäisen terrorin tiettyjä ihmisryhmiä vastaan ja se on vielä yleisessä tiedossa."

        Miten tuo ihailu on paheksuttavampaa kun se, että miehet ihailivat Hitleriä? Tai miten perustelet sen, että antisemitismi ei ollut 1930-40 -luvulla paheksuttavaa? Päin vastoin. Monet vihasivat, siis todella vihasivat, juutalaisia.

        "Jos nainen on tarpeeksi kaunis (sisäisesti ja ulkoisesti), niin miehet tuntevat seksuaalista vetoa."

        Väärin, sisäisellä kauneudella ei tee paskaakaan. Ulkoinen riittää.

        "Jos nainen taas olisi uranainen ja murhaaja niin en usko, että enemmistö miehistä ihailisi häntä."

        No uranaisilla on miehiä ja murhaavilla naisilla on miehiä. Mitä tästä pitää päätellä? Se, että enemmistö miehistä haluaa murhaavan naisen vai se, että sekä miehissä että naisissa on ihmisiä joille toisen suorittamalla henkirikoksella ei ole merkitystä parinvalinnassa? Itse suosisin jälkimmäistä.

        "Täyttä roskaa koko soperruksesi."

        Eli olet niin tyhmä, ettet tiedä toisen maailmansodan aikaisia yhteiskuntarakenteita tai ymmärrä, miksi Hitleristä tuli niin suosittu. Ok.

        Miksiköhän ihmiset muuten äänestivät Hitleriä?

        "Antisemitismi on rikos, siinä missä uusnatsitkin ovat laittomia Suomessa."

        Kumpikaan ei ole rikollista. Rasismikaan ei ole rikollista. Meillä on sellainen hieno juttu kun ajatuksenvapaus. Uusnatsius ei ole rikollista. Ei ole rikollista edes kuulua uusnatsistiseen rikollisjärjestöön. Kannattaisi lukea lehtiä.

        "Tästä lähin käytän lähinnä kirjastokorttia enkä Hitlerkorttia."

        Kyllä kannattaisi ja lisäksi kannattaisi vinguttaa luottokorttia pari kertaa huorissa, niin ei enää päätä kiristäisi.


      • LämminMies
        KylmäNainen kirjoitti:

        "Päinvastoin hauskaa kun nauroit."

        Niin, minulla oli oikein hauskaa. Ihmisten tyhmyys on tosiaan rajaton.

        ""Voi vittu, että repesin. Mitä väliä on sillä, tuleeko ihailu naiselta vai mieheltä, jos kohde on läpimätä? Mitä se kertoo ihailijasta, sukupuolesta riippumatta?"

        Kyllä se kertoo. Läpeensä kunnianhimoiset, ja "lievästi" kusipäiset miehet tavoittelevat valtaa keinoja kaihtamatta.
        Naisilla taas on mahdollisuus olla rauhassa vaikkapa huoltamassa lapsiaan kodin piirissä, minne naiset oikeasti kuuluvatkin. Makuukammariin ja lieden ääreen."

        Otin koko tekstin. Sillä ei tuo ollut mikään vastaus yhtään mihinkään, mitä esitin. Ainoa aiheeseen yhtään liittyvä ajatusrakennelma, minkä tuosta voi johtaa on seuraava: Jos naisen paikka on makuukammarissa, nainen on viisas jos ottaa varakkaan ja kovan statuksen miehen tämän muista ominaisuuksista piittaamatta. Silloin rahalla todela on väliä.

        "Kummallista kyllä on, että naiset voi tuntea seksuaalista vetoa (miksei etoa?) henkilöä kohtaan, joka on aloittanut äärimmäisen terrorin tiettyjä ihmisryhmiä vastaan ja se on vielä yleisessä tiedossa."

        Miten tuo ihailu on paheksuttavampaa kun se, että miehet ihailivat Hitleriä? Tai miten perustelet sen, että antisemitismi ei ollut 1930-40 -luvulla paheksuttavaa? Päin vastoin. Monet vihasivat, siis todella vihasivat, juutalaisia.

        "Jos nainen on tarpeeksi kaunis (sisäisesti ja ulkoisesti), niin miehet tuntevat seksuaalista vetoa."

        Väärin, sisäisellä kauneudella ei tee paskaakaan. Ulkoinen riittää.

        "Jos nainen taas olisi uranainen ja murhaaja niin en usko, että enemmistö miehistä ihailisi häntä."

        No uranaisilla on miehiä ja murhaavilla naisilla on miehiä. Mitä tästä pitää päätellä? Se, että enemmistö miehistä haluaa murhaavan naisen vai se, että sekä miehissä että naisissa on ihmisiä joille toisen suorittamalla henkirikoksella ei ole merkitystä parinvalinnassa? Itse suosisin jälkimmäistä.

        "Täyttä roskaa koko soperruksesi."

        Eli olet niin tyhmä, ettet tiedä toisen maailmansodan aikaisia yhteiskuntarakenteita tai ymmärrä, miksi Hitleristä tuli niin suosittu. Ok.

        Miksiköhän ihmiset muuten äänestivät Hitleriä?

        "Antisemitismi on rikos, siinä missä uusnatsitkin ovat laittomia Suomessa."

        Kumpikaan ei ole rikollista. Rasismikaan ei ole rikollista. Meillä on sellainen hieno juttu kun ajatuksenvapaus. Uusnatsius ei ole rikollista. Ei ole rikollista edes kuulua uusnatsistiseen rikollisjärjestöön. Kannattaisi lukea lehtiä.

        "Tästä lähin käytän lähinnä kirjastokorttia enkä Hitlerkorttia."

        Kyllä kannattaisi ja lisäksi kannattaisi vinguttaa luottokorttia pari kertaa huorissa, niin ei enää päätä kiristäisi.

        Itkuhan sitten tuli, kun luin tekstiäsi.
        Niin paljon alkoi säälittää. Mene pikaisesti hoitoon!

        "Otin koko tekstin. Sillä ei tuo ollut mikään vastaus yhtään mihinkään, mitä esitin. Ainoa aiheeseen yhtään liittyvä ajatusrakennelma, minkä tuosta voi johtaa on seuraava: Jos naisen paikka on makuukammarissa, nainen on viisas jos ottaa varakkaan ja kovan statuksen miehen tämän muista ominaisuuksista piittaamatta. Silloin rahalla todela on väliä."

        Ajattelin, että kylmänä laskelmoivana naisena osaisit päätellä, että naiselle ei kuulu hevon vittuakaan politiikka, jos miehet sitä tekevät.
        Heidän ei kuuluisi edes lukea lehtiä saatikka tietää muusta kuin: Miten olla hyvä rakastaja ja äiti. Tällöin viisas nainen suosii tietenkin hyväluontoista ja sitoutuvaa komeaa miestä.
        Ei niinkään rumaa, statuksekasta murhaajaa.

        "Miten tuo ihailu on paheksuttavampaa kun se, että miehet ihailivat Hitleriä? Tai miten perustelet sen, että antisemitismi ei ollut 1930-40 -luvulla paheksuttavaa? Päin vastoin. Monet vihasivat, siis todella vihasivat, juutalaisia."

        Tilanne oli Saksassa 30-luvulla tosiaan paskamainen ja ihmiset olivat katkeria, joten he äänestivät Hitleriä, koska hän lupasi töitä ja leipää kansalle.
        Lisäksi perussaksalaista ärsytti suunnattomasti se, että nimenomaan juutalaiset olivat korkean statuksen omaavia rahakkaita johtajia ja alansa huippuja. On juutalaisia aina vainottu, mutta Hitlerin aloittama terrori 1933 oli erityisen huomattavaa. Mietipä, jos Matti Vanhanen alkaisi yhtäkkiä vainota vammaisia, homoja, mielisairaita ja romaneja erityisen julmasti?
        Varmaan olisi taas erityisesti näin laman aikaan naisten suosiossa..karismaattinen johtaja tosiaan.

        "Väärin, sisäisellä kauneudella ei tee paskaakaan. Ulkoinen riittää."

        No sisäisellä kauneudella ei teekään mitään, jos nainen on miehelle pelkkä pillu, (aika usein on)
        Nainen tulee aina vain hyväksikäytetyksi tuolla ajatustavalla. Onneksi tuleekin. Olisi sääli, jos hyvät lihat menisi hukkaan.

        "No uranaisilla on miehiä ja murhaavilla naisilla on miehiä. Mitä tästä pitää päätellä? Se, että enemmistö miehistä haluaa murhaavan naisen vai se, että sekä miehissä että naisissa on ihmisiä joille toisen suorittamalla henkirikoksella ei ole merkitystä parinvalinnassa? Itse suosisin jälkimmäistä."

        No uranaiset ovat Erittäin epäsuosittuja miesten keskuudessa, samoin murhaajanaiset. Itse tiedän vain yhden uranaisen, jolla on mies, ja huonosti menee. Jotkut erittäin epätoivoiset miehet saattavat rakkauden sokaisemina takertua heihin. Eikä siitäkään seuraa muuta kuin pahaa mieltä.
        Kummallista taas on, että uramiehet ja murhaajamiehet voi olla todella suosittuja naisten keskuudessa.
        Ihmettelen edelleenkin sitä, jos on tosiaan niin ettei miehen teoilla olisi merkitystä naisen häneen kohdistamaan seksuaaliseen tunteeseen.
        Ei se voi olla niin. Miten nainen voi ihailla korkean statuksen omaavaa murhaajaa, mutta silti mies joka on käynyt huorissa on kauhistus.
        Ei naisissa ole mitään logiikkaa millään muotoa.
        Pelkiksi pilluiksi ne kelpaa, suurin osa.
        Jos löytyy sisäisesti ja ulkoisesti kaunis nainen, niin se on sitten Jumalan ihme.
        Eikä niitä kaikille tapahdu.

        Eli taidampa tosiaan lähteä tästä huoriin.
        Huorissa on sentään jotain herkkää ja Erityisesti kaunista.
        Mutta noita-akat saa tyytyä pirun sarviin.
        Tuntuu varmaan hyvältä, kun piru työntää sarvensa pilluusi.

        "Kumpikaan ei ole rikollista. Rasismikaan ei ole rikollista. Meillä on sellainen hieno juttu kun ajatuksenvapaus. Uusnatsius ei ole rikollista. Ei ole rikollista edes kuulua uusnatsistiseen rikollisjärjestöön. Kannattaisi lukea lehtiä."

        Lue sinä vaan lehtiä, minä luen lakia ja oikeutta.
        Lehdissä muutenkin kirjoitetaan semmoista soopaa ja roskaa, ettet edes sinä pydty vastaavaan.
        Uusnatsit eivät saa julkisesti Suomessa toimia.
        Näin se vaan on, vaikka kuinka olisi hinku.

        Hyvää lauantai-iltaa sinne kyöpelinvuorelle!


      • älykääpiö,
        Oikein naurattaa:D kirjoitti:

        En oikein tiedä mikä ongelma on sen kanssa, että voisi ymmärtää vastata siihen mihin kysytään.
        Ilmeisesti sinäkin olet vaan älykääpiö.
        Mene nukkumaan ajoissa ja elä rennosti niin älysi paranee kummasti ja nalkuttaisit vähemmän.
        Tuollaiset nalkuttavat valittavat akat ovat kuolemaa pahempia.

        Siis tällä palstalla selvitettiin, että jos puhutaan miehen seksikkyydestä, niin (kaikkien femakoiden huomautukset viittaa siihen) ilmeisesti miehen julmilla teoilla ole mitään merkitystä.
        Naiset arvostavat karismaa, statusta, ulkonäköä ja itsevarmaa luonnetta. Muuten saa olla sitten vaikka itse saatana. Sen sarvet voisi sopia hyvin joidenkin noita-akkojen (kuten sinä) pilluun.
        Voisit jopa ehkä saada monia orgasmeja!

        kun kiertelet ja kaartelet,etkä voi käsittää yksinkertaisia asioita.Sinun kannattaisi hiukan hioa tekstisisältöjen ymmärtämistä,jos aiot jotakin sössöttää takaisin.


      • KylmäNainen
        LämminMies kirjoitti:

        Itkuhan sitten tuli, kun luin tekstiäsi.
        Niin paljon alkoi säälittää. Mene pikaisesti hoitoon!

        "Otin koko tekstin. Sillä ei tuo ollut mikään vastaus yhtään mihinkään, mitä esitin. Ainoa aiheeseen yhtään liittyvä ajatusrakennelma, minkä tuosta voi johtaa on seuraava: Jos naisen paikka on makuukammarissa, nainen on viisas jos ottaa varakkaan ja kovan statuksen miehen tämän muista ominaisuuksista piittaamatta. Silloin rahalla todela on väliä."

        Ajattelin, että kylmänä laskelmoivana naisena osaisit päätellä, että naiselle ei kuulu hevon vittuakaan politiikka, jos miehet sitä tekevät.
        Heidän ei kuuluisi edes lukea lehtiä saatikka tietää muusta kuin: Miten olla hyvä rakastaja ja äiti. Tällöin viisas nainen suosii tietenkin hyväluontoista ja sitoutuvaa komeaa miestä.
        Ei niinkään rumaa, statuksekasta murhaajaa.

        "Miten tuo ihailu on paheksuttavampaa kun se, että miehet ihailivat Hitleriä? Tai miten perustelet sen, että antisemitismi ei ollut 1930-40 -luvulla paheksuttavaa? Päin vastoin. Monet vihasivat, siis todella vihasivat, juutalaisia."

        Tilanne oli Saksassa 30-luvulla tosiaan paskamainen ja ihmiset olivat katkeria, joten he äänestivät Hitleriä, koska hän lupasi töitä ja leipää kansalle.
        Lisäksi perussaksalaista ärsytti suunnattomasti se, että nimenomaan juutalaiset olivat korkean statuksen omaavia rahakkaita johtajia ja alansa huippuja. On juutalaisia aina vainottu, mutta Hitlerin aloittama terrori 1933 oli erityisen huomattavaa. Mietipä, jos Matti Vanhanen alkaisi yhtäkkiä vainota vammaisia, homoja, mielisairaita ja romaneja erityisen julmasti?
        Varmaan olisi taas erityisesti näin laman aikaan naisten suosiossa..karismaattinen johtaja tosiaan.

        "Väärin, sisäisellä kauneudella ei tee paskaakaan. Ulkoinen riittää."

        No sisäisellä kauneudella ei teekään mitään, jos nainen on miehelle pelkkä pillu, (aika usein on)
        Nainen tulee aina vain hyväksikäytetyksi tuolla ajatustavalla. Onneksi tuleekin. Olisi sääli, jos hyvät lihat menisi hukkaan.

        "No uranaisilla on miehiä ja murhaavilla naisilla on miehiä. Mitä tästä pitää päätellä? Se, että enemmistö miehistä haluaa murhaavan naisen vai se, että sekä miehissä että naisissa on ihmisiä joille toisen suorittamalla henkirikoksella ei ole merkitystä parinvalinnassa? Itse suosisin jälkimmäistä."

        No uranaiset ovat Erittäin epäsuosittuja miesten keskuudessa, samoin murhaajanaiset. Itse tiedän vain yhden uranaisen, jolla on mies, ja huonosti menee. Jotkut erittäin epätoivoiset miehet saattavat rakkauden sokaisemina takertua heihin. Eikä siitäkään seuraa muuta kuin pahaa mieltä.
        Kummallista taas on, että uramiehet ja murhaajamiehet voi olla todella suosittuja naisten keskuudessa.
        Ihmettelen edelleenkin sitä, jos on tosiaan niin ettei miehen teoilla olisi merkitystä naisen häneen kohdistamaan seksuaaliseen tunteeseen.
        Ei se voi olla niin. Miten nainen voi ihailla korkean statuksen omaavaa murhaajaa, mutta silti mies joka on käynyt huorissa on kauhistus.
        Ei naisissa ole mitään logiikkaa millään muotoa.
        Pelkiksi pilluiksi ne kelpaa, suurin osa.
        Jos löytyy sisäisesti ja ulkoisesti kaunis nainen, niin se on sitten Jumalan ihme.
        Eikä niitä kaikille tapahdu.

        Eli taidampa tosiaan lähteä tästä huoriin.
        Huorissa on sentään jotain herkkää ja Erityisesti kaunista.
        Mutta noita-akat saa tyytyä pirun sarviin.
        Tuntuu varmaan hyvältä, kun piru työntää sarvensa pilluusi.

        "Kumpikaan ei ole rikollista. Rasismikaan ei ole rikollista. Meillä on sellainen hieno juttu kun ajatuksenvapaus. Uusnatsius ei ole rikollista. Ei ole rikollista edes kuulua uusnatsistiseen rikollisjärjestöön. Kannattaisi lukea lehtiä."

        Lue sinä vaan lehtiä, minä luen lakia ja oikeutta.
        Lehdissä muutenkin kirjoitetaan semmoista soopaa ja roskaa, ettet edes sinä pydty vastaavaan.
        Uusnatsit eivät saa julkisesti Suomessa toimia.
        Näin se vaan on, vaikka kuinka olisi hinku.

        Hyvää lauantai-iltaa sinne kyöpelinvuorelle!

        Taidan ohittaa vittuilusi. Meillä on lapsi, joka vittuilee paremmin.

        "Ajattelin, että kylmänä laskelmoivana naisena osaisit päätellä, että naiselle ei kuulu hevon vittuakaan politiikka, jos miehet sitä tekevät."

        Repesin.

        "Heidän ei kuuluisi edes lukea lehtiä saatikka tietää muusta kuin: Miten olla hyvä rakastaja ja äiti. Tällöin viisas nainen suosii tietenkin hyväluontoista ja sitoutuvaa komeaa miestä."

        Ei, vaan korkean statuksen miestä.

        "Ei niinkään rumaa, statuksekasta murhaajaa."

        Sinä siis väität, että murhaajat ovat aina rumia ja niillä on kova status? :D

        "Mietipä, jos Matti Vanhanen alkaisi yhtäkkiä vainota vammaisia, homoja, mielisairaita ja romaneja erityisen julmasti?"

        Hei idari. Ei ole sama juttu. Ihmiset eivät tunne samanlaista halveksuntaa ja vihaa vammaisia, homoja, mielisairaita ja romaneja kohtaan Suomessa vuonna 2009 kun Saksassa tunnettiin juutalaisia kohtaan toisen maailmansodan aikaan. Etkö tosiaan parempaa vertausta keksinyt? :D

        "Nainen tulee aina vain hyväksikäytetyksi tuolla ajatustavalla."

        Aivan, naisethan eivät koskaan halua seksiä.

        "No uranaiset ovat Erittäin epäsuosittuja miesten keskuudessa, samoin murhaajanaiset. Itse tiedän vain yhden uranaisen, jolla on mies, ja huonosti menee. Jotkut erittäin epätoivoiset miehet saattavat rakkauden sokaisemina takertua heihin. Eikä siitäkään seuraa muuta kuin pahaa mieltä."

        Olisi kiva tietää, mitä tarkoitat "uranaisella", mutta kyllähän nuo poliitikkonaiset ja liike-elämän naiset tuppaavat olemaan naimisissa. Ehkä siellä teidän apukoulussa tosiaan vain yksi ope on naimisissa, mutta se ei vielä kerro siitä etteikö työssä pärjäävä nainen kelpaisi miehille yhtään mitään.

        "Kummallista taas on, että uramiehet ja murhaajamiehet voi olla todella suosittuja naisten keskuudessa."

        Hei kerro nyt minulle vihdoin ja viimein, että millä perusteella joku murhaajamies olisi erityisen suosittu naisten keskuudessa?

        Uraa rakentava mies taas on hyvä juttu. Rahaa, kato.

        "Ihmettelen edelleenkin sitä, jos on tosiaan niin ettei miehen teoilla olisi merkitystä naisen häneen kohdistamaan seksuaaliseen tunteeseen.
        Ei se voi olla niin. Miten nainen voi ihailla korkean statuksen omaavaa murhaajaa, mutta silti mies joka on käynyt huorissa on kauhistus.
        Ei naisissa ole mitään logiikkaa millään muotoa."

        Kyllä ylläoleva oli ihan omasta logiikastasi lähtöisin oleva aivopieru. Lisäksi kukaan ei ole väittänyt, etteikö miehen teoilla olisi merkitystä. Minä väitän, että tekojen merkitys riippuu kohderyhmästä. Väkivaltainen ja viinaan menevä nainen ei välttämättä kauheasti välitä, vaikka miehellä olisi rikostaustaa. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

        Ja ainoa konkreettinen esimerkki "suositusta murhamiehestä" oli Hitler. Hitler, joka ei ole henkilökohtaisesti tappanut yhtään ketään. Paitsi taistellessaan rintamalla. :D

        "Eli taidampa tosiaan lähteä tästä huoriin.
        Huorissa on sentään jotain herkkää ja Erityisesti kaunista."

        Älä käy huorissa. Käy sääliksi huoraa.

        "Lue sinä vaan lehtiä, minä luen lakia ja oikeutta."

        Laitahan tänne se kohta laissa, mikä määrittelee laittomaksi antisemitismin. Ja se, mikä määrittelee uusnatsiuden laittomaksi.

        "Uusnatsit eivät saa julkisesti Suomessa toimia."

        Vittu että olet tyhmä. Viittaat nyt ilmeisesti siihen, että uusnatsi ei saa hakata somalia. Miksiköhän ei?

        Aatetta saa kyllä edustaa, vaikka olet inissyt ja vinkunut siinä nyt pari päivää, ettei saisi.

        Hävisit. Mene huoriin. Huora antaa pakit.


      • BilluBiisoni
        KylmäNainen kirjoitti:

        Taidan ohittaa vittuilusi. Meillä on lapsi, joka vittuilee paremmin.

        "Ajattelin, että kylmänä laskelmoivana naisena osaisit päätellä, että naiselle ei kuulu hevon vittuakaan politiikka, jos miehet sitä tekevät."

        Repesin.

        "Heidän ei kuuluisi edes lukea lehtiä saatikka tietää muusta kuin: Miten olla hyvä rakastaja ja äiti. Tällöin viisas nainen suosii tietenkin hyväluontoista ja sitoutuvaa komeaa miestä."

        Ei, vaan korkean statuksen miestä.

        "Ei niinkään rumaa, statuksekasta murhaajaa."

        Sinä siis väität, että murhaajat ovat aina rumia ja niillä on kova status? :D

        "Mietipä, jos Matti Vanhanen alkaisi yhtäkkiä vainota vammaisia, homoja, mielisairaita ja romaneja erityisen julmasti?"

        Hei idari. Ei ole sama juttu. Ihmiset eivät tunne samanlaista halveksuntaa ja vihaa vammaisia, homoja, mielisairaita ja romaneja kohtaan Suomessa vuonna 2009 kun Saksassa tunnettiin juutalaisia kohtaan toisen maailmansodan aikaan. Etkö tosiaan parempaa vertausta keksinyt? :D

        "Nainen tulee aina vain hyväksikäytetyksi tuolla ajatustavalla."

        Aivan, naisethan eivät koskaan halua seksiä.

        "No uranaiset ovat Erittäin epäsuosittuja miesten keskuudessa, samoin murhaajanaiset. Itse tiedän vain yhden uranaisen, jolla on mies, ja huonosti menee. Jotkut erittäin epätoivoiset miehet saattavat rakkauden sokaisemina takertua heihin. Eikä siitäkään seuraa muuta kuin pahaa mieltä."

        Olisi kiva tietää, mitä tarkoitat "uranaisella", mutta kyllähän nuo poliitikkonaiset ja liike-elämän naiset tuppaavat olemaan naimisissa. Ehkä siellä teidän apukoulussa tosiaan vain yksi ope on naimisissa, mutta se ei vielä kerro siitä etteikö työssä pärjäävä nainen kelpaisi miehille yhtään mitään.

        "Kummallista taas on, että uramiehet ja murhaajamiehet voi olla todella suosittuja naisten keskuudessa."

        Hei kerro nyt minulle vihdoin ja viimein, että millä perusteella joku murhaajamies olisi erityisen suosittu naisten keskuudessa?

        Uraa rakentava mies taas on hyvä juttu. Rahaa, kato.

        "Ihmettelen edelleenkin sitä, jos on tosiaan niin ettei miehen teoilla olisi merkitystä naisen häneen kohdistamaan seksuaaliseen tunteeseen.
        Ei se voi olla niin. Miten nainen voi ihailla korkean statuksen omaavaa murhaajaa, mutta silti mies joka on käynyt huorissa on kauhistus.
        Ei naisissa ole mitään logiikkaa millään muotoa."

        Kyllä ylläoleva oli ihan omasta logiikastasi lähtöisin oleva aivopieru. Lisäksi kukaan ei ole väittänyt, etteikö miehen teoilla olisi merkitystä. Minä väitän, että tekojen merkitys riippuu kohderyhmästä. Väkivaltainen ja viinaan menevä nainen ei välttämättä kauheasti välitä, vaikka miehellä olisi rikostaustaa. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

        Ja ainoa konkreettinen esimerkki "suositusta murhamiehestä" oli Hitler. Hitler, joka ei ole henkilökohtaisesti tappanut yhtään ketään. Paitsi taistellessaan rintamalla. :D

        "Eli taidampa tosiaan lähteä tästä huoriin.
        Huorissa on sentään jotain herkkää ja Erityisesti kaunista."

        Älä käy huorissa. Käy sääliksi huoraa.

        "Lue sinä vaan lehtiä, minä luen lakia ja oikeutta."

        Laitahan tänne se kohta laissa, mikä määrittelee laittomaksi antisemitismin. Ja se, mikä määrittelee uusnatsiuden laittomaksi.

        "Uusnatsit eivät saa julkisesti Suomessa toimia."

        Vittu että olet tyhmä. Viittaat nyt ilmeisesti siihen, että uusnatsi ei saa hakata somalia. Miksiköhän ei?

        Aatetta saa kyllä edustaa, vaikka olet inissyt ja vinkunut siinä nyt pari päivää, ettei saisi.

        Hävisit. Mene huoriin. Huora antaa pakit.

        "Taidan ohittaa vittuilusi. Meillä on lapsi, joka vittuilee paremmin."

        Ei ihme, jos kerran äiti on tuollainen noita-akka!

        Loput kirjoituksestasi oli niin hirveätä soopaa, että ihan hirvittää.

        Selvennän, että uranainen on yltiökunnianhimoinen, miesmäinen ja kylmä, poliitikoissa on näitä kuin liike-elämässäkin.
        Yleensä heillä on tyhjä elämä ja he valittavat kaikesta. Miehiä heillä on, koska epätoivoisia miehiä on maailma pullollaan. Sanottaisiinko, että Hitlerin lisäksi media ihannoi tunnekylmää miestyyppiä, joka on mediaseksikäs ja suurin osa femakoista lukee lehtiä ja muuta roskaa ja vieläpä uskoo kaiken ja ihailee sen kylmiä ihmistyyppejä.

        Voi toki ajatella mitä lystää. Eihän ajattelu ketään vahingoita, paitsi ehkä ajatteliaa itseään.
        Jos tekee tekoja, niin se on jo eri asia. Rasistiset teot on kiellettyjä ihan jo ihmisoikeuksien julistuksen nojalla. Perusta vaan noitien natsiyhdistys, mutta jos haluat enemmänkin julkisuutta niin joudut ensin hoitoon ja sitten poliisin huostaan. Terve menoa

        P.S Huora ei petä. Se antaa kun siltä pyytää.
        Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.
        Niin noita-akka lentää kun sillä on luuta-
        Osta luuta, ja lennä lähimpään poliisilaitokseen.
        Siellä on seksikkäitä poliiseja, jotka ei pihtaa.
        Siis jos halusit seksiä, ja olla pelkkä pillu.
        Miehelläsi on vielä luultavasti pienempi kalu kuin mun kääpiöhamsterilla, kun kerran noin äkäinen olet.

        Hävisit!


      • KylmäNainen
        BilluBiisoni kirjoitti:

        "Taidan ohittaa vittuilusi. Meillä on lapsi, joka vittuilee paremmin."

        Ei ihme, jos kerran äiti on tuollainen noita-akka!

        Loput kirjoituksestasi oli niin hirveätä soopaa, että ihan hirvittää.

        Selvennän, että uranainen on yltiökunnianhimoinen, miesmäinen ja kylmä, poliitikoissa on näitä kuin liike-elämässäkin.
        Yleensä heillä on tyhjä elämä ja he valittavat kaikesta. Miehiä heillä on, koska epätoivoisia miehiä on maailma pullollaan. Sanottaisiinko, että Hitlerin lisäksi media ihannoi tunnekylmää miestyyppiä, joka on mediaseksikäs ja suurin osa femakoista lukee lehtiä ja muuta roskaa ja vieläpä uskoo kaiken ja ihailee sen kylmiä ihmistyyppejä.

        Voi toki ajatella mitä lystää. Eihän ajattelu ketään vahingoita, paitsi ehkä ajatteliaa itseään.
        Jos tekee tekoja, niin se on jo eri asia. Rasistiset teot on kiellettyjä ihan jo ihmisoikeuksien julistuksen nojalla. Perusta vaan noitien natsiyhdistys, mutta jos haluat enemmänkin julkisuutta niin joudut ensin hoitoon ja sitten poliisin huostaan. Terve menoa

        P.S Huora ei petä. Se antaa kun siltä pyytää.
        Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.
        Niin noita-akka lentää kun sillä on luuta-
        Osta luuta, ja lennä lähimpään poliisilaitokseen.
        Siellä on seksikkäitä poliiseja, jotka ei pihtaa.
        Siis jos halusit seksiä, ja olla pelkkä pillu.
        Miehelläsi on vielä luultavasti pienempi kalu kuin mun kääpiöhamsterilla, kun kerran noin äkäinen olet.

        Hävisit!

        "Ei ihme, jos kerran äiti on tuollainen noita-akka!"

        Naapurin lapsikin osaa.

        "Loput kirjoituksestasi oli niin hirveätä soopaa, että ihan hirvittää."

        Minua hirvitti jo sitä kirjoittaessani, että vastasin taas sinulle.

        "Selvennän, että uranainen on yltiökunnianhimoinen, miesmäinen ja kylmä, poliitikoissa on näitä kuin liike-elämässäkin."

        No tuollaisia on töissä Siwan kassallakin. Ovatko he uranaisia?

        Minusta uranainen tai uramies on ihminen, joka panostaa työhönsä ja menestyy siinä. Se ei kerro vielä luonteesta paljoakaan. Meillä työpaikalla on hyvässä asemassa (kova palkka ja niin edelleen) sekä miehiä että naisia, enemmän ja vähemmän vittumaisia.

        "Miehiä heillä on, koska epätoivoisia miehiä on maailma pullollaan."

        Vai johtuisiko se siitä, että kuvaamanlaisesi miehet eivät yleensä halua mitään kodinhengetärtä? Lika barnen lekar bäst.

        "Sanottaisiinko, että Hitlerin lisäksi media ihannoi tunnekylmää miestyyppiä, joka on mediaseksikäs ja suurin osa femakoista lukee lehtiä ja muuta roskaa ja vieläpä uskoo kaiken ja ihailee sen kylmiä ihmistyyppejä."

        Kuten ketä? Perustele nyt vähän. Onko esimerkiksi Janne Kataja tai Koop Arponen "tunnekylmä"? Mediaseksikkyyttä molemmilla on viime aikoina ollut.

        "Rasistiset teot on kiellettyjä ihan jo ihmisoikeuksien julistuksen nojalla."

        Määrittele "rasistinen teko" ja anna nyt jo joku lakiviite siihen, että uusnatsijärjestöön kuuluminen olisi laitonta? :D AI EI LÖYDY? Ei yllätä.

        "Perusta vaan noitien natsiyhdistys, mutta jos haluat enemmänkin julkisuutta niin joudut ensin hoitoon ja sitten poliisin huostaan."

        Luulen, että tuo hoito-optio toimisi sinulle paremmin.

        "Huora ei petä. Se antaa kun siltä pyytää."

        Ei huora sinulle anna.

        "Minulla on vielä luultavasti pienempi kalu kuin mun kääpiöhamsterilla"

        No ei ihme, että vituttaa.


      • BilluBandiitti
        KylmäNainen kirjoitti:

        "Ei ihme, jos kerran äiti on tuollainen noita-akka!"

        Naapurin lapsikin osaa.

        "Loput kirjoituksestasi oli niin hirveätä soopaa, että ihan hirvittää."

        Minua hirvitti jo sitä kirjoittaessani, että vastasin taas sinulle.

        "Selvennän, että uranainen on yltiökunnianhimoinen, miesmäinen ja kylmä, poliitikoissa on näitä kuin liike-elämässäkin."

        No tuollaisia on töissä Siwan kassallakin. Ovatko he uranaisia?

        Minusta uranainen tai uramies on ihminen, joka panostaa työhönsä ja menestyy siinä. Se ei kerro vielä luonteesta paljoakaan. Meillä työpaikalla on hyvässä asemassa (kova palkka ja niin edelleen) sekä miehiä että naisia, enemmän ja vähemmän vittumaisia.

        "Miehiä heillä on, koska epätoivoisia miehiä on maailma pullollaan."

        Vai johtuisiko se siitä, että kuvaamanlaisesi miehet eivät yleensä halua mitään kodinhengetärtä? Lika barnen lekar bäst.

        "Sanottaisiinko, että Hitlerin lisäksi media ihannoi tunnekylmää miestyyppiä, joka on mediaseksikäs ja suurin osa femakoista lukee lehtiä ja muuta roskaa ja vieläpä uskoo kaiken ja ihailee sen kylmiä ihmistyyppejä."

        Kuten ketä? Perustele nyt vähän. Onko esimerkiksi Janne Kataja tai Koop Arponen "tunnekylmä"? Mediaseksikkyyttä molemmilla on viime aikoina ollut.

        "Rasistiset teot on kiellettyjä ihan jo ihmisoikeuksien julistuksen nojalla."

        Määrittele "rasistinen teko" ja anna nyt jo joku lakiviite siihen, että uusnatsijärjestöön kuuluminen olisi laitonta? :D AI EI LÖYDY? Ei yllätä.

        "Perusta vaan noitien natsiyhdistys, mutta jos haluat enemmänkin julkisuutta niin joudut ensin hoitoon ja sitten poliisin huostaan."

        Luulen, että tuo hoito-optio toimisi sinulle paremmin.

        "Huora ei petä. Se antaa kun siltä pyytää."

        Ei huora sinulle anna.

        "Minulla on vielä luultavasti pienempi kalu kuin mun kääpiöhamsterilla"

        No ei ihme, että vituttaa.

        Oli ilo keskustella kanssasi.
        Harva nainen pystyy edes pistämään kampoihin kaltaiselleni itsevarmalle miehelle.
        Onnittelut!! Kiitokset, siitä että lopulta myönsit tappiosi.

        "Lika barn, lekar bäst" Tosiaan niin, olitkin sitten ruotsalainen noita-akka kuitenkin.
        Hade bra

        Menempä tästä huoriin.Rahasta ei puutetta ole, rakkaudesta sitäkin enemmän.
        Hyvää yötä.


      • KylmäNainen
        BilluBandiitti kirjoitti:

        Oli ilo keskustella kanssasi.
        Harva nainen pystyy edes pistämään kampoihin kaltaiselleni itsevarmalle miehelle.
        Onnittelut!! Kiitokset, siitä että lopulta myönsit tappiosi.

        "Lika barn, lekar bäst" Tosiaan niin, olitkin sitten ruotsalainen noita-akka kuitenkin.
        Hade bra

        Menempä tästä huoriin.Rahasta ei puutetta ole, rakkaudesta sitäkin enemmän.
        Hyvää yötä.

        pitänyt mennä huoriin kun et ilmaseksi saa?


      • BilluProfessori
        KylmäNainen kirjoitti:

        pitänyt mennä huoriin kun et ilmaseksi saa?

        Kaikesta pitää maksaa.
        Nainen on halpa, jos sen saa ihan ilmaiseksi.

        Lisäksi ei ole aikaa iskeä naisia, kun pitää paiskia duunia, että sitä rahaa tulisi.
        Prostituutio kannustaa miehiä työntekoon.

        Saahan kaikki yritysjohtajat ja korkean statuksen omaavat miehet naisen (huoran) jo ihan vaikka kokkareilla. Se tarjotaan kuten alkupala.
        Menestyvät miehet voivat käyttää huoria, koska ne ovat niin kalliita.
        Ja kuka haluaisi halpaa paskaa thaihierontaa, kun 200€ saa kauniin suomalaisen vapaaehtoishuoran.

        Että se siitä prostituutiosta.


      • KylmäNainen
        BilluProfessori kirjoitti:

        Kaikesta pitää maksaa.
        Nainen on halpa, jos sen saa ihan ilmaiseksi.

        Lisäksi ei ole aikaa iskeä naisia, kun pitää paiskia duunia, että sitä rahaa tulisi.
        Prostituutio kannustaa miehiä työntekoon.

        Saahan kaikki yritysjohtajat ja korkean statuksen omaavat miehet naisen (huoran) jo ihan vaikka kokkareilla. Se tarjotaan kuten alkupala.
        Menestyvät miehet voivat käyttää huoria, koska ne ovat niin kalliita.
        Ja kuka haluaisi halpaa paskaa thaihierontaa, kun 200€ saa kauniin suomalaisen vapaaehtoishuoran.

        Että se siitä prostituutiosta.

        Se, ettet saa naista, ei johdu siitä, ettet ehdi. Se johtuu siitä, että olet ATM.


      • LämminMies
        KylmäNainen kirjoitti:

        Se, ettet saa naista, ei johdu siitä, ettet ehdi. Se johtuu siitä, että olet ATM.

        Se ATM riippuu ihan siitä kuka määrittelee ATM:n.
        Ja se olen tietenkin minä, joka määrittelee oman tilani.
        Sulle pitää ilmeisesti selittää kaikki oikein kantapään kautta, että tajuaisit. Et voi määrittää toisten asioita, korkeintaan omasi, johon tuskin edes pystyt.
        Jäi vissiin se kiertokoulukin kesken.

        Eli ATM on mies, jolle epätoivossaan kelpaa mikä vaan. YTM taas määrittää ihannenaisensa, ja nappaa sen kuin kypsän omenan.

        Minun ihannenaiseni on sellainen erittäin hellä, oikeasti empaattinen, fiksu, ymmärtäväinen, kaunis, ja kärsivällinen. Enkä vielä ole edes tavannut sellaista. Niin paljon täällä Suomessa on tuollaisia äärioikeistolaisia kylmiä femakoita.
        Tiedät hyvin kyllä mitä tarkoitan.

        Ja kuten itse sanoit, seksikkyys vetoaa eri ihmistyyppeihin eri tavoin. Hitler vetoaa statuksellaan ja arvoillaan noita-akkoihin (joita valitettavasti on enemmistö naisista) Sen takia määrittelet minut omalla noita-skaalallasi ATM:ksi joka mieluummin tosiaan olen, kuin että panisin noitaa.

        Luuta käteen ja siivoa pääsi!


      • uuuuuuuwwwwwww
        LämminMies kirjoitti:

        Se ATM riippuu ihan siitä kuka määrittelee ATM:n.
        Ja se olen tietenkin minä, joka määrittelee oman tilani.
        Sulle pitää ilmeisesti selittää kaikki oikein kantapään kautta, että tajuaisit. Et voi määrittää toisten asioita, korkeintaan omasi, johon tuskin edes pystyt.
        Jäi vissiin se kiertokoulukin kesken.

        Eli ATM on mies, jolle epätoivossaan kelpaa mikä vaan. YTM taas määrittää ihannenaisensa, ja nappaa sen kuin kypsän omenan.

        Minun ihannenaiseni on sellainen erittäin hellä, oikeasti empaattinen, fiksu, ymmärtäväinen, kaunis, ja kärsivällinen. Enkä vielä ole edes tavannut sellaista. Niin paljon täällä Suomessa on tuollaisia äärioikeistolaisia kylmiä femakoita.
        Tiedät hyvin kyllä mitä tarkoitan.

        Ja kuten itse sanoit, seksikkyys vetoaa eri ihmistyyppeihin eri tavoin. Hitler vetoaa statuksellaan ja arvoillaan noita-akkoihin (joita valitettavasti on enemmistö naisista) Sen takia määrittelet minut omalla noita-skaalallasi ATM:ksi joka mieluummin tosiaan olen, kuin että panisin noitaa.

        Luuta käteen ja siivoa pääsi!

        Siinäpä oli keskustelu!


    • Vastauksia minulta

      Rentut miehet on yleensä elämää nähneitä, kovia kokeneita, on tatskaa, vähän rennompaa vaatetta, ei muotikuteita/kampauksia ja siksi heistää huokuu itsevarmuus joka koskettaa monen naisen sisintä.

      Pelkkä ulkonäkö ei riitä eikä ulkonäköä edes tarvitse olla sillä tavalla kuten monet miehet luulevat. Olemus ja sisäinen MIES tekee ulkonäön.

      Voisin kiteyttää kaiken niin että mikään kiltti hissukka nörtti ei iske. Pitää olla pikkasen paha, pikkasen äänekäs ja itsevarma, pikkasen ruumiillista työtä tekevä TAI harrastettava jotain äksöniä/fyysistä tai extremiä.

      • PilluKandidaatti

        Tuohan on joidenkin amislaisten tai peruskouluun jääneiden naisten ihannemies, tai ehkäpä apukoulusta tai kansakoulusta tulleen naisen päiväuni. Realistinen baariruusun unelma. Valitettavasti tosin niitähän baariruusuja Suomi pursuaa.

        Koulutettu nainen ainakin katsoisi tyylitajua, ulkonäköä paremmin ja tatskat olisi jo turn off.
        Jos on tarpeeksi komea niin hissukkanörttikin kelpaa varmasti joillekkin aikuisille naisille.
        Onneksi olemme erilaisia. Kiitos silti kommentista


      • tyylitajuinen mies.
        PilluKandidaatti kirjoitti:

        Tuohan on joidenkin amislaisten tai peruskouluun jääneiden naisten ihannemies, tai ehkäpä apukoulusta tai kansakoulusta tulleen naisen päiväuni. Realistinen baariruusun unelma. Valitettavasti tosin niitähän baariruusuja Suomi pursuaa.

        Koulutettu nainen ainakin katsoisi tyylitajua, ulkonäköä paremmin ja tatskat olisi jo turn off.
        Jos on tarpeeksi komea niin hissukkanörttikin kelpaa varmasti joillekkin aikuisille naisille.
        Onneksi olemme erilaisia. Kiitos silti kommentista

        Suomessa en oo nähny yhtään, paitsi julkkiksia.

        Sori mut Jack & Jonesista äiskän ostama slipoveri ei oo tyylikäs.


      • BilluBiisoni
        tyylitajuinen mies. kirjoitti:

        Suomessa en oo nähny yhtään, paitsi julkkiksia.

        Sori mut Jack & Jonesista äiskän ostama slipoveri ei oo tyylikäs.

        vielä lapsi tai teini.
        En viitsi edes vastata.


    • Anonyymi

      Minä olen nyt toisella kierroksella miehen suhteen kun aviokumppanini kuoli...
      Hain netin kautta seuraa ja sain runsaasti vastauksia, mutta en halunnut ikäistäni seuraa johtuen siitä että ikä vie toisilta miehiltä seksihalut... löysin sitten miehen joka on mua 29 v nuorempi, ulkomaalaistausta
      inen tumma, mun kokoinen, ja hän näytti pitävän minusta,
      Olemme olleet yhdessä nyt reilu puoli vuotta... hän on seksikäs, kiltti, kohtelias ym ihanaa... hän sanoo minua
      "oma ihana rakkaani" tai että "moi kulta" ja tämä tuntuu hyvältä, seksi on hyvää...

    • Anonyymi

      Taas on kaivetu vanha aloitus esiin ...

      "Nyt on aika tehdä asiat selviksi. Eli millainen on seksikäs mies? Riittääkö pelkkä ulkonäkö?"

      Ei, ulkonäkö ei riitä mihinkään. Ulkonäkö on itseasiassa tietyn "tason" jälkeen täysin yhdentekevä. Ulkonäön tulee olla ok, katseenkestävä, sellainen ettei yökötä koskea. Jos tuo itseasissa hyvin alhainen taso ylittyy, niin sen jälkeen sillä ei ole mitään väliä.

      Vaan tietysti naisissa(kin) on niitä yksilöitä, jotka tuijottavat pelkkää ulkonäköä. Silläkin on valtavasti väliä, että mitä etsitään. Lyhyessä ja lyhyeksi tarkoitetussa suhteessa ulkonäöllä on paljon enemmän väliä. Sellaisessa suhteessa ulkonäkö on usein se ainoa asia millä on väliä, sillä kyseistä ihmistä ei ole tarkoitus kuin vain hetki katsella.

      "Sitten tulee tämä ihmeellinen luonteenpiirre.
      Eli renttuus?
      Mitä muuta seksikästä nainen voi nähdä jossain rikollisessa kuin ulkonäön??
      Miten selitätte naiset sen, että Hitler oli niin naisten palvoma aikanaan?"

      Rentuudessa ei ole mitään palvottavaa. Moni ihastuu renttuudesta huolimatta, ei sen takia. Kai joku saattaa siitä tykätäkin. Tuppaavathan monet miehetkin ihastumaan renttunaisiin ja pissiksiin ja jännäjennoihin. Mikä lienee noiden tyyppien viehätys? Eivät kaikki naisetkaan ole täysipäisiä, mieleltään terveitä ja tasapainoisia. Naisissa on ihan yhtälailla kilahtaneita, hulluja, väkivaltaisia, rikollisia jne. kuin miehissäkin. Miksi osa miehistä tuntuu kuvittelevankaikkien naisten olevan jotenkin ihanteellisia (mutta samalla kuitenin jotekin hulluja)? Naisissa on ihan yhtälailla pipipäitä, jotka jopa aidosti tykkäävät kaikesta psykopaattisesta.

      "Vielä mitä ihmettä tarkoittaa itsevarmuus?
      Lähes kaikki naiset painottavat sanaa itsevarmuus kun hakevat kiinnostavaa miestä.
      On ihmeellistä kyllä, että joillakin hemaisevilla plonteilla ja pruneteilla on sellaiset suohirviöt kainalossaan."

      Itsevarmuus on itseluottamusta. Se on sitä, että ei anna muiden ihmisten ja heidän ajatustensa ja mielipiteidensä jatkuvasti horjuttaa itseään. Terve itsevarmuus ja itseluottamus ei kuitenkaan polje muita jalkoihinsa. Terveellä tavalla itsevarma ihminen ihan vaan oma itsensä, tekemättä siitä sen kummempaa numeroa. Minä olen minä, kelpasin tai en, oma on asiasi. Tuollainen on viehättävää. Sekin on itsevarmuutta, että kulkee muista ja heidän mielipiteistään välittämättä se "suohirviö" vierellään. Sillä nyt ei ole hitonkaan väliä mitä sinä tai joku muu minun seurastani miettii. Itselleen jokainen sen seuransa valitsee, ei joillekin tuntemattomille arvostelijoille.

      "Voiko nainen ylipäätään rakastaa miestä, tai ihastua,
      jos mies on herkkä ja epävarma?"

      Kyllä voi. Epävarmuus ja itseluottamus ja itevarmuus eivät edes mitenkään sulje toisiaan pois. Ihminen voi hyvin helposti olla herkkä ja epävarma, pyytelemättä silti itseään ja olemistaan jatkuvasti henkisesti anteeksi. Ehdoton valtaosa ihmisistä on ainakin ajoittain epävarmoja.

      • Anonyymi

        Niin tuo renttuus on erikoinen. Jos ajattelee käänteisesti en haluaisi kyllä mitään juoppoa epävakaata naista örisemään kämppääni siitä on seksi kaukana


    • Anonyymi

      Taas olisi uusi mahdollisuus kehittyä ihmisenä internetmiehen tietojen mukaan

    • Anonyymi

      Kummasti katsoo haku, Kärsämäki joka on käynnyt taas yleisavain kuittaus, Tiainen käynti veikokone Kärsämäki Nimellä TV komressio sukat.
      Puhelimen suojakannet Motorola puhelin.

    • Anonyymi

      Miesmakuni ei ole mikään bodari tms. Voimannostaja, vaikka näitäkin elämässäni on ollut tarjolla. Mutta ylläripylläri se tv,mainos missä mies soutaa veneellä poispäin,ja kyse arvoista,mitkä jälkeen jää.. niin aina tulee mieli käydä kii sen vankkaan runkoon😆 ai vattu,miten sataprosenttinen mies😅. Ja en olisi uskonut itsestäni olevani noin ulkonäkökeskeinen 🤭.💩

      • Anonyymi

        Täst lähin laitan silmät kii ja keskityn vaikka kynsien lakkaamiseen. Tarvittaessa vaihdan kanavaa.😅😆.💩


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe