tästä yhtyeestä jotakin. Olen yrittänyt etsii verkosta, enkä löydä. Tämä yhtye jäi mieleeni kun kuuntelin radiosta kansanmusiiki-iltaa joskus viime keväällä, käsittääkseni joltakin festareilta Norjasta(?)
Yhtye on Etelä-Ranskasta ja laulavat stemmoissa kai katalonian kielellä(?)
Soittimina pillejä, lyömäsoittimia jne. On nyt vaan pakko saada tietää tästä yhtyeestä jotakin.
Kolahti yhtä lujaa kun joskus 70-luvun lopulla Clannad ja nyt omistankin kaiki Clannadin levyt, vinyyleinä ja CD:nä. Olisin todella kiitollinen jos joku yst. IHMINEN osais kertoa jotain tästä La Coeur de la Platasta.....viiuuuuuuuhhhh.
La Coeur de la Plata
4
284
Vastaukset
- ranskankielisiltä
sivuilta, mutta en löytänyt yhtikäs mitään.
Oletko varma oikeinkirjoituksesta?- ei ole meinaan hallussa
toi ranska eikä katalonia (jos se nyt sitä oli)
Entä la Coeur( lausutaan kai cöör) de la PLANA?
En muista aivan tarkkaan mutta tuo yhtye on vaan kummitellut mielesssä. - apupojat
ei ole meinaan hallussa kirjoitti:
toi ranska eikä katalonia (jos se nyt sitä oli)
Entä la Coeur( lausutaan kai cöör) de la PLANA?
En muista aivan tarkkaan mutta tuo yhtye on vaan kummitellut mielesssä. - sieltähän löytyy vaiks
apupojat kirjoitti:
mitä ja kielihän onkin oksitania eikä katalonia...Hyhä ja kiitän kauniisti vielä kerran.
kariolavi Tampere.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742