Älä osta uutta autoa

osta käytetty

Käytetyn auton osto ja pito työllistää enemmän kuin uuden ja Suomi pelastuu!

11

1869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastoin!

      Naapurin nuori kaveri osti vanhan auton ja työllisti itseään firman ajalla korjailemalla autoaan että pääsi kulkemaan töissä. Kenkää tuli. Ei ymmärtänyt työnantaja nuoren työntekijän aloitteellisuutta firman parhaaksi.

      • haaskasti kommentoitu

        hooooooooooh- hoho


    • prof. yksikivi

      ..mistähän niitä käytettyjä autoja kaikille riittää, jollei jotkut osta niitä uusina?

      • oli siis

        Suomen pelastuminen. Antaa saksalaisten ajaa ne autot uusista käytetyiksi.


      • ajatella...
        oli siis kirjoitti:

        Suomen pelastuminen. Antaa saksalaisten ajaa ne autot uusista käytetyiksi.

        Tehdäänkin niin ettei kato kukaan osteta mitään autoja. Kaikki ajaa niillä ritsoilla mitä sattuu pihassa olemaan. Ja ajellaan niillä vaikka kymmenen vuotta vaihtamatta. Samoin kaikki asuu siinä asunnossa jossa nyt sattuu olemaan. Ei muuteta mihkään. Ja oikeestaan ei vaihdeta työpaikkaa luokkaa tai vaimoa. Pysytään näissä. Ai ei käy vai?


      • ruuan
        ajatella... kirjoitti:

        Tehdäänkin niin ettei kato kukaan osteta mitään autoja. Kaikki ajaa niillä ritsoilla mitä sattuu pihassa olemaan. Ja ajellaan niillä vaikka kymmenen vuotta vaihtamatta. Samoin kaikki asuu siinä asunnossa jossa nyt sattuu olemaan. Ei muuteta mihkään. Ja oikeestaan ei vaihdeta työpaikkaa luokkaa tai vaimoa. Pysytään näissä. Ai ei käy vai?

        hinta saadaan alas yhteispelillä otetaan ensin joku kauppaketju missä ei kukaan käy kahteen viikkoon.
        sit toinen ketju jossa ei käydä kahteen viikkoon.
        eli ostetaan aina yhdestä kaupasta kaikki ruokatavarat.katsotaan kun kauppojen ovet pysyvät kiinni ikuisesti jos ei ruoka halpene.sama se on autokaupassa myös jos ei kukaan osta autoa niin ei ole lasipalatseja enää kauan


    • käytettyäkään

      Jos kukaan ei ostaisi autoa uutena, mistä luulisit saavasi niitä käytettyjä? Perseestäkö suoltamalla?

      • T-Ford piti ostaa uutena, kun sitä edelsivät hevoskärryt. Samoin sodan jälkeen piti ostaa uusi. Mutta nyt kyllä riittää käytettyjä. Lapsellisten vikojen takia hylätään paljon jopa koriltaan ehjiä autoja.


      • vuotesi.....
        M1978 kirjoitti:

        T-Ford piti ostaa uutena, kun sitä edelsivät hevoskärryt. Samoin sodan jälkeen piti ostaa uusi. Mutta nyt kyllä riittää käytettyjä. Lapsellisten vikojen takia hylätään paljon jopa koriltaan ehjiä autoja.

        ...vuosimallisilla autoilla ihan vapaasti. Jos tykkäät myös käytetyistä alusvaatteista ja kertaalleen syödystä ruuasta, on vanha autonlintta sulle oiva valinta. Mutta älä tyrkytä tapojasi kaikille muille, meissä on aika paljon sellaisia jotka kelpuuttavat vain uuden auton ja saatte aikanaan niistä itsellenne päänvaivaa.


      • vuotesi..... kirjoitti:

        ...vuosimallisilla autoilla ihan vapaasti. Jos tykkäät myös käytetyistä alusvaatteista ja kertaalleen syödystä ruuasta, on vanha autonlintta sulle oiva valinta. Mutta älä tyrkytä tapojasi kaikille muille, meissä on aika paljon sellaisia jotka kelpuuttavat vain uuden auton ja saatte aikanaan niistä itsellenne päänvaivaa.

        Nimenomaan nykyautoista vanhana. Siksi en sellaista ikinä ostakaan, vaan ajan niillä, joita vielä pystyy korjaamaan.

        Ajan muuten nyt kouluunmenovuoteni mallisella autolla, en syntymävuoteni...


      • vveninpi

        niitä, Ruotsista, Virosta ja sieltä "kehutusta" Saksasta mm. Kalliit km ajettu pois eli kansantaloudelle suuri plussa kun haetaan mahdollisimman paljon käytettynä ulkomailta


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe