mieten kello

replica!!

Onko kukaan ostanu replica kelloja(ELI VÄÄRENNETTYJÄ HUIPPUMERKKEJÄ JOTKA ON TÄYSIN SAMANLAISIA KUIN AIDOT,PÄÄLLEPÄIN) tai tilannu ulkomailta?? olen tilaamassa breitling merkkistö replica kelloo mut en tiä viel mistä tilaisin. olen löytänyt kiinalaisia nettikauppoja jotka kyllä lähettää mutta se menee tulliin, ja saattaa jäädä sinne ainaki replica rolexit jää. yhen eurooppalaisen sivun oon löytänyt mut haluaisin kuulla jos on jollakin kokemuksia tilauksista???
Kiitos jo etukäteen.

11

5639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seamaster Mies

      Eiköhän se jää tulliin. Väärennetyn tuotteen ostaminen lienee rikollista?

      En tiedä mitä tuosta replicastasi maksat...mutta aika riskiä; et saa sitä korjattua missään, vedenkestävyyteen yms. toimintaan ei ole yhtään luottamista ja takuu tuskin pelaa.

      Halvalla (alle 200e) saa ihan oikeitakin automaattikelloja. Jä säästämällä niitä parempiakin jotka sitten kestävät käyttöä sen 40 vuotta.

      • kajdjdjds

        Tulliin se kello ei jää koska se tilataan euroopasta, olen kyllä kuullu että saman merkkisiä kelloja ku olen tiloaamassa ei oo jääny tulliin vaik on kiinasta tilatta tullin kautta,rolexit jää kyllä. takuuta en tiä kelloista mutta kyllähän kello seppä korjaa samanlailla kun muutki kellot, olen kysynyt,jotku sepät ei kulmaan koske replicoihin.sen takia en osta replicaa että joku luulis että olisin rikaski, vaan en maksa kyllä kellosta yli 3000 ekee ku saan just samanlaisen 300 euroon. se on mulle sama onko se aito vai ei mut kelloon johon tykäistyn ei saa ku aitoo tai replicaa ja hinta ero kova!


      • Seamaster Mies
        kajdjdjds kirjoitti:

        Tulliin se kello ei jää koska se tilataan euroopasta, olen kyllä kuullu että saman merkkisiä kelloja ku olen tiloaamassa ei oo jääny tulliin vaik on kiinasta tilatta tullin kautta,rolexit jää kyllä. takuuta en tiä kelloista mutta kyllähän kello seppä korjaa samanlailla kun muutki kellot, olen kysynyt,jotku sepät ei kulmaan koske replicoihin.sen takia en osta replicaa että joku luulis että olisin rikaski, vaan en maksa kyllä kellosta yli 3000 ekee ku saan just samanlaisen 300 euroon. se on mulle sama onko se aito vai ei mut kelloon johon tykäistyn ei saa ku aitoo tai replicaa ja hinta ero kova!

        että;

        A) Se ei ole sama asia.

        B) Se replika saa käyttäjänsä(kin) näyttämään idiootilta. Ne harvat jotka tuntevat Breitlingin kun näkevät sen jonkun ranteessa huomaavat kyllä senkin jos se on väärennös...

        Jos pitää olla look-alike löytyy niihin ihan aitojakin tyylikopioita; Esim Rolex Submariner 4000e - Steinhart Ocean 300e
        Omegan Seamaster Planet Ocean 2500e - Invicta Classic Automatic 300 e


    • ALS2

      Replican ostaminen on melkomoisen järjetöntä hommaa. Ensinnäkin tuoteväärennäkset ammattirikollisten toimintaa ja ainakaan itse en haluaisi olla tukemassa sitä millään tavalla. Toiseksi mitä ideaa on ostaa tuote, joka vain näyttää joltain, mutta ei ole sitä miltä näyttää? Monesti replicoiden kantajilla on tarvetta luoda kellollaan kuva varakkaasta ihmisestä, mutta etenkin näissä tapauksissa replica kello loistaa silmään kuin helmi kurassa.

    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      tuoteväärennöksen ostaminen on RIKOS.

      Jokainen tyhmäkin erottaa aidon ja väärän roleksi, kukaan järkevä kelloseppä ei korjaa tuoteväärennöksiä.

      Käy edes kellokaupassa KATSOMASSA miltä aidot kellot näyttää ja veraa, niitä sittenv aikka sen saman kaupan samantapaisiin "halpismalleihin".

      Jos vielä sen kellosi tilaat ja saat, ÄLÄ nyt typerys sitten ainakaan ala sitä eteenpäin myymään.

      • pukineina

        vaatetukseen sopien ja löytää esim hyvän näköisen breitlingin (jotka ovat parhaan näköisiä kelloja), niin miksei osta kopiota. Löytyy muuten eri tasoisia ja yksikään tämän palstan kirjoittajista ei erota parhaita niistä aidosta, niin kauan kuin kello on kantajansa kädessä. Turha pölöt selitellä.
        Tavaramerkkirikokset on tämän päivän liiketoimintaa, eikä yhtään sen suurempia tai pahempia rikoksia kun aidon tavaran tuottaja tekee maksaessaan taalan viikkopalkkaa kymmenvuotiaalle vekaralle samalla kun tekee muutaman miljardin taloudellisen tuloksen vuoitasolla. Maailman suurimpien yhtiöiden käyttämistä tietokoneohjelmista on luvatta kopioituja tutkimusten mukaan maasta riippuen 25-60%. Mulle on ihan sama kärsiikö sveitsiläinen natsijuuret omaava yhtiö tavaramerkkiväärennöksistä. Voin taata etteivät hekään asiakkaitaan muuten kuin taloudellisessa hyötymielessä.
        Sinä köyhä joka olet säästämällä saanut kasaan jonkun halvemman luokan aitokellon ja olet nyt niin miestä kun pelkäät että yksyhteen sama kello roikkuu jonkun ranteessa 10 kertaa halvemmalla, ja se on vielä syönytkin muuta kuin kaurapuuroa viimeisen viiden vuoden aikana, toisin kuin sinä. Hyppää datsuniisi ja roikuta rannetta ikkunasta.


      • jökke00
        pukineina kirjoitti:

        vaatetukseen sopien ja löytää esim hyvän näköisen breitlingin (jotka ovat parhaan näköisiä kelloja), niin miksei osta kopiota. Löytyy muuten eri tasoisia ja yksikään tämän palstan kirjoittajista ei erota parhaita niistä aidosta, niin kauan kuin kello on kantajansa kädessä. Turha pölöt selitellä.
        Tavaramerkkirikokset on tämän päivän liiketoimintaa, eikä yhtään sen suurempia tai pahempia rikoksia kun aidon tavaran tuottaja tekee maksaessaan taalan viikkopalkkaa kymmenvuotiaalle vekaralle samalla kun tekee muutaman miljardin taloudellisen tuloksen vuoitasolla. Maailman suurimpien yhtiöiden käyttämistä tietokoneohjelmista on luvatta kopioituja tutkimusten mukaan maasta riippuen 25-60%. Mulle on ihan sama kärsiikö sveitsiläinen natsijuuret omaava yhtiö tavaramerkkiväärennöksistä. Voin taata etteivät hekään asiakkaitaan muuten kuin taloudellisessa hyötymielessä.
        Sinä köyhä joka olet säästämällä saanut kasaan jonkun halvemman luokan aitokellon ja olet nyt niin miestä kun pelkäät että yksyhteen sama kello roikkuu jonkun ranteessa 10 kertaa halvemmalla, ja se on vielä syönytkin muuta kuin kaurapuuroa viimeisen viiden vuoden aikana, toisin kuin sinä. Hyppää datsuniisi ja roikuta rannetta ikkunasta.

        Vähän offtopic, mutta löysin tämmösen kiinalaisen puljun mikä myy replica-vaatteita. Jos tuolta tilaa niin onko se rikos? ja siis meneekö nuo sitten suomessa tullin läpi, ja pahimmassa tapauksessa jää sinne? http://fumingapparel.com


      • bla bla bla
        jökke00 kirjoitti:

        Vähän offtopic, mutta löysin tämmösen kiinalaisen puljun mikä myy replica-vaatteita. Jos tuolta tilaa niin onko se rikos? ja siis meneekö nuo sitten suomessa tullin läpi, ja pahimmassa tapauksessa jää sinne? http://fumingapparel.com

        Fumingista oon tilannu vaatetusta ja tullista tuli läpi että heilahti. On kuteet kestänykki jo yli vuoden. Tilausta menee hätäsee!


      • Replicarules
        pukineina kirjoitti:

        vaatetukseen sopien ja löytää esim hyvän näköisen breitlingin (jotka ovat parhaan näköisiä kelloja), niin miksei osta kopiota. Löytyy muuten eri tasoisia ja yksikään tämän palstan kirjoittajista ei erota parhaita niistä aidosta, niin kauan kuin kello on kantajansa kädessä. Turha pölöt selitellä.
        Tavaramerkkirikokset on tämän päivän liiketoimintaa, eikä yhtään sen suurempia tai pahempia rikoksia kun aidon tavaran tuottaja tekee maksaessaan taalan viikkopalkkaa kymmenvuotiaalle vekaralle samalla kun tekee muutaman miljardin taloudellisen tuloksen vuoitasolla. Maailman suurimpien yhtiöiden käyttämistä tietokoneohjelmista on luvatta kopioituja tutkimusten mukaan maasta riippuen 25-60%. Mulle on ihan sama kärsiikö sveitsiläinen natsijuuret omaava yhtiö tavaramerkkiväärennöksistä. Voin taata etteivät hekään asiakkaitaan muuten kuin taloudellisessa hyötymielessä.
        Sinä köyhä joka olet säästämällä saanut kasaan jonkun halvemman luokan aitokellon ja olet nyt niin miestä kun pelkäät että yksyhteen sama kello roikkuu jonkun ranteessa 10 kertaa halvemmalla, ja se on vielä syönytkin muuta kuin kaurapuuroa viimeisen viiden vuoden aikana, toisin kuin sinä. Hyppää datsuniisi ja roikuta rannetta ikkunasta.

        No onhan väärennetyn kellon pitäminen kaiken muun lisäksi helvetin noloakin vielä! :)

        Mulle on ihan sama kuka niitä rantarolexeja pitää. Huvittavaahan se vaan on kun tulee puheeksi kellot ja sitten kaveri selittelee nolostuneena ja naama punaisena kun kello paljastuukin paskaksi kopioksi. :D


        Toivottavasti olette iloisia ja tyytyväisiä uuden uudet ja kiiltävät replicat ranteessa! Minä idioottina ostin aidon.


      • henekka8767
        bla bla bla kirjoitti:

        Fumingista oon tilannu vaatetusta ja tullista tuli läpi että heilahti. On kuteet kestänykki jo yli vuoden. Tilausta menee hätäsee!

        Onko useammallakin kokemusta fumingista? Houkuttelis itseäkin tilata sieltä tavaraa mut, vähän epäilyttävän näköinen sivusto on kyllä


    • Maku09

      Onhan tämä vanha aihe, mutta kun tänäpäivänä lukee näitä, niin ei voi kun nauraa :) jouduin tähän palstalle sen takia, koska luin aikaisemmin city.fi lehdestä aiheen (piraattisuomi) http://www.city.fi/artikkeli/Piraatti-Suomi/3415/ ja mikä tästä tekee hauskan, on toi edellinen viesti :D
      Paljot piraattituotteet tehän samalla tehtaalla missä aidotkin ;) että ehkä ei kannata ostaa kuitenkaan kallista originaali kamaa minkä saa samalta tehtaalta halvemmalla :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe