Musiikkia

23

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semgt
      • frlopmh


      • fhrkeun
        frlopmh kirjoitti:

        Espen Lind, ole hyvä
        http://www.youtube.com/watch?v=x9FI092rVbM
        Unloved :)

        Mukavaa aamua :)
        http://www.youtube.com/watch?v=-BMEKpiNW-s
        When Susannah cries :(


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Tulee joku toinen mieleen, mutten keksi kuka.

        ole nukkumassa? Minä heräsin jo...


      • noi nerot
        gek-ko kirjoitti:

        ole nukkumassa? Minä heräsin jo...

        paljon unta tarvitse, Isaac Newton veteli muutaman tunnin nokosia ja Nikola Tesla taisi pärjätä parilla tunnilla


      • gek-ko kirjoitti:

        ole nukkumassa? Minä heräsin jo...

        Hommissa vielä. Kasvikuvia edelleen säätelen. Tuskin nukun vielä aikoihin.


      • noi nerot kirjoitti:

        paljon unta tarvitse, Isaac Newton veteli muutaman tunnin nokosia ja Nikola Tesla taisi pärjätä parilla tunnilla

        Kolmella tunnilla tulee toimeen, mutta ei se ole terveellistä. Nukun epämääräisiä aikoja epämääräisiin aikoihin (projekti kesken ja se pitää saada loppuun).

        Se että säilyy terveenä vaatii oikeasti aika pitkä unet (elimistö korjautuu nukkuessa).


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Hommissa vielä. Kasvikuvia edelleen säätelen. Tuskin nukun vielä aikoihin.

        ei-reversiä?


      • egfoln

      • rgslom
        noi nerot kirjoitti:

        paljon unta tarvitse, Isaac Newton veteli muutaman tunnin nokosia ja Nikola Tesla taisi pärjätä parilla tunnilla

        Munki mies nukkuu korkeintaan 7 h unia..
        Normisti 4 tuntia riittää, käsittämätöntä!

        Kuitenki pitää jaksaa tehdä pitkiä työpäiviä :(


      • gek-ko kirjoitti:

        ei-reversiä?

        No ok vähän, mutta mitä?


      • rgslom kirjoitti:

        Munki mies nukkuu korkeintaan 7 h unia..
        Normisti 4 tuntia riittää, käsittämätöntä!

        Kuitenki pitää jaksaa tehdä pitkiä työpäiviä :(

        Joillakin rem-uni tulee nopeasti, eikä sitä tarvita paljoa. Se uutistenlukija (mikä sen nimi nyt on?), joka on naimisissa Kai Lindin kanssa nukkuu aina vain kolmea tuntia. On tehnyt jossain vaiheessa kahta täyttä työtä eri firmoissa.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        No ok vähän, mutta mitä?

        revers


      • gek-ko kirjoitti:

        revers

        Meen


      • rjnslo
        buddy-love kirjoitti:

        Joillakin rem-uni tulee nopeasti, eikä sitä tarvita paljoa. Se uutistenlukija (mikä sen nimi nyt on?), joka on naimisissa Kai Lindin kanssa nukkuu aina vain kolmea tuntia. On tehnyt jossain vaiheessa kahta täyttä työtä eri firmoissa.

        Niin on huomattu, miehelläki ehtii uni tulla, ennen kun pää osuu tyynyyn :)
        Minuutti siitä, se jo kuorsaa karhuna :)
        Mäkin tein vuorotyötä, mutta unissa en säästelly millonkaan.


      • rjnslo kirjoitti:

        Niin on huomattu, miehelläki ehtii uni tulla, ennen kun pää osuu tyynyyn :)
        Minuutti siitä, se jo kuorsaa karhuna :)
        Mäkin tein vuorotyötä, mutta unissa en säästelly millonkaan.

        Estrogeeni lisää unentarvetta.


      • ndmosl
        buddy-love kirjoitti:

        Estrogeeni lisää unentarvetta.

        Niin nyttekin olis viisainta kipittää takaisin vuoteeseen :)
        Nukkumiset on tässä elämäntilanteessa tarkkaan kortilla.**


      • ndmosl kirjoitti:

        Niin nyttekin olis viisainta kipittää takaisin vuoteeseen :)
        Nukkumiset on tässä elämäntilanteessa tarkkaan kortilla.**

        Ja mä jatkan täällä hommia.


    • En.kerro

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe