Jälkiasennetut Xenon valot?

geepeli

Voiko Accordiin -06 asentaa kaasupurkausvaloja muuttamatta mitään valojen korkeus säätöä ym.?
Tietääkseni laki vaatii automaattiset valojenkorkeuden säädön tuon ikäiseen autoon jos siinä on Xenon valot.
Miten tuosta saa laillisen asennuksen?
Tarkoitus olisi vain vaihtaa Xenon polttimo H1.sen tilalle.

9

3351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glanssaaja

Kannattaa varmistaa voiko autoosi yleensäkään laittaa jälkiasennussarjaa. Olen kuullut, että CAN -väylälllä varustetuissa autoissa ajotietokone tms saattaa herjailla erillisillä ballasteilla varustetusta jälkiasennussarjasta.

• geepeli

Laitoin tuonne muualle jo kyselyn miten tietää onko autossa CAN väylä. Tosin tuon ikäisessä autossa luulisi jo sen olevan, vaan muutamia juttuja miettiessäni ei välttämättä ole.
        Kaikkihan täsmentyy kun menen Hondan liikeeseen mutta näin aluksi on hyvä tiedustella asioita mistä ottaa selvää.

• problem!

• esson veijo

siitä et saa tuommoisilla virityksillä mitenkään. Jos haluat laillisen, niin ostat Honda-kaupasta kaikki tarvittavat osat ja reteleet aivan älyttömän kalliiseen hintaa.

• xxenon
    • CBH

Hellalta löytyy automaattinen korkeudensäätölaite (noin 200€). Lisäksi tarvitset H1 xenon jälkiasennussarjan. Muuta en uskoisi että Accordin tarvitaan. Pesulaite löytyy valmiiksi.

• niitä

kannattaa vertailla! Nykyään saa Digitaali ohjattuja pienillä ballasteilla olevia muutossarjoja edullisesti. www.jussinmaki.net Oiva paikka. Löytyy alkuperäisiä vastaavia xenon polttimoita, muutossarjoja ym.

• Onko jollakin kokemusta tai tietoa mikä xenonin jäliasennussarja toimii v, .2010 Volvo XC 60 mallissa, jossa lyhyet valot ovat alkuperäiset xenonit ja nyt haluaisin pitkiin asentaa jälkiasennus vermeet ?

• mikavi

Autooni Kia Ceed sw -13 1.6 diesel asennettiin Cobran xenonit 55W H7 canbus-ballastilla pitkiin valoihin. Valot syttyvät kun virta on päällä mutta auton käydessä pitkille vaihdettaessa ne vain räpsähtävät ja valot palaavat lyhyille...Mistä voisi vikaa etsiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe