Suomi - Finland

Yleensä Suomea, suomalaisia ja suomalaisuutta lyödään kuin vierasta sikaa, mutta kai meistä sentään jotain positiivistakin löytyy?


http://www.youtube.com/watch?v=FbhKxQV9Aak


"Ei sillä ole väliä, en itsekään keksinyt yhtään mitään..."


MarttyyriMallari-TTt

20

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • woh

      muuta kuin suttuisia kuvia ja jotain kamalaa humppadiskoa.

    • löytyy,

      me kestetään vittuilut!

    • sirpamaikkarilta

      ole kuin iskelmämusiikki. Eikä sekään kokonaisvaltaisesti huonoa ole.


      "Euroviisut 2006 sen kertoivat"



      Täysvaltaisesti suomalaistunut neiti

      • ainahan olet suomalainen ollut.


        "Ja muistaakseni peräti karjalainen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ainahan olet suomalainen ollut.


        "Ja muistaakseni peräti karjalainen"


        MarttyyriMallari-TTt

        karjalainen oo koskaan ollu. Ikäni Helsingin slummilähiöissä asunu.


        "Muistit väärin"



        Suomalaisena kuolevakin neiti


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        karjalainen oo koskaan ollu. Ikäni Helsingin slummilähiöissä asunu.


        "Muistit väärin"



        Suomalaisena kuolevakin neiti

        tosin luonteenpiirteesi viittaavat karjalaisuuteen.


        "Tai sitten asut Kalliossa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tosin luonteenpiirteesi viittaavat karjalaisuuteen.


        "Tai sitten asut Kalliossa"


        MarttyyriMallari-TTt

        kovin kaunis maisema.



        "Kuuntelen teknopoppia. Kuuntele sinäkin"


        http://www.youtube.com/watch?v=G0M703prHw4


        Nuoruuttaan uudestaan elävä neiti


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        kovin kaunis maisema.



        "Kuuntelen teknopoppia. Kuuntele sinäkin"


        http://www.youtube.com/watch?v=G0M703prHw4


        Nuoruuttaan uudestaan elävä neiti

        tämähän oli ihan siedettävä tekno-biisiksi.


        "Kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Ei media kehu muuta, kuinka rikkaat riistää köyhiä ministeriöiden syvässä suojeluksessa.
      Mikäli sitä positiiviseksi voi mitenkään sanoa.

      Kuolleiden toiveiden maa

      http://uk.youtube.com/watch?v=7orFklIX0_s

      • eli jos köyhille annetaan rahaa, niin he tulevat onnellisiksi.


        "Vai niin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eli jos köyhille annetaan rahaa, niin he tulevat onnellisiksi.


        "Vai niin"


        MarttyyriMallari-TTt

        sen, ettei tarvitse laskea jokaista centtiä mihin ne mahdollisesti riittävät.

        Onneahan raha ei tuo.


      • runontaja kirjoitti:

        sen, ettei tarvitse laskea jokaista centtiä mihin ne mahdollisesti riittävät.

        Onneahan raha ei tuo.

        luulin jo että olet muuttunut kommariksi.


        "Köyhyys saa ihmiset unelmoimaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        luulin jo että olet muuttunut kommariksi.


        "Köyhyys saa ihmiset unelmoimaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        vaiheeksi

        Popeda ja kappale 'Soita Ilpo'
        (ensimmäisessä säkeessä kaikki looginen)

        M en ole kommunisti
        kato mull on hakaristi
        ja joku toinen tmnkin mun rintaani pisti
        meit viilataan linssiin Meit kusetetaan
        ja me kiitellen ja kumarrellen
        Kaikki paska vastaan otetaan

        Kumpa itsestni irti joskus sen verran saisin
        ett tmn kaiken sisltni ulos oksentaisin
        mutta ne vaan jatkaa meidt tuhoaa
        meit potkitaan phn yh uudestaan
        Ja uudestaan

        Soita Ilpo, Ilpo soita
        Nyt niille Ilpo temppusi tee
        Jengin fiilis nousee Ilpo kun soittaa uudelleen

        Ne tulee sisn takakautta
        ja siin ei sanat auta
        ne meidt kiinni nappaa ja hitaasti tappaa
        meit viilataan linssiin meit kusetetaan
        ja me kiitellen ja kumarrellen
        kaikki paska vastaan otetaan


      • euronantaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eli jos köyhille annetaan rahaa, niin he tulevat onnellisiksi.


        "Vai niin"


        MarttyyriMallari-TTt

        jos köyhille annetaan rahaa, niin rikkaat tulevat onnellisiksi.

        "Vai miten se oli"


    • En keksi muuta

      on ehkä maailman laadukkainta ja se tulee köyhällekin halvemmaksi kuin ulkomaalainen vastaava.

      Uusi peruna on hyvää juuri pellosta nostettuna.

      Mustikka, puolukka ja lakka ovat hyviä.

      Joulupukki ja Muumit.

      • En.........

        suomalaisen laatukirjallisuuden.


    • sininen_sitruuna

      Suomalaista saunaa ei voita mikään, varsinkaan näillä parinkympin pakkasasteilla. :)

      • olet oikeassa, mitäpä olisi elämä ilman saunaa :)


        "Tuikkaa sinä sauna tuleen, niin minä keitän sinä aikana kahvit"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet oikeassa, mitäpä olisi elämä ilman saunaa :)


        "Tuikkaa sinä sauna tuleen, niin minä keitän sinä aikana kahvit"


        MarttyyriMallari-TTt

        ... kuitenkin vaan täräytän sen lämpiämään.

        Erehdyin ja lähdin ostamaan kunnon tyynyn (perkele, kun niskat meni vanhasta jumiin ja meni yöunetkin) ja se kävelymatka autosta sinne liikkeeseen ja takaisin sai jonkin ikijäätymisen aikaiseksi. Eli pakko testata myöhemmin sulattaako se sauna.

        Seuraavaksi varmaan tarvii mennä ostamaan Novitan pitkät kalsarit, kun ei kaapissa ole yhtiäkään. :D

        Sitruuna ja yliväsynyt olotila.


    • cookos

      historiaa. ollaan me oltu aika rohkeita ja periksantamattomia, kun mietii jatkosotaa ja talvisotaa. Siinä ois voinu italiaanolta mennä vaikka housuun ja juosta Ruotsin rajalle asti...mut mitä teki Suomi-poika..puolusti Suomea ja piti tään maan itsenäisenä. mä en voi koskaan käsittää, miten se oli ylipäätään mahdollista..niillä resursseilla.

      Kyllä suomi on jotain erikoista. jasitten Tää Nokia..mistä muusta suomi maailmalla tunnetaan. Ihan kummallista, että Nokia on suomalainen brändi.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe