MIELIKUVAT KUVATTOMISTA

rekatuista ja muista

Laittakaa julkkikisia joita nämä kuvbattomat rekatut teidän mielikuvissanne muistuttaa:
scale
Marttyyri-mallari
timanttia
vänkyrä-nainen
en.kerro
yksinkertainen.blondi
buddy-love
gekko
mania-mania
väliaika
caput.mortuum
uk-ko
rose18
e.W
zomppari
orpana-67
Ratikkakuski
fifi-neiti
Ryynänen
dayum

22

1287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uk-ko

onko mulla kuva vai ei, kun oot puska? Puskat ei pääse gallerioihin kattelemaan...

• nähdään se pääkuva

ja pikkukuvat. Voinhan sitäpaitsi olla myös rekattu, kuvallinen tai kuvaton:)

• uk-ko
        nähdään se pääkuva kirjoitti:

ja pikkukuvat. Voinhan sitäpaitsi olla myös rekattu, kuvallinen tai kuvaton:)

kuka rekattu muka menisi puskasta tekemään tällaisia aloituksia? Eihän siinä olisi mitään järkeä?

• olis sen
        uk-ko kirjoitti:

kuka rekattu muka menisi puskasta tekemään tällaisia aloituksia? Eihän siinä olisi mitään järkeä?

järjettömämpää kuin puskana?? Pitäiskö täällä olla jotenkin järkevä? Hauskaahan tämän piti olla. Mielikuvia? Eikö sulla ole mitään mielikuvia, niinku muilla. Kuvallisesta ei ole enää, kun ne on naamansa laittanut.

• uk-ko
        olis sen kirjoitti:

järjettömämpää kuin puskana?? Pitäiskö täällä olla jotenkin järkevä? Hauskaahan tämän piti olla. Mielikuvia? Eikö sulla ole mitään mielikuvia, niinku muilla. Kuvallisesta ei ole enää, kun ne on naamansa laittanut.

Mun huumori on usein salattua muilta paitsi itseltäni.

Totta kai mulla on mielikuvia. En vaan kiinnostu niitä täällä pyörittämään. Mua kiinnosti lähinnä tuo mistä puska tietää kenenkin kuvattomuuden ja se mulle selvisikin. Kiitos siitä. En osannut ajatella asiaa.

• mitä tuli mieleen:

timantti: Joanna Lumley brunettena
      vänkyrä-nainen: Mirja pyykkö
      yksinkertaine blondi: Krisse Salminen
      gekko: Hermunen
      Ratikkakuski:Aarne Tenkanen

• jaha,

Onks toi e.W:kin sitten rekattu vai?! No siinä tapauksessa, jos niin on, voi sillä nimikkeellä lopettaa ainakin MINUN puhuttelemiseni täysin! (Mitä olen sitäpaitsi muutenkin jo n. puoli vuotta toivonut!)

Onks se rekattu e.W se palstapiereskelijä, vaiko joku muu? Miks mä ainakaan en koskaan ole nähnyt kenenkään rekatun e.W:n kirjoittavan tälle palstalle yhtäkään kirjoitusta?! Oleks sä nähnyt? Tolla kirjoitusasulla se nimimerkki on kuitenkin pöllitty minulta, käytin sitä mustanikkinä aikoinaan hetken aikaa...

Mun kirjoituksiin sen rekatun e.W:n kirjoituksia EI sitten sotketa!

• sua varten

liitin sanat: rekatuista JA MUISTA:)))))

• tulee mieleen:

• pitäisköhän

• jaha,
        sua varten kirjoitti:

liitin sanat: rekatuista JA MUISTA:)))))

Asia voinee jäädä hieman epäselväksi, jos kirjoittaja varsinaisessa viestissään puhuu ainoastaan rekatuista....Laatimasi luettelo liittyi ainoastaan "rekisteröityihin", minun sisälukutaidollani.

Mutta olkoot.

• taas kerran

repii hiuksia päästään :D

• kuvattomat

on ne munattomat

• laitanpas...

Täytän pyyntösi ja vastaan. Olen sitten kokonaan rekisteröitymätön, joten en voisi siitä asiasta tietää, vaikka joillakuilla olisi joskus galleriassaan kuvansakin ollut. Kaikki seuraavat ovat puhtaasti vain mielikuvia:

"scale" = Heikki Kovalainen hieman iäkkäämpänä ja massaa kerryttäneenä.

"Marttyyri-mallari" = Jorma Uotisen, ralliautoilija Loebin(?) ja Andre Wickströmin sekoitus.

"timanttia" = Susanna Sievinen ( ei mut ei olekaan...Perutaan. Tolla on vissiin joskus ollut kuva palstalla näkyvissä, ts. olen saattanut nähdäkin sen...)

"vänkyrä-nainen" = ?

"en.kerro" = ?

"yksinkertainen.blondi" = joku vaaleaverikkö, Krisse Salminen?

"buddy-love" = Batman

"gekko" = Maarit Näkyvä, mutta lyhyemmillä hiuksilla, Mikko Alatalon silmälaseilla ja goottityylin meikillä varustettuna. Vaihtoehtoisesti joku pitseillään aina hissin etenemisen tukkiva "eleellinen" pukeutuja ( meikkejä toki unohtamatta).

"mania-mania" = ?

"väliaika" =väliaika, väliaika... kilinkilin kello, kilk kilk...En vaan osaa sanoa (vilpitön anteeksipyyntö).

"caput.mortuum" = Hantta Krause, vai mikä Schli..Schli...zevski hän nyt nykyisin onkaan. Vaihtoehtoisesti Brigitte Nielsen, mutta kymmenen senttiä pidempänä.

"uk-ko" = Sami Hyypiän ja Tuomas Holopaisen risteytys

"rose18" = ?

"e.W" = ?

"zomppari" = Tarja Turunen

orpana-67 =?

Ratikkakuski = Jari Sarasvuon ja Mika Myllylän välimuoto

"fifi-neiti" = ?

"Ryynänen" = Ulkonäöltään joku esim. niiden vanhojen Nunnuka-vitsin tyyppi..Ne siinä 80-luvun sketsisarjassa, ne humalaiset lappalaiset lakkeineen, jne...

dayum = Tuomo Ruutu

• minäkö kuvaton? Mitä?
      No juu,
      pari tuli mieleen: väliaika :Tommi Korpela (se komea miesnäyttelijä;))
      ja Dayum: Riku Korhonen (kirjailija) Missä muuten on dayum? Tytöt jo kaipaa...

• laitanpas...

Mielikuvani vahvistui. Et ole ainakaan Krisse Salminen ( ja kuvaa tasan näkemättäkin).

• laitanpas... kirjoitti:

Mielikuvani vahvistui. Et ole ainakaan Krisse Salminen ( ja kuvaa tasan näkemättäkin).

laitat? Mielikuvia sitten näkösälle:) En ole ollenkaan Krissen näköinen, että sikäli ainakin oikein...

• laitanpas...
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

laitat? Mielikuvia sitten näkösälle:) En ole ollenkaan Krissen näköinen, että sikäli ainakin oikein...

Olen pahoillani. Krisse Salminen et kuitenkaan ole.

• väliaika

koetamme kumpikin pitää tämän mielikuvan tiukasti mielessämme. Mielikuvitus hakkaa totuuden usein ;-)

Onhan se jotain kohteliaisuutta takaisinkin laitettava: y.b = Katriina Honkanen 15 vuotta sitten ja hieman täyteläisemmillä huulilla :)

Oot osannu oikeasta kuvakulmasta kuvan laittaa.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2901
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2770
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2132
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1493
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      149
      1379
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe