Laittakaa julkkikisia joita nämä kuvbattomat rekatut teidän mielikuvissanne muistuttaa:
scale
Marttyyri-mallari
timanttia
vänkyrä-nainen
en.kerro
yksinkertainen.blondi
buddy-love
gekko
mania-mania
väliaika
caput.mortuum
uk-ko
rose18
e.W
zomppari
orpana-67
Ratikkakuski
fifi-neiti
Ryynänen
dayum
MIELIKUVAT KUVATTOMISTA
22
1305
Vastaukset
- uk-ko
onko mulla kuva vai ei, kun oot puska? Puskat ei pääse gallerioihin kattelemaan...
- nähdään se pääkuva
ja pikkukuvat. Voinhan sitäpaitsi olla myös rekattu, kuvallinen tai kuvaton:)
- uk-ko
nähdään se pääkuva kirjoitti:
ja pikkukuvat. Voinhan sitäpaitsi olla myös rekattu, kuvallinen tai kuvaton:)
kuka rekattu muka menisi puskasta tekemään tällaisia aloituksia? Eihän siinä olisi mitään järkeä?
- olis sen
uk-ko kirjoitti:
kuka rekattu muka menisi puskasta tekemään tällaisia aloituksia? Eihän siinä olisi mitään järkeä?
järjettömämpää kuin puskana?? Pitäiskö täällä olla jotenkin järkevä? Hauskaahan tämän piti olla. Mielikuvia? Eikö sulla ole mitään mielikuvia, niinku muilla. Kuvallisesta ei ole enää, kun ne on naamansa laittanut.
- uk-ko
olis sen kirjoitti:
järjettömämpää kuin puskana?? Pitäiskö täällä olla jotenkin järkevä? Hauskaahan tämän piti olla. Mielikuvia? Eikö sulla ole mitään mielikuvia, niinku muilla. Kuvallisesta ei ole enää, kun ne on naamansa laittanut.
Mun huumori on usein salattua muilta paitsi itseltäni.
Totta kai mulla on mielikuvia. En vaan kiinnostu niitä täällä pyörittämään. Mua kiinnosti lähinnä tuo mistä puska tietää kenenkin kuvattomuuden ja se mulle selvisikin. Kiitos siitä. En osannut ajatella asiaa.
- mitä tuli mieleen:
timantti: Joanna Lumley brunettena
vänkyrä-nainen: Mirja pyykkö
yksinkertaine blondi: Krisse Salminen
gekko: Hermunen
Ratikkakuski:Aarne Tenkanen- kuvat,
jos haluavat liittää galleriaansa:
timantti:http://images.art.com/images/products/regular/12149000/12149544.jpg
vänkyrä-nainen: http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/14323/1118875.jpg
blondi: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/treffit/krisse_salminen/453037.jpg
gekko:http://www.elisanet.fi/nihquvians/avatar.jpg
Ratikkakuski: http://www.eastway.fi/konserni/artistit/kuvapankki/aarne_tenkanen.jpg - meni viduiks
kuvat, kirjoitti:
jos haluavat liittää galleriaansa:
timantti:http://images.art.com/images/products/regular/12149000/12149544.jpg
vänkyrä-nainen: http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/14323/1118875.jpg
blondi: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/treffit/krisse_salminen/453037.jpg
gekko:http://www.elisanet.fi/nihquvians/avatar.jpg
Ratikkakuski: http://www.eastway.fi/konserni/artistit/kuvapankki/aarne_tenkanen.jpgtimanddi:
http://i204.photobucket.com/albums/bb61/katopop/joanna_lumley_abfab.jpg
gekko:http://www.cs.helsinki.fi/u/rkataine/Hermunen.jpg kuvat, kirjoitti:
jos haluavat liittää galleriaansa:
timantti:http://images.art.com/images/products/regular/12149000/12149544.jpg
vänkyrä-nainen: http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/14323/1118875.jpg
blondi: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/treffit/krisse_salminen/453037.jpg
gekko:http://www.elisanet.fi/nihquvians/avatar.jpg
Ratikkakuski: http://www.eastway.fi/konserni/artistit/kuvapankki/aarne_tenkanen.jpgEihän tuo ole HKL:n työasu. Pularit on kyllä hienot ja maine legendaarinen. ;-)
- jaha,
Onks toi e.W:kin sitten rekattu vai?! No siinä tapauksessa, jos niin on, voi sillä nimikkeellä lopettaa ainakin MINUN puhuttelemiseni täysin! (Mitä olen sitäpaitsi muutenkin jo n. puoli vuotta toivonut!)
Onks se rekattu e.W se palstapiereskelijä, vaiko joku muu? Miks mä ainakaan en koskaan ole nähnyt kenenkään rekatun e.W:n kirjoittavan tälle palstalle yhtäkään kirjoitusta?! Oleks sä nähnyt? Tolla kirjoitusasulla se nimimerkki on kuitenkin pöllitty minulta, käytin sitä mustanikkinä aikoinaan hetken aikaa...
Mun kirjoituksiin sen rekatun e.W:n kirjoituksia EI sitten sotketa!- sua varten
liitin sanat: rekatuista JA MUISTA:)))))
- pitäisköhän
tulee mieleen: kirjoitti:
kiroileva siili, vaikket paljoa kiroilekaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/write.cgihillitä naukkailua:
http://blogi.tommi.fi/wp-content/uploads/2007/05/eksatiera.gif - jaha,
sua varten kirjoitti:
liitin sanat: rekatuista JA MUISTA:)))))
Asia voinee jäädä hieman epäselväksi, jos kirjoittaja varsinaisessa viestissään puhuu ainoastaan rekatuista....Laatimasi luettelo liittyi ainoastaan "rekisteröityihin", minun sisälukutaidollani.
Mutta olkoot. - taas kerran
repii hiuksia päästään :D
- kuvattomat
on ne munattomat
- laitanpas...
Täytän pyyntösi ja vastaan. Olen sitten kokonaan rekisteröitymätön, joten en voisi siitä asiasta tietää, vaikka joillakuilla olisi joskus galleriassaan kuvansakin ollut. Kaikki seuraavat ovat puhtaasti vain mielikuvia:
"scale" = Heikki Kovalainen hieman iäkkäämpänä ja massaa kerryttäneenä.
"Marttyyri-mallari" = Jorma Uotisen, ralliautoilija Loebin(?) ja Andre Wickströmin sekoitus.
"timanttia" = Susanna Sievinen ( ei mut ei olekaan...Perutaan. Tolla on vissiin joskus ollut kuva palstalla näkyvissä, ts. olen saattanut nähdäkin sen...)
"vänkyrä-nainen" = ?
"en.kerro" = ?
"yksinkertainen.blondi" = joku vaaleaverikkö, Krisse Salminen?
"buddy-love" = Batman
"gekko" = Maarit Näkyvä, mutta lyhyemmillä hiuksilla, Mikko Alatalon silmälaseilla ja goottityylin meikillä varustettuna. Vaihtoehtoisesti joku pitseillään aina hissin etenemisen tukkiva "eleellinen" pukeutuja ( meikkejä toki unohtamatta).
"mania-mania" = ?
"väliaika" =väliaika, väliaika... kilinkilin kello, kilk kilk...En vaan osaa sanoa (vilpitön anteeksipyyntö).
"caput.mortuum" = Hantta Krause, vai mikä Schli..Schli...zevski hän nyt nykyisin onkaan. Vaihtoehtoisesti Brigitte Nielsen, mutta kymmenen senttiä pidempänä.
"uk-ko" = Sami Hyypiän ja Tuomas Holopaisen risteytys
"rose18" = ?
"e.W" = ?
"zomppari" = Tarja Turunen
orpana-67 =?
Ratikkakuski = Jari Sarasvuon ja Mika Myllylän välimuoto
"fifi-neiti" = ?
"Ryynänen" = Ulkonäöltään joku esim. niiden vanhojen Nunnuka-vitsin tyyppi..Ne siinä 80-luvun sketsisarjassa, ne humalaiset lappalaiset lakkeineen, jne...
dayum = Tuomo Ruutu minäkö kuvaton? Mitä?
No juu,
pari tuli mieleen: väliaika :Tommi Korpela (se komea miesnäyttelijä;))
ja Dayum: Riku Korhonen (kirjailija) Missä muuten on dayum? Tytöt jo kaipaa...- laitanpas...
Mielikuvani vahvistui. Et ole ainakaan Krisse Salminen ( ja kuvaa tasan näkemättäkin).
laitanpas... kirjoitti:
Mielikuvani vahvistui. Et ole ainakaan Krisse Salminen ( ja kuvaa tasan näkemättäkin).
laitat? Mielikuvia sitten näkösälle:) En ole ollenkaan Krissen näköinen, että sikäli ainakin oikein...
- laitanpas...
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
laitat? Mielikuvia sitten näkösälle:) En ole ollenkaan Krissen näköinen, että sikäli ainakin oikein...
Olen pahoillani. Krisse Salminen et kuitenkaan ole.
- väliaika
koetamme kumpikin pitää tämän mielikuvan tiukasti mielessämme. Mielikuvitus hakkaa totuuden usein ;-)
Onhan se jotain kohteliaisuutta takaisinkin laitettava: y.b = Katriina Honkanen 15 vuotta sitten ja hieman täyteläisemmillä huulilla :)
Oot osannu oikeasta kuvakulmasta kuvan laittaa.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634