Midi-kiippari

Mieminämäjamyö

Olen katsellut jonkun aikaa itselleni midikiipparia ja olen päätynyt m-audion keystation pro 88 malliin ja tähän ohjelmaksi native instruments akoustik pianoa. Pedaalin aion myös hankkia. Onko mielipiteitä kiipparista?

Tarvitseeko mitään muita härpäkkeitä ostaa, vai pääseekö noilla alkuun?

6

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäksi

olisi hyvä olla myös tietokone.

• mieminämäjamyö

Ai! Ihanko totta! mihin sä luulit mun sen softan asentavan? :)

• voi...
        mieminämäjamyö kirjoitti:

Ai! Ihanko totta! mihin sä luulit mun sen softan asentavan? :)

tunnetusti asentaa moniin eri paikkoihin.... no vitsit sikseen, tämän perusteella
        http://www.m-audio.com/products/en_us/KeystationPro88.html
        siihen ei muuta tarvita, sen kiipparin voi kytkeä suoraan usb -porttiin. Asia erikseen sitten on että voisi olla noin äänentoiston puolesta siinä tietokoneessa olla joku laadukas äänikortti.

• Fagen

Ei siihen oikein mitään muuta tarvitse kuin mitä olet hankkimassa, mutta koskettimistovalinnastasi:

Itse hankin aikoinani m-audion 49-koskettimisen, joka oli aika huono. Se oli silloin eka koskettimisto, mihin se oli hyvä hintansa puolesta. Nykyään kun sitä katsoo niin pahaa tekee. En tiedä sitten onko tuo isompi parempi.

Jos hyvää MIDI-kiipparia etsit niin suosittelen lämpimästi E-MUn koskettistoja. Itselläni on E-MU Xboard 49 joka on erittäin hyvä, ja jonka mukana tuli erinomainen Proteus X2-softa ja lisälevyjä siihen.

• Kotikonemuusikko

...tilasin pari päivää sitten Thomannilta tuon E-mu:n xboard 61:n. Laitetta on kehuttu foorumeilla laatunsa puolesta vuolaasti. Yhtenä vaihtoehtona oli tuo aloittajan m-audion 5-octaavin vehje, mutta E-mu vei sitten voiton, kun perehdyin hieman aiheeseen. Itselläni on useita ihan perinteisiä synia, mutta ei vielä semmoista, missä usb-väylää. Miten olet saanut toimimaan tuon omasi??? Tuleeko viivettä soittoon tms...millä ohjelmalla soitat real-time-rec soolot sisään??? Miten pelittää FL-studion kanssa??

• mieminämäjamyö

Katselin myös noita E-Mun kiippareita, mutta jotenkin vain päädyin 88-koskettimiseen m-audioon.

Kiitos tiedoista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53