Moi!
Kuka tietää mistä saa rulla kenkiä helsingistäMax 50 euroo.
RULLAKENGÄT!!!! MISTÄÄÄ??? HALVALLA!!!
12
1849
Vastaukset
- -.-.-.-.-
viime kesänä englannissa...
- Kuisiluistimet
Saako mistään rullakenkiä 30€??
- kusiluistimet
Vastaako jokuu??
- FHFJKZFB VJKB
EI PAITSI MINÄ!!! ÄSKEN !!!
- 89673895
Rullakenkiä ei saa tietääkseni myydä Suomessa!? Täytyy mennä ulkomaille, vaikka Viroon, josta me ostimme.
- googlesta
Höpöhöpö juttua, tori,fi
- ETI SAATANA
miks et eti
- :::::::--
SUOMESTAKIN SAA NIITÄ
- ............
Suomestakin löytyyy..... jos oisin sä niin kyllä kirjottaisin google hakuun, rullakengät. Tori.fi:ssäkin oli rullakenkiä tai on vieläkin, tuskimpa tämä enään auttoi
- 232
XXL sieltä löytyy
- ÄimänKäkiHukassa
Mitä ovat rulla kengät ? Onko rulla erisnimi eli onko kyseessä Rulla-kengät vai onko kyseessä rullaluistimet?
- Anonyymi
nii katto kaa tori. fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184