Moi!
Kuka tietää mistä saa rulla kenkiä helsingistäMax 50 euroo.
RULLAKENGÄT!!!! MISTÄÄÄ??? HALVALLA!!!
12
1829
Vastaukset
- -.-.-.-.-
viime kesänä englannissa...
- Kuisiluistimet
Saako mistään rullakenkiä 30€??
- kusiluistimet
Vastaako jokuu??
- FHFJKZFB VJKB
EI PAITSI MINÄ!!! ÄSKEN !!!
- 89673895
Rullakenkiä ei saa tietääkseni myydä Suomessa!? Täytyy mennä ulkomaille, vaikka Viroon, josta me ostimme.
- googlesta
Höpöhöpö juttua, tori,fi
- ETI SAATANA
miks et eti
- :::::::--
SUOMESTAKIN SAA NIITÄ
- ............
Suomestakin löytyyy..... jos oisin sä niin kyllä kirjottaisin google hakuun, rullakengät. Tori.fi:ssäkin oli rullakenkiä tai on vieläkin, tuskimpa tämä enään auttoi
- 232
XXL sieltä löytyy
- ÄimänKäkiHukassa
Mitä ovat rulla kengät ? Onko rulla erisnimi eli onko kyseessä Rulla-kengät vai onko kyseessä rullaluistimet?
- Anonyymi
nii katto kaa tori. fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708