Hei! Tietääkö kukaan olisiko missään kirjassa Laulu kuolleesta rakastetusta (Kaj Chydenius) -kappaleen nuottia Gm-sävellajissa, mistä ainakin K.Chydenius itse laulaa kyseisen kappaleen. Itse olen törmännyt vain Am-sävellajissa oleviin nuotteihin. Osaan kyllä transponoida, mutta tarvitsen pääsykokeisiin nuotin joka on Gm:ssa, enkä viitsi säestäjälle viedä itse transponoitua sotkuista nuottia. Kiitos!
laulu kuolleest rakastetusta?
Minnimari
1
245
Vastaukset
- ....,.
onko se joku musiikkiopiston päästykoe vai?
suosittelen siinä tapauksessa että viet sille säestäjälle sen " itse transponoitua sotkuista nuottia" se voi vaikka kääntyä eduksi.
minäkin pääsin 12 vuotiaana MO.n pääsykokeista läpi , sillä kun olin muokannut ja vähän muutellut erästä biisiä,tyypit opistolla vaan sano että jos olisin tullut ja vetänyt alkuperäisen biisin,niin ei olllu toivoakaan päästä sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808