En oo ajanut ku bensa forre ja viereen jäi joku lättänä eli outback mutta kumpi on parempi vauhti ajossa tiellä? entä onko samanlainen vetotapa tekniikka?
Kumpi paree OUTBACK FORESTER
9
2642
Vastaukset
- forre
näitä kokeilleena, ostaisin outbackin, onhan se vähän kalliimpi, mutta on se parempi, ainakin ajoltaan, ei tuo forekaan paha ole mutta päätä itse, sähän sillä ajat.
- meininki...
Forester on ajoltaa kuin suv, ja sitähän se onkin. Korkeampi ja "huojakampi".
OB on crossover ja ajoltaan kuin farkku. Paljoon maantieajoon siis OB.
Kuten sanottu, OB on kalliimpi ja Forester on vallan ok sekin. Ehdoton valinta on Forester. Valitettavasti
2008 mallin mukana poistui todellinen moni-
käyttöauto, jonka maantieominaisuudet ovat
huippuluokkaa puhumattakaan vaikeissa olosuh-
teissa ajamisesta.
Vuosimallien 2009 olessa kyseessä, valinta on
kompromissi, valitettavasti, eli Outback.
Uuden Foresterin kohdalla kävi niin, että
"turvottivat" sen nykymuodin mukaiseksi.
Esim. akselivälin pidentäminen heikensi sen
käsiteltävyyttä kapeilla metsäautoteillä
180 asteen käännöksissä.
Suuri yleisö tosin ostaa autoa metrimitan
kanssa, tyyliin onhan se ja se 15 cm pitempi
tai muutaman sentin leveämpi kuin vertailu-
kohde, vaikka oma tarve ei sitä edellyttäi-
sikään.
Joku kohta murjaisee, että täpinä on katkera.
Niin olenkin, sillä 10 vuotta olen saanut
nauttia juuri sellaisesta autosta, kuin tarve
on ollut. Nyt sellaista uutena ei vaan ole
saatavana.- äkstee
Minäkin olen ajanut kaikilla Subaruilla.
Joo, mallivuosi ratkaisee, ainakin Foresterin osalta.
Itse en myöskään kaivannut Foresteriin lisää pituutta, leveyttä, enkä korkeutta.
Tuo nykyinen 2007 mallin 2,5 turbo on kuin nyrkki silmään minulle. Jos ei jotain kummia tapahdu, taidan ajaa tuolla pitkään ja sitten katson mihin sen laitan.
Tuolla kun on niin makea ajaa valtateitäkin, niin en oikein osaa Outbackia parempana pitää. Tiedä sitten, jos Outback olisi 2,5 bensaturbo...
Mutta kun ajan "maastossakin", niin on se ehkä pikkusen soveltuvampi tuo Foresteri. - forre
äkstee kirjoitti:
Minäkin olen ajanut kaikilla Subaruilla.
Joo, mallivuosi ratkaisee, ainakin Foresterin osalta.
Itse en myöskään kaivannut Foresteriin lisää pituutta, leveyttä, enkä korkeutta.
Tuo nykyinen 2007 mallin 2,5 turbo on kuin nyrkki silmään minulle. Jos ei jotain kummia tapahdu, taidan ajaa tuolla pitkään ja sitten katson mihin sen laitan.
Tuolla kun on niin makea ajaa valtateitäkin, niin en oikein osaa Outbackia parempana pitää. Tiedä sitten, jos Outback olisi 2,5 bensaturbo...
Mutta kun ajan "maastossakin", niin on se ehkä pikkusen soveltuvampi tuo Foresteri.noi turbot on jotain ihan muuta, mutta jos nyt verrataan uutta tavallista 2,0 forea ja 2,5 ob:ä, niin olen toisilla linjoilla teidän kanssa, itellä oli -05 fore 2,0 perusmalli, enkä yhtään katunut kun vaihdoin legacyyn, tosin en mä missään metsässä ajele.
- Outbackiin harkitseva
Mikä mahtaa olla Outbackin penkin korkeus maanpinnasta? Nykyinen on tila-auto, joten ei enää kiinnosta istua takamus kiinni tiessä.
- korkeudesta
Korkeammalla istutaan, kuin perusvagonissa, mutta ei missään tapauksessa katumaasturikorkeudessa. Ja kuskin penkin korkeuttahan voi tietenkin säätää...
- forre
omistajat vastatkoon itse tuohon kysymykseen, mutta outback on maavaraltaan korotettu henkilöauto, siinä siis istutaan kuten normaalissa henkilöautossa, ei korkealla kuten näissä "tilatötteröissä".
Minua kiinnostaa myös tuo penkin korkeus.
Kun vertasin istumalla Outbackiä ja Foresteria,
niin eipä siinä paljon eroa ollut. Metrimitalla
mitattuna Foresterin penkki oli noin pari cm
maasta korkeammalla kuin Outbackin yläasennossa.
Jos ennakkotieto MY2010:stä pitää paikkansa, ettei
muistuta Legasya ollenkaan, niin oletettavasti se
on korkeampi koriltaan ja näin ollen korvaisisi
MY2008 Foresterin, joka on riittävän korkea sisä-
tiloiltaan, mutta ei tarpeettomasti ole kasvatettu
tuulipintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282567- 1242229
- 1281906
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1051887Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101604Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431186Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu221052Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999