FST5 19.45 - 20.00 Tom Jones Live
Teema 21.53 Viimeinen tango Pariisissa (K15)
TV2 22.05 Oopperan kummitus
FST5 22.25 Elokuva: Heartbreak hotel
MTV 22.25 Walk the Line
Nyt tarvittaisiin toinen tallentava digiboxi jotta näkisi kaikki!
Tämä illan TV-herkkupalat
8
317
Vastaukset 8
- unohtui
urheiluruutu ja tulosruutu?
- vänkyrä-nainen
arvonta...
tietää ky. ohjelmien aikataulut
Eput ja Urheiluhullu
http://www.youtube.com/watch?v=l-d2D2z9AsgLauantai-illan tärkein hetki TV:n ääressä on puoliyhdeksän uutiset, lotto ja urheiluruutu.
vänkyrä-nainen kirjoitti:
arvonta...
20.45 noin.
Itse yleensä tarkastutan kupongit sen kauppiaan luona, mistä ostan seuraavat lottokupongit.
Nyt lauantai-iltaa ootan
kauniita sanotja Lotto-Xxxxx
jos hän mulle onnen numerot lykkää
siitä pahaa en mä tykkää
Naapurile näytän keskisormee
tai persauksieni vaon komeen
kateuteen se silloin uppoo
potkii pois oman mieskullan
jne.Ratikkakuski kirjoitti:
Lauantai-illan tärkein hetki TV:n ääressä on puoliyhdeksän uutiset, lotto ja urheiluruutu.
tärkeimmistä ohjelmista, jotka jokaisella alitajunnassaan.
Vaan TV tarjonnan herkkupaloista tänä iltana.
- nähdä!!
FST5 22.25 Elokuva: Heartbreak hotel
- osan,
Osan noista olen nähnut ja ainakin suurimman osan näkisin muutenkin pyynnöstä kulttuurintuntija-kaverini toimesta...Liian vähän katson laatuleffaa/ uutuuksia, mahdollisuudet huomioiden.
Tom Jonesista en erityisesti välitä ( joskin sen sevarit oli huippua!), Heatbreak Hotel:n olen joskus "nähnyt" (joskin unohtanut juonenkin sitä myötä...), toi Oopperan Kummitus ( tuo manitsemasi versio) on varmaan paskaa, Walk the Line on tuttu...Paras vaihtoehto noista olisi mielestäni Viimeinen tango Pariisissa!;) Siinä on muuten fiilistä. Moneen kertaan nähnyt, mutta Brando käyttää tossa persoonan tulkitsijan kykyjään loistavasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172186
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521312Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72822
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355730- 40721