Auto alaikäisen nimiin.

kkkkkkk

Voiko auton rekisteröidä alaikäisen nimiin odottamaan ajokortin saantia, jos alaikäinen omistaa auton?

13

16186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykkösvahti

      ...autolla on ajokortin omistava, täysi-ikäinen haltija.

      • kkkkkkkkk

        Entä onko sitten vaikeaa saada alaikäinen omistaja haltijaksi saatuaan ajokortin?


      • ykkösvahti
        kkkkkkkkk kirjoitti:

        Entä onko sitten vaikeaa saada alaikäinen omistaja haltijaksi saatuaan ajokortin?

        ...muutos onnistua rekisteriotteen ilmoitusosan täyttämisellä, ja tekemällä uusi vakuutus haltijan nimiin.


    • AUDI Q7

      Minun M3 on 6vuotiaan pojan nimissä.Vaimon Q7 3 vuotiaan tyttären.Arvaa miksi.

      • olette

        vastuuta pakoilevia paskiaisia. Sotkette jo lapsennekin rikoksiinne!


      • AUDI Q7
        olette kirjoitti:

        vastuuta pakoilevia paskiaisia. Sotkette jo lapsennekin rikoksiinne!

        oikeassa, olemme saastaa!


      • audimies olet

        lastesi nimiin autosi laittanut, jos vouti asiasta kiinnostuu, niin ulosmittaa satavarmasti autot teidän velkoihinne !!


      • tietoinentuu

        puhu paskaa........


      • Pääomatuoja voi olla

        elikkä miten autot ovat päätyyneet mukuloiden nimiin kiinnostaisi verottajaa eli millä tuloilla ne on ostettu vai onko ne saatu lahjoituksena...


      • anne-74

        Kerroppa mulle nyt miten täytän ilmoitusosan että saan autoni lapsenlapseni nimiin.Tuleeko muksusta omistaja vai haltija.? Entä lapsen äiti tuleeko hänestä kumpi jos kerran ei alaikäinen voi yksistään omistaa kun eisaa vakuutusta.Ja te idiootit-ei ole tarkoitus mitään velkaa tehä tyttärenpojaleni vaan antaa hänelle auto.Monella pikkukundilla on.Vai pysynkö itse omistajana ja maksan vakuutusmaksut ja laitan pojan haltijaksi ..onnistuuko se? Perkele menee hermo kun täälläkin niin moni hämmentää soppaa joten ei tiiä kuka puhuu paskaa ja kuka ei...


      • tietoa.....
        anne-74 kirjoitti:

        Kerroppa mulle nyt miten täytän ilmoitusosan että saan autoni lapsenlapseni nimiin.Tuleeko muksusta omistaja vai haltija.? Entä lapsen äiti tuleeko hänestä kumpi jos kerran ei alaikäinen voi yksistään omistaa kun eisaa vakuutusta.Ja te idiootit-ei ole tarkoitus mitään velkaa tehä tyttärenpojaleni vaan antaa hänelle auto.Monella pikkukundilla on.Vai pysynkö itse omistajana ja maksan vakuutusmaksut ja laitan pojan haltijaksi ..onnistuuko se? Perkele menee hermo kun täälläkin niin moni hämmentää soppaa joten ei tiiä kuka puhuu paskaa ja kuka ei...

        Auton voi omistaa kuka tahansa, haltijan täytyy olla täysi-ikäinen ajokortin omaava henkilö. (Tosin yrityskin voi olla haltija.) Omistaja päättää haltijan.

        Tee lahjakirja ja täytä rekisteriotten ilmoitusosa. Merkitse siihen tyttärenpoika omistajaksi ja itsesi haltijaksi. Varsinkin jos käytät autoa itse, ei tarvitse selitellä poliisille kenen autolla ajelet jos olet merkitty haltijaksi.


      • Hki99

        "(Tosin yrityskin voi olla haltija.)" EI VOI jos alaikäinen on omistaja!


    • Kyllä voi...

      Ei kaikki ole perse aukisia niin kuin täällä kommentoivat lapsi jos säästää voi hyvinkin ostaa auton ennen täysi ikäisyyttään asiallinen kysymys !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3785
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3012
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2930
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2788
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2734
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2485
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      2273
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      214
      1961
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1937
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1887
    Aihe