Olen työtön ja pienellä ansiosidonnaisella. Nyt on syystä sattuneesta keääntynyt n. 600-700 egeä laskua, pitäisi maksaa pian pois. Osaako kukaan neuvoa, mistä saisi nopeasti osa-aikaista työtä, jota kannattaisi tehdä? Nimittäin ihan kaikki ei kannata, sillä sillä silloin liitto ottaa ns. sovitellun ansiosidonnaisen käyttöön ja tulos voi olla -nolla, plus että maksut viivästyy.
Tähän hätään ottaisin vaikka jotain pimeää työkeikkaa, mutta mistäs niitäkin saa? Joillakin niitä tuntuu olevan enemmän, kuin jaksaisivat tehdä.
Mistä PIAN lisätienestiä?
6
1906
Vastaukset
- tombbbba
Rakennufirmat ottavat aika paljon ns.työmaa apulaisia aina vaikkeivat siitä niin ilmottelekaan.itsekin olen ollut monesti raksoilla töissä,ja varastohommia löytyy aikas paljon kanssa kun jaksaa kysellä :)
- Onkotietoa?
...oon nainen, enkä oikein pärjää raksalla tai raskaissa hommissa, nauravat ulos. Ei ne varastoon otakaan kuin joihinkin harvoihin hommiin, ennemmin kai sit pakkaamaan.
- *konsultti
Onkotietoa? kirjoitti:
...oon nainen, enkä oikein pärjää raksalla tai raskaissa hommissa, nauravat ulos. Ei ne varastoon otakaan kuin joihinkin harvoihin hommiin, ennemmin kai sit pakkaamaan.
Oletko ajatellut että voisit toimia kauneskonsulttina? Jos on vähänkään ystäväpiiriä niin siitä saisi ainakin vähän rahaa. esim.myymällä oriflamen tuotteita.
- raksalle töihii
Tiekkö voiko raksalla käydä töissä iltaisin ja viikonloppuisin kun on 3 kurssia koulua täs jaksos siis oikeestaan joka päivä noin koulua 10-12. Tiedätkö mikä on työpaikka tilanne oulussa?
- sesa.
"Tähän hätään ottaisin vaikka jotain pimeää työkeikkaa,"
tunen elämäni varrelal useita pimeetä tekeviä,
2 on tosi kurjassa asemassa, kun tuli vamma siellä pimeissä töissä.
kule,
kun työpaika kysyt, olisit kertonut kaupungin ja helsingissä asuiseudun tarkkuudella,
vai pitäiskö luetella kaikki suomen työpaikat - tarjoilija typy
Liity välitysfirmaan?
Itse voit säädellä keikkojesi määrää.
Blokkarin hommia baareista löytyy, ainakin uskoisin. Helppoa, eikä tarvii työkokemusta.
Älä ota pimeää duunia. Voi käydä huonosti. Et välttämättä näe rahoja...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816