Change merkkiset liivit kokemusta?

rouva povekas:-)

Onko kellään kokemusta Change merkkisistä liiveistä ja mitä hintaluokkaa ne ovat?Aattelin mennä näin isorintaisena katsomaan löytyykö kokoja joku päivä
kun sellainen liike on tullut Ideaparkkiin.löytyyköhän niistä kokoa 95 kuppikokoja mitä.Olisi kiva saada nättejä liivejä

23

7647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pok3rFace

      mun mielestä sieltä ei niin hyvin isompi rintaiselle löydy ennemmin kannattaa ihan jostain rintsikkaliikkeestä ostaa.

    • Mortabella

      Oman kokemukseni mukaan Changen liiveissä menee pienempi ympärys kuin normaalisti, mutta isompi kuppi. Esim oma kokoni 95H on Changen liiveissä 90I-J. Liivit ovat ihan kohtuuhintaisia, mutta laatu ei ole mielestäni ihan samaa luokkaa kuin kalliimmissa liiveissä. Itsellä ainakin liivien kangas ei ole aivan niin tukevaa mitä saisi olla ja liivit vähän "lörpsähtävät". Ihan ok liivit kuitenkin. Monet ovat kyllä kehuneet Changea kovasti.

      • rouva povekas:-)

        Mulla on muuten sama koko kun sulla 95H kiva kuulla et menee pienempi ympärys kun normaalisti..


    • ostanut

      saman ketjun kaupasta yhdet liivit ja olen ollut niihin tyytyväinen. Ainoa huono juttu on tuo kupin koko, itselle piti olla 3 numeroa isompi kuppi kuin normaalisti. Vaikka mainostavat että liikkeessä on liivejä isompi rintaisille naisille, ei niitä välttämättä löydy tuon pienen kuppi koon takia.

      • ohikulkija123

        Itse en ole Changessa käynyt, koska niitä ei tällä suunnalla ole, mutta samaa olen lukenut ja kuullut, että pieniä ovat koot keskimäärin muihin valmistajiin verrattuna. Muualta ostettuihin F- tai G-kuppeihin mahtunut on saanut ostaa isointa, mitä on löytänyt Changesta. Mutta moni on tyytyväinen, kun saa edullisesti liivejä. Tahtoo nuo erikoiskoot maksaa.


    • hyvä kokemus

      Olen ostanut usemmatkin. Minulle on kyllä käynyt sama koko kuin muissa merkeissä eli 85 G. Chandesta löysin urheiluliivitkin itselleni sopivaa kokoa. Niitä kun ei ole helppo löytää. Olis jopa isompaakin kokoa! Tosin urheiluliivin malli työntää rinnat kummallisesti eteen yhdeksi "läjäksi" mutta muuten ok. Ei hölsky

    • khr

      Nytkin on päällä Changen liivit, ja olen kyllä pitänyt niistä. Kuten Mortabella sanoi, sieltä joutuu yleensä testaamaan kokoa vähän. Käytän yleensä 105F:ää ja sieltä liivit ovat 100G:tä ja 95H:ta.

      Laatuunkin olen ollut tyytyväinen, moneen muuhun valmistajaan verrattuna materiaalit ovat kestäneet mielestäni pesuja hyvin vaikka heitän liivit surutta koneeseen.

    • khr

      Hintaa ei ole tainnut kukaan mainita, mutta useimmissa omissani on tainnut lukea 45-50e. Housut irtoavat noin 22 eurolla.

      Viimeksi kun kävin Ideaparkin Changessa siellä ei myyty mitään niistä malleista joissa ympäryksiä on yli 90. Kannattaa siis ajella suoraan Tampereen myymälään asti (Sokoksen takakulmaa vastapäätä noin suunnilleen).

    • Tyhmä nainen

      Itse ostin kyseisestä paikasta liivit myyjän avustuksella. Myyjä sanoi liivien sopivan hyvin siis koon olevan oikea. Tänään meinasin laittaa liivit päälle. Ne tuntuivat kuitenkin niin kireiltä, että en voinutkaan liivejä laittaa. Minun pitkin vaihtaa nopeasti vanhoihin löystyneisiin ja muutenkin huonoihin liiveihin, joita aina käytän. Voihan se olla, että tuntuivat niin kireiltä kun koskaan ennen mitkään omistamani liivit eivät ole siltä tuntuneet. Minä kun pidän löysästä. Tosin kokoanikaan en tiedä. Taisi myyjä vain haluta minun ostavan jotain ja sanoi vain, että hyvältä näyttää , jotta saisi myytyä jotain. Ympärysmitta on varmasti liian pieni. Ihmettelen,että onkohan missään alusvaatekaupassa oikeasti ammattitaitoisia myyjiä. Ensi viikolla pitää saa yrittää etsiä. TArvitsen uudet liivit, mutta en halua ostaa taas väärää kokoa tai mallia. Niitä minulla on kaappi täynnä ja se harmittaa. Kai minä vaan olen tyhmä kun en osaa oikeanlaisia liivejä ostaa, vaikka olen jo lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä. Tosin tuo viime kertainen oli ensimmäinen kerta kun joku on minua liivien ostamisessa auttanut. Ehkä minulle sopivia liivejä ei vain ole olemassakaan.

      • idäntyttö

        Rintsikoiden kuuluukin olla uutena tiukat, sillä ne venyvät käytössä. Ja nimenomaan tiukat siinä löysimmässä säätökohdassakin. Parin päivän jälkeen tiukkuuteen kyllä tottuu.

        Valtaosa suomalaisista naisista käyttää vääränkokoisia liivejä, nimenomaan liian löysällä ypmäryksellä ja liian pienellä kupilla.

        Oma kokoni on niin Changella, kuin muillakin valmistajilla 70E. Minun kokoluokassa Changesta tosiaan löytää nättejä ja nuorekkaita liivejä, joillain superisorintaisilla saattaa ollakin vähemmän valikoimaa. Isompien vaateliikeketjujen tulisi ehdottomasti kiinnittää huomiota rintaliivivalikoimaansa, sitähän ihmiset ostavat mitä myydään, ei suinkaan oikeaa kokoaan. Jossain Lindexillä ja seppälässä suurin osa liiveistä on jaoteltu seuraavantyylisiin hölmöihin kokoluokkiin: Ihan minit (AA70), keskivertokoot (75B-C) ja rumiin jättiliiveihin (100D). Tjsp. Tajusitten varmaan pointin. Pienellä ympäryksellä varustettuja suuririntaisia ei ole otettu ollenkaan huomioon. Ja tuo oma ympärykseni on n. 73cm, ja en todellakaan ole laiha tai edes hoikka!! Sellaisten ihmisten ympärykset lienevät luokkaa 60cm. Kumma käsitys liivinmyyjillä on, että rintojen koko korreloi aina ja sataprosenttisesti lihavuuteen. AARGH!


      • Anonyymi
        idäntyttö kirjoitti:

        Rintsikoiden kuuluukin olla uutena tiukat, sillä ne venyvät käytössä. Ja nimenomaan tiukat siinä löysimmässä säätökohdassakin. Parin päivän jälkeen tiukkuuteen kyllä tottuu.

        Valtaosa suomalaisista naisista käyttää vääränkokoisia liivejä, nimenomaan liian löysällä ypmäryksellä ja liian pienellä kupilla.

        Oma kokoni on niin Changella, kuin muillakin valmistajilla 70E. Minun kokoluokassa Changesta tosiaan löytää nättejä ja nuorekkaita liivejä, joillain superisorintaisilla saattaa ollakin vähemmän valikoimaa. Isompien vaateliikeketjujen tulisi ehdottomasti kiinnittää huomiota rintaliivivalikoimaansa, sitähän ihmiset ostavat mitä myydään, ei suinkaan oikeaa kokoaan. Jossain Lindexillä ja seppälässä suurin osa liiveistä on jaoteltu seuraavantyylisiin hölmöihin kokoluokkiin: Ihan minit (AA70), keskivertokoot (75B-C) ja rumiin jättiliiveihin (100D). Tjsp. Tajusitten varmaan pointin. Pienellä ympäryksellä varustettuja suuririntaisia ei ole otettu ollenkaan huomioon. Ja tuo oma ympärykseni on n. 73cm, ja en todellakaan ole laiha tai edes hoikka!! Sellaisten ihmisten ympärykset lienevät luokkaa 60cm. Kumma käsitys liivinmyyjillä on, että rintojen koko korreloi aina ja sataprosenttisesti lihavuuteen. AARGH!

        Ympärysmitan ei kuulu olla sovittaessa kireä, vaan kaksi sormea pitää mahtua taakse, ihan sama mikä hakanen käytössä. Oikeankokoinen ja laadukas ei löysty käytössä


    • J 75

      Ostin viime kesänä eräästä alusvaateliikkeestä myyjän ammattitaitoisella opastuksella Change merkkiset bikinit. Ovat mielestäni todella laadukkaan tuntuiset ja saavat isonkin poven näyttämään ja tuntumaan ryhdikkäältä. Nyt ajatuksena olisi asioida taas kyseisessä liikkeessä ja toivottavasti löydän taas Changelta miellyttävät liivit arki- ja juhlakäyttöön.

    • jkhg

      toi laskuri on ainakin ihan perseestä, otin mitat oikein ja anto 65f...no pienethän ne oli ku kokeili

      • <3

        Sama ongelma täällä...käytän normaalisti liivikokoa 80D, mutta Changen laskuri antoi kookseni 70G. Sovitin sitten 75G liivejä ja ne menivät juuri ja juuri päälle, ei mitään toivoa että olisin pystynyt ahtautumaan vielä 5 cm pienempiin liiveihin.


      • 85H

        SURKEITA,
        Kahden suojapussissa tehdyn hienopesun jälkeen kaaret vaelsivat pois kujastaan ja kalvoivat koko päivän. ÄLÄ OSTA.


      • Anonyymi
        85H kirjoitti:

        SURKEITA,
        Kahden suojapussissa tehdyn hienopesun jälkeen kaaret vaelsivat pois kujastaan ja kalvoivat koko päivän. ÄLÄ OSTA.

        Kannattaisi olla kierittämästä rintsikoita eteen päälle puettaessa, isokokoinen kun olet. Kaarituet vääntyy kulkiessaan kainaloläskien yli


    • no huhhuh

      Onse kumma juttu kun liiviliikkeestä on koot loppu...siis kaikista liiveistä oli koko 65G loppu..aika naurettavaa, ja hiljasta oli ! olisin halunnut kokeilla etten taas osta tuon laskurin avulla väärän kokosia

    • 85E

      Mulla vuosien kokemus ja n. kymmenet liivit ja muutamat pikkarit. Laatu on ihan ok hintaan nähden - kesto itse asiassa ihan sama kuin paikallisesta kalliista liiviliikkeestä ostuilla.

      Palvelu ainakin täällä Lahdessa on ollut ihan parasta. Myyjä tilaa muualta, jos haluamasi väri tai koko on loppu. Tuotteet ovat joka kerta tulleet vajaassa viikossa.

      Niin ja siitä kalliista liiviliikkeestä sain viimeksi väärän kokoiset liivit. Myyjä onnistui ympäripuhumaan mut ostotilanteessa, vaikka itse vähän epäröin. No, sinne en mene enää toiste.

    • CurvyKate36E

      Mulla on ollut kolmet Changen liivit. Normaalisti kokoni on 80E. Changen laskuri antaa kooksi 75G. Noista Changesta ostamistani liiveistä yhdet kuviolliset ovat ympärysmitaltaan hieman löysät ja kahdet perus-t-paitaliivit (valkoiset ja beiget) taas kiristivät rintojen alta ihan hirveesti ja kuppi oli liian laaja kainaloiden suuntaan.. Kaikki kolmet kokoa 80E. Niihin yksivärisiin tuli pesussa muhkuroita kuppeihiin, joten heitin ne pois noin puolen vuoden käytön jälkeen. Ne eivät olleet viikottaisessa käytössä, mulla on paljon rintsikoita.

      • anku

        CurvyKate36E, ympärysmitta saattaa vaihdella aina hieman liivin materiaalista riippuen. Toiset kankaat ovat joustavampia kuin toiset. :)

        Pesusta voisin vinkata sen verran, että aina kannattaa pestä liivit KÄSIN! Ja muotoonprässättyjen liivien kanssa pitää olla erityisen varovainen: kuppeihin tulee muhkuroita, jos liivejä säilöö mytyssä. Muotoonprässättykuppi tarvitsee tukea alapuolelta, jotta se säilyttää muotonsa.

        Itse olen ollut todella tyytyväinen Changen valikoimaan niin liiveissä, pikkuhousuissa kuin bikineissäkin. Seppälä/Lindex/H&M yms. eivät tarjoa valikoimissaan minulle sopivia liivejä. Niissä ympärykset ovat aina auttamattoman isoja.


    • Anonyymi

      Kauniita rintaliivejä isoihin kokoihin. Itselläni 85 G tai 80 H . Suosittelen ainakin käymään ja kokeilemaan . Myyjät asiansa osaavia .

      Entinen liivikauppias

      • Anonyymi

        Hyviä ja kauniita liivejä kyllä, mutta nyt joku mättää hirveästi verkkokaupassa, mikään ei onnistu ei puhelin ei vaihto, välttäkää, kaikki merkit viittaa ainakin verkkokaupan konkurssiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä ja kauniita liivejä kyllä, mutta nyt joku mättää hirveästi verkkokaupassa, mikään ei onnistu ei puhelin ei vaihto, välttäkää, kaikki merkit viittaa ainakin verkkokaupan konkurssiin

        Sama kokemus, asiakaspalvelu ei vastaa tai vastaavat pitkällä viiveellä. Tilausvahvistusta en saanut ollenkaan. Lopulta sanoin että en halua tuotetta noutaa kun ei vahvistustakaan ole tilauksesta. Tilasin tuotteen siis liikkeeseen. Lupasivat laittaa suoraan palautukseen ja nyt olen odotellut laskun mitätöintiä reilut kolme viikkoa. Jotain mättää verkkokaupassa. Liikkeistä olen saanut aina hyvää palvelua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe