Onko kellä kokemusta asiasta.Takoitus olisi hommata joku paku Esim.Volskin trasporteri.Ongelma on vain tämä väliseinä ,joka on aivan liian lähellä.Etenkin vänkärinpenkki pitäisi saada selkänojasta kunnolla taaksepäin,olisi huonompiselkäisenkin mukavampi matkustella pitempiä matkoja.
Voiko "pakun"väliseinää siirtää?
18
11140
Vastaukset
- vastaa Låmanin
teuvo ja voit lisätä vielä näyttävyyttä pitsiverhoilla...
- p11
siirtää.omasta volkkarista siirsin väliseinän ulkovarastoon.
- teuvo
Jos seinä varastossa talvella,miten lämpö piisaa
vai onko joku lisälämpö systeemi tarpeellinen. - lisälämmänlähde
teuvo kirjoitti:
vai onko joku lisälämpö systeemi tarpeellinen.tarpeellinen, esmes vaimo voi polkea takakontin puolella kuntopyörällä tai vaimoa voi polkea karvaranne jne.
tai sitten voit laittaa normaalin hiiligrillin takakonttiin, reilusti hiiliä ja vähän sytytysnestettä...tulee parempi hiillos...
selventikö? auttoiko?
no jos ihan totta puhutaan niin sinne saattaa tarvita webastosta apua hieman mutta en taida alkaa teuvo låmanille nyt neuvomaan...voit olla yleishyvä neuvo sinulle että vedät kunnon alkuverryttelyt ennen ajelua niin pysyy hiki päällä ajon ajan. - Otacut
teuvo kirjoitti:
vai onko joku lisälämpö systeemi tarpeellinen.Mä otin Ducatosta väliseinän pois eikä ole mitään lisälämppäriä tarvinnut, hyvin tarkenee.
- jopopop
Itse siirsin T5:en väliseinän yläosan autotalliin.
Vanerista tein uuden seinän liukuoven takareunan kohdalle.
Välitilan äänieristin, lämpövuorasin ja verhoilin.
Lisäksi välitilaan asennutin lisälämppärin (vesikiertoisen). - Syvempi
Rasportteriin löytyy syvempiä väliseiniä. Itselle laitatin Verhoomo Alhamolla ja tilaa riittää.
- teuvo
kiitos vinkeistä.Pitää harkita sitä "pakun" vaihtoa ihan tosissaan.
- åpoooooo
ilman väliseinää oli mullakin aikanaan. -80 luvun joltain vuodelta, 1.6d ilman turboa. Kyllä siellä pakkasillakin tarkeni mutta ei tietenkään paitahihasillaan
- taakse
Ainakin T4 koriseen Transporteriin on saanu jo tehdasvarusteena taakse lämppärin lisäkennot. Purkaamoilta noita löytyy jos haluaa seinän heittää mäkeen ja laittaa lisälämpöä koppiin.
- Anonyymi
Mukavuusväliseiniähän tosiaan saa porttereihin, millä saa lisää tilaa kuskille ja useita kauppiaitakin näyttää löytyvän nykyään, hintaa vaan aikalailla monella.. Yhet löysin edulliset ilmeisesti joku paikallinen peltiseppä ruvennut tekemään ja ihan sopuhintaan tossa on holvin verkkokauppaan linkkiä
https://holvi.com/shop/sBT5PG/product/45ea27d0a3fe796ae5c2149a158eecb6/- Anonyymi
Nuo ovat välipalat joilla seinää vois siirtää 10cm, mutta se on aikas vaatimatonta jos haluaa selkänojaa kunnolla kallistaa, mutta riippuu myös henkilöiden pituudesta.
Siten taasen koko väliseinän poistosta herää kysymys, että meneekö sellainen paku Suomessa leimasta (itse vaikutan toisessa EU-maassa).
Itsellä suunnitteilla auton vaihto ja pitkään on ollut ajatuksena valita paku seuravaksi sen monipuolisuuden vuoksi ja sen tulisi mieluiten olla EURO 6 - luokkaa oleva, mutta ei kuitenkaan saisi maksaa maltaita.
Olen kahden vaiheilla, kätevä pikkupaku tyyliin Caddy vaiko jokin Transportterin kokoinen.
Jos kokoa on tarpekis, niin pitkillä matkoilla olisi mukava pitää siestaa tai satunnaisesti nukkua joitain öitäkin takaosassa, joka olisi ajatus äänieristää ja vuorata siistiksi.
- Anonyymi
Ajattelitko homostella?
- Anonyymi
Vanha avaus, mutta ajaton aihe. Mukavuusväliseinä nimensä mukainen ja mahdollistaa selkänojan kallistettavuuta, mutta muutoin lisätila ohjaamoon rajallinen, eli riippuu kunkin tarpeesta.
Joskus käynyt mielessä, että olisi kätevää jos olisi jokin pikalukoilla portaattomasti aina kulloisenkin tarpeen mukaan siirrettävissä oleva seinä (vaikka 50-80 cm ymv.) , mutta pakun kiinteät rakenteet eivät ehkä sitä mahdollista.
Mukavuusväliseinä T6 (590€)
- https://hyotyajoneuvokeskus.com/verkkokauppa/valiseinat/mukavuusvaliseina/ - Anonyymi
Tilasin itselle nuo siirtopalat ja he tekevät toivomusten mukaan eli jopa 20cm siirtopalat. Itse välisinän olen jo äänieristänyt ja laittanut kangasta pintaan.
- Anonyymi
Eikös siirtovara ole todella pieni tai sitten väliseinä asettuu osin liukuoven kohdalle ja samalla äänieristyskin ontuu.
- Anonyymi
Mistä firmasta tilasit nuo jatkopalat?
- Anonyymi
Ei aiheesta suoraan,mutta pakuista kysyisin täältä,kun en löydä tietoa;
Onko pakua missä takaovien vapaa lastausleveys on 205 cm minimissään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212