Kerrostalon parkkipaikalle Keski-Uudellamaalla mun viereen oli ajettu uudenkarhea varastettu Skoda missä varmasti oli ajonestot sun muut. Poliisit soitti että tarviivat tilaa hinaukseen laitokselle. Miten tommosen uuden auton voi noin vain varastaa ilman avaimia? Aikaisemmin toiselta puolelta kyllä varastettiin 90-luvun alun Ooppeli, missä ei ollu ajon estoa, sehän ei ole yllätys.
Vastaukset 2
- noita ole
ilman avaimia varastettukaan. Kertoiko poliisi että ilman avaimia oli viety?
- lyte
Kyllä ne varkaudet ilman avaimiakin alkavat onnistua suomessakin pikku hiljaa.
Vakuutusyhtiöt ja poliisi tietysti koittavat estää korvausten maksun.
Mutta yleisesti:
1. avaimet tilataan omistajan tietämättä esim ulkomailta ko autoon
2. käytetään obd pistoketta ja ihan autokohtaista ohjelmaa jolla syötetään autolle huolto koodi (näitä lainassa olevia huolto koodeja on ww pohjaisiin saatavissa aika helposti)
3. osassa nykyisiäkin autoja ajonesto ohjaa ainoastaan auton moottorinohjaus yksikköä,suora syöttö sopivaan kohtaan sulakerasiaa ja taas toimii
4. avaimet kloonataan esim katsastuksen tai huollon yhteydessä.
5. Auto hinataan pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479