Chili Burn

Chili Burn

Onko kenelläkään kokemuksia Chili Burn -valmisteesta? Netistä ei löytyny mitään tietoa, mutta mainoksia on näkyny lehdissä, että auttaisi hyvin painonpudotukseen.

62

33753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vatsa66

mainoksia tulee, mut mistään ei löydy tietoa, kumma juttu....odotan kans mielenkiinnolla kokemuksia tuosta jos joku on uskaltanut tuhlata rahansa tuohon.

• LT-myyjä

Tuote on ollut vasta alkuvuoden markkinoilla Suomessa, joten käyttäjäkokemuksia varmaan vaikea löytää. Toimii varmasti tukena painonpudotuksessa, mutta jos ihmepilleriä haette, niin tämä ei kuulu siihen postimyyntimainospillereiden joukkoon, jossa yhdellä pillerillä lähtee 20 kg... Laihdutus vaatii muutakin kuin pelkän pillerin. Mut hyvä tuki löytyy pillereistä, ei itse teko.

• Nököstiina

Ostin chili burnia pari viikkoa sitten,laihdutukseen.Soitin eka asiakaspalveluun ja kyselin ed.mainitusta tuotteesta.Se on tullut vuodenvaihteessa myyntiin joten netissä ei ollut vielä muuta kuin tuotteen kuva.Toivottavasti tekstitys ilmaantuu pian.Olen siis käyttänyt 2vk chili burnia,tuli hiukan närästystä joka meni pian ohi.Nyt ei maistu kahvi,tuosuukin pahalle.Sen pitäisi vähentää ruokahalua,ehkä se on jonkun verran auttanut,tuntuu ainakin siltä.Ennen mielessä pyöri jatkuvasti RUOKA,nyt osaan ajatella jo muutakin.Olen myös tietoisesti vähentänyt suolan käyttöä,turpoan helposti(sydämen vajaatoiminta).Mielenkiinnolla jatkan sen käyttöä jospa vaikka saisin hyviä tuloksia.

• maija k

Moi
        itse olen nyt pariviikkoa käyttäny chili burn tuotetta ja minuakin närästää ja polttaa mahaa ..mutta vaaaka ei heilahda , ei mulla ole niin nälkä sen olen huomannu jätin leivän pois ja hähensin hiilareita jos se siitä kesäksi hoikaksi

• Nököstiina

www.newnordic.com.sieltä löytyi tietoa.

• neiti8

Mistä tätä valmistetta saa ostettua?

• Nököstiina
        neiti8 kirjoitti:

Mistä tätä valmistetta saa ostettua?

Itse ostin apteekista.Apteekki tilasi tuotteen ja sain sen jo seuraavana päivänä.Maksoi hiukka alle 30 euroa.Meidän apteekki(Sotkamossa)tilaa oikein mielellään asiakkailleen mitä kukin haluaa.Luontaistuoteliikkeistä myös pitäisi saada,kannattaa kysyä.Ruokahalun väheneminen on ilahduttanut minua suuresti,samoin kahvin mieliteko loppunut lähes kokonaan(haisee pahalle).Jaksaa liikua enemmän kun ei syö jatkuvasti.

• yo man, 1fani
        Nököstiina kirjoitti:

Itse ostin apteekista.Apteekki tilasi tuotteen ja sain sen jo seuraavana päivänä.Maksoi hiukka alle 30 euroa.Meidän apteekki(Sotkamossa)tilaa oikein mielellään asiakkailleen mitä kukin haluaa.Luontaistuoteliikkeistä myös pitäisi saada,kannattaa kysyä.Ruokahalun väheneminen on ilahduttanut minua suuresti,samoin kahvin mieliteko loppunut lähes kokonaan(haisee pahalle).Jaksaa liikua enemmän kun ei syö jatkuvasti.

mä oon käyttäny chili burnia ja on kuulkaa uskomaton tuote!:D kannattaa kokeilla, tietenki eri ihmisillä pikkusen eri vaikutus, mut suosittelen todella paljon!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDD

• Nököstiina
        yo man, 1fani kirjoitti:

mä oon käyttäny chili burnia ja on kuulkaa uskomaton tuote!:D kannattaa kokeilla, tietenki eri ihmisillä pikkusen eri vaikutus, mut suosittelen todella paljon!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDD

Kertoisitko kokemuksiasi,miten se on sinulla vaikuttanut.Olisi tosi mielenkiintoista tietää.Kiitos jo etukäteen!

• netistä

• Loos or not to loose

Sisältö
      Vuorokausiannos 2-4 tablettia sisältää:

* Vihreäteeuute (972-1944 mg, josta EGCG 291,6-583,2 mg)
      * Tillinsiemenuute (300-600 mg )
      * Inkivääriuute (100-200 mg)
      * Chiliuute (24-48 mg, josta kapsaisiinia 0,12-0,24 mg)
      * Piparminttuöljy (9-18 mg)

AINESOSAT
      Vihreäteeuute 44%, paakkuuntumisenestoaineet (dikalsiumfosfaatti, trikalsiumfosfaatti), tillinsiemenuute 14%, stabilointiaine (mikrokiteinen selluloosa, rasvahappojen magnesiumsuolat, silloitettu natriumkarboksimetyyliselluloosa), inkivääriuute 5%, pintakäsittelyaineet (E464, E427a), chiliuute, piparminttuöljy, värit (rautaoksidi, titaanidioksidi).
      Sokeroimaton, laktoositon, gluteeniton, hiivaton ja soijaton valmiste. Ei käytetty keinotekoisia väri- ja aromiaineita. Sopii vegetaristeille, vegaaneille ja diabeetikoille.

--> näin luki newnordicin sivulla.

--> näin taas luontaiskulman sivulla =>

Sen on todettu suojaavan soluja, estävän rasvan kertymistä kudoksiin, parantavan insuliiniherkkyyttä, nopeuttavan rasvan palamista, polttavan kaloreita sekä yhdessä kofeiinin kanssa kiihdyttävän aineenvaihduntaa.

--> mulle ei käy kofeiini, ei yhtään. Tarkoittaako tuo nyt sitä että kun sitä ottaa esim. kahvin kanssa, vaikutus tehostuu. Vai että siinä on kofeiinia??

No asia varmaan selviää kun huomenna menen luontaistuoteliikkeeseen kysymään.

• silittäjä

Etsin tässä tietoa chilin vaikutuksista, että onko kellään auttanu ja sain tietää, että on olemassa myös toinen, 20 kertaa vahvempi Chiliuute-valmiste "Cayenne KROMI". Yksi kapseli vastaa 20 Chiliburnsia ja maksaa saman, paitsi että kapseleita on 120/PAK.! Työkaverin tuttava lähti kyselemään sitä luontaistuotekaupoista, mutta eivät muka tiedä tästä mitään, vaikka netistä siitä löytyy tietoa. Esim: www.naturanetti.fi tai www.naturamedia.fi. Nyt ei tosiaankaan tarvitse tilata amerikkalaisista nettikaupoista vahvaa, kun saa meiltä Suomestakin.

Eli Cajenne KROMI / 1 kaps:
        * Chiliuute (200 mg)
        ja 2-4 kapselia:
        * Chiliuute (400-800 mg)

Chiliburns/1 kapseli:
        * Chiliuute (12 mg)
        ja 2-4 kapselia:
        * Chiliuute (24-48 mg)

Ne vihreät tee ja muut jäävät rasvanpolttokyvyssä kauas chili/cajenne-uuteen tehosta, koska kaipsaisiini, jota chili/cajene-uute sisältää aiheuttaa hukkalämmöneritystä lihaksissa, eli haihduttaa ruumiinlämpöä jolloin ainenvaihdunta kiihtyy ja ottaa korvaavan energian varastorasvoista. Tästä johtuu kapsaisiinin polttava vaikutus. Muiden yrttien teho jää murto-osin tästä.

Intouduin kirjoitamaan, vaika itse en aikonnut ostaa laihdutusvalmistetta, mutta toisaalta nyt kun tulin vakuuttuneeksi Cajenne KROMI:n tehosta, luultavasti ostan, koska oikeastaan minunkin pitäisi saada kesäksi pois 5-7 kiloa.

• pullukka

kokemusta on chili burnistä ja minulla on kilot alkannu tippua,ja netistä löytyy tietoa tuotteesta,suosittelen kokeilemaan

• maijak

Moi kauanko olet kokeillu tuotetta ja koska huomasit tuloksia .
        Tänään itse ostin tuotetta ja kokeilen myös

• BoldEagle
      • mertsu

Olen syönyt nyt 2 viikkoa ko. tuotetta. Miulla helpotti turvotus, vatsan kipuilu (esim. vaaleitten viljojen käytön jälkeen), maha toiminut paremmin, kaikin puolin mahalle tehnyt hyvää.

MUTTA miullapa onkin painoa tullut kilon puoltoista lisää..samalla ruokavaliolla kun ennen näitten aloittamista. Ei kiva!!! Nyt kuitenkin päätin jatkaa sen 120kpl pakkauksen.

Laittakaan kokemuksia.

• maija k
        mertsu kirjoitti:

Olen syönyt nyt 2 viikkoa ko. tuotetta. Miulla helpotti turvotus, vatsan kipuilu (esim. vaaleitten viljojen käytön jälkeen), maha toiminut paremmin, kaikin puolin mahalle tehnyt hyvää.

MUTTA miullapa onkin painoa tullut kilon puoltoista lisää..samalla ruokavaliolla kun ennen näitten aloittamista. Ei kiva!!! Nyt kuitenkin päätin jatkaa sen 120kpl pakkauksen.

Laittakaan kokemuksia.

Moi kokeilin chili burn tuotetta kaksi viikkoa ja kaksi kiloa on tippunu ja nyt jatkan.
        Aluksi vatsaa poltti kai se rasva palo oli muuten oikeen kipee mutta nyt on menny ohi .Ajattelin ottaa kevyen dietin avuksi .
        Kertokaa miten on muiden laita toimiiko

• polttava aine on kapsaisiini
        maija k kirjoitti:

Moi kokeilin chili burn tuotetta kaksi viikkoa ja kaksi kiloa on tippunu ja nyt jatkan.
        Aluksi vatsaa poltti kai se rasva palo oli muuten oikeen kipee mutta nyt on menny ohi .Ajattelin ottaa kevyen dietin avuksi .
        Kertokaa miten on muiden laita toimiiko

on se aine joka chilissä vaikuttaa monella eri tavalla. Yksi vaikutus on laihtuminen. Mutta jos ette halua laittaa rahojanne pillereihin voitte yhtä hyvin syödä chiliä sellaisenaan. Toki markettien valikoimat ovat suppeat ja monella meneee pupu pöksyyn poltteen takia. Mutta tulinen ruoka ei alussa ole niin helppoa syötävää, joten annoskoko pienenee väkisin. Myös itse voi kasvattaa chilinsä. Netissä on suomalaisen www.fatalii. fi sivut jossa myynnissä siemeniä ja kaikkea chileihin liittyvää. Myös hyviä linkkejä chilisivustoille, Suomessahan on jo oma chiliyhdistyskin. Vuonna 02 aloitin kasvatuksen. Raskauksien jälkeen lähti kapsaisiinia syömällä 32 kiloa. Kapsaisiinin määrän tulee kyllä olla huikeat 20-30 g. päivässä ja nyt ei puhuta mistään leikkikoululaisten Halopenoista, vaan esim. Habaneroista tai Naga Jologiasta. Googlettakaa sana kapsaisiini, jenkkilässä tutkimukset ovat jo pitkällä sen rasvanpoltto kyvystä.

• Mertsu
        mertsu kirjoitti:

Laittakaan kokemuksia.

Ei tipu näillä paino ei sitten millään. Ruokavaliokin on niin, että olen laskenut nyt 2vkoa painonvartioiden pisteillä ja samalla käyttänyt chili burnseja. Paino ei tipu, liekkö noi kerää miulla nesteitä? En tiedä, mutta masentaa.

Maha voi edelleen hyvin, joten se on plussaa.

• maijak
        Mertsu kirjoitti:

Ei tipu näillä paino ei sitten millään. Ruokavaliokin on niin, että olen laskenut nyt 2vkoa painonvartioiden pisteillä ja samalla käyttänyt chili burnseja. Paino ei tipu, liekkö noi kerää miulla nesteitä? En tiedä, mutta masentaa.

Maha voi edelleen hyvin, joten se on plussaa.

voi jumankayra
        paino on noussa kaksi kiloo apua vaikka juokasen hiihdän ja syönkö väärin 1400 kcal päivä
        ja chili burnia kaksi päivässä mutta olen energinen ja ruokahalu .. kai on otettava itseä niskasta kiinni..
        tsemppiä kaikille

• chriiis
        maijak kirjoitti:

voi jumankayra
        paino on noussa kaksi kiloo apua vaikka juokasen hiihdän ja syönkö väärin 1400 kcal päivä
        ja chili burnia kaksi päivässä mutta olen energinen ja ruokahalu .. kai on otettava itseä niskasta kiinni..
        tsemppiä kaikille

Itse aloitin tänään noitten popsimisen. Saa nähdä miten alkaa toimia. :-)

• tai tuolta

www.naturamedia.fi = meinaan vaffa tuote!

• Tarkoitin tätä:
        tai tuolta kirjoitti:

www.naturamedia.fi = meinaan vaffa tuote!

www.naturanetti.fi

• bikini

Hei, kyllä chili burn toimii ja tehokkaasti. Ainakin jos on aineenvaihdunnan kanssa on ongelmia, niin ei ole enää. Aine janottaa paljon, mutta kilot tippuu. Hillitsee myös ruokahalua. Tehokkainen mitä minä tiedän ja olen kokeillut.

• Minelliina

Chili Burn oikeasti toimii... olen nyt 2 viikkoa syönyt ja olo on todella hyvä ja kiloja lähtenyt jo melkein 3! Vatsa toimii paremmin ja ruokahalu pienentynyt aivan täysin (itseasiassa niin paljon, että olen joutunut ns. "pakosta" syömään, kun nälkä ei kurni vatsassa). Makeanhimoa ei ole ollenkaan... esim. eilen katsoin kun avomies popsi sipsejä niin ei tullut minkäänlaista himoa niihin vaikka yleensä syön itse koko pussin :D

Suosittelen todella paljon.

• Uskallanko kokeilla
        Minelliina kirjoitti:

Chili Burn oikeasti toimii... olen nyt 2 viikkoa syönyt ja olo on todella hyvä ja kiloja lähtenyt jo melkein 3! Vatsa toimii paremmin ja ruokahalu pienentynyt aivan täysin (itseasiassa niin paljon, että olen joutunut ns. "pakosta" syömään, kun nälkä ei kurni vatsassa). Makeanhimoa ei ole ollenkaan... esim. eilen katsoin kun avomies popsi sipsejä niin ei tullut minkäänlaista himoa niihin vaikka yleensä syön itse koko pussin :D

Aiheuttaako Chili Burnin syöminen voimakasta hikoilua, kuten esim. CLA-tuotteiden syönti? Niiden käyttö oli pakko lopettaa, kun hikoilin kuin sika.

• Skeptikko
        Minelliina kirjoitti:

Voin kertoa omasta kokemuksestani, että nämä kaiken maailman "laihdutuspillerit", jotka lupaavat laihtumista tekemättä mitään, ovat aivan täyttä puppua!!! Ja nyt en puhu sitten lääkärin määräämistä reseptilääkkeistä, jotka ovat asia erikseen...

Minäki aiemmin kokeilin kaiken maailman ananaspillerit ja cla:t ilman kummoisia tuloksia. Rahat vain meni ja jäi paska mieli, kun tajusin taas olleeni mainosten uhri.

Sitten uskalsin myöntää itselleni, että laihdun ainoastaan niin, että katson mitä suustani alas survon!!! Aina aikaisemmin olin kyllä keksinyt vaikka minkälaisia tekosyitä sille, etten laihdu. Mutta kun vihdoin viimein otin itseäni niskasta kiinni ja päätin vain yksinkertaisesti syödä niin vähän, että laihdun, niin kummasti tuota painoa lähti pois nopeasti sellaiset 10 kiloa. Kaloreiden laskemiseen käytin kalorilaskuria. (se on hyvä saitti, jos vain syöttää sinne aivan rehellisesti kaiken minkä syö!)

Eli vinkiksi vain teille kaikille mainosten uhreille: Unohtakaa ne "ihmepillerit" ja ottakaa itseänne niskasta kiinni ja katsokaa peiliin... Siellä on se, joka vaikuttaa siihen, kuinka paljon painatte!! Niin se vain valitettavasti on...

P.S. Te jotka kuvittelette laihtuneenne pillereiden avulla, todennäköisesti suurin vaikutus niillä pillereillä on ollut teidän korvien väliinne.

• niinkin...
        Skeptikko kirjoitti:

Voin kertoa omasta kokemuksestani, että nämä kaiken maailman "laihdutuspillerit", jotka lupaavat laihtumista tekemättä mitään, ovat aivan täyttä puppua!!! Ja nyt en puhu sitten lääkärin määräämistä reseptilääkkeistä, jotka ovat asia erikseen...

Minäki aiemmin kokeilin kaiken maailman ananaspillerit ja cla:t ilman kummoisia tuloksia. Rahat vain meni ja jäi paska mieli, kun tajusin taas olleeni mainosten uhri.

Sitten uskalsin myöntää itselleni, että laihdun ainoastaan niin, että katson mitä suustani alas survon!!! Aina aikaisemmin olin kyllä keksinyt vaikka minkälaisia tekosyitä sille, etten laihdu. Mutta kun vihdoin viimein otin itseäni niskasta kiinni ja päätin vain yksinkertaisesti syödä niin vähän, että laihdun, niin kummasti tuota painoa lähti pois nopeasti sellaiset 10 kiloa. Kaloreiden laskemiseen käytin kalorilaskuria. (se on hyvä saitti, jos vain syöttää sinne aivan rehellisesti kaiken minkä syö!)

Eli vinkiksi vain teille kaikille mainosten uhreille: Unohtakaa ne "ihmepillerit" ja ottakaa itseänne niskasta kiinni ja katsokaa peiliin... Siellä on se, joka vaikuttaa siihen, kuinka paljon painatte!! Niin se vain valitettavasti on...

P.S. Te jotka kuvittelette laihtuneenne pillereiden avulla, todennäköisesti suurin vaikutus niillä pillereillä on ollut teidän korvien väliinne.

...että se vaikutus perustuu korvien väliin :). Mutta onko sillä viime kädessä väliä, jos pääsee sitä kautta mieleisiinsä tuloksiin? Tietysti olisi halvempaa vaan myöntää ne tosiasiat itselleen ja miettiä tarkemmin mitä syö, mutta jos joku onnistuu sillä että satsaa sievoisen summan rahaa "ihmepillereihin", niin hyvä sit niin. :)

• dsdsdsdsd

kokeilin kuukauden ja tuli 1kg lisää vaikka laskin kalorit.

• kannatan

Kokemusta on! Ja hyvää! Kannattaa testata! Ehottomasti.
      Itse ostin ensin pienen pakkauksen. Kevensin ruokavaliota ja liikuin vähän, tosin paljoa en voinut liikkua ku selkä on leikattu. Lähti 10kg pois!
      Suosittelen kaikille tätä tuotetta!
      Ja tämä tuote on luonnon ystävä, siinä ei ole mitään vaarallisia aineita, niitä voi syödä niin kauan kun itse haluaa!
      Kaikki oikeastaan pitää paikkaansa siitä mitä on kirjoitettu. tosin minulla se ei nälkää vienyt mutta sitoo/polttaa rasvaa!

• Eppo

Kuukauden oon syönyt ja paino tippuu puolen kilon viikkovauhtia. Teho tuntuu perustuvan siihen että ruokahalu pienenee tai häviää kokonaan. Siitä on hyötyä varsinkin jos tämmöinen tunnesyöppö ja sokerihiiri. Ei tämä mikään ihmepilleri ole, mutta kuitenkin.

• z...........

toimii ainakin nesteen poistajana

• Chilipoju
        z........... kirjoitti:

toimii ainakin nesteen poistajana

Kyllä kannattaa katsoa mitä suuhunsa laittaa, varsinkin jos on näin isot erot:
        Chiliuutetta:
        Chili Burn 12mg
        Kromi2 cayenne 200mg
        Laitoin naturanetin sivuille hakusanaksi "chili".
        Silti se kokonaisuus ratkaisee ei yksi pilleri.

• syödä..

Chiliä?

• Jatkan käyttöä

Itse olen testannut tuotetta muutaman päivän. olen huomannut olevani paljon virkeämpi. Ehkä hieman on ollut närästystä ja tuntuu että olisi turvonnut. Mutta josko ne ovat aloittamiseen liittyviä oireita! Janottanut on hieman enemmän, mutta sehän on hyvä asia, että maha täyttyy vedellä eikä ruoalla :)

• chili ja chili

Kyllä todellakin on näin. Jos haluaa vahvemman chiliuutteisen tuotteen, niin valinta osuu tietenkin Chili Kromi2 Cayanne valmisteeseen, joka on melkein 20x vahvempaa!!! On myös huomattavasti halvempi ja riitoisampi.

Tuotteet eivät ole suoraan vertailukelpoisia, kuin monet näyttävät luulevan.

Lainattu:

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/advanced_search_result.php?keywords=chili&osCsid=a04d307c8d14fd7df9bc25a5be2c9105

Toinen tehoaine Chili Burnissa on vihreäteeuute. Vihreän teen sisältämä epigallokatekiinigallaatti (EGCG) on yksi parhaita luonnon antioksidantteja. EGCG estää rasvan kertymistä kudoksiin, polttaa kaloreita, suojaa soluja ja nopeuttaa rasvan palamista. Tillinsiemenuute, piparminttuöljy ja inkivääriuute taas rauhoittavat vatsaa ja aktivoivat ruoansulatuselimistöä.

Lainattu:

• Toni H.
        chili ja chili kirjoitti:

Kyllä todellakin on näin. Jos haluaa vahvemman chiliuutteisen tuotteen, niin valinta osuu tietenkin Chili Kromi2 Cayanne valmisteeseen, joka on melkein 20x vahvempaa!!! On myös huomattavasti halvempi ja riitoisampi.

Tuotteet eivät ole suoraan vertailukelpoisia, kuin monet näyttävät luulevan.

Lainattu:

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/advanced_search_result.php?keywords=chili&osCsid=a04d307c8d14fd7df9bc25a5be2c9105

Toinen tehoaine Chili Burnissa on vihreäteeuute. Vihreän teen sisältämä epigallokatekiinigallaatti (EGCG) on yksi parhaita luonnon antioksidantteja. EGCG estää rasvan kertymistä kudoksiin, polttaa kaloreita, suojaa soluja ja nopeuttaa rasvan palamista. Tillinsiemenuute, piparminttuöljy ja inkivääriuute taas rauhoittavat vatsaa ja aktivoivat ruoansulatuselimistöä.

Lainattu:

Ei ainakaan tälle henkilölle ole kuuri toiminut ilman oireita :/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010011910950090_uu.shtml

• 456456

Just joku oli joutunut sairaalahoitoon kyseisen tuotteen takia. Oli nostanut maksa-arvot korkeiksi. Itse käytin saman valmistajan toista tuotetta pari vuotta sitten, mulla kohosivat myös maksa-arvot ja lääkäri oli hyvin huolissaan. Kerran pilattua maksaa ei voi millään korjata. Älä hyvä ihminen sorru näihin maksantappajiin.

• Lohikäärme

Nyt selvisi miksi mulla aivan helvetillinen NÄRÄSTYS! Tuntuu kuin tulta sylkisin, olen jo ollut huolestunut mistä oikein kysymys, ehdin juuri varata työterv.lääkärille ajan?!
        Mä ostin pari viikkoa sitten Chili Burn-tabletteja kun muka olivat niin tehokkaita. Olen ottanut ainoastaan 2 kpl/päivä, hirveän makusia, mut jo niillä (näköjään) olo on ollut =tullut käsittämättömän sietämätön: koko ruokatorvi ja vatsalaukkku kuin tulessa! Paloon ei auta mikään närästyslääke, ei mikään, ja minä hölmö olen viattomana jatkanut ChiliB:n napsimista.
        Pillereiden syönti loppuu tähän. En ole niin itsetuhoinen että haluaisin ehdoin tahdoin, TIETOISESTI tuhota elimistöni.

• JÄRKI KÄTEEN HOI!
        Lohikäärme kirjoitti:

Nyt selvisi miksi mulla aivan helvetillinen NÄRÄSTYS! Tuntuu kuin tulta sylkisin, olen jo ollut huolestunut mistä oikein kysymys, ehdin juuri varata työterv.lääkärille ajan?!
        Mä ostin pari viikkoa sitten Chili Burn-tabletteja kun muka olivat niin tehokkaita. Olen ottanut ainoastaan 2 kpl/päivä, hirveän makusia, mut jo niillä (näköjään) olo on ollut =tullut käsittämättömän sietämätön: koko ruokatorvi ja vatsalaukkku kuin tulessa! Paloon ei auta mikään närästyslääke, ei mikään, ja minä hölmö olen viattomana jatkanut ChiliB:n napsimista.
        Pillereiden syönti loppuu tähän. En ole niin itsetuhoinen että haluaisin ehdoin tahdoin, TIETOISESTI tuhota elimistöni.

EN suosittele minkäänlaisia laihdutuspillereitä syötäväksi, käytettäväksi.
        Itsekkin nuoruuden typeryyksissäni ja mainosten uhrina olen syönyt monen monen moisia "laidutuspillereitä"
        ja kas kummaa.. maksa-arvot nousi.. ja lääkärit oli tosissaan huolissaan..
        Makasin sairaalassa tiputuksessa, iho kellertävä ja turposin kuin ilmapallo.

Tätäkö todellakin toivotte, haluatte? Elimistönne tuhoamista!!!
        Jos jokin laihduttava ihmepilleri olisi keksitty, niin ei maailmassa olisi yhtään lihavaa ihmistä!
        Ottakaa järki käteen, miettikää mitä syötte ja liikkukaa ennenkaikkea!

Netistä löytyy ilmainen sivusto: www.kiloklubi.fi joka auttaa oikeaan ruokailuun ja kaloreiden laskuun.
        Lisäksi kuntosalit ym, on keksitty.. myös vasta-alkajillekkin. Jokainen meistä joskus on kuntoilun aloittanut, joten olitpa miten lihava tahansa, elä häpeä itseäsi, vaan tartu rohkeasti itseäsi niskasta kiinni ja tee liikunnalla itsellesi uusi elämä!

Tsemppiä ja voimia kaikille ylipainon kanssa kamppaileville,
        elkääkää missään nimessä tuhotko terveyttänne, nuihin mainoksiin, jossa lupaavat lähes kuun taivaalta,
        jotta muka laihtuisitte.. Höpö höpö...
        Terve maalaisjärjen käyttö on sallittu! :D

p.s. Ja jos joku tuttava onkin joskus kertonut laihtuneensa jollain ihme-laihdutuspillerillä,
        niin veikkaampa että aika nopeasti on kilot tulleet takaisin, kaksinverroin!
        Ei ne nopeasti laihtujat tule enää vuoden / vuosien päästä tänne netti palstoille teille kertomaan,
        että hups.. nyt painakin kaksi-kolme kertaa enemmän, kuin ennen laihdutus pillereiden käyttöä!

• riskipeliä

en muista lukiko lehdessä vai mistä kuulin että joku oli tätä käyttänyt ja saanut pysyvät maksavauriot. Ihmetteli vaan kun iho oli keltainen: D

• tiedoton09

Itse juuri ostin kyseisiä pillereitä eilen ja aloin niitä käyttämään tänään. Kuulin että olivat tehokkaita jha hyvä ja helppo valmiste laihdutukseen. Tänään otin ensimmäiset 2x2 annoksen, ja mahaa vääntää niin että ei oikein mitään voi tehdä. Onko se normaalia alkuvaikeutta vai pitäisiköhän lopettaa tähän? Nyt vasta luin kuinka tuote pilaa maksan, ja en kyllä sitäkään haluaisi. Minkä takia laihduttamisen pitää olla niin vaikeeta!? Pitäisikö jatkaa käyttöä vatsavaivoista huolimatta? Kertokaa mielipiteenne kiitos!

• tosionon
        tiedoton09 kirjoitti:

Itse juuri ostin kyseisiä pillereitä eilen ja aloin niitä käyttämään tänään. Kuulin että olivat tehokkaita jha hyvä ja helppo valmiste laihdutukseen. Tänään otin ensimmäiset 2x2 annoksen, ja mahaa vääntää niin että ei oikein mitään voi tehdä. Onko se normaalia alkuvaikeutta vai pitäisiköhän lopettaa tähän? Nyt vasta luin kuinka tuote pilaa maksan, ja en kyllä sitäkään haluaisi. Minkä takia laihduttamisen pitää olla niin vaikeeta!? Pitäisikö jatkaa käyttöä vatsavaivoista huolimatta? Kertokaa mielipiteenne kiitos!

Lopeta humpuukipillereiden käyttö

• sdsdfsdsfsdfs
        tosionon kirjoitti:

Lopeta humpuukipillereiden käyttö

Olen ostanut myös noita tabletteja mutta en ole huomannut niiden vaikuttavan mitenkään muuten, kun otettuna tyhjään mahaan saavat aikaan oksetus tunteen. :D Testattu moneen kertaan, joten vaikka en itse ehkä mitään vaikutusta noilla huomaa niin kaipa ne jotenkin vaikuttavat jos moisen olonkin saavat miltei hetimmiten kun ne kittaa alas.

• Mikke77
        sdsdfsdsfsdfs kirjoitti:

Olen ostanut myös noita tabletteja mutta en ole huomannut niiden vaikuttavan mitenkään muuten, kun otettuna tyhjään mahaan saavat aikaan oksetus tunteen. :D Testattu moneen kertaan, joten vaikka en itse ehkä mitään vaikutusta noilla huomaa niin kaipa ne jotenkin vaikuttavat jos moisen olonkin saavat miltei hetimmiten kun ne kittaa alas.

Mikään näistä tuotteista ei toimi, ellei henkilö samalla muuta ruokailutottumuksiaan.

Kokeilkaapa seuraavaa:

Aamiainen:
        Normaali, aivan kuten syötte sen nytkin mitä ikinä se onkin ja jos se auttaa teitä jaksamaan lounaaseen saakka niin hyvä niin.

Lounas:
        Kanaa tai kalaa. Ei perunaa, riisiä, makaroonia eikä leipää. Paljon, tyyliin puoli lautasta salaattia. Tai syö lounaaksi vain runsas salaatti. Salaattikastikkeen rasvoja jne. ei kannata tuijottaa silmä kovana sillä ne ovat öljyä ja mausteita: Eli rasvaa, mutta eivät turvottavia ja välittömästi sokereiksi ja sitä kautta läskiksi muuttuvia hiilihydraatteja.

Päivällinen / illallinen:
        Kanaa, kalaa tai pihvi. Sama juttu: Unohtakaa tärkkelys, eli riisit, perunat ja pasta. Puolet lautaselle taas kasviksia: Tomaattia, salaattia, mitä tahansa.

Iltapala:
        Aivan kuten syötte sen nytkin.

Jättäkää ruokavaliostanne pois perunat, riisit ja pastat: Katsokaa ravintoloiden ruokalistoja tai reseptikirjoja. Nämä ovat ns. "lisukkeita" ja jäämistöä ajalta jolloin ruokaa ja kasviksia ei ollut tarpeeksi täyttämään ihmisten mahoja, joten ihmisille tungettiin tärkkelystä, "jotta jaksaa". Nyky ihminen ei näitä turhia "lisukkeita" tarvitse. Tärkkelys muuttuu sokereiksi ja sitä kautta rasvoiksi ja kertyy sisäelinten ympärille tai makkaroiksi mahalle.

Jättäkää vaaleista jauhoista tehdyt jälkiruuat pois: Leivokset jne. ovat turhia herkkuja. Pystyt kyllä elämään ilmankin.

LISÄRAVINTEISTA:

Kun muutatte ruokavalion ottakaa samalla mukaan lisäravinteita: Chili Burn ja muut kehon lämpötilaa ja sitä kautta kalorien polttoa kiihdyttävät tuotteet ovat hyviä. Samoin ovat tutkitusti hyviä esim. Vihreä tee UUTE (ei se juotava tee, siitä ei ole hyötyä) ja CLA.

Chili Burn toimii niin, että pippurien sisältämä ainesosa kiihdyttää rasva-aineenvaihduntaa, nostaa kehon sisäistä lämpötilaa (eli laittaa kehon työskentelemään enemmän lisäten näin kalorien polttoa) ja auttaa hikoilemaan enemmän esim. lenkillä (poistaa nesteitä).

Vihreä tee toimii niin, että sen sisältämät ainesosat kiihdyttävät rasva-aineenvaihduntaa ja vapauttavat energiaa rasvasoluista kehon käyttöön.

CLA toimii myös niin, että se vapauttaa rasvasoluista energiaa kehon käyttöön.

Mutta mistään näistä ei ole hyötyä jos ette muuta ruokailutottumuksianne:

Nainen kuluttaa ja sitä kautta tarvitsee n. 2000 kaloria päivässä normaali elämisen kautta.
        Mies kuluttaa n. 2600 kaloria päivässä.

Tarkkailkaa kaloreita: Painonvartijoiden laskutapa on hyvä ja siitä on turha maksaa itsensä kipeäksi. Muistaa vain, että 100 kaloria on 1 piste. Nainen saa päivässä syödä 20 pistettä ja mies 26 pistettä jotta kalorimäärät eivät ylity.

Jos pisteet jäävät päivässä esim. naisella 15 ja miehellä 20 niin voitte olla varmoja, että muutamassa kuukaudessa alatte laihtua merkittävästi.

Dieetin voi rauhassa aloittaa vaikkapa Nutriletin tms. pikadieetillä, kunhan ymmärtää, että ensimmäiset neljä-viisi kiloa jotka tällä pikadieetillä jopa viikossa tai kahdessa putoavat ovat lähinnä nesteitä, eivätkä rasvaa. Eli jos sitten palaatte takaisin mässäilemään, palaavat myös nesteet ja olette takaisin lähtötilanteessa. Jos taas pikadieetin jälkeen alatte esim. laskemaan pisteitä niin johan alkaa tuloksia näkymään.

Ei muuta kuin ruokavaliota muuttamaan ja sitten uusia, pienempiä vaatteita ostamaan!

• Mikke77
        tiedoton09 kirjoitti:

Älä syö tyhjään vatsaan: Et söisi varmasti punaista chiliäkään tyhjään vatsaan ja sitähän nuo kapselit käytännössä juuri ovat. Polttavat vain turhaan vatsaasi. Ota aterian yhteydessä niin niiden vaikuttavat aineet imeytyvät sitten muun ruuan mukana ja maha pysyy kunnossa.

• nuori likka tietää:)

Olen ite melkein 15v, ja oon hieman ylipainonen, ja tää chili burn on auttanut mua tosi paljon, kun olen ottanut sellaisen, niin en jaksa napostella, laihduin (mutta on silti iha pikkasen matkaa viel), hikoilen helpommin, puolet finneistä katos, ja aineenvaihdunta on paljon parempi. Sit näille ihmisille joka on saanut maksavaurioita yms: Joskus siitä chili burnista kannattaa pitää taukoa, eikä sitä saa käyttää liikaa eikä pitkään aikaan. Sitäpaitsi se tabletti pitää ottaa oikeen runsaan annoksen yhteydessä, ei pelkästään leivän ja veden kanssa koska silloin se on vaarallisempaa. Mutta vaikka olen näin nuori, niin silti tiedän että tää on auttanut minua tosi paljon! Ite otan tätä chili burnia puolet annoksesta ja varovasti. Siis AIVAN VAROVASTI!

P.S. Mä olen aikoinaan pienempänä juonut aika usein vihreetä teetä ja se ei aiheuttanut mitään haittaa (paitsi vähän ripulia mut siin ei ollut mitään sen kummempaa jos syöö sitä vihreetä teetä raakana ja se ripuli kesti vain minuutin).

• ++

Oon nyt reilun vkon syöny chiliburnia. Ruokahalu on vähentyny ja maha on täyttyny nopeammin mutta painon putoamista en ole vielä huomioinut. Pääsyy kyseisen tuotteen ostolle oli vatsan parempi vointi, koska kesän aikana on aikamoisesti turvottanut ja suht usein mahakipujakin ollut. Nämä vaivat ovat tyystin kadonneet ja on huomattavasti papempi olo ollut. Parina ekana kertana kun tabletit otin niin hieman poltteli mutta kaipa se kuuluu asiaan ja ehkä on hyvä pari suupalaa ruokaa ottaa ennen tablettien nielemistä, ettei ihan tyhjään vatsaan mene. 120 kpl kuurin otin ja meinasin loppuun syödä, en todellakaan pelkää mitään maksavaurioita näin lyhyestä kuurista. Laihdutuspillerinä en chiliburnia ota mutta jos pari kiloa lähtee niin hyvähän se vaan olisi, on kuitenkin (huonona)tapana ollut syödä muutenkin kun nälkään niin ei ruokahalun vähentyminen siinä mielessä auta.. Olen kuitenkin normaalipainoinen enkä sitten tiedä miten ylipainoisen henkilön kohdalla vaikuttaa, mahdollisesti dramaattisemmin.

• murunen-75

..minulla on ollut käytössä Xyphedrine fatburner- juomat, toimivat minulla. laihdutan normaalipainon sisällä muutamia (salakavalasti ja omaa huolimattomuuttani) kertyneitä kiloja. liikun paljon ja syön terveellisesti ja riittävästi mutta iän karttuessa ei muutaman kilon pudotus tuosta vain ole enää mitään yksinkertaista.. tämä toimii minulla siis.

• murunen-75

Xyphedrine sisältää kalsiumia,vihreää teetä, chilijauhetta ja kaakaota. fat burnerissa vaikuttavat mm. vihreä tee,l-karnitiini.

• murunen-75 kirjoitti:

Xyphedrine sisältää kalsiumia,vihreää teetä, chilijauhetta ja kaakaota. fat burnerissa vaikuttavat mm. vihreä tee,l-karnitiini.

itse sain ihoni ärtymään samoihin aikoihin kun aloitin kokeilun ,ihoon tuli parit isot patit ja epäilen että jos on ruusufinni taipumus niin apua älä kokeile .

• Nanni7

Heippa. Minä aloittelin eilen tätä Chili Kromi2 Cayanne valmisteen käyttöä. Pelkäsin kovasti edes nielaista taplettia kun olin lukenyt että se polttaa vatsaa ja närästää.. Mutta ei mitään, söin kunnon aamiaisen siihen päälle niin en tuntenut mitään erikoista olotilassa. Pientä lämpöä tuntui vatsassa myöhemmin mutta ei häiriöksi asti :)

Kylläisyyden tunne tuntui normaalia pidempään. Olin janoinen mutta se voi kyllä johtua myös pyöräilykauden aloituksesta :)

Toivon tuotteen auttavan vatsanu huonoon oloon, tunnen itseni usein kovinkin turvonneeksi ja vatsaani kertyy usein ilmaaq joka tekee kipeää. Myös nesteen poituminen kehosta olisi toivottua sekä aineenvaihdunnan parantuminen. En odota laihtuvani huimasta vaan yleiseen olotilaan parannusta.

VOin kerto myöhemmin lisää tuntemuksistani jos lääkkeestä olisi ollut apua :)

• joulukeiju

Hei!
      Tongin äitini "muka-laihduttavat-pillerit"-varastoa ja löysin pari purkkia noita chili burneja. Onko mitään uusia tietoja kyseisestä tuotteesta?
      Minulla ei ole mitään käyttöohjeita noihin, mutta mielestäni purkissa luki että vain yksi kapseli päivässä, onko tosiaan näin? Yleensähän noita laihdutuspillereitä pitää syödä pari kolme ennen joka ateriaa, kerran päivässä kuulostaa jo liian kätevältä :D

• rytmihemmo

Myös minä olen ostanut Chili Burnia. Tuo kapsaisiini pistää todella rasvat liikkeelle, ja pahimmassa tapauksessa nostattaa kovan poltteen vatsaan, muttei kuitenkaan refluksoivaa. Ongelma tällaisessa tuotteessa ja yhdisteessä on kai se, että rasva irtoaa rasvakertymistä kehossa ja rasittaa sydäntä, sillä rasva ei pääse kehosta ulos muuten kuin liikkumalla, vaan kertyy uudelleen - kapsaisiinin poistuttua kehosta - rasvaksi.

• Sellu 123

Hei, Missä vaiheessa päivää otatte Chili Burni:n aamupalala ja lounaalla, vai lounaalla ja päivällisellä, sitten vielä otatteko veden kera vai ihan vaan ruuan kanssa? Tuntuu varmaan tyhmältä kysymykseltä, mutta ohjeessa ei kerrota muuta kuin 2x 2 aterian yhteydessä

Terkuin Sellu

• epätoivoinen

mahtaako tuo tuote sopia sepelvaltimotautiselle puhumattakaan epileptikosta ku on lääkkeitä mitä mahoton määrä, laihuttaa pitäs

• Ei sovi, ei toimi

Mikään pilleri ei laihduta.

Laita elämäntavat kuntoon. Eli ala syömään oikeaa terveellistä ruokaa (ei enää yhtään eineksiä, kovaa rasvaa eikä lisättyä sokeria) ja aloita säännöllinen ja monipuolinen liikunta. Sillä laihtuu, tervehtyy ja nuorentuu, eikä edes tarvitse ajatella laihduttamista.

Saman tehon kuin noissa pillereissä on saat juomalla vähän kahvia ja lisäämällä mausteita ruokaasi. Ei sillä montaa grammaa vuodessa tiputeta ;-)

• SkeptikkoP

Rahat voi laittaa mihin haluaa, mutta tuolla tuotteella on vakavan maksavaurion vaara. Siitä tuli mm. viime syksynä norjalainen dokumentti. Ei se maksa kaikilla poksahda, mutta jos niin käy niin maksaako tuotteen valmistaja maksansiirron.

• Reiska86

Maksa menee epäkuntoon ja sitä kautta elinsiirtojonoon tie käy.
      Syynä vihreänteen uutteen katekiinit. Ne on myrkkyjä, jotka kasvi käyttää itsensä puolustamiseen.
      Katekiinimäärä on turkaisesti liian suuri Chili Burn -tuotteessa rikkoen maksan pysyvästi.

• Anonyymi

Jos kirjoitat kapsasiini tabletti löydät sen, mutta varoitus, koska ne maksaa jotain 30€ yksi paketti kuukaudelle ja siinä ajassa se on jo toiminut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe