Suu ja huulet-

gysely

Mä olen nainen, jolla on hyvin ohuet huulet ja pieni suu muutenkin. Nykyään "kaikki" ihailevat naisia joilla on paksut pusuhuulet tyyliin: Angelina Jolie ja Julia Roberts.
Minusta nuo naiset näyttää suustaan jotenkin rumilta. Voiko pienikin suu olla kaunis? Vai pitäiskö meidän kapeahuulisten mennä pumppauttamaan huuliimme täytettä???
Millainen on sinusta kaunis suu? Miehellä? Naisella?
Kuvia saa linkittää.

25

3948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivät ole nättejä.

    • Koska sinulla on pieni suu, niin katsot oikeudeksesi haukkua täyteläiset huulet "jotenkin rumiksi". Odotatko tämän jälkeen, että komppaamme sinun mielipidettäsi?

      • Michiko_

        Olen edelleen sitä mieltä, että syntymärumia ihmisiä ei ole ja plastiikkakirurgia usein pahentaa ulkonäköä. Muutaman vuoden vanhoissa CSI-jaksoissa tms. huomaa naisilla noita paksunnettuja huulia. Ei hyvä, näyttävät joltain pusukaloilta. Miten olisi tarkoitus näytellä ilmeitä, jos naama on jähmetetty botoxilla?

        Objektiivisesti tarkasteltuna itselläni on täyteläiset huulet ja terävä amorinkaari, joka korostui teininä kun käytin mustaa huuli"punaa". Ei ole sellainen piirre, johon tulisi yleensä kiinnitettyä huomiota.


    • <ouroboros>

      voihan se olla kaunis. ja rumuutta maailmassa oikeesti on aika vähän. jotkut asiat on myös vaan neutraaleja olematta kauniita tai rumia. senkin voi hyväksyä, että asiat ovat vaan. ei se ole paha.

    • keinotekoiset lisäosat kasvoissa on aika kamalia. Varsinkin muodissa ollut ylähuulen turvottaminen, joka saa ihmisen näyttämään siltä kuin olis kaatunut naamalleen asfalttiin. Mua on Julia Robertsissa häirinnyt aina sen ylähuuli, koska oon aika varma, ettei se ole aito. Siinä on jotain feikkiä.

      Mä en kyllä miehissä ihan hirveästi tuijota huuliin, vaan enempi silmiin. Mutta laitetaan nyt yksi esimerkki Viimeinen tango Pariisissa-leffan innoittamana. Maria Shneiderillakin toki oli kaunis suu:)
      http://www.myclassiclyrics.com/artist_biographies/Marlon_Brando_Biography.jpg

    • hsdfkl

      Jos kerran sulla on kaunis suu, paljon kauniimpi kuin Angelina Jolien ruma suu. Ikävä, että muut ihmiset ovat väärässä. Yritähän pärjäillä.

      • Pidät näistä pullistetuista huulista?
        http://imagesforum.doctissimo.fr/mesimages/3528188/Leslie_ash_mb2.jpg


      • hsdfkl

      • hsdfkl kirjoitti:

        se Angelina Jolie muuttunut.

        Muuten aidot huulet ja siksi ne eivät näytäkään omituisilta. Nenä silläkin on kuitenkin muutettu.


      • hsdfkl
        buddy-love kirjoitti:

        Muuten aidot huulet ja siksi ne eivät näytäkään omituisilta. Nenä silläkin on kuitenkin muutettu.

        sitten oli? Oliko sulla jonkinlainen?

        Mutta joo, plastiikkakirurgien työt ei aina onnistu, usein niiden apua käytetään ihan turhaan ja etiikkakin on joillain hakusessa. Botoxia ruiskutellaan ryppyihin jne., mutta ihminen on turhamainen olento ja Hollywoodissa näyttelijän on kai yritettävä kaikkensa saadakseen rooleja ikääntyessään. Oli miten oli, ap:n mielestä A.J. on ruma, mutta suurin osa maailman ihmisistä lienee toista mieltä. Jos ap pitää omista huulistaan enemmän, niin sehän on hyvä asia hänelle sitten.


      • hsdfkl kirjoitti:

        sitten oli? Oliko sulla jonkinlainen?

        Mutta joo, plastiikkakirurgien työt ei aina onnistu, usein niiden apua käytetään ihan turhaan ja etiikkakin on joillain hakusessa. Botoxia ruiskutellaan ryppyihin jne., mutta ihminen on turhamainen olento ja Hollywoodissa näyttelijän on kai yritettävä kaikkensa saadakseen rooleja ikääntyessään. Oli miten oli, ap:n mielestä A.J. on ruma, mutta suurin osa maailman ihmisistä lienee toista mieltä. Jos ap pitää omista huulistaan enemmän, niin sehän on hyvä asia hänelle sitten.

        Ei muuten ole mitenkään erityisen kaunis.


    • vänkyrä-nainen

      ohuet huulet naisella eivät nyt ole maailman kauneimmat, ksoka ne antavat usein vihaisen ja tympeänoloisen kuvan. Mutta huulet, jos vain ovat edes jonkun muotoiset, ovat kaikki ihan sopivia, luonnollisina. Täytetyistä huulista en tykkää.

      • Michiko_

        oranssi tekorusketus. Entä jos gootit valloittaisivat maailman?


      • dsafe
        Michiko_ kirjoitti:

        oranssi tekorusketus. Entä jos gootit valloittaisivat maailman?

        markkinat räjähtäisivät. En sit tiedä, miten tummaihoiset sais naamansa tarpeeksi valkoiseksi. Ehkä ne vois maalata naamansa mustiksi ja huulet valkoisiksi?


      • dsafe kirjoitti:

        markkinat räjähtäisivät. En sit tiedä, miten tummaihoiset sais naamansa tarpeeksi valkoiseksi. Ehkä ne vois maalata naamansa mustiksi ja huulet valkoisiksi?

        Soita Jacko:lle


      • dsafe
        buddy-love kirjoitti:

        Soita Jacko:lle

        Mulla meni sen numero hukkaan, mutta sehän kertoi, että harvinainen ihoa syövä sairaus on siltä syönyt ihosta pigmentin. Tosin sen myyntiin menneiden vaatteiden taskusta löytyi ostajan mukaan putkilo ihoa vaalentavaa ainetta, joka on tarkoitettu vain pienille alueille ilmeisesti pigmenttihäiriön värjäämän tumman läikän tms. korjaamiseen. Mutta mä uskon siihen outoon pigmentinsyöjäbakteeriin, joka ainoana maailmassa on Jackon kimppuun kateuksissaan hyökännyt.


      • ghklgh
        buddy-love kirjoitti:

        Muutosprosessista. Oranssia ei vielä löytynyt.
        http://www.makemeheal.com/news/images/lindsay-lohan-lip-injections.jpg

        Ja muita kivoja esimerkkejä:
        http://www.makemeheal.com/news/images/chloe-lattanzi-cosmetic-surgery.jpg
        http://www.makemeheal.com/news/images/melanie-griffith-plastic-surgery.jpg
        http://www.makemeheal.com/news/images/donatella-versace-bad-plastic-surgery.jpg
        http://www.makemeheal.com/news/images/brittany-murphy-plastic-surgery.JPG
        http://www.makemeheal.com/news/images/kim-vo-plastic-surgery.jpg

        Noilla on ollut rahaa taitaviin firmoihin ja silti tulokset ovat tuollaisia.

        Jos käytät liian paljon ruskettavaa voidetta tai suihketta. Voit tehostaa sitä syömällä ylettömiä määriä porkkanoita. Sun pitää kuitenkin tehdä em. touhuista itsellesi elämäntapa, muuten kaunis oranssi värisi katoaa muutamassa viikossa.


      • ghklgh kirjoitti:

        Jos käytät liian paljon ruskettavaa voidetta tai suihketta. Voit tehostaa sitä syömällä ylettömiä määriä porkkanoita. Sun pitää kuitenkin tehdä em. touhuista itsellesi elämäntapa, muuten kaunis oranssi värisi katoaa muutamassa viikossa.

        Oli niissä beta-karoteenitesteissä koeotuksena ja sillä oli aika oranssit kämmenet. Sai keuhkoihin niitä patteja, joiden takia se koko koe sitten lopetettiinkin kesken (en tiedä kuinka monille niitä tuli).


      • Michiko_
        dsafe kirjoitti:

        Mulla meni sen numero hukkaan, mutta sehän kertoi, että harvinainen ihoa syövä sairaus on siltä syönyt ihosta pigmentin. Tosin sen myyntiin menneiden vaatteiden taskusta löytyi ostajan mukaan putkilo ihoa vaalentavaa ainetta, joka on tarkoitettu vain pienille alueille ilmeisesti pigmenttihäiriön värjäämän tumman läikän tms. korjaamiseen. Mutta mä uskon siihen outoon pigmentinsyöjäbakteeriin, joka ainoana maailmassa on Jackon kimppuun kateuksissaan hyökännyt.

        että Michael Jacksonilla on tämä sairaus, millä muka saisi kaiken pigmentin katoamaan ihostaan? Kyseessä on siis osittain perinnöllinen sairaus.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Valkopälvi


      • Michiko_
        dsafe kirjoitti:

        markkinat räjähtäisivät. En sit tiedä, miten tummaihoiset sais naamansa tarpeeksi valkoiseksi. Ehkä ne vois maalata naamansa mustiksi ja huulet valkoisiksi?

        "Kaikki ihonvärit ovat kauniita, silloin kun ne ovat luonnollisia."

        Enää en käytä valkoista kasvomaalia, vaan meikkivoidetta, joka on erityisesti vaalealle iholle suunnattu. Mustaihoiset kaverit ihailevat väriäni ja minä heidän väriänsä.


      • Michiko_
        buddy-love kirjoitti:

        Oli niissä beta-karoteenitesteissä koeotuksena ja sillä oli aika oranssit kämmenet. Sai keuhkoihin niitä patteja, joiden takia se koko koe sitten lopetettiinkin kesken (en tiedä kuinka monille niitä tuli).

        Sukulainen oli lääketestissä, joka aiheutti hänelle allergisen reaktion, kaveri (lääkiksen opiskelija) testissä, jossa määrättiin bentsodiatsepiinia, amfetamiinijohdannaista tai placeboa. Itse menen geenitesteihin, jotka eivät vaikuta minuun mitenkään.


      • Michiko_ kirjoitti:

        Sukulainen oli lääketestissä, joka aiheutti hänelle allergisen reaktion, kaveri (lääkiksen opiskelija) testissä, jossa määrättiin bentsodiatsepiinia, amfetamiinijohdannaista tai placeboa. Itse menen geenitesteihin, jotka eivät vaikuta minuun mitenkään.

        On niissä syytä pitää varansa.
        Exän veli tienasi opiskelurahoja jossain lääkekokeessa ja sillekin tuli sivuvaikutus. Tosin ilmeisen positiivinen kun kaljuuntuminen loppui ja hiukset alkoivat kasvaa harvenneilla kohdilla. Merkkasi sen listaa ja saa nyt nähdä tuleeko siitä joskus jotain hyödyllistä.


    • hmh,

      "Mä olen nainen, jolla on hyvin ohuet huulet ja pieni suu muutenkin. Nykyään "kaikki" ihailevat naisia joilla on paksut pusuhuulet tyyliin: Angelina Jolie ja Julia Roberts.
      Minusta nuo naiset näyttää suustaan jotenkin rumilta. Voiko pienikin suu olla kaunis? Vai pitäiskö meidän kapeahuulisten mennä pumppauttamaan huuliimme täytettä???
      Millainen on sinusta kaunis suu? Miehellä? Naisella?
      Kuvia saa linkittää."

      Tottakai pienikin suu voi olla kaunis. Ylipäätään kauneusihanteet muuttuvat alati, vuosikymmenestä ja vuosisadasta toiseen. 1920-luvulla esim. tavattiin arvostaa hyvin pientä suuta ja sen ajan kauneusikonien huulet usein muotoiltiin kuvaustilanteita vartenkin oikeaa kokoa pienemmiksi. Katso vaikka Greta Garboa, Jean Harlow:ta tms. muita aikansa kauneuskuningattaria. Sitten kun aika muuttui etc., niin mm. Marilyn Monroen ja hänen tyyppisensä "ihanteen" myötä (edelleen filmi-ikoneissa pitäytyen) suu saatettiin tulkita jopa erityisenkin seksuaaliseksi ja erottuvaksi elementiksi. Katso vaikka tosta em. Monroesta otettuja promokuvia: suu on usein keskeisessä roolissa.;)

      Ei musta sun kannata lähteä mitään huulitäytteitä miettimään. On monia verrannollisesti pienen suun ja ohuet huulet omaavia upeita kaunottaria. Onko susta esim. Christina Ricci, Christina Aquilera tai vaikkapa(?) Karita Tuomola huononnäköisiä, vaikkei niillä paksuja huulia olekaan?;) Uskon, ettet ajattele niin.

      Pienisuinen ihminen on hyvännäköinen, jos suu vain matsaa muuhun naamaan. Itse pidän täyteläisistä huulista ja mulla on itsellänikin kohtuullisesti sellaiset, mutta ei musta esim. mainitsemasi Julia Robertsin huulet niin erityisen kauniit ole. Jos jollakulla ei ole erityisen kaunista suuta, saattaa siinä ihmisessä olla jostakin muuta niin mieleenjäävän upeaa, ettei siihen suuhun edes kiinnitä huomiota. Kauheimpia on ne plastiikalla pumpatut ankan huulet.;D

      Musta kaunis suu on esim. Michelle Pfeifferilla (sopivan kokoinen ja kauniin muotoinen). Suun koko ei kuitenkaan ainoastaan määrittele, että miten kaunis tai vähemmän "kaunis" jonkun ihmisen suu on. Kauniita ihmisiä monenlaisia.:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe