omistan ipod classicin ja on jumissa vaikka yrittää nollata ja tulee vaan aloitus logo ja kovalevy yrittää lukea ja sammuu ja sama toistuu. ja ei saa yhteyttä tietokoneeseen. koska ipod on aivan tyhjä ei ole mitään alkuperäisiä järjestelmätietojakaan. onko mitään keinoa miten sais ajurit podiin sisään. esim jollain ohjelmalla mutta koko kone ei tunnista laitetta ja kaikki päivitykset on ajantasalla
ipod classic 80gb vika
resuna on
2
943
Vastaukset
- LatexipoiGa
Juuh minulla samanlainen äsken vielä kuuntelin musiikkia nytten lagasi tuohon alkuvalikkoon extrat kohdalle ja ei vittu lähde mihinkään! ja minullakin kaikki päivitykset ajantasalla !!! kone ei tunnista?`mikä neuvoksi?
- Probleemi
Laita lukitusnäppäin päälle ja pois. Paina sitten menu-näppäin ja keskinäppäin pohjaan n. 6 sekunniksi. Sitten pitäisi Applen omenalogon ilmestyä. Omppu näkyy näytössä jonkun aikaa ja sitten iPodin pitäisi käynnistyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584