Missäs se paljastus oikein viipyy. Siis:
"Ja sit ei sinun tarvitse alkaa tota kaverin puolustus-monologia taas, kiitos. Tiedän jo (valitettavasti, vaikkei sellaisia asioita keskustelupalstalla todellakaan kuuluisikaan tietää...), että te olette buddyn kanssa todella(!) hyviä kamuja.:) "
Kerros nyt mitä sinun ei kuuluisi tietää?
eW ? ? ?
18
454
Vastaukset
- gfdsgd
Irrotettu asiayhteydestä, vai miksei se aukene?
- jaataas....
Tää ihme "galaktinen" tyyppi vaan mieluummin vaikka syyttelee muita sekaviksi (ks. sen jutut tosta alempaa), kuin katsois itseään ja omaa käytöstään silmiin.
Kenties hänellä on vaikeuksia keskittyä tarkkaan argumentointiin? Ei kenties kärsivällisyys riitä, vaikka aloituksiakin jaksaa paahtaa...
- Papeete1
Et me ollaan besuja (joten susta tarttuu muuten muhun älyä.. jee:) tai sitten sitä et sä olet proffa yliopistolta (
Mainitsemasta että olen kasvipsykologian dosentti.
Meillä on muuten juuri menossa masentuneiden kiinanruusujen tutkimus ja odotamme siitä mullistavia uudistuksia kaikkien kasvien psyykkisen terveyden säilytystoimenpiteissä.- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Mainitsemasta että olen kasvipsykologian dosentti.
Meillä on muuten juuri menossa masentuneiden kiinanruusujen tutkimus ja odotamme siitä mullistavia uudistuksia kaikkien kasvien psyykkisen terveyden säilytystoimenpiteissä.Okei.. tuo kuulostaa tooodella mielenkiintoiselta ja tärkeältä. Kiinanruusut ei kuulemma kuki jos ne on jossain depiksessä. Annatteko te silloin niille jotain valiumia tai jotain onnellisuuspillereitä veteen sekoitettuna??
- Michiko_
buddy-love kirjoitti:
Mainitsemasta että olen kasvipsykologian dosentti.
Meillä on muuten juuri menossa masentuneiden kiinanruusujen tutkimus ja odotamme siitä mullistavia uudistuksia kaikkien kasvien psyykkisen terveyden säilytystoimenpiteissä.olenko kuukauden päästä kysymässä vinkkejä kasvien lajintunnistukseen?
Papeete1 kirjoitti:
Okei.. tuo kuulostaa tooodella mielenkiintoiselta ja tärkeältä. Kiinanruusut ei kuulemma kuki jos ne on jossain depiksessä. Annatteko te silloin niille jotain valiumia tai jotain onnellisuuspillereitä veteen sekoitettuna??
On hymyilyterapia käynnissä.
Olemme hankkineet noita täälläkin mainostettuja orjatyöllistettyjä joukoittain hymyilemään testikasveillemme ja alustavan tuloksen perusteella koe ainakin aiheuttaa lihaskramppeja kasvoihin. Olemme luottavaisia että myös kasveista saadaan näkyviin merkittäviä mittaustuloksia.
Tilastollinen käsittely on kuitenkin vielä pahasti kesken.Michiko_ kirjoitti:
olenko kuukauden päästä kysymässä vinkkejä kasvien lajintunnistukseen?
Oikeasti voi onnistua.
Puuvartiset paremmin kuin ruohovartiset.
Ja tuossa linkki ensihätään:
http://www.helsinki.fi/biosci/pinkka/- .............
Buddy-love ei ole professori, eikä minkäänlainen sillä tapaa ansioitunut.;D ( Tuo oli oikeasti hauska sinulta:)
On minulla silmät päässäni. - .........................
buddy-love kirjoitti:
On hymyilyterapia käynnissä.
Olemme hankkineet noita täälläkin mainostettuja orjatyöllistettyjä joukoittain hymyilemään testikasveillemme ja alustavan tuloksen perusteella koe ainakin aiheuttaa lihaskramppeja kasvoihin. Olemme luottavaisia että myös kasveista saadaan näkyviin merkittäviä mittaustuloksia.
Tilastollinen käsittely on kuitenkin vielä pahasti kesken.Sä voisit buddy-love joskus kirjoittaa siihen teekkareiden Vappu-lehteen.;) *vilpitön kehu sinulle!*
- jaahastaas...
buddy-love kirjoitti:
Oikeasti voi onnistua.
Puuvartiset paremmin kuin ruohovartiset.
Ja tuossa linkki ensihätään:
http://www.helsinki.fi/biosci/pinkka/Kun kerran minun kommentistani aloituksenkin teit, voinet sitten myös vastata siihen? Vai oletko täydellisen epäkohtelias yksilö!?
Vastaukseni kyselyysi on tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000040838990
- sirpamaikkarilta
ootte yks ja sama nimimerkki. Ja siihen remmiin kuuluu sit kaikki muutki rekisteröityneet nimimerkit. =/
- sirpamaikkarilta
buddy-love kirjoitti:
Mä kysyn meiltä.
Joo ollaan me ja listaan tulisi monta sivua nikkejä.Onneks mun nikki vaan komppailee ja myötäilee.
- jaataas....
Räävit sitten irti pätkän mun toiseen ketjuun tarkoittamastani ketjusta, yrität yhä puhutella ts. yhdistää mua e.W:ksi/ nimimerkkiin e.W (huolimatta siitä, että olen toivonut sinun jättävän sen pois, kosken enää aikoihin ole tuota mustanikkiä käyttänyt), etkä havaitusti(??) edes ymmärtänyt kysyä tuota siinä alkuperäisessä ketjussa, mihin ketjusta irti repimäsi kommenttini liittyy. Oliko ihan pakko tehdä erillinen aloituskin tuosta? Pahoittelen kylläkin sitä, etten aina ihan sillä draivilla ehdi ketjuja lukemaan, kuin sinä kenties toivoisit...
No, vastaus kuitenkin ( kun kerran minun kommenttiani on aloitukseen lainattu). Mikä ihmeen "paljastus"? Tuosta kyssästäs en kylläkään ymmärtänyt yhtään mitään, eli siihen en osaa vastata.
Lainaamassasi kommentissa (joka ei kylläkään ollut kohdistettu edes sinulle) tarkoitin lähinnä sitä, että jos sivistynyttä keskustelupalstakommentääriä ts. "netikettiä" niin sanoakseni seurataan, ei kirjoittajia tehdä ( ainakaan _liikaa_) tiettäväksi kenenkään keskinäisistä kaverisuhteista, EI ainakaan merkittävästi keskustelun itsensä kustannuksella. Asiaan ei liittynyt mitään muuta. Kyse on mieltymyksistä ja tyyliseikoista, mutta esim. sinun kommentoinnissasi nimim. buddy-love toistuu minun mielestäni väliin liiaksikin sinun henkilökohtaiset kirjoittajamieltymyksesi. Se asia ei suinkaan & mitenkään henkilökohtaisessa mielessä häiritse minua, mutta kylläkin sotkee väliin liiaksikin keskusteluita, _minun_ mielipiteeni mukaan.
Toivottavasti vastaus tyydytti ( vaikkakaan en sano, että tämä mun kannaltani olisi erityisen palkitsevaa).- jaataas....
Pahoittelen kirjoitusvirheitä edeltävässä, mutta jaksa nyt kuitenkaan ruveta ainakaan tyylipuhdastakaan räveltämään tuonlaiseen aloitukseen...
:)
- yhdessä_olivarattu
nikissä? Ei se ole mikään syy jos olet maanis-depressiivinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
