E-kontakti.fi

mies 31

onko kellään kokemusta tästä että toimiiko tämä miten hyvin?
mie olen listoilla mutta en ole vielä maksanut sitä hintaa ja olen tääläkin treffi palstalla mutta en maksa tosi pakettia kun se ei ainakaan miulle ole toiminut tämä palvelu...

95

21426

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Catlover

      Oikein hyvin toimii E-kontakti ja mikä tahansa vastaava palsta, jos laittaa valokuvan. Te miehet ette juurikaan sitä laita näkyville ja se on harmi. Eivät naiset "osta sikaa säkissä" (anteeksi vertaus). LAITTAKAA KUVANNE REILUSTI NÄKYVILLE, NIIN JO ALKAA TAPAHTUA!!

      • Poksu 36

        Eli kaikki - myös kumppani ja suhde - pitäisi tulla naiselle kuin Manulle illallinen ? Sormia napsauttamalla...

        Miehenä olen kokeillut nettideittejä muutaman kerran, ja tullut siihen tulokseen, että kuvaa jo heti ensiviestissä ruinaava nainen jää joukon hännille. Ei kiinnosta prinsessat, joiden elämä pyörii vain ulkonäon ja muiden pinnallisten asioiden parissa.

        Ihmisestä antaa todella saamattoman vaikutelman se, ettei ole uskallusta saati halua/viitseliäisyyttä panostaa edes kumppanin löytämisen eteen. Oma ilmoitus on aina ollut kuvaton, ja myös treffaamani naiset ovat olleet kuvattomina liikenteessä. Netin kautta syntyneillä treffeillä olen tavannut normaaleja, henkisesti terveitä naisia. Ei ole ollut valittamista.

        Toki ulkoisella olemuksella on merkitystä, mutta pinnallisuus tappaa suhteen kuin suhteen...


      • pelle asd

        Mulla oli profiili s24:n deitissä... lukemattoman monta lähestymisviestiä lähetin... No, hyvän kaverin sain kyllä, mutta muuten fail. Ja en mielestäni oo susiruma... Vaan kolme tyttöä vastasi ylipäätään... Moni ei edes vaivautunut kattomaan profiilia, vaan jätti vastaamatta muuten... Solvauksia sain kanssa jonkin verran.

        Naiset on vissiin niin pirun epäluuloisia, että eivät usko mitä profiilissani itestäni kerroin... Ja viestittelin vain sellaisille tytöille, jotka oli hakemassa mun kaltaista tyyppiä, siis kilttiä, kohteliasta, huumorintajuista, omillaan toimeentulevaa, rehellistä miestä... Ja myös.. ulkoiset vaatimukset täsmäsi, ainakin suurimmalla osalla, mutta silent treatment, tai sitte painu vituun homorunkkari...


      • Vast...

        Jos nainen ei sen vertaa osaa, että pyytää sitä kuvaa, nin not for me... kaikki ei halua kuvaansa julkisesti näytille kaikkien nähtäväksi, mikä ei tarkoita etteikö voisi olla reilu ja pyydettäessä näyttää kuvansa (nainen luonnollisesti näyttää myös kuvansa - AINA - reiluuden nimissä)


      • keskittykää___
        Poksu 36 kirjoitti:

        Eli kaikki - myös kumppani ja suhde - pitäisi tulla naiselle kuin Manulle illallinen ? Sormia napsauttamalla...

        Miehenä olen kokeillut nettideittejä muutaman kerran, ja tullut siihen tulokseen, että kuvaa jo heti ensiviestissä ruinaava nainen jää joukon hännille. Ei kiinnosta prinsessat, joiden elämä pyörii vain ulkonäon ja muiden pinnallisten asioiden parissa.

        Ihmisestä antaa todella saamattoman vaikutelman se, ettei ole uskallusta saati halua/viitseliäisyyttä panostaa edes kumppanin löytämisen eteen. Oma ilmoitus on aina ollut kuvaton, ja myös treffaamani naiset ovat olleet kuvattomina liikenteessä. Netin kautta syntyneillä treffeillä olen tavannut normaaleja, henkisesti terveitä naisia. Ei ole ollut valittamista.

        Toki ulkoisella olemuksella on merkitystä, mutta pinnallisuus tappaa suhteen kuin suhteen...

        Todellakin kannattaa panostaa siihen profiilin tekemiseen, koska sillä näytät sille, joka niitä ilmoituksia lukee, että olet tosissasi. Sama pätee riippumatta siitä, teetkö profiilin e-kontaktiin, tänne http://bit.ly/seuranhaku , tai jonnekin muualle.


      • Poksu 36 kirjoitti:

        Eli kaikki - myös kumppani ja suhde - pitäisi tulla naiselle kuin Manulle illallinen ? Sormia napsauttamalla...

        Miehenä olen kokeillut nettideittejä muutaman kerran, ja tullut siihen tulokseen, että kuvaa jo heti ensiviestissä ruinaava nainen jää joukon hännille. Ei kiinnosta prinsessat, joiden elämä pyörii vain ulkonäon ja muiden pinnallisten asioiden parissa.

        Ihmisestä antaa todella saamattoman vaikutelman se, ettei ole uskallusta saati halua/viitseliäisyyttä panostaa edes kumppanin löytämisen eteen. Oma ilmoitus on aina ollut kuvaton, ja myös treffaamani naiset ovat olleet kuvattomina liikenteessä. Netin kautta syntyneillä treffeillä olen tavannut normaaleja, henkisesti terveitä naisia. Ei ole ollut valittamista.

        Toki ulkoisella olemuksella on merkitystä, mutta pinnallisuus tappaa suhteen kuin suhteen...

        Hei Poksu36,

        kiva kuulla jos sinulle tuo kuvattomuus on toiminut hyvin. Noin keskimäärin se on kuitenkin melko harvinaista.

        Kuvalliset profiilit E-kontakti.fissä nousevat paremmin esille: uutiskirjeisiin, palvelun etusivulle ja luovat ihmisestä sellaisen luotettavan kuvan että hänen kanssaan voi viestitellä. Kuvalliset profiilit saavatkin jopa 15 kertaa enemmän viestejä kuin kuvattomat!

        E-kontakti.fissä on myös ominaisuus jossa omia kuvia voi lisätä salaiseen albumiin. Tämä on hyvin suosittua: avaimen albumiin voi antaa sitten vain tietyille tyypeille joista itse tykkää.

        Lisää hyvästä profiilikuvasta voit lukea blogistamme: http://bit.ly/15MwKTB

        Ystävällisin terveisin,
        Heli E-kontakti.fistä
        www-kontakti.fi

        PS: Jos vastaat meille tähän viestiin,
        käytäthän merkintää @e-kontakti.fi niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle


      • Anonyymi
        Poksu 36 kirjoitti:

        Eli kaikki - myös kumppani ja suhde - pitäisi tulla naiselle kuin Manulle illallinen ? Sormia napsauttamalla...

        Miehenä olen kokeillut nettideittejä muutaman kerran, ja tullut siihen tulokseen, että kuvaa jo heti ensiviestissä ruinaava nainen jää joukon hännille. Ei kiinnosta prinsessat, joiden elämä pyörii vain ulkonäon ja muiden pinnallisten asioiden parissa.

        Ihmisestä antaa todella saamattoman vaikutelman se, ettei ole uskallusta saati halua/viitseliäisyyttä panostaa edes kumppanin löytämisen eteen. Oma ilmoitus on aina ollut kuvaton, ja myös treffaamani naiset ovat olleet kuvattomina liikenteessä. Netin kautta syntyneillä treffeillä olen tavannut normaaleja, henkisesti terveitä naisia. Ei ole ollut valittamista.

        Toki ulkoisella olemuksella on merkitystä, mutta pinnallisuus tappaa suhteen kuin suhteen...

        Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


      • Anonyymi

    • en hae seikkailijaa

      ei ole toiminut minun kohdallani:93 vierasta,joista kolmelle olen vastannut!!!suurin
      osa haluaa vain seksiseikkailua,pyytävät kuvaa pelkällä nimimerkillä!!etsin täysin raitista miestä ilman alaikäisiä lapsia,mutta se on näköjään mahdoton yhtälö (lukuunottamatta näitä kolmea,jotka eivät vielä ole vastanneet yht.ottooni)kriteerini ovat siis liian tiukat eikä kannata olla yhtään tositark. liikkeellä.olen jo ajatellut sulkea koko systeemin ennen kuin maksamani kuukausi on kohta täynnä.

      • naistenpäi vänä 09.

        Minusta e-kontakltissa on fiksuja miehiä. Monet tosin "tuttuja" jo muualtakin, Suomi24stä.
        Kyllä hyvästä kannattaa hieman maksaakin, kertovathan suomalaiset miehet aika auliisti itsestään. Laiskuus pois, naiset ja toimiin vain. tsemppiä kaikille.


      • KAIKKI TOIMII

        Kyllä kaikki toimii hyvin ja on aina hyvä laittaa valokuvat ja myös tarkka selostus mitä etsii, Seikkailijoita on kaikissa mukana. Mutta ne voi karsia heti pois. Avoin kirjoitus omista harrastuksista , toiveista ja mitä itse voi tarjota. Ne ketkä etsii rikasta niin ovat vain rahan perään ja hyötyäkseen toisen heikosta kohdasta , kun lupaavat paljon ja on olevinaan mielin kielin. Ja jos ei Suomesta löydy niin saahan kunnon naisia Kiinasta ja Philippiineiltä
        esimerkiksi.Sieltä itsekkin olen löytänyt sen oikean ja lähden kesällä vierailulle. Hyvää kannattaa etsiä ja vaikka matkustaakin. Joten onnea yritykselle ja älä heti lannistu.


      • luovutin
        KAIKKI TOIMII kirjoitti:

        Kyllä kaikki toimii hyvin ja on aina hyvä laittaa valokuvat ja myös tarkka selostus mitä etsii, Seikkailijoita on kaikissa mukana. Mutta ne voi karsia heti pois. Avoin kirjoitus omista harrastuksista , toiveista ja mitä itse voi tarjota. Ne ketkä etsii rikasta niin ovat vain rahan perään ja hyötyäkseen toisen heikosta kohdasta , kun lupaavat paljon ja on olevinaan mielin kielin. Ja jos ei Suomesta löydy niin saahan kunnon naisia Kiinasta ja Philippiineiltä
        esimerkiksi.Sieltä itsekkin olen löytänyt sen oikean ja lähden kesällä vierailulle. Hyvää kannattaa etsiä ja vaikka matkustaakin. Joten onnea yritykselle ja älä heti lannistu.

        kuulehan sälli!mistäs sait päähäs,että mä naista
        etsin??Olen ITSE nainen enkä lesboile eikä mulle
        kelpaa kuin kotimainen mies...Valokuva oli,tarkka
        selostus ja toiveet,joten ehkäpä se niihin pomppasikin:köyhä kuin kirkonrotta,tavanomaisen
        näköinen.Jotkut sanoo,että ikähaarukka ja muut kriteerit ei saa olla tarkkaan määriteltyjä,mutta
        mitä järkeä koko touhussa sitten on?"kaikki käy
        kunhan oot mies"!!??ehei:mieluummin yksin kuin "huonon" kaverin kanssa!!


      • vaikka maksaa
        KAIKKI TOIMII kirjoitti:

        Kyllä kaikki toimii hyvin ja on aina hyvä laittaa valokuvat ja myös tarkka selostus mitä etsii, Seikkailijoita on kaikissa mukana. Mutta ne voi karsia heti pois. Avoin kirjoitus omista harrastuksista , toiveista ja mitä itse voi tarjota. Ne ketkä etsii rikasta niin ovat vain rahan perään ja hyötyäkseen toisen heikosta kohdasta , kun lupaavat paljon ja on olevinaan mielin kielin. Ja jos ei Suomesta löydy niin saahan kunnon naisia Kiinasta ja Philippiineiltä
        esimerkiksi.Sieltä itsekkin olen löytänyt sen oikean ja lähden kesällä vierailulle. Hyvää kannattaa etsiä ja vaikka matkustaakin. Joten onnea yritykselle ja älä heti lannistu.

        Olen aluksi kokeillut vsan yhden kuukauden kampanjatarjousta. Ei ole alkanut toimia vaikka laskukin tuli ja lasku oli 24 euroa kampanjatarjouksesta huolimatta. Onneksi en ostanut pitempää aikaa, mut ihmettelen että asiakas menetetään näin pienellä summalla. Oikeustoimilaki antaa kyllä varman voiton pienissäkin summista.


      • KAIKKI TOIMII
        vaikka maksaa kirjoitti:

        Olen aluksi kokeillut vsan yhden kuukauden kampanjatarjousta. Ei ole alkanut toimia vaikka laskukin tuli ja lasku oli 24 euroa kampanjatarjouksesta huolimatta. Onneksi en ostanut pitempää aikaa, mut ihmettelen että asiakas menetetään näin pienellä summalla. Oikeustoimilaki antaa kyllä varman voiton pienissäkin summista.

        Jos ei sinulla toimi , niin ota yhteys E-kontaktiin ja lähetä sinne vaikka kopio laskusta minkä olet maksanut tai , tiedot milloin maksettu ja muu tarvittava. Minulla kesti myös jonkun ainaa , mutta myös hyvitettiin se aika mitä yhteys ei toiminun vaikka olin maksun jo maksanut. Ei ole mitään aihetta epäillä huijausta tai vastaavaa. Pitää vain hieman itse nähdä vaivaakin ja ei heti luovuttaa. Ystävän kyllä löytää sitten varmasti hyvinkin pian ja voithan nauttia vaikka yllätysmatkasta ystävän luokse , kun et luovuta pienten kommellusten takia.
        Itse lähden kesäkuussa pois suomesta ja avioitumaan Kiinassa ja 8 kuukauden odotus päättyy vihdoinkin. Joten eteenpäin on aina hyvä katsoa valoisin mielin. Palvelusta tyytyväinen yksi ukko.


      • onko siniset silmät
        KAIKKI TOIMII kirjoitti:

        Jos ei sinulla toimi , niin ota yhteys E-kontaktiin ja lähetä sinne vaikka kopio laskusta minkä olet maksanut tai , tiedot milloin maksettu ja muu tarvittava. Minulla kesti myös jonkun ainaa , mutta myös hyvitettiin se aika mitä yhteys ei toiminun vaikka olin maksun jo maksanut. Ei ole mitään aihetta epäillä huijausta tai vastaavaa. Pitää vain hieman itse nähdä vaivaakin ja ei heti luovuttaa. Ystävän kyllä löytää sitten varmasti hyvinkin pian ja voithan nauttia vaikka yllätysmatkasta ystävän luokse , kun et luovuta pienten kommellusten takia.
        Itse lähden kesäkuussa pois suomesta ja avioitumaan Kiinassa ja 8 kuukauden odotus päättyy vihdoinkin. Joten eteenpäin on aina hyvä katsoa valoisin mielin. Palvelusta tyytyväinen yksi ukko.

        Vai Kiinaan. Oletpa . No siinähän ne tulivatkin tärkeimmät


      • tarvitaan
        KAIKKI TOIMII kirjoitti:

        Jos ei sinulla toimi , niin ota yhteys E-kontaktiin ja lähetä sinne vaikka kopio laskusta minkä olet maksanut tai , tiedot milloin maksettu ja muu tarvittava. Minulla kesti myös jonkun ainaa , mutta myös hyvitettiin se aika mitä yhteys ei toiminun vaikka olin maksun jo maksanut. Ei ole mitään aihetta epäillä huijausta tai vastaavaa. Pitää vain hieman itse nähdä vaivaakin ja ei heti luovuttaa. Ystävän kyllä löytää sitten varmasti hyvinkin pian ja voithan nauttia vaikka yllätysmatkasta ystävän luokse , kun et luovuta pienten kommellusten takia.
        Itse lähden kesäkuussa pois suomesta ja avioitumaan Kiinassa ja 8 kuukauden odotus päättyy vihdoinkin. Joten eteenpäin on aina hyvä katsoa valoisin mielin. Palvelusta tyytyväinen yksi ukko.

        että toimii. Taitaa olla mieluummin sääntö kuin poikkeus, että maksu otetaan, mutta ei palvelu toimikkaan. Näin myös minulla, mutta olen itse lakimies ja tiedän, että minun ei tarvitse aiheuttaa kuluja enempää, kuin tarjouksessa palstalla ilmenee.


      • SIIRTÄVÄT LASKUN
        KAIKKI TOIMII kirjoitti:

        Kyllä kaikki toimii hyvin ja on aina hyvä laittaa valokuvat ja myös tarkka selostus mitä etsii, Seikkailijoita on kaikissa mukana. Mutta ne voi karsia heti pois. Avoin kirjoitus omista harrastuksista , toiveista ja mitä itse voi tarjota. Ne ketkä etsii rikasta niin ovat vain rahan perään ja hyötyäkseen toisen heikosta kohdasta , kun lupaavat paljon ja on olevinaan mielin kielin. Ja jos ei Suomesta löydy niin saahan kunnon naisia Kiinasta ja Philippiineiltä
        esimerkiksi.Sieltä itsekkin olen löytänyt sen oikean ja lähden kesällä vierailulle. Hyvää kannattaa etsiä ja vaikka matkustaakin. Joten onnea yritykselle ja älä heti lannistu.

        MUKA TOISELLE PERITTÄVÄKSI JA OSAMAKSULLA KOHTUUTTOMILLA KULUILLA. HETI PITÄÄ ANTAA VIRANOMAISILLE, JOS EI PELITÄ SOPIMUKSEN MUKAAN. MUKA TARJOTAAN KAMPANJAHINNALLA, MUTTA LASKUTETAANKIN TÄYDET. NÄIN O9N TEHTY MINULLEKKIN EIKÄ TOIMI OLLENKAAN, VIESTEIHIN EI VOI VASTATA.


      • tuli tietokoneelleni
        SIIRTÄVÄT LASKUN kirjoitti:

        MUKA TOISELLE PERITTÄVÄKSI JA OSAMAKSULLA KOHTUUTTOMILLA KULUILLA. HETI PITÄÄ ANTAA VIRANOMAISILLE, JOS EI PELITÄ SOPIMUKSEN MUKAAN. MUKA TARJOTAAN KAMPANJAHINNALLA, MUTTA LASKUTETAANKIN TÄYDET. NÄIN O9N TEHTY MINULLEKKIN EIKÄ TOIMI OLLENKAAN, VIESTEIHIN EI VOI VASTATA.

        e-kontaktin sopimusta tehtäessä kampanjatarjouksen yhteydessä tuli virustorjunnasta varoitus että kaksi kohtaa ei ole suojattu näytti creditlomaketta. Varokaa antamasta luottokorttitietojanne ennen kuin sellvitätte asian.Miksi ei ole suojattu


      • kokenut itetää
        KAIKKI TOIMII kirjoitti:

        Kyllä kaikki toimii hyvin ja on aina hyvä laittaa valokuvat ja myös tarkka selostus mitä etsii, Seikkailijoita on kaikissa mukana. Mutta ne voi karsia heti pois. Avoin kirjoitus omista harrastuksista , toiveista ja mitä itse voi tarjota. Ne ketkä etsii rikasta niin ovat vain rahan perään ja hyötyäkseen toisen heikosta kohdasta , kun lupaavat paljon ja on olevinaan mielin kielin. Ja jos ei Suomesta löydy niin saahan kunnon naisia Kiinasta ja Philippiineiltä
        esimerkiksi.Sieltä itsekkin olen löytänyt sen oikean ja lähden kesällä vierailulle. Hyvää kannattaa etsiä ja vaikka matkustaakin. Joten onnea yritykselle ja älä heti lannistu.

        löytänyt, mutta ethän sulje silmiäsi! Ne tytöt ovat useimmiten todella rahan tarpeessa, ei niinkään miehen. Kirjoittele kanssaan vielä monta viestiä ja tarkoin harkitse, menetkö lankaan, josta monen miehen on vaikea enää kiemurrella pois.


      • supi suomalainen
        onko siniset silmät kirjoitti:

        Vai Kiinaan. Oletpa . No siinähän ne tulivatkin tärkeimmät

        ah autuutta, niillä osataan pelata ja joku jopa lankeaa siihen ystävälliseen hymyyn.


      • kaiken läpikäynyt
        SIIRTÄVÄT LASKUN kirjoitti:

        MUKA TOISELLE PERITTÄVÄKSI JA OSAMAKSULLA KOHTUUTTOMILLA KULUILLA. HETI PITÄÄ ANTAA VIRANOMAISILLE, JOS EI PELITÄ SOPIMUKSEN MUKAAN. MUKA TARJOTAAN KAMPANJAHINNALLA, MUTTA LASKUTETAANKIN TÄYDET. NÄIN O9N TEHTY MINULLEKKIN EIKÄ TOIMI OLLENKAAN, VIESTEIHIN EI VOI VASTATA.

        Ota yhteys info @ e-kontakti.fi. Kysele oman sähköpostisi kautta ja saat varmasti vastauksen ja tietoosi päivän, johon asti tarjous maksu on voimassa.

        Minulle tuli tieto, että loppuu silloin ja silloin, enkä nyt heti uusi tilausta,koska upeita miehiä sieltä on löytynyt, ilman kuvaakin!

        Hieman järjen käyttöä ja tulee turvallisempi mieli. Tsemppiä löytää sopiva kaveri sulle!


      • kokenut mamma
        tuli tietokoneelleni kirjoitti:

        e-kontaktin sopimusta tehtäessä kampanjatarjouksen yhteydessä tuli virustorjunnasta varoitus että kaksi kohtaa ei ole suojattu näytti creditlomaketta. Varokaa antamasta luottokorttitietojanne ennen kuin sellvitätte asian.Miksi ei ole suojattu

        ei mitään hätää. Virustorjujat aina silloin tällöin
        "viran puolesta" pelottelevat, mutta ei niihin kannata kiinnittää huomiota muulla tavalla kuin painamalla, suorita. Kun jaksaa lukea tarkoin ohjeet ja ymmärtää maksaa debet puolelta, asia on heti kunnossa ja hyvin pian tulee näkyviin profiilisikin.


      • ichigo-79
        vaikka maksaa kirjoitti:

        Olen aluksi kokeillut vsan yhden kuukauden kampanjatarjousta. Ei ole alkanut toimia vaikka laskukin tuli ja lasku oli 24 euroa kampanjatarjouksesta huolimatta. Onneksi en ostanut pitempää aikaa, mut ihmettelen että asiakas menetetään näin pienellä summalla. Oikeustoimilaki antaa kyllä varman voiton pienissäkin summista.

        Ei mitään tarjousta vaan se sama 24 euron lasku tuli minullekin !!

        Tosin luulen löytäneeni etsimäni ;)

        Ja ilman maksua tuskin olisin saanut otettua yhteyttä , se näissä muka "ilmaisissa" sivustoissa onkin vikana...

        Epätoivoisten ihmisten rahastus...kohtalaisen moraalitonta toimintaa...


      • pastilli50
        KAIKKI TOIMII kirjoitti:

        Kyllä kaikki toimii hyvin ja on aina hyvä laittaa valokuvat ja myös tarkka selostus mitä etsii, Seikkailijoita on kaikissa mukana. Mutta ne voi karsia heti pois. Avoin kirjoitus omista harrastuksista , toiveista ja mitä itse voi tarjota. Ne ketkä etsii rikasta niin ovat vain rahan perään ja hyötyäkseen toisen heikosta kohdasta , kun lupaavat paljon ja on olevinaan mielin kielin. Ja jos ei Suomesta löydy niin saahan kunnon naisia Kiinasta ja Philippiineiltä
        esimerkiksi.Sieltä itsekkin olen löytänyt sen oikean ja lähden kesällä vierailulle. Hyvää kannattaa etsiä ja vaikka matkustaakin. Joten onnea yritykselle ja älä heti lannistu.

        olen tosi kyllästynyt näihin kotimaisiin naisiin ja heidän mahdottomiin vaatimuksiin esim. vaikka tässä e-kontaktissa, joten kerroppa mistä niitä kiinan ihanaisia naisia löytää?


      • E kontaktista

        e-kontakti ei anna mahdollisuutta lukea saapuneita viestejä ellei maksa jotain älytöntä (anteeksi ilmaisuni) "paritusmaksua" ja se myös sujuvasti estää asian kertomisen profiilissa. Tämä yksin olo / seuran haku ei ole herkkua ilmaiseksikaan ja sitten vielä vaaditaan että siitä pitäisi maksaa jollekin rahastavalle taholle, joka ei edes välttämättä tee asian eteen yhtään mitään. Minusta tällaisten seuran haku palstojen tulisi olla ilmaisia, että kaikilla olisi tasavertaiset mahdollisuudet osallistua halutessaan. Minäkin olen saanut kyseisessä paikassa muutamia viestejä profiiliini, mutten ole pystynyt niihin vastaamaan, kun en ole niitä voinut edes lukea maksamatta tuota kyseistä maksua. Ja varmaankin viestien lähettäjät ihmettelevät miksi en heidän viesteihinsä vastaa.

        T: Retroilija


      • ykx mies
        E kontaktista kirjoitti:

        e-kontakti ei anna mahdollisuutta lukea saapuneita viestejä ellei maksa jotain älytöntä (anteeksi ilmaisuni) "paritusmaksua" ja se myös sujuvasti estää asian kertomisen profiilissa. Tämä yksin olo / seuran haku ei ole herkkua ilmaiseksikaan ja sitten vielä vaaditaan että siitä pitäisi maksaa jollekin rahastavalle taholle, joka ei edes välttämättä tee asian eteen yhtään mitään. Minusta tällaisten seuran haku palstojen tulisi olla ilmaisia, että kaikilla olisi tasavertaiset mahdollisuudet osallistua halutessaan. Minäkin olen saanut kyseisessä paikassa muutamia viestejä profiiliini, mutten ole pystynyt niihin vastaamaan, kun en ole niitä voinut edes lukea maksamatta tuota kyseistä maksua. Ja varmaankin viestien lähettäjät ihmettelevät miksi en heidän viesteihinsä vastaa.

        T: Retroilija

        Sattui silmääni täältä tämä keskustelu ja ajattelin laittaa oman kommentin. Omasta kokemuksesta voin sanoa että E-kontakti ei toiminut ainakaan minun kohdallani, maksoin liian paljon jäsenyydestä ennenkö viimein tulin järkiini ja lopetin maksamisen, melkein tekisi mieli sanoa että maksoin tyhjästä. Sen sanon että älkää hyvät ihmiset maksako nettideittailusta, Suomi24 on ilmainen ja ajaa täysin saman asian. E-kontakti ja muut maksulliset palstat on sellaisia että siinä on joku keksinyt tavan tehdä helppoa rahaa, kalliit on hinnat ja lupauksia vailla mitään katetta.


      • E kontaktista
        ykx mies kirjoitti:

        Sattui silmääni täältä tämä keskustelu ja ajattelin laittaa oman kommentin. Omasta kokemuksesta voin sanoa että E-kontakti ei toiminut ainakaan minun kohdallani, maksoin liian paljon jäsenyydestä ennenkö viimein tulin järkiini ja lopetin maksamisen, melkein tekisi mieli sanoa että maksoin tyhjästä. Sen sanon että älkää hyvät ihmiset maksako nettideittailusta, Suomi24 on ilmainen ja ajaa täysin saman asian. E-kontakti ja muut maksulliset palstat on sellaisia että siinä on joku keksinyt tavan tehdä helppoa rahaa, kalliit on hinnat ja lupauksia vailla mitään katetta.

        Juup. Olen samaa mieltä. turha moisiin on rahojaan syytää. Ilmaispalvelut parempia. Tosin eipä ole Suomi24 palstakan tuonut tulosta joten yksikseni olen edeleenkin. No sehän on vain voi voi minule.


      • Kiinalainen juttu
        pastilli50 kirjoitti:

        olen tosi kyllästynyt näihin kotimaisiin naisiin ja heidän mahdottomiin vaatimuksiin esim. vaikka tässä e-kontaktissa, joten kerroppa mistä niitä kiinan ihanaisia naisia löytää?

        Kiinasta varmaankin.


      • joopajookyllä

        Joo, siinä se kompastuskivi on! Tänä päivänä on kuin neulaa heinäsuovasta etsisi, löytää täysin raitista miestä. Tämä on monesti käytännössä todettu! Siihen jos lisää vielä elämäntapana liikunnallisuus (siis aktiivi liikkuja TÄNÄ päivänä ei menneisyydessä) niin sauma kapenee olemattomiin, se on kuin veteen piiretty viiva. Viimeinen silaus on kun haluat tutustua rauhassa toiseen ihmiseen, ajatuksiin, ihmiseen itseensä ennen kuin siirrytään vähentämään vaatetusta niin se on jo liikaa ja näin ollen vaihtoehtoja ei enään ole.

        mutta näillä mennään .. .. c"J


      • Huuhailija...
        joopajookyllä kirjoitti:

        Joo, siinä se kompastuskivi on! Tänä päivänä on kuin neulaa heinäsuovasta etsisi, löytää täysin raitista miestä. Tämä on monesti käytännössä todettu! Siihen jos lisää vielä elämäntapana liikunnallisuus (siis aktiivi liikkuja TÄNÄ päivänä ei menneisyydessä) niin sauma kapenee olemattomiin, se on kuin veteen piiretty viiva. Viimeinen silaus on kun haluat tutustua rauhassa toiseen ihmiseen, ajatuksiin, ihmiseen itseensä ennen kuin siirrytään vähentämään vaatetusta niin se on jo liikaa ja näin ollen vaihtoehtoja ei enään ole.

        mutta näillä mennään .. .. c"J

        Kuulostaa tylsältä mieheltä...
        Liikuntaa toki, mutta jotain täysalkoholitonta elämää...kait nyt sentään joskus...


      • aikuinen nainen
        pastilli50 kirjoitti:

        olen tosi kyllästynyt näihin kotimaisiin naisiin ja heidän mahdottomiin vaatimuksiin esim. vaikka tässä e-kontaktissa, joten kerroppa mistä niitä kiinan ihanaisia naisia löytää?

        NIin, mistähän johtuu, suomalaiset miehet, nuo vaatimukset, miettikää sitä. Meitä on joukko koulutettuja, täysjärkisiä, maailmaanähneitä eronneita naisia, joilla on lapsi/-a, hyvännäköisiä eikä mitään sutturoita, ja kyllä on vaikea tavata sen tasoista seuraa. Aina on herrat valittamassa, jos eronneen aika on tiukilla lasten takia (johon jamaan itsekin ovat monet jättäneet exvaimonsa). Ei me olla enää nuoria, tässä on elämä ja velvollisuudet hoidettavana,mutta silti olisi kiva löytää tasavertaista kumppanuutta, eikä olla pelkästään laastareita ja hoidella teidän egoa. Sorry, tätä on nähty kymmenen vuotta....


      • tip-tap
        E kontaktista kirjoitti:

        e-kontakti ei anna mahdollisuutta lukea saapuneita viestejä ellei maksa jotain älytöntä (anteeksi ilmaisuni) "paritusmaksua" ja se myös sujuvasti estää asian kertomisen profiilissa. Tämä yksin olo / seuran haku ei ole herkkua ilmaiseksikaan ja sitten vielä vaaditaan että siitä pitäisi maksaa jollekin rahastavalle taholle, joka ei edes välttämättä tee asian eteen yhtään mitään. Minusta tällaisten seuran haku palstojen tulisi olla ilmaisia, että kaikilla olisi tasavertaiset mahdollisuudet osallistua halutessaan. Minäkin olen saanut kyseisessä paikassa muutamia viestejä profiiliini, mutten ole pystynyt niihin vastaamaan, kun en ole niitä voinut edes lukea maksamatta tuota kyseistä maksua. Ja varmaankin viestien lähettäjät ihmettelevät miksi en heidän viesteihinsä vastaa.

        T: Retroilija

        Juurikin näin. En kuuna päivänä maksais mistään deittipalvelusta, kun ilmaissivustot, esim.suomi24 on monipuolisempi, vakaampi ja muutenkin toimii paremmin - siis teknisesti.
        Jostain syystä sain e-kontaktiin kolme ilmaisvuorokautta ja ihmettelen, mistä veloittavat.
        Melkein aina olen saanu vastauksen (siis suomi24:lla, e-kontaktissa kolme vastas viidestä kahden päivän aikana ja tämä päivä on vielä aikaa. homma vaan tyssää, kun ilmaispäivät loppuu) kun jollekin jotain olen laittanu.
        Kuymmenen kanssa kuuden vuoden aikana olen ollu treffeillä - enkä missään kahviloissa tai vastaavissa todellakaan. Vaikka ite sanon, mulla on aika omintakeset profiilit. Pitää osata erottua.
        Olen 160-senttinen sintti ja naiset yleensä profiileissaan toivoo mieheltä pituutta min. 175 cm. Olen miettiny, et mitenkähän olis jo olisin vaikka 180 pitkä, mut olen tyytyväinen tähänkin tilanteesaan.
        Todella, älkää maksako deittipalvelusta!


      • ihmetellen123
        tip-tap kirjoitti:

        Juurikin näin. En kuuna päivänä maksais mistään deittipalvelusta, kun ilmaissivustot, esim.suomi24 on monipuolisempi, vakaampi ja muutenkin toimii paremmin - siis teknisesti.
        Jostain syystä sain e-kontaktiin kolme ilmaisvuorokautta ja ihmettelen, mistä veloittavat.
        Melkein aina olen saanu vastauksen (siis suomi24:lla, e-kontaktissa kolme vastas viidestä kahden päivän aikana ja tämä päivä on vielä aikaa. homma vaan tyssää, kun ilmaispäivät loppuu) kun jollekin jotain olen laittanu.
        Kuymmenen kanssa kuuden vuoden aikana olen ollu treffeillä - enkä missään kahviloissa tai vastaavissa todellakaan. Vaikka ite sanon, mulla on aika omintakeset profiilit. Pitää osata erottua.
        Olen 160-senttinen sintti ja naiset yleensä profiileissaan toivoo mieheltä pituutta min. 175 cm. Olen miettiny, et mitenkähän olis jo olisin vaikka 180 pitkä, mut olen tyytyväinen tähänkin tilanteesaan.
        Todella, älkää maksako deittipalvelusta!

        *kun ilmaissivustot, esim.suomi24 *
        Mikäs se 12.95€/kk sitten on suomi24 treffeissä?


    • seuraavaksi

      palstaa: ccdeitti.fi Se on hyvä palsta ja siellä on vipinää

      • grrrroooooh

        Ja paskan marjat! Siellä ei liiku mikään!


    • theanonymous

      Kjell Petterssonille postia jos ei toimi.

      Hurripalvelu toimikkaan :)

    • löysin ystävän täältä...

      Hei, puoli vuotta sitten liityin tähän sivustoon ja alusta asti on ollut mukavaa.
      Rohkeasti "flirttiä" vaan niin vastaflirttejä alkaa tulemaan.
      Omalta paikkakunnaltani on paljon ehdokkaita liikkeellä ja monen kanssa olen melkein kirjeenvaihdossa tällä koneella. he ovat jo kuin vanhoja tuttuja...
      Parin kanssa olen kahvilla käynyt,mutta siinähän sitten huomaa vasta,onko kyseessä hakemani henkilö..
      Pari kuukautta sitten rohkeasti otin yhteyttä erääseen,joka miellytti ulkoisesti ja myös muutenkin tuntui fiksulta mieheltä- tapasimme ja nyt olemme yhdessä.
      Syksyllä lähdemme Turkkiin ja hän vieläpä asuu tuossa kilometrin päässä meikäläisestä !!
      En olisi uskonut, että näin käy,mutta totta joka sana on.
      Enkä vaihtaisi enää kehenkään muuhun....
      siispä rohkeasti mukaan........

      • ilmiselvä

        Kun lukee tätä ketjua, huomaa että e-kontaktin asiakaspalveluhan se sieltä näyttää kirjoittavan tänne foorumille. Ohjeita tulee parissa tapauksessa ku kaupan tiskiltä :)


    • hölynpölyä

      e- kontakti- ei toimi-- nimimerkkejä on mutta eivät ota yhteyttä. ja miullaisia etsivät vain panopuuta- vanhat ukot- harmaapäät-- tahtoovat monia vuosia nuorempaa seuraa---

      • Toimii1

        TOIMII E-KONTAKTI ainakin tuhat kertaa paremmin kuin suomi24 treffisivut.
        Jos netistä ei löydy miksi ette mene livenä etsimään kun niin täydellisiä olette.


    • eräs mies vaan

      Värkkäsin profiilin sinne joskus heinäkuussa, kolmen päivän ilmaisen tutustumiskauden aikana törmäsin yhteen naiseen jonka kanssa sitten pari kertaa kävinkin ulkona. Eipä siitä sen kummempaa sitten kehittynyt, oltiin aika erilaisia. Nyt pari viikkoa sitten maksoin 1 1 kuukautta käyttöaikaa sinne, 24 euroa ei ole minusta niin hirveän suuri raha jos palvelu toimii. Aktivoin vanhan profiilini uudelleen ja vähän myöhemmin muokkasin profiilini kunnolla uuteen uskoon, en ole valokuvallisena siellä. Kyllähän naiset "flirttejä" lähettelivät, mutta aika harvoin jaksoivat silti enempää kirjoitella. Lopulta laitoin eston flirttitoiminnolle kun en jaksa kirjoitella tyhjänpäiväisiä ihmisten kanssa joilla ei oikeasti ole aikaa / mielenkiintoa tutustua sen paremmin. Olenhan toki saanut ihan asiallisiakin yhteydenottoja muutaman, heistä kaksi jo tavannutkin tämän kuluneen kahden viikon aikana. Ei mielestäni nyt niin huono tulos miehelle deitti palstalla... (vai mitä miehet? :-) Enimäkseen yhteyttä ovat kuitenkin ottaneet naiset jotka eivät oikein mahdu hakuraameihini, olen silti vastannut jokaiselle.

      Suurimpina puutteina pitäisin sitä tässä palvelussa, että siellä on käytävä useammin kirjautumassa että profiilisi nousee hakuluetteloissa ylemmäksi. Siis jos naiset hakevat miesten ilmoituksia, niin ensimmäisenä listoilla ovat ne jotka ovat viimeksi kirjautuneet sisään. Toisekseen, niin kuin aina nettideiteillä, naisilla on valtava valinnan vara mistä ottaa. Vaikka profiilien perusteella oltaisiin saman henkisiä, niin eivätpä nuo useastikaan jaksa juuri vastailla tai tutustua sen paremmin - kun "seuraava profiili voi olla vielä mielenkiintoisempi", näin otaksun asian olevan...

      • SNU76

        JAAHA Täällä näyttää olevan näitä helppoon meneviä wincapitan miehiä jotka uskovat kaikkeen mitä netissä luvataan ja rahaa työnnetään pimpan toivossa joka paikkaan.E-kontakti on täyttä huijausta ei siellä ole mitään muuta kun tietokone joka jymäyttää ilmoituksilla ja kerää tyhmiltä rahat pois rosvoille ja ei siinä lakimiehet auta kun toimitaan ulkomailta käsin!


      • deittinet.
        SNU76 kirjoitti:

        JAAHA Täällä näyttää olevan näitä helppoon meneviä wincapitan miehiä jotka uskovat kaikkeen mitä netissä luvataan ja rahaa työnnetään pimpan toivossa joka paikkaan.E-kontakti on täyttä huijausta ei siellä ole mitään muuta kun tietokone joka jymäyttää ilmoituksilla ja kerää tyhmiltä rahat pois rosvoille ja ei siinä lakimiehet auta kun toimitaan ulkomailta käsin!

        E-kontakti on luotettavin deittipalsta jonka olen löytänyt. Henkilöt ei todellakaan ole tietokone ilmoituksia, ja siittä on faktana on se, että olen tavannut livenä e-kontaktissa tapaamia henkilöitä.


      • on että jo
        deittinet. kirjoitti:

        E-kontakti on luotettavin deittipalsta jonka olen löytänyt. Henkilöt ei todellakaan ole tietokone ilmoituksia, ja siittä on faktana on se, että olen tavannut livenä e-kontaktissa tapaamia henkilöitä.

        siitäkin voi arvella että profiilit eivät ole feikkejä vaan niiden takana on realipersoona kun siellä on paljon juurikin näitä naisia jotka on jo siinä lähellä viittä kymppiä ja jo paljon sen ylikin olevia. Miehiä maksavaksi jäseneksi houkuttelevina feikkipimuina on yleensä hyvän näköisten nuorten naisten kuvilla varustettuja profiileja


      • Herkkänahkaisia
        on että jo kirjoitti:

        siitäkin voi arvella että profiilit eivät ole feikkejä vaan niiden takana on realipersoona kun siellä on paljon juurikin näitä naisia jotka on jo siinä lähellä viittä kymppiä ja jo paljon sen ylikin olevia. Miehiä maksavaksi jäseneksi houkuttelevina feikkipimuina on yleensä hyvän näköisten nuorten naisten kuvilla varustettuja profiileja

        E-kontakteihin ja avaa blogi, jossa arvostelet ko. yhtiön toimintatapoja. Blogisi suljetaan välittömästi. Sulkemiseen meni alle puoli tuntia. On meinaan niin perseestä koko tivoli, että...


      • droooood
        deittinet. kirjoitti:

        E-kontakti on luotettavin deittipalsta jonka olen löytänyt. Henkilöt ei todellakaan ole tietokone ilmoituksia, ja siittä on faktana on se, että olen tavannut livenä e-kontaktissa tapaamia henkilöitä.

        E-kontakti toimii ihan ok. Kokeiltu on, mutta ei helsinkiläisille, muuten suomi hyvin edustettuna, maalaisten oiva paikka, elikkä sinä "mie" mies, mene toki kokeilemaan:)


    • No Thanks

      > onko kellään kokemusta tästä että toimiiko tämä miten hyvin?

      Ei toimi, turhaan pistät euroja likoon tähän mestaan.

    • m35v..

      Olen saanut vastauskia -10 6 ikäisiltä naisilta itseeni nähden. Aika paljon tuli vastauksia heti alussa, mutta nyt on kiinnostus jo laskenut. Oston puolen vuoden paketin.

      Mutta joku se tökkii näissä nettitreffeissä?

      En ole kovin aktiivinen, kaikki naiset ovat ottaneet minuun yhteyttä. Mutta en jaksa olla aktiivinen ja kiinnostava, jos nainen ei osoita kiinnostusta minulle? Joten kaikki yhteydet ovat kuolleet pois!

      Mutta ei se haittaa! Tää on vain kokeilu! En tiedä edes jaksanko alkaa olemaan kenenkään naisen kanssa, koska tykkään tästä sinkkielämästä niin paljon nyt :)

    • RHTRH

      minusta Suomi24:n jälkeen toiseksi paras deitti. Eihän siel ole kävijöitä kuin murto-osa s24:ään verrattuna, mut se kuva-albumijuttu on kiva. En tosin aio olla siellä kuin kuukauden, ei nyt sentään liikaa kannata maksaa. Jospa seuraa löytyis kuukaudessa :)

    • Essex Plus

      Itse en kyllä tinennyt koko E-kontaktista mitään.

      Ehkä se toisille onnnaa ja toisille ei, riippuu mikä kelpaa ja mikä ei.

      • Maksoin vuoden jaksosta ja olinkin kohta vuoden käyttänyt. Tulos on tasan 0 eli ei tullut ensimmäistäkään tapaamista. Flirtit eivät osoittautuneet kovin uskottavaksi tavaksi aloittaa kirjeenvaihto (sopii enimmäkseen teineille chattailuun) - tyhmännäköiset hymiöt, joista suurin osa ei edes edusta normaaleja emootioita, eikä tapa sinänsä vaadi erikoisempia keskustelutaitoja, ehkä sen takia on suosiossa. Suurin osa yhteyttä ottaneista miehistä ovat olleet hädin tuskin lukion käyneitä. Yllätyin kuinka iso osuus vapaista(?) miehistä oman statistiikkani perusteella on vailla sen pitempää koulutusta. Joillakin luki että on naimisissa/asumuserossa/on tyttöystävä. Kunnioitettava rehellisyys, mutta mikähän on tuollaisilla tapauksilla ollut motiivina deittipalstalle eksymiselle, ei ainakaan minuun tee muuta kuin kielteisen vaikutuksen. Osa ei osannut vastata viesteihin vaan jatkuvasti lähetteli hymiöitä (eli kyseessä olivat todennäköisesti chattirobotit tai niihin rinnastettavat kirjoitustaidottomat yksilöt), osa ei vastannut ollenkaan vaikka ensimmäisenä on lähettänyt flirtin. Tein johtopäätöksen, että palvelu tietoisesti antaa väärän kuvan hyväuskoisille ensikertalaisille ilmaisia saitteja muka laadukkaammasta valikomasta ja varmemmasta tavasta tutustua, mm. aloitussivulla on kaikkien luettavissa "onnellisia tarinoita", jotka eivät suurella varmuudella edes ole totta. Hyvä neuvo: älä sorru maksamaan perusteettomista lupauksista, ilmaiset deittipalvelut ajavat täysin saman asian kuin maksulliset mutta luonnollisesti ilmaiseksi ja käyttäjäkunta niissäkin ihan samaa tasoa (ja mitä todennäköisimmin jopa samat hakijat), tässä vaan joku "fiksu" keksinyt helpon tavan siirtää muiden rahat omaan taskuun. Ainoa plussa, minkä maksullisille deittipalveluille voi keksiä, on (teini)häiriköiden pieni osuus, mutta toisaalta riski saada valeyhteydenottoja robotilta on vastaavasti huomattavasti isompi.


    • suolakurkku 2

      Maksu vain netin kautta ja kaikki pelaa...eri asia on, jos miehet ovat kovin hakusessa, kuten minulla, muitta hyviä ehdokkaita ainakin on!

    • ,imjunhybfrc

      Hyvä palvelu on, sieltä löytyi kumppani :) Tosin Suomi24 on kyllä parempi, koska siellä on paljon enemmän porukkaa ja on maksuton, mut kyl musta toi E-k on Suomen toiseksi paras deitti.

    • e-kontaktia

      E-kontakti on pitkälle huijausta! Suuri osa jäsenistä ei ole maksullisia, ihan passivisia jäsenrekisterissä makaajia. Maksullisista huomattava osa on pekkiä seksin hakijoita. Lopuilla on vakavia psyykkisiä sairauksia, alkoholiongelmia, sosiaalisia estoja jne.

      Olen ollut jäsenenä ruotsin e-kontaktissa. Siellä on blogin kautta jäsenet luoneet kontaktiverkostoja. Suuri osa blogeista on kirjoittanut avoimesti palstan kurittomuudesta ja toimimattomuudesta. Miten seksi saa vapaasti rehoittaa siinä missä asiallisia kirjoituksia sensuroidaan ja poistetaan kun ne eivät ole hyvää mainosta palstan kannattavuuteen nähden jne. Monen moni jäsen on maksanut jäsenyytensä ainoastaan bloggiverkostonsa vuoksi. Tämä kävi rasittavaksi e-kontaktille ja ilman pienintäkään varoitusta tai informaatiota jäsenilleen vaihtoivat uuteen pukuun ja poistivat blogin. e-kontakti.fi on vielä vanhassa ulkonäössään. Voitte siis kenties varautua muutoksiin. Mutta saattaa olla että bloggailijat eivät rasita mainetta samalla tavoin joten ehkäpä .fi uskaltaa pitää tämän palvelun jäljellä. Raukkamaista toimintaa joka takuulla tulee kostautumaan. Onhan huomattavasti edullisimpia vaihtoehtoja joissa och sekä chatti että bloggi ja vieläpä muitakin pikkupalveluja lisäksi jotka puuttuvat e-kontaktista.

      Kehoittaisin jokaista tutkimaan vaihtoehtoja ennen kuin maksavat jäsenyydestä. Se kannattaa!

    • 15+3

      C-date on hienostunut deitti laadukkaille ja tyylikkäille sinkuille.

      • bluebluesky

        Kai se on vaan tuuriosta kiinni, mistä sattuu hyvän tyypin löytämään. Itse satuin sen juuri e-kontaktista poimimaan :) Aivan ihana, aito ja upea mies sieltä löytyi oikeastaan todella nopeasti ja nyt elellään avoliitossa. Eli minulle e-kontakti toimi paremmin kuin olisi ikinä voinut odottaa. Olen yli 3-kymppinen nainen.


      • Kuvallinen
        bluebluesky kirjoitti:

        Kai se on vaan tuuriosta kiinni, mistä sattuu hyvän tyypin löytämään. Itse satuin sen juuri e-kontaktista poimimaan :) Aivan ihana, aito ja upea mies sieltä löytyi oikeastaan todella nopeasti ja nyt elellään avoliitossa. Eli minulle e-kontakti toimi paremmin kuin olisi ikinä voinut odottaa. Olen yli 3-kymppinen nainen.

        olen ollut e-konakti profiilissa n. kk.. Yhteydenottoja miehiltä tullut yli 200. Miehet eivät näköjään katso ikätoivomuksia . Tosin itselläni on molempiin suuntiin n. 10v. Jotkut tosiaan lähettelevät niitä flirttejä ihan työkseen, vastaamatta. Mutta äkkiähän tuonkin tavan opin, enpä minäkään vastaa vaan poistan viestin heti. Kyllä siellä ihan asiallisiakin kavereita on. Toivottavasti minäkin löydän sen sopivan, vaikka ilman kuvaa olevan.


    • 45645654654

      E kontakti on mainostanut niin paljon että luulisi olevan käyttäjiä saman verran kuin suomi24.fi:llä. Ehkä e-kontakti eroaa siitä että kun on maksanut palvelusta niin helpommin myös lukee ja vastaa henkilöille.

      Ei tietysti toimi kaikkien kohdalla. Joidenkin kohdalla voi toimia hyvinkin.

      • koiratyttö1975

        Ja sillähän ei ole mitään merkitystä, miten se oma ilmoitus on laadittu??? Oli se sitten e-kontaktissa tai suomi24 palstalla.. ;)

        Itsellä on nyt e-kontaktissa ollut profiili muutaman kuukauden ja minusta tuo hinta on naurettavan pieni. (vrt.esim be2 -> kalliiseen paikkaan) Kyllä sitä huonomminkin rahansa voisi sijoittaa ;) (baari-ilta,tupakka jne. taitavat maksaa reilusti enempi)
        Oma asenne lienee mös ratkaiseva.
        Itse bloggaan kaikki varatut,ei kuvalliset kuvan pyytäjät jne. saman tien pois.
        Kuvakansio jonka saa salattua on erinomainen asia tuolla e-kontaktissa.

        Ja itse olen nyt muutaman kanssa kirjoitellut ja He vaikuttavat ihan OK tyypeiltä.

        Katsellaan mihin homma kehittyy vai kehittyykö mihinkään.


      • SP
        koiratyttö1975 kirjoitti:

        Ja sillähän ei ole mitään merkitystä, miten se oma ilmoitus on laadittu??? Oli se sitten e-kontaktissa tai suomi24 palstalla.. ;)

        Itsellä on nyt e-kontaktissa ollut profiili muutaman kuukauden ja minusta tuo hinta on naurettavan pieni. (vrt.esim be2 -> kalliiseen paikkaan) Kyllä sitä huonomminkin rahansa voisi sijoittaa ;) (baari-ilta,tupakka jne. taitavat maksaa reilusti enempi)
        Oma asenne lienee mös ratkaiseva.
        Itse bloggaan kaikki varatut,ei kuvalliset kuvan pyytäjät jne. saman tien pois.
        Kuvakansio jonka saa salattua on erinomainen asia tuolla e-kontaktissa.

        Ja itse olen nyt muutaman kanssa kirjoitellut ja He vaikuttavat ihan OK tyypeiltä.

        Katsellaan mihin homma kehittyy vai kehittyykö mihinkään.

        Olin E-kontaktissa maksavana jäsenenä vuoden. E-kontakti houkuttelee käyttäjiä ilmaisella jäsenyydellä. Ilmaiseksi voit luoda profiilin sekä lähettää ja vastaanottaa flirttejä. Jos haluat kirjoittaa ja lukea viestejä, täytyy maksaa jäsenmaksu. E-kontakti tarjoaa maksaville jäsenilleen mahdollisuuden kirjoittaa ja kommentoida blogeja.


        Moni kokeilee palvelua kolme päivää, osa jatkaa maksavina, ja osa jää uinuviksi. Siksi tietojärjestelmistä löytyy useita tuhansia jäseniä, vaikka kaikki eivät mitään enää etsisikään. Osalle taitaa flirttien lähettäminen antaa sen verran tyydytystä, ettei tarvitse edes maksaa palvelusta mitään.


        Vaikka hakija ilmoittaa hakemansa ikähaarukan, ei monikaan välitä tästä lainkaan. Niin vanhemmat miehet kuin naisetkin etsivät itseään nuorempiaan. Lisäksi ainakin nuoret miehet etsivät itseään vanhempia naisia. Kun yhtälöt ovat tällaisia, ei sieltä kaikki välttämättä löydä mieleistään.


        E-kontaktissa taitaa olla enemmän koulutettuja naisia kuin miehiä. Tosin tästä ei minulla ole kovinkaan tarkkaa tietoa, ja tämä perustuu vain ja ainoastaan omiin havaintoihini.

        Jos etsii toista hyvin kapeasta segementistä, niin voi etsiminen olla aika vaikeata. Siksi osa suosittelee olemaan joustava hakukriteereissään.


        Kovin monet eivät jaksa lukea pitkiä profiilitekstejä, vaikka ne kyllä kertovat mitä ihminen on ja mitä hän etsii. Eräs nainen mietti pitkään mitä profilissaan kertoo. Lopulta hän laati rehellisen tekstin itsestään, joka saattoi olla tiukka, mutta hän sai vastauksen samantyyppiseltä mieheltä. Ei siis kannata kertoa satuja itsestään, vaan olla rehellinen. Toisaalta, vaikka olisit rehellinen, niin moni ei vain tartu profiilitekstiin, vaan siirtyy seuraavan.

        Jos profiilisissa ei ole kuva, ei tule myöskään kamalasti vierailuja saati sitten viestejä. Kuva siis todella toimii houkutuslintuna. Valitettavasti niin miehet kuin naisetkin laittavat itsestään vanhoja kuvia. Toinen mielenkiintoinen ilmiö on kuva-albumit. Jos kuvat ovat avaimen takana, tulee paljon tietyntyylisiltä miehiltä viestejä. Nämä miehet kuvittelevat, että kuva-albumissa on rivoja kuvia. Moni kuitenkin haluaa itse päättää kenelle kuvansa näyttää. Siihen jokaisella on myös oikeus.


        Deitin etsiminen netistä on kyllä aikaa vievää puuhaa ja vaatii seulomista. Kuten osa tässäkin viestiketjussa totesi, liikenteessä on vain salaista seuraa etsiviä, osa etsii pikapanoja ja osa ihan oikeasti sitä toista. Monet deittipalstat ovat todella karjamarkkinoita tai mustikkamättäitä. Osa ajattelee, että seuraavalla mättäällä voi olla parempi mustikka poimittavana.


        En muuten löytänyt ketään E-kontaktista. Tapasin muutaman. Olen kuitenkin löytänyt ystäviä.


    • han.-,-.,-.,-.,-

      Muutaman tavannut, luulen ei onnistu kai olen liian vanha, sillä harvoilla ikäisilläni 63 ei ole mattokasoja ja järkikin näytää olevan monella hukassa.

      • korvat ja väli.

        Pääasiassa on nollia siis järjessä, suomalaisista en tiedä sillä positiivisin...


    • kokemusta asiasta

      E-kontakti on tosiaan sellainen, että oma ilmoitus pitää tehdä, jotta voi nähdä muiden ilmoituksia. Aikaisemmin siinä oli kolmen päivän ilmainen koeaika, mutta nyt on maksettava heti, jos haluaa lukea tai lähettää viestejä. Tein ilmoituksen, mutta en maksanut, vaan kävin pari päivää selailemassa muiden ilmoituksia. Sitten puuttui ylläpito ilmoitukseeni. Poisti sielä kaiken mikä ei miellyttänyt heitä, mm. maininnan että en ole maksanut, eli en voi vastata viesteihin. Sain varoituksen.

      En löytänyt sieltä mitään ihmeellistä, samat tyypit oli omalla paikkakunnalla siellä kuin Suomi24:llakin ja poistin ilmoituksen.

    • USKOMATONUKKO

      KÄ'VIN SIVUILLA JA jOENSUUN POIKA 44V. LAITTOI RUMIA KUVIA----! EN SUOSITTELE

      • Elämä on ihanaa

        Voin sanoa,että 2kk:tta e-kontaktissa riitti minulle.Saldona yksi ystävyys.
        Tapasin muutamia miehiä ja harmi,että heillä oli mielessä vain se yksi ja ainoa asia.
        Seksi on tärkeää ja ihana asia elämässä,mutta ei ensinmäisellä tapaamisella.
        Minulle riitti,uskon silti,että siellä saattaa silti joku "yksinäinen" olla tosissaan
        liikenteessä.


      • Susanna +40v.
        Elämä on ihanaa kirjoitti:

        Voin sanoa,että 2kk:tta e-kontaktissa riitti minulle.Saldona yksi ystävyys.
        Tapasin muutamia miehiä ja harmi,että heillä oli mielessä vain se yksi ja ainoa asia.
        Seksi on tärkeää ja ihana asia elämässä,mutta ei ensinmäisellä tapaamisella.
        Minulle riitti,uskon silti,että siellä saattaa silti joku "yksinäinen" olla tosissaan
        liikenteessä.

        kävin tutustumassa tuohon E-Marketin toimintaan. Sama jengi jauhaa vuodesta toiseen blogeissaan samoja juttuja. Sieltä löytyy samanmielisten häiriköiden yhteisö, jotka kilvan kehuvat toisiaan. Pääsääntöisesti näin, mutta toki sieltäkin noita valopilkkuja löytyy. Ovat vain niin harvassa ja vaikeasti löydettävissä... eivätkä kovin kauaa siellä viihdy. Ostin vuosi sitten kolmen kuukauden liittymisen ko. systeemiin. Kirjoitin ainakin sadalle eri miehelle, ja ne vastaukset, voi taivas...Yhtä lukuunottamatta turhia ukkoja ja se yksin tähti sitten lähti jonnekin, ilmoitti kyllä blogissaan kohteliaasti häipyvänsä kuvioista. Häntä jäin kaipaamaan.


      • Ei kannata
        Elämä on ihanaa kirjoitti:

        Voin sanoa,että 2kk:tta e-kontaktissa riitti minulle.Saldona yksi ystävyys.
        Tapasin muutamia miehiä ja harmi,että heillä oli mielessä vain se yksi ja ainoa asia.
        Seksi on tärkeää ja ihana asia elämässä,mutta ei ensinmäisellä tapaamisella.
        Minulle riitti,uskon silti,että siellä saattaa silti joku "yksinäinen" olla tosissaan
        liikenteessä.

        Ei kannata rahojaan laittaa e-kontaktiin.
        Naimisissa olevat nuoret ja vanhemmat miehet hakevat "vakiopanoa.
        Tietty sitä pitäisi arvostaa,että toiset sanovat sen suoraan,eivät valehtele
        ja toisen antavat ymmärtää muuta ja sit selviää,että naimisissa.
        Itse en ainakaan lähde kenenkään välejä riikkoo,kun vapaita ihmisiä vielä
        löytyy.
        Tietysti....joukossa on muutama "helmi" mutta aika hankalaa etsiä sitä
        monen kirjavasta joukosta.
        Live elämään vaan!


      • Mikä ihmeen oikea?
        Ei kannata kirjoitti:

        Ei kannata rahojaan laittaa e-kontaktiin.
        Naimisissa olevat nuoret ja vanhemmat miehet hakevat "vakiopanoa.
        Tietty sitä pitäisi arvostaa,että toiset sanovat sen suoraan,eivät valehtele
        ja toisen antavat ymmärtää muuta ja sit selviää,että naimisissa.
        Itse en ainakaan lähde kenenkään välejä riikkoo,kun vapaita ihmisiä vielä
        löytyy.
        Tietysti....joukossa on muutama "helmi" mutta aika hankalaa etsiä sitä
        monen kirjavasta joukosta.
        Live elämään vaan!

        Tuskin E-kontaktissa seilaa sellaista ryhmää, joka etsii tosissaan "sitä oikeaa". Itse sain siipeeni, niin että tuli kunnon sulkasato. Päiväkahviseuraa sain ja kahvittelu lisukkeineen tapahtui minun kotonani. Mies kehuskeli, miten jelppii tyttökavereitaan "miesten töissä" ja jopa eritteli tekemänsä hommat. Asun yksin ja olisin tarvinnut jotain miehistä apua, mutta häntä ei hotsittanut ja hän nauroi vain pirullisesti, että siinäpähän selvittelet asiasi. Sekö on ystävyyttä? Olenko pudonnut kelkasta?
        Olen oppinut sen, että todellista ystävää, joka ottaa vakavasti naisen ja miehen välisen seurustelun, ei kannata hakea ko. palstalta. Sieltä saa vain sänkyseuraa - sellaista "Mitä välii" - sakkia. No, sen tietyn kehon osan väli "ex-kumppanilla" oli kyllä lihasmuistissa, tosin hän sääteli sitä oivallisesti, jos saman päivän tai saman viikon aikana oli monta hoitoa. Pelimies parhaasta päästä, sanoisin.


      • ei enää sinisilmä
        Mikä ihmeen oikea? kirjoitti:

        Tuskin E-kontaktissa seilaa sellaista ryhmää, joka etsii tosissaan "sitä oikeaa". Itse sain siipeeni, niin että tuli kunnon sulkasato. Päiväkahviseuraa sain ja kahvittelu lisukkeineen tapahtui minun kotonani. Mies kehuskeli, miten jelppii tyttökavereitaan "miesten töissä" ja jopa eritteli tekemänsä hommat. Asun yksin ja olisin tarvinnut jotain miehistä apua, mutta häntä ei hotsittanut ja hän nauroi vain pirullisesti, että siinäpähän selvittelet asiasi. Sekö on ystävyyttä? Olenko pudonnut kelkasta?
        Olen oppinut sen, että todellista ystävää, joka ottaa vakavasti naisen ja miehen välisen seurustelun, ei kannata hakea ko. palstalta. Sieltä saa vain sänkyseuraa - sellaista "Mitä välii" - sakkia. No, sen tietyn kehon osan väli "ex-kumppanilla" oli kyllä lihasmuistissa, tosin hän sääteli sitä oivallisesti, jos saman päivän tai saman viikon aikana oli monta hoitoa. Pelimies parhaasta päästä, sanoisin.

        Kohta vuosi E-kontaktissa enemmän tai vähemmän aktiivisena.
        Käteen on jäänyt murtunut mieli pelimiehen tempuista ja muista toivottomista tapauksista.Riittää jo.

        Kirjoitinkin kokemuksistani tuossa pelimies kirjoituksessa.Tämä edellinenkin kuvaus pelimieshestä on juurikuin minun kokemaani.


    • Toivokin meni

      Usko loppui kun minäkin kohtasin pelimiehen ja alkoholistin.

    • tohvelisankari

      Itse kokeilin tuota E-kontaktia pari vuotta sitten. En ollut/ole siviilissä erityisen supliikki mies, joten ajattelin että jos ei muuta, niin ainakin juttuseuraa voisi saada ja ehkä se itseluottamuskin siitä nousee. Eli kaikenlainen keskustelukontakti naispuolisiin ihmisiin olisi plussaa.

      Aloitin sillä ilmaisella tutustumistarjouksella (3 päivääkö se nyt oli), jonka aikana selvisi että ainakin juttuseuraa riittää, joten sitä tilausta kannattaa jatkaa kuukaudella. Oma profiilini oli alkuun aika perus ja kuvakin (ei kovin edustava edes omasta mielestäni, koska siinä minulla oli vielä rumat viiksetkin. :) ). Mutta se nyt oli ainoa kuva mikä itsestäni koneelta löytyi. Sekin oli taktisesti lukkojen takana. En erityisemmin innostu pinnallisista naisista, joten ajatteliin että kuvasta voi olla jopa etua. Se joka ei lähde karkuun, ei katso pelkkää pintaa.

      Kirjoitin verrattain tylsän ja perinteisen profiili tekstini uudelleen. Enää ei pelkkä keskusteluyhteys riittänyt, vaan halusin löytää oikeasti jonkun mukavan ihmisen. Kirjoitin siihen enemmän itsestäni (mahdollisemman rehellisesti), enemmän siitä minkalaista naista etsin ja reilusti huumoriakin lisää. Ei kumppanin etsinnän tarvitse olla vakavaa, eikä itseä tarvitse ottaa liian vakavasti. Ilmeisesti se teksti oli sopivan erilainen moneen muuhun verrattuna, koska ns. kuhina alkoi käydä. Paljon enemmän yhteydenottoja ja flirttejäkö ne hymiöt oli. Jotkut itseäni vanhemmat naiset tiesivät, että eivät sovi hakemiini kriteereihin, mutta halusivat silti nähdä minkalainen mies kirjoittaa noin "ihanasti ja hauskasti". Heh. No, joo. Kyllähän se itseluottamusta hiveli.

      4-5 naisen kanssa juttelin vähän enemmänkin sinä aikana kun olin siellä. Kaikki ulkonäkönsä puolesta viehättäviä, muita eroja oli kyllä. Yksi puhui kokoajan ruuasta. Ei välttämättä huono aihe sekään, mutta ei oikein selvinnyt minkalainen ihminen hän muuten oli. Parilla oli jo lapsia, mutta ei se minusta ollut mikään kauhea asia. En ollut siitä profiilissanikaan ehdottoman negatiivisena asiana pitänyt. Yksi heistä oli erittäin "hottis" ja varmasti tiesi sen. Yhteydenottoja hän sai lukuisia ja koko e-kontakti oli ilmeisesti vain mukava ajanviete työpäivän jälkeen. Joskus juteltiinkin siitä. Mikäs siinä, mutta itse kuitenkin etsin sitä kumppania. Yksi oli paljon nuorempi kuin muut jutustelijat. Itseäni 6-vuota nuorempi, ja sen huomasikin. Keskustelu ei ollut kovin "jouhevaa", vaan vastaukset oli lyhyitä, eikä siitä oikein kunnon keskustelua sitten syntynyt.

      Löytyi sieltä sitten sellainenkin nainen, jonka kanssa jutustelu sujui/sujuu vieläkin erittäin hyvin ja helposti. Tuntikausia ihan huomaamatta. Huumorintajukin hyvin samanlainen ja ajatellaan monesta asiasta samallalailla. Hänen kanssaan ollaan nyt sitten kohta kaksi vuotta oltu ja kaikki on hyvinkin jees.

      Suosittelen panostamaan siihen profiilitekstiin. Ei kannata olla liian pikkutarkka myöskään sen kanssa minkälaista ihmistä hakee. Ruskeasilmäiset albiino amazonit, jotka tykkäävät pissaleikeistä on vähissä suomenmaasta. Ikäkin on sivuseikka, jos muuten on sopiva. Jotkut miehet haluaa ehdottomasti itseään nuoremman naisen, tai naiset haluavat ehdottomasti itseään vanhemmat miehen. En ymmärrä miksi rajoittaa tuollei. Ja jos on juoppo, niin miksi ei sitten kirjoita profiiliin, että hakee sellaista ihmistä, jolle maistuu alkoholi. Siinä on heti yhteinen harrastus. Mikäs sen mukavampaa ja aiheesta voi jutellakin vaikka kuinka paljon.

    • Bromios

      Se on ärsyttävä sivusto, kun on pakko maksaa turhan isoja summia jos haluaa lukea ja lähettää viestejä muille käyttäjille. Joku 3:n päivän maksullinen tili oli muistaakseni 40 euroa, joka on mun kaltaiselle opiskelijalle iso raha. Ja ei saa edes profiiliinsa kirjoittaa, ettei voi vastata tai edes lukea käyttäjien viestejä! Se kielletään e-kontaktin sivuilla, enkä sitä lukenut tai nähnyt kun sinne rekisteröidyin. Millainen sivusto kieltää kertomasta profiilinsa kautta ettei ole mikään paskiainen joka ei voi edes viesteihin vaivautua vastaamaan, vaan ei tiennyt että pitää maksaa ensin jos haluaa käyttää e-kontaktin palveluita. Ärsyttää tuollainen kiristys, kun sain kaksi viestiä enkä ole päässyt niitä edes lukemaan... Ei ole mitään muuta mahiksia kuin joko maksaa sivun palveluista tai poistaa profiili ja toivoa ettei mulle kirjoittaneet tyypit luule ihan pahinta minusta..

    • Tarvo46

      Noissa maksullisissa saiteissa on omasta mielestäni kaksi puolta kolikossa, niin kuin kaikessa muussakin.

      1.Kruuna
      Ok se maksaa, huono juttu ilman muuta jos on rahat lähes nollilla. Mutta jos tosissaan etsii itselleen kumppania, niin yleensä siihen on oltava valmis jotain laittamaan likoon, ja tekemään sen eteen töitä.

      2. Klaava
      Maksullisten palvelujen selvä etu on se, että ne karsivat tehokkaasti pois häirikköjä jo etukäteen, ja ovat turvallisempia luotettavampien tunnistautumis-tietojen takia.

      Siinä omia mietteitä asiasta.

    • toimii se

      Minulla on neljä ystävää, jotka ovat löytäneet kumppanin e-kontaktin kautta ja yksi tämän sivuston kautta löytänyt. Yksi joka löysi kumppanin ihan kaverin luota juhlista.. se viimeisen parin vuoden satoa.. ja omakin on nyt yrityksessä, sekin e-kontaktin kautta. Tosin olen nelikymppinen, mutta totuus on, että se toimii ihan oikeasti.

    • hoh hoijaa

      hankkikaa elämä!!

    • .nukkumatti.

      Eikö tässä juuri sitä olla hankkimassa?

    • Mies 20

      se on näitä deittisivustoja joissa pitää maksaa, jos haluat sen kunnolla toimivan ja ainakin mitä itse olen siellä ehtinyt olemaan niin erittäin niukkaa on ollut.
      Eli ei mitenkään hirvittävän hyvää fiilistä ole antanut, esinnäkin sen takia että ei toimi kunnolla ennenkuin olet maksanut siitä ja toisena on sitten nämä perinteiset ongelmat mitä kaikissa deittisivuilla näkee miesten puolesta, eli yhteydenotot ovat erittäin harvinaisia.

      Loppujen lopuksi sanoisin, että "joillakin toimii, joillakin ei" ja valitettavasti ainakin minä taidan kuulua jälkimmäisiin.

    • Taitavat olla huijareita. Itselläni oli pitkään siellä profiili, ilman että maksoin. Kukaan nainen ei kirjoittanut. Ei yksikään. Jotkut eivät vaivaudu edes katsomaan profiilissaan vierailleita profiileja.

      Nyt sitten eilen minulle kirjoitti kuvan perusteella miellyttävän näkjöinen nainen, joka kirjoitti vieläpä hyvää suomea ja vastasikin minun viestiini, eli en heti tajunnut huijaukseksi, vaikka kuva kyllä vähän "studiomaiselta" näyttikin ja minullehan ei todellakaan kukaan kirjoita, eivät sen paremmin rumat kuin kauniitkaan naiset.

      No, maksoin sen 28 euroa että sain vastattua. Pari vastausta tuli, selvää suomenkieltä siis, mutta sitten yhtäkkiä se naisen profiili katosi kokonaan pois, joten ilmi selvästi se oli vain E-kontaktin oma huijausprofiili, jotta saivat rahat kupattua.

      Poistin profiilini vaikka olisin saanut sitä kuukauden käyttää. Pitäkööt saatanan huijarit tunkkinsa.

      Eniten ei edes vituta se 28 euroa, vaan se, että huiputetaan mies, jolle kukaan ei ikinä laita viestiä, uskomaan, että muka joku viehättävä nainen otti yhteyttä, vaikka todellisuudesasa selvästi oli vain E-kontaktin itsensä tekemä huijausprofiili.

      Törkeää. Ikäänkuin ei jo riittävästi vituttaisi pelkjästään se, ettei ketään koskaan kiinnosta.

      Saunan taakse kaikki huijarit.

      • huijattuko?

      • niinsevaanon
        huijattuko? kirjoitti:

        http://www.tietokone.fi/uutiset/nain_deittipalvelussa_huijataan_luultua_useammin?ref=lk_ts_dt_2


        - jopa 250 000 huijattiin joltakin onnettomalta, on aika kova puute ollut ja hyvin sinisilmäinen

        Oma kulta löytyi E-kontaktista ongelmitta. Kaksi "helmeä" löysivät toisensa vajaa vuosi sitten. En voi muuta, kuin suositella lämpimästi. Muutamilla treffeillä kävin ennen helmen löytymistä. Treffiseuralaiset olivat ihan mukavia tyyppejä, mutta keskinäinen kipinä puuttui. Muutama outo tyyppi sattui palstalla kyllä vastaan, mutta näitä osaa kyllä vältellä, jos on yhtään ihmistuntemusta.


      • Nainen_aikuinen
        niinsevaanon kirjoitti:

        Oma kulta löytyi E-kontaktista ongelmitta. Kaksi "helmeä" löysivät toisensa vajaa vuosi sitten. En voi muuta, kuin suositella lämpimästi. Muutamilla treffeillä kävin ennen helmen löytymistä. Treffiseuralaiset olivat ihan mukavia tyyppejä, mutta keskinäinen kipinä puuttui. Muutama outo tyyppi sattui palstalla kyllä vastaan, mutta näitä osaa kyllä vältellä, jos on yhtään ihmistuntemusta.

        Onnea teille.
        Minullakin on hyviä kokemuksia -mutta ei vielä ihan lopullisesti natsannut- joten menin takaisin ko foorumiin. Ensin olin siellä n 3 kk, jolloin sivuillani vieraili n 900 henkilöä, vastauksiakin sain paljon, ja kaikille pyrin vastaamaan jotain.
        Tapasin lopulta erittäin kiinnostavan henkilön ja poistuin sivuilta, mutta suhde etäsuhde ei toiminut hänen kanssaan.

        Nyt minulla on ollut uusi imoitus vuorokauden ja sivuillani on käynyt n 140 henkilöä. Lähetän kuvani jokaiselle sitä pyytävälle, sillä kyllä minusta parisuhteessa myös toisen ulkonäön tulee miellyttää..

        Jokainen saa valita itse kumppaninsa, mutta kohtelias ja ystävällinen voi olla kaikille..

        Onnea hakuun meille kaikille sinkuille! :)


      • .......

    • miten on?

      E-kontakti on kai vaan nuorille, ainakin mainoksen mukaan, ei koskaan edes keski-ikästä mainoksessa, eikä miehiä vaan nuoria naisia?

    • asddasdasdas

      Kyllä siellä on kaiken ikäisiä laidasta laitaan.

    • mies33vee

      "Aikuinen nainen"

      Siis mitä h*****tiä? 3 kk ja 900 vierasta?
      Onko tuo naisille normaali määrä?
      Tässähän miehenä alkaa pudota maan pinnalle :D

    • orv1233

      Ei toimi ja jos milloin toimii niin hyvin nihkeästi,siis ei kannata maksaa.

    • sinkutar

      Uusi jäsen (nainen etsii miestä) ja maksoin tietenkin jäsenyydestä, Tarvo 46 kirjoitti juuri ne pointit miksi maksaa. Minulla ei siis vielä mitään kokemusta miten pelaa. Uskon, että on vaikea plokata ne jotka on tosissaan ja tosiaan vapaina, pelkäämpä, että on paljon ukko- tai seikkailua hakevia miehiä. Tarjontaa on niin paljon, ettei kukaan halua sitoutua tänä päivänä, tähän valitettavasti uskon ja ei tällä asenteella ketään löydä.
      Rehellisyydellä olen. päättänyt tulla toimeen ja toivon rohkeutta itselleni

    • Anonyymi

      Oletko tai antaa olla..Kysyisin samaa ,paha mun on ainakaan sanoa koska n.5m, luis juuri sun viestisi.

    • Anonyymi

      No ei ole toiminut E-Kontakti. Olen pari vuotta yli 50-vuotias, eronnut pitkästä suhteesta, lapseton valitettavasti edellisen kumppanin vuoksi ja uskallan väittää olevani ok-näköinen mies. Ilmoituksessa asiallinen kuva ja osaan myös kirjoittaa kohtuullisen hyvin. En juo, hyvä ammatti, talous erittäin hyvässä kunnossa enkä saanut silti keltään aloitetta. Ilmeisesti esittelyteksti oli tylsä. Muutama vastasi aloitteeseeni lyhyesti, ettei ole kiinnostunut. Aikaa tästä on muutama vuosi. Edelleen E-kontakti houkuttelee maksamaan uuden maksullisen jäsenkauden.

      • Anonyymi

        Muutama vuosi on eri asia kuin nyt.
        Älä maksa!
        Tee mielummin maksuton profiili ja katso että tuleeko yleensä viestejä. Ei yleensä tule.

        Aikansa elänyt paska paikka. En laittaisi senttiäkään tuonne.


    • Anonyymi

      Kaikille paremmat palvelut ovat suomi24, chat and date, hyppypancake tai okcupid.

    • Anonyymi

      ON kokemusta eikä tämä sivusto toimi , ie kannata tuhlata rahojaan Ekontaktiin, voi olla ikärasismia,ennemmin ostan kossua , siitä nauttii enemmän kuin Ekontaktista.

    • Anonyymi

      Ei toimi.

    • Anonyymi

      Kaikissa näissä sivustoissa missä pitää maksaa luottokortilla että voi olla kontaktissa toisiin on ties kuinka paljon palkattuja kirjoittelijoita.

      Pahimmat paikat paljastuu tästä huijauksesta heti siinä että vrk aikana sulle tulee kymmeniä viestejä niin onpa uskottavaa. Jo viesteistä näkee sen että ne on käsin kirjoitettuja automaattisia viestejä mitä sulle laitetaan. Vastata voit kun maksat visalla pari kymppiä :)

      Näitä sivustoja tulee ja menee.
      Osa on aina samanlaisia, nimi vaan vähän eri, teini, milf, datesun muuta mutta rekisteröinnissä on aivan sama sivun tyyli.

      Voisi julkaista vaikka kuvankaappauksella rimpsun näitä yhteydenottoja mutta voittehan te itsekkin käytä rekisteröitymässä. PS. älä nyt hölmö käytä sähköpostia jossa sitten lukee sun oikea nimi eikä tärkeää siis s.posti osoitettasi. Näitä huvi juttuja varteen tehdään omat s.posti osoitteet!

      Tulipa mieleen sellainen homma.
      Kun näitä sivustoja on suomenkiellä, suomeen siis suunnattuja niin onko samoja sivuja siis vaikka virossa, ruotsissa, siis täysin sama sivusto?
      Sitä vaan mietin että jostain nämä sivustojen profiilien kuvat hankitaan, tätä olen aikonut vielä tutkia. Jos menen xxxxx date hömppä. viro sivulle niin löytyykö sieltä varastettuja naisten kuvia suomesta esimerkiksi. Palaillaan jos teen vähän tutkimusta asiasta ja teen tästä ihan oman uuden kirjoituksen sitten.

    • Anonyymi

      e kontaktissa on huono valikoima…

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe