eieiei

eieieieieieeieiiiii

ja vielä kerran ei. ;)

Ei mut oikeesti. Mä olen ihan menettänyt elämänhaluni. Tai se on hiipunut pikkuhiljaa koko ajan.. Mulla on tosi paljon ihokarvoja, melko vaaleita, mutta näkyy kuitenkin ku mulla on vaalea iho. Eikä siis mitkään valoimpulssihoidot tai laaserhoidot tepsi ku on liian vaaleita ihokarvoja. Mulla kasvaa niitä siis myös tosi epänaisellisissa paikoissa; navan ymp., nännien ymp., huulten yläpuolella ja peppuvaossa. Ja lisäks mulla on tosi pienet rinnat ja mua on aina kiusattu niistä. Oon siis niin epänaisellisuuden perikuva ku kukaan vaan voi olla. Ei tällasen tarvi haaveilla mistään rakkaudesta tms. Pelkäisin vaan et jos ois poikaystävä, niin se muiden ihmisten ilmoilla alkais vihjailemaan maitoviiksistä tms. (kokemusta on). Ja kaverit on sanonu et kannattaisko mun syödä enemmän et rinnat kasvais. Minkä mä voin ittelleni? En oo näitä ominaisuuksia ikinä toivonu! Mä vaan itken itteni usein uneen ja oon tosi masentunu ja syömishäiriöitäki on tullut.. :( Toivottavasti kellään ei oo samanlaista kohtaloa, mut jos on niin ois kiva kuulla sun kokemuksia ja neuvoja et miten jaksaa eli saada vertaistukea. Usein oon miettiny viime aikoina, et kannattaako miun täällä elää... Mitä hyötyä tällasesta ihmisestä on ees yhteiskunnalle, jonka työmotivaatio/opiskelumotivaatiokaan ei oo kovin vankka. Niin ja oon 22v. nainen tai apina tai mies tai mikähän mä edes oon. Ois kiva tietää. ;)

12

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Sinä tarvit itseluottamusta. Kukaan ei ole täydellinen ihminen ja kukaan ei voi kehollensa yleensä mitään..

      • mutta kun en

        minä ainakaan haluais yksinäni elämääni viettää, tarkoitan et kyllä sitä haluais kokea rakkautta ja saada rakastaa.. Mut kukapa tällaista vois rakastaa... joopa joo.........

        Mut kiitti kuitenki vastauksesta. Kiva et edes joku vastasi vaikka moni on näyttänyt lukevan tän. Aattelevat varmaan et mitähän tolle raukalle sanoa..


    • Jenniina84

      Moi!
      Olin pari vuotta sitten vielä aikaslailla samanlaisessa jamassa kuin sinäkin nyt.
      Oli syömishäiriöitä ja kamalaa itseinhoa. Olen myöskin aika karvaista sorttia- pienten rintojen sijaan minulla taasen on suuret todella roikkuvat rinnat, joista sain usein kuulla rumia kommentteja ex-poikaystävältä.. se tuntui tosi pahalta. Tuntui että elämä alkoi kuitenkin muuttua paremmaksi kun pääsin irti huonosta parisuhteesta ja aloin pikkuhiljaa hyväksyä itseni juuri tällaisena. Muutuin iloiseksi ja terveen itsevarmaksi nuoreksi naiseksi kun viimein lopetin itseinhossa rypemisen ja muiden kommenteista välittämisen. Ja ei sellaiset ihmiset jotka haukkuvat ulkonäköäsi ole mitään oikeita kavereita :(
      Tänäpäivänä kaikki on tosi hyvin. Seurustelen mitä ihanimman miehen kanssa, joka ihastui minussa alkujaan iloisuuteen ja elämäniloon. Hän hyväksyy ja rakastaa minua juuri tälläisenä, joka on tuntuu ihanalta, mutta tärkeintä on että itse tuntee olonsa hyväksi :)
      Yritä ajatella mahdollisimman positiivisesti!

      • yritän uskoa

        sinua ja ajatella positiivisesti ja antaa ittelleni vielä aikaa.. Kyllähän mun elämässä on ilonki aiheita esim. siskoni lapset ja joskus mietin et oisin aika huono esimerkki heille jos päättäisin päiväni. Et täytyy yrittää vaan kestää ja oppia hyväksyyn ittensä. Kiitos vielä! :)


    • on kuin filmitähti

      Uskokaapa nyt nuoret naiset, ettei meidän tavallisten pulliaisten tarvitse olla täydellisiä. Menepä vaikka uimahalliin, niin näet alasti niitä tavallisia naisia: näet selluliittia, liian pieniä ja riippuvia rintoja. Lehdissä ja televisiossa näkee vain täydellisä naisia ja näin meillä hämärtyy se tosiasia, että heidät on valittu televisioon tuhansien joukosta juuri siksi, että ovat niin poikkeuksellisen kauniita (tai leikattuja kauniiksi). Jos sinulle kelpaa poikaystäväksi mies, joka ei ole täydellinen, niin ymmärrät että löytyy joku joka rakastaa myös sinua vaikket olekaan filmitähden näköinen. Älä keskity ulkonäköösi, vaan ala tehdä mukavia asioita, joista nautit. Aloita joku mukava harrastus. Sano itsellesi mukavia asioita ja keskity hyviin puoliisi. Kun arvostat itseäsi, alat hehkua. Sisäinen tasapaino on parisuhteessa pitemmän päälle paljon tärkeämpi kuin ulkonäkö.

      • vielä...

        nuo lehtikuvat on kaunisteltu kuvankäsittelyllä. Pikaisesti näpätyssä uutiskuvassa voi olla luonnollinen kuva, mutta yleensä kuvia käsitellään. Yllätyin kun jossain televisio-ohjelmassa kerrottiin jonkin lehtikuvan kuvakorjauksista jonka itsekin luulin olleen aivan sellaisenaan.


    • tuosta syömisestä

      se kannattaa ottaa tosissaan. Nimittäin anoreksiaa sairastavilla on karvankasvu kiihtynyt. Eli, syö normaalia sekaruokaa. Karvat saa aina jollakin konstilla pois. Varmasti löytyy sinullekin sopiva menetelmä. Muista pitää huolta itsestäsi. Muista nukkua riittävästi ja ulkoile jos jaksat tai ainakin hyötyliikuntaa. Kun pidät itsestäsi hyvää huolta se näkyy sinussa itsevarmuutena ja voit paremmin. Rakkaus tulee jos on tullakseen. Ajattele sitä mitä elämältäsi haluat, älä sitä mitä et halua. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Ja ONNEKSI se on niin. Ja lopuksi voit vielä tarkistuttaa lääkärillä hormoniarvosi, ovatko kohdallaan mahdollisten sairauksien poissulkemiseksi.

    • kylsesiit

      Et oo ollenkaan ainoa, jolla on pienet rinnat ja karvaa vähän joka paikassa! Hmm, kun nyt ajattelen, niin mulla karvaa EI ole liikaa vain selässä, kyljissä ja olkapäissä. XD Muualta joudun poistamaan mistä milläkin keinolla, tässä vinkkiä sullekin:

      -kulmakarvojen reunat ja välin siistin nyppimällä joka aamu
      -ylähuulelle en ole vielä tehnyt mitään, aion pian kokeilla kylmävahaliuskaa
      -kainalot epiloin noin viikon välein
      -nännien ympäriltä nyppäisen joskus muutaman karvan
      -navasta alaspäin, bikinirajat (argh!!!), persvaon, reidet, sääret ja nilkat sheivaan suihkussa, heh ja välillä myös varpaiden päältä

      Saanpa itteni kuulostamaan varsinaiselta karvaturilaalta! Sitä ehkä oonkii, tai ainakii oisin, jos en tekis kaikkea tuota. Eipä siitä kannata liikaa stressata, vaikka se onkin aikaavievää ja aika ärsyttävää. Jostain luin, että

      karvanpoisto on monimutkainen taiteenlaji

      ja se on todellakin totta! Ajattele positiivisesti: tässäkin lajissa voi kehittyä mestariksi! Ja uusien kikkojen kokeilu on aina jännää. Siitä voi tehdä vaikka harrastuksen itselleen. ;) Kannattaa kuitenkin keksiä elämäänsä muutakin sisältöä ja pitää karvanpoisto vain sivuharrastuksena, jonka myös voi unohtaa silloin tällöin.

      Pienet rinnat taas ovat eri asia, koska niitä ei voi oikein muuttaa... Sopivasti täytettyjä rintsikoita käyttämällä voi vähän huijata itseään ja muita, mutta hei, hyvä keino on myös muuttaa kauneusihannettaan! Rakastan antiikin naisveistoksia: heillä on melkein aina aika litteät rinnat ja silti ovat kuvankauniita ja poseeraavat yleensä komea miehen kanssa. Lisäksi voin sanoa, että minulla on montakin hyvää miespuolista ystävää, jotka pitävät minua kauniina siitä huolimatta, että esim. hyvin mielelläni taikoisin läskin poskistani rintoihin XD ,ja he arvostavat myös (/etupäässä??) luonnettani. Kannattaa siis tutustua kunnolla itseensä, kehittää persoonallisuuttaan, opiskella, hyväksyä tunteensa ja tutkia niitä, keskustella niistä läheisten ja arvostavien ihmisten kanssa jne. Jos sinulla ei ole sellaisia ystäviä lähelläsi, heitä voi löytää netistäkin. Siis ihan oikeita, hyviä, luotettavia, aitoja ystäviä, uskokaa pois! Tosin siinä tilanteessa pitää muistaa olla superkriittinen ja pitää seula tiukkana, muuten saa pettyä ja satuttaa itseään entistä enemmän. Itselleni kävi näin: en tuntenut nuorempana ketään ketään ketään kiinnostavaa miestä, joka olisi minustakin kiinnostunut, turhauduin, kaverini kertoi zorpia.com ista, sain sieltä itsekin kivoja ulkomaalaisia mesekavereita, jotka kehuivat minua (aiheettakin), sain valtavasti itseluottamusta lisää, mikä kai näkyi ulospäinkin, koska sen jälkeen oikeat reaalielämän miehetkin ovat olleet minusta kiinnostuneempia. Hyvin pyyhkii!

      Pidä vain rento asenne ulkonäköösi ja anna itseluottamuksesi kehittyä, niin elämä alkaa hymyillä! :))) Ja sinä myös!
      Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle!

      • kylsesiit

        Nii, ja edellisten lisäksi voit parantaa elämänhaluasi noin 20 % panostamalla hiukan nätteihin alusvaatteisiin. Kokeile erimallisia alushousuja, unohda valkoiset ihoystävälliset miellyttäväntuntuiset puuvillaiset pöksyt, osta lajitelma Hennesin pitsistringejä! Ja lisäksi ala pitää sukkanauhoja hameen tai farkkujen alla, ei väliä. Hengaa kämpällä alusvaatteisillasi yksin ollessasi - nautit siitä, jos sinulla on kauniit alusvaatteet! Jes mikä tunne käyttää sukkanauhavyötä, kun 4 mm:n bikinirajasänki ylettyy pitkälle reisiin... XD Mutta minä ainakin tunnen oloni hyvin naiselliseksi, kun pidän nauhoja ihan arkiasusteena. Kokeile!!!!!!!

        Lisäksi hanki pari kiloa lisää, niin saat pehmeät muodot. Minulle ainakin miehet sanovat aina, että minun pitäisi syödä enemmän, koska pulleita naisia on kivempi halata kuin luurankoja. En ole varma, pitäisikö moisista kommenteista suuttua vai ei, mutta toisaalta nyt voin olla tyytyväinen ulkonäkööni joka tilanteessa: jos en ole viitsinyt laittaa ruokaa koko viikonloppuna ja olen elänyt myslillä ja leivällä, olen hoikka ja tyttökaverini ovat hiukan kateellisia. Jos taas syön yli kulutukseni ja maha ja vyötärö ovat mielestäni liian läskit, voin silti olla tyytyväinen, koska erinäiset miekkoset ovat siitä ylen onnellisia... niin, lienee syytä mainita, että asun tällä hetkellä ulkomailla, enkä ole varma, päteekö sama suomalaisiin miehiin.

        Näillä vinkeillä onnistut.
        Heipparallaa!!!!


      • kylsesiit
        kylsesiit kirjoitti:

        Nii, ja edellisten lisäksi voit parantaa elämänhaluasi noin 20 % panostamalla hiukan nätteihin alusvaatteisiin. Kokeile erimallisia alushousuja, unohda valkoiset ihoystävälliset miellyttäväntuntuiset puuvillaiset pöksyt, osta lajitelma Hennesin pitsistringejä! Ja lisäksi ala pitää sukkanauhoja hameen tai farkkujen alla, ei väliä. Hengaa kämpällä alusvaatteisillasi yksin ollessasi - nautit siitä, jos sinulla on kauniit alusvaatteet! Jes mikä tunne käyttää sukkanauhavyötä, kun 4 mm:n bikinirajasänki ylettyy pitkälle reisiin... XD Mutta minä ainakin tunnen oloni hyvin naiselliseksi, kun pidän nauhoja ihan arkiasusteena. Kokeile!!!!!!!

        Lisäksi hanki pari kiloa lisää, niin saat pehmeät muodot. Minulle ainakin miehet sanovat aina, että minun pitäisi syödä enemmän, koska pulleita naisia on kivempi halata kuin luurankoja. En ole varma, pitäisikö moisista kommenteista suuttua vai ei, mutta toisaalta nyt voin olla tyytyväinen ulkonäkööni joka tilanteessa: jos en ole viitsinyt laittaa ruokaa koko viikonloppuna ja olen elänyt myslillä ja leivällä, olen hoikka ja tyttökaverini ovat hiukan kateellisia. Jos taas syön yli kulutukseni ja maha ja vyötärö ovat mielestäni liian läskit, voin silti olla tyytyväinen, koska erinäiset miekkoset ovat siitä ylen onnellisia... niin, lienee syytä mainita, että asun tällä hetkellä ulkomailla, enkä ole varma, päteekö sama suomalaisiin miehiin.

        Näillä vinkeillä onnistut.
        Heipparallaa!!!!

        Harkitse myös liittymistä perussuomalaisiin. Se ainakin tekee sinut kiinnostavaksi! Tai hanki muuten vain poliittisia tms mielipiteitä. :D Ajattele maailmaa ympärilläsi, niin jopas säärikarvat unohtuvat pariksi tunniksi! :)))))


      • kylsesiit
        kylsesiit kirjoitti:

        Nii, ja edellisten lisäksi voit parantaa elämänhaluasi noin 20 % panostamalla hiukan nätteihin alusvaatteisiin. Kokeile erimallisia alushousuja, unohda valkoiset ihoystävälliset miellyttäväntuntuiset puuvillaiset pöksyt, osta lajitelma Hennesin pitsistringejä! Ja lisäksi ala pitää sukkanauhoja hameen tai farkkujen alla, ei väliä. Hengaa kämpällä alusvaatteisillasi yksin ollessasi - nautit siitä, jos sinulla on kauniit alusvaatteet! Jes mikä tunne käyttää sukkanauhavyötä, kun 4 mm:n bikinirajasänki ylettyy pitkälle reisiin... XD Mutta minä ainakin tunnen oloni hyvin naiselliseksi, kun pidän nauhoja ihan arkiasusteena. Kokeile!!!!!!!

        Lisäksi hanki pari kiloa lisää, niin saat pehmeät muodot. Minulle ainakin miehet sanovat aina, että minun pitäisi syödä enemmän, koska pulleita naisia on kivempi halata kuin luurankoja. En ole varma, pitäisikö moisista kommenteista suuttua vai ei, mutta toisaalta nyt voin olla tyytyväinen ulkonäkööni joka tilanteessa: jos en ole viitsinyt laittaa ruokaa koko viikonloppuna ja olen elänyt myslillä ja leivällä, olen hoikka ja tyttökaverini ovat hiukan kateellisia. Jos taas syön yli kulutukseni ja maha ja vyötärö ovat mielestäni liian läskit, voin silti olla tyytyväinen, koska erinäiset miekkoset ovat siitä ylen onnellisia... niin, lienee syytä mainita, että asun tällä hetkellä ulkomailla, enkä ole varma, päteekö sama suomalaisiin miehiin.

        Näillä vinkeillä onnistut.
        Heipparallaa!!!!

        Kun käytät mustia sukkahousuja / sukkia / stay-uppeja, voit hyvin pitää hametta, pitkää tai miten lyhyttä tahansa, eikä ihan kellään ole aavistustakaan, minkä verran karvoitusta alla on, eikä kukaan varmasti edes mieti sitä. Sen sijaan näytät jälleen kerran naisellisemmalta ja usko tai älä, seksikkäältä.


    • lolllll

      hyvä sinun on sanoa kun itellä on vieläpä TUMMIA ja paljon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe