Aamulla herään ihmiseksi
enkä ajattele sinua ollenkaan
Päivällä toteutan lajityypillisiä ominaisuuksia
enkä ajattele sinua ollenkaan
vaan jotain ihan muuta
joka ei nyt tällä hetkellä tule mieleen
Enpä tiedä, suostuisinko mitään kertomaankaan.
Enää ei tarvitse jakaa mitään
voi pitää tunteet itsellään,
eivät pääse enää irti
herättämään kaaosta kaupungilla
Enää ei tarvitse jakaa mitään.
Otan kahvin kanssa kaksi pullaa
toisen itselle, toisen vapaudelle
Tuossa on kynä ja paperia
mutta en kirjoita sinusta riviäkään
Jakamaton
9
267
Vastaukset
- AmandaK
Arvaas, tässä olet saanut sanoiksi sen mitä mä olen joskus aloittanut ja yrittäny. Mulla on jossain runon runko, mikä perustuu mietteelle: Olet mielessäni koko ajan, ajattelin sinua tai en- tyyppisesti. Niin mä tän näin.
Hieno runo!- Miekko
Kiitos kiitos. Tuopa runo joskus näytteille, jos valmistuu, olisi mielenkiintoista lukea. Tässä hain myös sellaista: Kiellän sen että ajattelen sinua, vaikka rivien välistä voi lukea toisin.
- kerppulintu
En tiedä, onnistuuko kuitenkaan tuollainen torjunta omalla kohdallani. Patoutuneet tunteetkin voivat olla salakavalia. Tulee vielä vedenpaisumus. Siksi kirjoitan suruni seiniin, jotka minua ympäröivät.
Toisaalta - voisihan tuotakin koettaa.
"En siis ajattele sen enempää?"
Vapaus - onko se samaa kuin yksinäisen tähdenlento ?
kerppuli- Miekko
Eihän se varmaan onnistu. Avoimet tunteet aiheuttavat varmaan noin yleisesti vähemmän vaaraa kuin patoutuneet. Kirjoittaminen auttaa, jos toinen ei ole läsnä.
Vapaus voi olla sitäkin. Eri tavalla kai itse kukin näitäkin kokee.
sinä olet vapaaaaaa.
- Miekko
Olet vapaa kulkemaan, vain nopeutesi määrätään... Tai jotenkin noin sanoi Saarikoski, miten hän tuleekin usein mieleen sanoistasi :)
Miekko kirjoitti:
Olet vapaa kulkemaan, vain nopeutesi määrätään... Tai jotenkin noin sanoi Saarikoski, miten hän tuleekin usein mieleen sanoistasi :)
minä huudan, niin minä sain sen käsityksen
runostasi.vieläkin kertaan vapaa tekemään ja
olemaan oma itsesi(minun sanoin) ei lainattua.
joskus joku voi muistuttaa jotakin :)
- lindalinda1
olla jakamatta enää mitään, kummassakin tapauk-
sess on omat hyvät puolensa.
Ja huomaatko, kirjoitit joka tapuksessa hänestä
vaikka lopussa sanotkin toisin. Se jakamattomuus
hänen kanssaan, sekin on osa mennyttä hänen kans-
saan.- Miekko
Joo, huomasin.. Olen niin umpirehellinen, että tuo valhettelun yritys ei oikein luonnistu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607224- 1243951
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263230- 212748
- 272413
- 232212
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3691953- 251940
- 471900
- 321868