Jakamaton

Miekko

Aamulla herään ihmiseksi
enkä ajattele sinua ollenkaan

Päivällä toteutan lajityypillisiä ominaisuuksia
enkä ajattele sinua ollenkaan
vaan jotain ihan muuta
joka ei nyt tällä hetkellä tule mieleen

Enpä tiedä, suostuisinko mitään kertomaankaan.
Enää ei tarvitse jakaa mitään
voi pitää tunteet itsellään,
eivät pääse enää irti
herättämään kaaosta kaupungilla

Enää ei tarvitse jakaa mitään.
Otan kahvin kanssa kaksi pullaa
toisen itselle, toisen vapaudelle

Tuossa on kynä ja paperia
mutta en kirjoita sinusta riviäkään

9

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AmandaK

      Arvaas, tässä olet saanut sanoiksi sen mitä mä olen joskus aloittanut ja yrittäny. Mulla on jossain runon runko, mikä perustuu mietteelle: Olet mielessäni koko ajan, ajattelin sinua tai en- tyyppisesti. Niin mä tän näin.

      Hieno runo!

      • Miekko

        Kiitos kiitos. Tuopa runo joskus näytteille, jos valmistuu, olisi mielenkiintoista lukea. Tässä hain myös sellaista: Kiellän sen että ajattelen sinua, vaikka rivien välistä voi lukea toisin.


    • kerppulintu

      En tiedä, onnistuuko kuitenkaan tuollainen torjunta omalla kohdallani. Patoutuneet tunteetkin voivat olla salakavalia. Tulee vielä vedenpaisumus. Siksi kirjoitan suruni seiniin, jotka minua ympäröivät.
      Toisaalta - voisihan tuotakin koettaa.
      "En siis ajattele sen enempää?"
      Vapaus - onko se samaa kuin yksinäisen tähdenlento ?
      kerppuli

      • Miekko

        Eihän se varmaan onnistu. Avoimet tunteet aiheuttavat varmaan noin yleisesti vähemmän vaaraa kuin patoutuneet. Kirjoittaminen auttaa, jos toinen ei ole läsnä.

        Vapaus voi olla sitäkin. Eri tavalla kai itse kukin näitäkin kokee.


    • sinä olet vapaaaaaa.

      • Miekko

        Olet vapaa kulkemaan, vain nopeutesi määrätään... Tai jotenkin noin sanoi Saarikoski, miten hän tuleekin usein mieleen sanoistasi :)


      • Miekko kirjoitti:

        Olet vapaa kulkemaan, vain nopeutesi määrätään... Tai jotenkin noin sanoi Saarikoski, miten hän tuleekin usein mieleen sanoistasi :)

        minä huudan, niin minä sain sen käsityksen
        runostasi.vieläkin kertaan vapaa tekemään ja
        olemaan oma itsesi(minun sanoin) ei lainattua.
        joskus joku voi muistuttaa jotakin :)


    • lindalinda1

      olla jakamatta enää mitään, kummassakin tapauk-
      sess on omat hyvät puolensa.

      Ja huomaatko, kirjoitit joka tapuksessa hänestä
      vaikka lopussa sanotkin toisin. Se jakamattomuus
      hänen kanssaan, sekin on osa mennyttä hänen kans-
      saan.

      • Miekko

        Joo, huomasin.. Olen niin umpirehellinen, että tuo valhettelun yritys ei oikein luonnistu :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe