PALSTAN RUNOSIELUT

keitä löytyy?

Käsi ylös, kuka muu täällä (runot-puolella) runoilee kuin Iivari-runoilija, runontaja, alruna ja yksinkertinen blondi? Vai onko paljon pöytälaatikkorunoilijoita?

Mitäs tykkäätte niiden runoista, häh? Mustei paskempia kellään noist.

16

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tosi

      hemmot runoile. Nih.

      • Michiko_

        säveltäjä-sanoittajat?


      • siis eikös
        Michiko_ kirjoitti:

        säveltäjä-sanoittajat?

        ne sanoita ja sävellä, ei runoile. nih.


      • Michiko_
        siis eikös kirjoitti:

        ne sanoita ja sävellä, ei runoile. nih.

        sanoitukset eroavat runoista? Toki runosta voidaan tehdä laulu, kuten Eino Leinon "Nocturnesta" on tehty. Olen aina pitänyt Leinoa, Hellaakoskea, Kailasta ja Kiveä "tosi hemmoina".


      • ole Hemmo?


      • Michiko_ kirjoitti:

        sanoitukset eroavat runoista? Toki runosta voidaan tehdä laulu, kuten Eino Leinon "Nocturnesta" on tehty. Olen aina pitänyt Leinoa, Hellaakoskea, Kailasta ja Kiveä "tosi hemmoina".

        Waltarin ainakin yhdestä runosta on tehty laulu.
        Don Huonot taisi tehdä.

        Loiri taisi tehdä levyllisen Eino Leinoa.

        Aina ei välttämättä eroa runoista, J. Leskisen laulut ja runot ei toisistaan eronnut.
        Riippuen osittain syystä, haluaako loppusoinnin ja sujuvuuden kera vai ei.


    • noi et

      noi runoilijat on kaik sellasii pienii siimahäntäisiä miehiä!

    • blondin runo

      oli hemmetin synkkä ja surullinen. Mikäköhän sillä on? (kirjallisuus-puolelta löysin)

      • oli sellainen..purskahdus. Ei tuu toistumaan.Ainakaan yksinkertaisella blondilla. Sori, jos aiheutin hämmennystä.


    • Kauneutta

      Miksi ruusu on kaunis
      Siksikö että niin sanotaan

      Sanot: hän on kaunis;
      ja minä kysyn miten hän liikkuu

      - ei kaikilla ruusuilla ole tuoksua

      • Mainiota ja yllättävää! :D

        *tapu tapu*


      • chalistra87 kirjoitti:

        Mainiota ja yllättävää! :D

        *tapu tapu*

        Voittaja

        Luuserit
        Tuo ja tuo
        ai niin - ja varsinkin tuo
        Niin helposti nyökkäät
        - ja tuo

        Etkö näe
        Niillä on eri kisa


    • rusalkaa

      Pöytälaatikossa.

    • Väittäisin olevani myös runosielu vaikka inspiraatio on ollut vähän hukassa tai syrjässä keskityttyäni enemmän tanssiin..

      Olen kirjoitellut paljonkin runoja, enimmäkseen pöytälaatikkoon tai rakkausrunot-sivustolle, mutta aikanaan muutamia myös tuonne rakkausrunot-palstalle... Enää käyn siellä lähinnä lukemassa, mm. mainittujen tuotoksia, koska ovat lukemisen arvoisia. Ja ainakin Hunaja runoili myös rakkausrunot-palstalle..

      Viime aikoina on kyllä tapahtunut paljon inspiroivia asioita, joten ties vaikka se omakin runosielu taas heräilisi..

    • ainaki

      hunaja71, olen nähnyt sen runoja runopuolella joskus.

    • palstan:

      runoilijoita lisää:

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000035936222#22000000035936222

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe