Muutama viikko sitten minulle tuli kauhean iso finni keskelle leukaa. Järkytyin aika pahasti, koska minulle et tule oikeastaan paljon finnejä.
Käytin peitevoidetta ja muutaman päivän kuluttua finni kuivui. Nyppäsin vahingossa finnin irti ja sen seurauksena siihen jäi ihan HIRVEÄ arpi.
Se ei todellakaan ole mikään kaunis, ja olen harkinnut että ostaisin arpien vaalennusvoidetta.
Onko kukaan kokeillut?
Peitevoide ei peitä enää todellakaan arpea,
Miten saa finnistä jääneen arven pois:
4
1971
Vastaukset
- nyt ihan rauhassa...
...vaikka muutama viikko lisää. Ei arpi yleensäkään parane näkymättömiin missään parissa viikossa, vaan kyllä siinä menee hieman pidempään. Eikä yksittäisestä finnistä oikeasti voi niin kamalaa arpea jäädä, että se normaalia elämää haittaisi. Kärsivällisyyttä!
- daappadii
Kyllä se punaväri siitä ajan myötä häviää, mutta kärsimätön voi kipaista apteekkiin ja ostaa Sinkkivoidetta (käytettävä öisin) mikä juurikin nopeuttaa ihon parantumista.
Sen sijaan varsinainen ihoon syntynyt kuoppa ei kyllä sitten lähde muulla kuin laserilla ;)
Ole vaan onnellinen ettei sulla ole noita arpia useita, niin kuin joillakin :p - duidui
Itselläni on finnistä jäänyt arpi keskellä nenää eikä se kyllä minun elämää sen suuremmin haittaa. Pienet ihovirheet kuuluu elämään. Ja ajan mittää se siitä vähän vaaleneekin, ja meikkivoide hoitaa lopun punotuksen kyllä pois ihan tarpeeksi hyvin :)
- vuosi2014...
Hei minulla on hieman käynyt sama juttu. Nimittäin olisikohan tästä kuukausi kun sain ison punaisen finnin nenääni ja siihen on nyt jäänyt iso arpi eikä se lähde millään pois.. :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666071- 1325415
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513322Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091707Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311127
- 671061
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46946Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110912Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879