Mielipiteitä

"Basta-M"

Kertokaa kaikki jotka tykkäävät pitää hienoja karl kanin,akademiks,bc vaatteita päällänne, mitä mieltä olette nuorista kakaroista jotka käyttävät kyseisiä hip hop vaatemerkkejä? Pitäisi joku ikäraja olla kun ostavat täälläpäin jonkun kanin t-paidan ollakseen yhtä "kova" kuin me. Ärsyttää kun yksikin vitun taapero osti, olisko ollu joku vokal lätsä 7 1/8 niin käyttää kolmea huivia että pysyy edes päässä. Ja samalla henkilöllä oli vielä kanin s t-paita joka oli häntä taipeitten yli. Ja kaikki tietenkin rupes matkimaan sitä. Vitun typerät penikat pilaavat kaikkien kuten bc: yms. merkkien maineen. Käyttäisivät tuossa iässä(6-10v.) haalareita. Tulevat vielä hymy-pyllyssä kerskumaan että "mulla on isompi ja hienompi paita kun sulla" Vastaan yleensä että tommosen pitäs vielä olla imemässä äitin tissiä saatana. Minua ainakin vituttavat tuommoiset kakarat jotka eivät edes kuuntele hip hop,räp musiikkia, ja muutenkin tietämättömiä mistään katu "hommista" yleensäkkään. Vittuun tuommoiset.

7

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sä oot---11

      Gangsta!

    • perkele oon kova

      joo vittu mua kans ärsyttää tommoset penikat. ite oon 12 ja näytän ihan vitun aidolta gangstalta mun räppi kledjuissa

      • te oikeen

        luulette olevanne? mikä tämän aiheen aloittaja "basta-m" oikeen tulee tänne valittaa kun nuoriso ostaa vaatteita? Mitä se sua haittaa, jos porukka tykkää käyttää vaikka Kanin paitoja tms. eikö vaatteet ole käyttöä varten.
        Ja puhut niinkuin olisit joku tummaihoinen ghetossa asuva amerikkalainen. Ja tälle reperin täysin nauramaan; "Come us hoods biatch, and us will beat u badass." .. rauhotus nyt älääkä tule internettiin mesuaan, eikö ne gängstät (niinkuin sinä) mene glock 17 kourassa tappamaan niitä ketä vihaa.


      • "Basta-M"
        te oikeen kirjoitti:

        luulette olevanne? mikä tämän aiheen aloittaja "basta-m" oikeen tulee tänne valittaa kun nuoriso ostaa vaatteita? Mitä se sua haittaa, jos porukka tykkää käyttää vaikka Kanin paitoja tms. eikö vaatteet ole käyttöä varten.
        Ja puhut niinkuin olisit joku tummaihoinen ghetossa asuva amerikkalainen. Ja tälle reperin täysin nauramaan; "Come us hoods biatch, and us will beat u badass." .. rauhotus nyt älääkä tule internettiin mesuaan, eikö ne gängstät (niinkuin sinä) mene glock 17 kourassa tappamaan niitä ketä vihaa.

        No meni kyllä yli toi hood biatch juttu. Mutta kyllä ymmärrän jos nuoriso ostaa hip hop vaatteita, mutta kyseessä oli 7- ikäiset kakarat. Tuhrivat vain hyvien merkkien maineen. Ja syntyperäisin amerikasta olenkin.


      • Nimetön
        "Basta-M" kirjoitti:

        No meni kyllä yli toi hood biatch juttu. Mutta kyllä ymmärrän jos nuoriso ostaa hip hop vaatteita, mutta kyseessä oli 7- ikäiset kakarat. Tuhrivat vain hyvien merkkien maineen. Ja syntyperäisin amerikasta olenkin.

        mun mielest 7v tyypit ei vaan voi tulla aukoo meille isommille päätään olkoonvaan KANIN paita päällä,jos ne ees tietää mitä KANI tarkottaa.


      • reijjo
        Nimetön kirjoitti:

        mun mielest 7v tyypit ei vaan voi tulla aukoo meille isommille päätään olkoonvaan KANIN paita päällä,jos ne ees tietää mitä KANI tarkottaa.

        Mun mielestä ainakin bc on AINA ollu iha väkki merkki. Ja mä oon sentään kotoisin ameriikasta oikeesti.


      • kyllä muaki ottais
        reijjo kirjoitti:

        Mun mielestä ainakin bc on AINA ollu iha väkki merkki. Ja mä oon sentään kotoisin ameriikasta oikeesti.

        pannuu, ku jotku 8wee ipanat tulee siihe kovina lätsät väärinpäin ja housut nilkoissa, ketä ny ei ottais. Ja tuohon gangsta touhuun vielä, oletteko vittu kuulleet sellasta sanaa, kuin "suomiräppi", meinaan tunnen muutamman sellaisen, ketä kuuntelee vain suomiräppiä, ja musta siinä ei ole mitään vikaa, kunhan vain räpistä tykkää. Joten siis, antaakaa niitten rauhassa leikkiä hoppareita, vaikka se säälittävää onkin :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe