HOMOJA....
onko hopparit kaikki...
10
683
Vastaukset
- BrokenAngel
..vtn tyhmä! *takoo järkee pienee mielees*
- !"!!
EI tosiaanka oo....!!!
- jop!
Noh eihän sitä tiiä mitä sin lökäpöksuhin muuta mahtuu=))))
- Urbaanilegenda
Samalla vois kysyä,et onks kaikki hevarit,punkkarit,poikabändien laulajat jne.. homoja? Millä perusteella hopparit on homoja..Ei millään perustein!! Niin ku ei noi muutkaan,mitkä mainitsin..Tai voihan niistä jotkut olla homoja,mut ei kaikki..eihän sitä tiedä..
Mut mulla on ainaki jätkäkaveri,joka on hoppari ja se ei todellakaa oo homo..
Oot sä?
- Pnzer
Kyllä kai. Käyhän ne haukkumassa tuolla metalli palstalla hevareitakin. Että kaikki taitaa sitten olla homoja.
- myös
Ja ihan kun hevarit ei ois käyny hip hop palstalla haukkumassa hoppareita. Et taitaa ne hevaritkin olla myös homoja.
- jep
kyllä on
- fuckthesystem.
ei todellakaan kaikki hopparit ole homoja. näin voin sanoa ihan muijahopparina ;P
- chiksu-96
oon hoppari, mut en oo homo, eli siis kaikki hopparit ei oo homoja, ainakaan minä!!!:'D
- homppelipomppeli
mä oon hoppari ja siiis mä niinq käytän aina pinkkei paitoi ja kaikkee muuta ihQ ja sit mul on poikakaveri vaik oonki ittekki poika ja niin on kaikilla mun hopparikavereillaki:) paitsi tytöil, niil on tyttöystävät:)
meinasin kyl hajoo aika pahasti tälle ku tälleen yöaikaan väsyneenä lukee=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1185655Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1525505Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka544374Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden883844Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123841Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle333670Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.573408- 2262684
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12403HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261319