HOMOJA....
onko hopparit kaikki...
10
736
Vastaukset
- BrokenAngel
..vtn tyhmä! *takoo järkee pienee mielees*
- !"!!
EI tosiaanka oo....!!!
- jop!
Noh eihän sitä tiiä mitä sin lökäpöksuhin muuta mahtuu=))))
- Urbaanilegenda
Samalla vois kysyä,et onks kaikki hevarit,punkkarit,poikabändien laulajat jne.. homoja? Millä perusteella hopparit on homoja..Ei millään perustein!! Niin ku ei noi muutkaan,mitkä mainitsin..Tai voihan niistä jotkut olla homoja,mut ei kaikki..eihän sitä tiedä..
Mut mulla on ainaki jätkäkaveri,joka on hoppari ja se ei todellakaa oo homo..
Oot sä?
- Pnzer
Kyllä kai. Käyhän ne haukkumassa tuolla metalli palstalla hevareitakin. Että kaikki taitaa sitten olla homoja.
- myös
Ja ihan kun hevarit ei ois käyny hip hop palstalla haukkumassa hoppareita. Et taitaa ne hevaritkin olla myös homoja.
- jep
kyllä on
- fuckthesystem.
ei todellakaan kaikki hopparit ole homoja. näin voin sanoa ihan muijahopparina ;P
- chiksu-96
oon hoppari, mut en oo homo, eli siis kaikki hopparit ei oo homoja, ainakaan minä!!!:'D
- homppelipomppeli
mä oon hoppari ja siiis mä niinq käytän aina pinkkei paitoi ja kaikkee muuta ihQ ja sit mul on poikakaveri vaik oonki ittekki poika ja niin on kaikilla mun hopparikavereillaki:) paitsi tytöil, niil on tyttöystävät:)
meinasin kyl hajoo aika pahasti tälle ku tälleen yöaikaan väsyneenä lukee=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182820Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu106744Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713