SUHTEESI TYÖHÖN

kysely palstalaisille

Oletko tyytyväinen työhösi?
Koetko, että sinua arvostetaan työssäsi?
Saatko kehittyä työssäsi?
Onko sinulla mukavia työkavereita?
Oletko tyytyväinen palkkaasi?
Aiotko pysyä tässä työssä eläkeikään asti, jos se on mahdollista?
Voitko kuvitella että vaihtaisit täysin eri ammattiin?

10

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NAINEN83

      on nyt mitä parhainta koska vaihdoin täysin alaa.
      eli olen tyytyväinen työhöni, työkaverihini, palkkaani ja aion pysyä pitkään alalla. Ala on kuitenkin sellanen että luultavasti 50-vuotiaana teen jo jotain työhöni liittyvää, mutta enemmän suunnittelupuolta ja hallintoa kuin käytäntöä. Niin ja saan arvostusta ja palautetta työssä. Saan myös kehittyä jatkuvasti ja olen niin kiinnostunut työstäni, että kehittyminen tulee luonnostaan.

    • Jurppis68

      Oletko tyytyväinen työhösi?
      -Aina välillä.

      Koetko, että sinua arvostetaan työssäsi?
      -Kyllä.

      Saatko kehittyä työssäsi?
      -Jatkuvasti.

      Onko sinulla mukavia työkavereita?
      -On ja ei.

      Oletko tyytyväinen palkkaasi?
      -Olen vaikkakin pieni lisäys ei tee ikuna pahaa.

      Aiotko pysyä tässä työssä eläkeikään asti, jos se on mahdollista?
      -En.

      Voitko kuvitella että vaihtaisit täysin eri ammattiin?
      -Kyllä.

    • Osuva kysely.

      Olen melko tyytyväinen, mutta...
      Arvostetaan kovasti. Itseasiassa siitä tuli juuri ihan mustaa valkoisella. Ja vakituista paikkaa pedattiin. (teen sivutoimisena)
      Työkaverit on huippuja.
      Palkka on sama, jopa parempi kuin korkeammin koulutetuilla. Mulla on ns. erityistietoa/taitoa. Olen siis palkkaan tyytyväinen
      Eläkeikään? Tukka nousi pystyyn, vaikken tiedä miksi...
      Voinko kuvitella vaihtavani täysin eri ammattiin? En täysin, mutta mulla on haave...

      Mulla taitaa olla joku identiteettikriisi tai olen tulossa hulluksi:(

      • Kehittymisestä. Siitä ehkä kiikastaakin. Voin kehittyä työssäni, mutten ehkä tarpeeksi. Vaikka oikeasti nautin tästä työstäni, niin jotain uupuu, ehkä. Tai lienenkö sitten levoton sielu. Pitäisi kai jo kiinnittyä johonkin.


    • scale

      Oletko tyytyväinen työhösi?
      En
      Koetko, että sinua arvostetaan työssäsi?
      Joo
      Saatko kehittyä työssäsi?
      Kyllä
      Onko sinulla mukavia työkavereita?
      Erittäin mukavia
      Oletko tyytyväinen palkkaasi?
      Olen
      Aiotko pysyä tässä työssä eläkeikään asti, jos se on mahdollista?
      Kai varmaan.
      Voitko kuvitella että vaihtaisit täysin eri ammattiin?
      Haaveilen siitä, mutta olen aivan liian laiska.

    • KoppavaHoro

      Oletko tyytyväinen työhösi?
      - kokonaisuutena en
      Koetko, että sinua arvostetaan työssäsi?
      - en koe
      Saatko kehittyä työssäsi?
      - en, ainakaan haluamaani suuntaan
      Onko sinulla mukavia työkavereita?
      - kyllä
      Oletko tyytyväinen palkkaasi?
      - en ole tyytyväinen tulotasooni, mutta suhteessa työn vaativuuteen se on varmasti ihan kohdillaan
      Aiotko pysyä tässä työssä eläkeikään asti, jos se on mahdollista?
      - vain, jos on ihan pakko
      Voitko kuvitella että vaihtaisit täysin eri ammattiin?
      - en vain kuvittele, vaan jopa haaveilen. Olisi kiva kokeilla joskus vaikka oman alan hommia.

    • yhtäkuin

      vapaus. Siitä saamani palkka takaa itsenäisen elämän, joten miksi en olisi tyytyväinen. Duuni jota teen, liittyy niin paljon siihen, mitä myös harrastan vapaa-ajalla, etten voi olla siitä pitämättä. Aikataulutus ei oikein ole minun juttu, mutta siihenkin tottuu.

      Eläkeikä on vielä niin kaukana, ettei sitä voi tietää mitä tekee sitten isona.

    • Olen oikein tyytyväinen kaikkeen nykyisessä työssäni. Mutta eihän koskaan ole poissuljettua, että tekisin vielä jotain muutakin seuraavan 30 vuoden aikana.

    • Oletko tyytyväinen työhösi?
      -Pääsääntöisesti kyllä

      Koetko, että sinua arvostetaan työssäsi?
      -Kyllä kai

      Saatko kehittyä työssäsi?
      -Suorastaan täytyy

      Onko sinulla mukavia työkavereita?
      -Joo

      Oletko tyytyväinen palkkaasi?
      -En koskaan

      Aiotko pysyä tässä työssä eläkeikään asti, jos se on mahdollista?
      -En missään tapauksessa alistu jäämään kehityksen jarruksi tähän paikkaan

      Voitko kuvitella että vaihtaisit täysin eri ammattiin?
      -Voin

    • lyhyesti

      Oletko tyytyväinen työhösi? EN
      Koetko, että sinua arvostetaan työssäsi? EN
      Saatko kehittyä työssäsi? EN
      Onko sinulla mukavia työkavereita? EI
      Oletko tyytyväinen palkkaasi? EN
      Aiotko pysyä tässä työssä eläkeikään asti, jos se on mahdollista? EN HELVETISSÄ
      Voitko kuvitella että vaihtaisit täysin eri ammattiin? KYLLÄ   

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe