Elikkäs asensin Ipodiin 2.0 päivityksen, mutta kun yritän asentaa jotain pelejä/ohjelmia tulee tälläinen teksti: "Valtuutus epäonnistui. Yhdistä laite iTunesiin." Ipod on liitetty koneeseen ja iTunes näkee sen myös, mutta miksi tulee tälläinen teksti?
Ipod touch 16GB ja itunes store ongelma
4
929
Vastaukset
- b00g1e
Minulla on tuo aivan sama ongelma. Siis musiikin lataaminen ipodiin onnistuu hyvin mutta sittenkun yritän ladata pelejä/ohjelmia niin se kyllä alkaa synkronoida mutta hetken päästä se ilmoittaa että "Valtuuta tietokone", sen jälkeen kun valtuutan sen ja yritän uudelleen synkronoida se antaa sen saman "Valtuuta tietokone." Minulle annettiin jo sellainen ohje että mene suoraan ipodista iTunesiin mutta kun ei ole langatonta nettiyhteyttä millä pääsisin sinne. Eli olisiko mitää muuta mahdollisuutta päästä ongelman yli?
- ipuhelin
Sama täällä iPhonen kanssa ja hermot menee. Mennyt pariin kertaan jo appsit uudelleen lataukseen kun synkronoinnin jälkeen ei käynnisty enään. Auttaisko joku?!!!
- äimän käki
ipuhelin kirjoitti:
Sama täällä iPhonen kanssa ja hermot menee. Mennyt pariin kertaan jo appsit uudelleen lataukseen kun synkronoinnin jälkeen ei käynnisty enään. Auttaisko joku?!!!
Koetan synkronoida ipodia, jotta i-storesta ostamani kappaleet saataisiin ipodiin. Kysyy valtuutusta. Annan tunnukset. Itunes ilmoittaa, että kone on jo valtuutetu. Painan ok. Sama juttu - valtuuta kone. Luuppi pyörii loputtomiin, vaikka antaisin kuinka monta kertaa salasanan. Ostetut kappaleet eivät siirry ipodiin... Onko muilla samanlaisia ongelmia?
- susinarusina
äimän käki kirjoitti:
Koetan synkronoida ipodia, jotta i-storesta ostamani kappaleet saataisiin ipodiin. Kysyy valtuutusta. Annan tunnukset. Itunes ilmoittaa, että kone on jo valtuutetu. Painan ok. Sama juttu - valtuuta kone. Luuppi pyörii loputtomiin, vaikka antaisin kuinka monta kertaa salasanan. Ostetut kappaleet eivät siirry ipodiin... Onko muilla samanlaisia ongelmia?
ON ON ON. samaa ongelmaa siis!!! raivostuttavaa! onko kellään vinkkejä tähän???? itsellä iPhone 3GS ja vista-pohjainen käyttis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817