Nightcore?

Vastauksia haluavaa

Heipsan, saakon Nightcorea ostettua esim: cd:llä kaupasta? Vai mistä sen kappaleita saa? Kiitos asiallisista vastauksista! :>

33

5177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nakano

      öö sä saat jos lataat LimeWiren tai jos sul on jo mut siis kumminki eti sieltä

    • Nigtcorella ei vissiin ole levytyssopimusta, tai ainakin tällä hetkellä se on "unsigned" eli ei mitään. Ihmettelen kyllä... enkä ole löytänyt mitään verkko-ostomahdollisuuksia :S?

      • Epixi

        Juuh, Elikkä Nightcore ei tee omia albumeita mutta on tälläsillä techno kokoelmissa pääasiassa esiintynyt, Toinen vaihtoehto on ladata kyseisiä biisejä verkosta (limewire, FrostWire etc..)


      • nigth98
        Epixi kirjoitti:

        Juuh, Elikkä Nightcore ei tee omia albumeita mutta on tälläsillä techno kokoelmissa pääasiassa esiintynyt, Toinen vaihtoehto on ladata kyseisiä biisejä verkosta (limewire, FrostWire etc..)

        Minun mielestä Nightcore teki omia kappaleita vuoteen 2004 ja sitten alkoi vain toisten kappaleita tekemään nopeiksi. Mutta kysymykseen elikkä lataa vdownloader ja lataa vaikka youtubesta sen kappleet.


    • dghhhsh

      Nightcore ei ole artisti, vaan henkilö joka ottaa muilta artisteilta biisejä, ja vaihtaa nimen tilalle omansa. Koska he ovat ottaneet biisinsä lukemattomilta artisteilta, en voi suositella mitään yhtä levyä.

      • Kastike

        Asiallista tietoa löytynee ennemmin Google-hakupalvelimen välityksellä kuin tämän palstan kirjoittelijoiden älynystyröistä.


      • plaa3456hg

        idiootti


      • papukana

        Nightcore ei varasta musiikkia. Ymmärrä se.


      • nalapupu

        Nightcorea tehdään nopeuttamalla jokin biisi ja sitten siihen liitetään joku kuva (useimmiten animekuva), ja ladataan YouTubeen. Nightcore EI ole artisti, vaan lukuisat määrät ihmisiä vain tekevät nightcorea.


    • hohhoijaa???

      Nightcorella on omiakin biisejä esim. dreaming off ja dam dadi doo ja lukuisia muita... ottakaa pellet faktoista selvää ennenku tuutte tänne huutelee tommosta bullshittiä

    • Failureoption

      dam dadi doo ei kyllä ole nightcoren oma biisi :D ihan tiedoksi vaan.

    • Datafox

      Teistä kukaan ei oikeesti tiedä. Nightcore ei ole artisti, se on tyylilaji missä otetaan biisi ja nopeutetaan se. Kuka tahansa joka omistaa tietokoneen ja oikean tyylistä musiikkia (trance, hardstyle, happy hardcore tms. vokaaleilla) voi tehdä "Nightcorea"

      Speed it up
      Upload it to YouTube with the artist being Nightcore
      ???
      Profit

      Olen myös kuullut että joskus tosiaan oli artisti Nightcore joka teki omia kappaleitaan, mutta tästä ei ole täyttä varmuutta. Nykyään kuitenkin kaikki Nightcore on nopeutettua ei-originaalia.

      • Parempi niin

        Muute ihan oikein mutta nightcoren ei kuuluisi olla nopeutettua!


      • Anime_Miku01
        Parempi niin kirjoitti:

        Muute ihan oikein mutta nightcoren ei kuuluisi olla nopeutettua!

        Nightrcore on nopeutettua musiikkia.Ihan vaan tiedoksi.Nightcore on musiikin tyyli laji,joten se ei ole artistin nimi.Nightcorella ei ole omia biisejä,joten kaupasta niitä ei saa ostettua.Myöskin tai yleensä Nightcore kappaleiden lauluääni on muutettu,yleensä anime tyyliseen kimeään ääneen.Nightcore kappaleissa myös tempo on nostettu, minkä takia ne ovat normi biisejä nopeampia.

        Itse lataan you tubesta.


    • uusi nightcore -fani

      Minä olen samoilla kannoilla siinä, että kyseessä on tyylilaji. Mutta vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen; sen, mitä nightcorea YouTubesta löytyy, saa kätevästi ladattua omalle koneelle lataayoutube.com:ista.

    • Itseasiassa...

      Hirveä kiusaus päästä pätemään... Here we go!

      tuolta englannin taidon omaava löytää hyvin kaiken tarpeellisen.

      ja tuossa hieman tarkemmin miten tarina menee (maikel631 postaus). Nightcore on norjalainen dj kaksikko joiden tyyliin kuuluu nopea tempoinen ja high pitched ääni.



      Vastaus kysymykseen, itse olen käyttänyt youtubesta lataamiseen.

    • Itseasiassa...

      Korjaus äsköiseen koska tämä pa*ka sensuroi linkit.

      nightcoreuniverse (piste) net tuolta englannin...
      nightcoreuniverse (piste) net (kautta) viewtopic (piste) php?f=14&t=842 ja tuossa...
      flvto (piste) com youtubesta lataamiseen...

      ps. nykyään nightcore on suurimmaksi osakseen tyylilaji.

    • IDIOOTIT

      NIGHTCORE ON GENRE SE OLI ENNEN RUOTSALAINEN RYHMÄ NYT KAIKKI TEKEVÄT NIGHTCORE MUSIIKKIA SE ON VAAN NORMI MUSIIKKIA NOSTETULLA TEMPOLLA SUUREMMALLA BASSOLLA

    • v___v''

      ^

      Tuossahan se, nightcore on genre jossa (tyypillisesti) konemusiikki kappaleen tempo on nostettu. Ei muuta.

    • Haluaisin korjata...

      Nightcore oli NORJALAINEN ryhmä
      ja se on normi musiikkia nostetulla tempolla sekä SÄVELKORKEUDELLA

    • DJ OwO

      tota noin NIghtcore on tyyli,
      mutta se ei ole pelkkää nopeutusta, ehkä vähän mutta ei kokonaan

    • ravers in the uk

      Nightcore on on tyyli mutta sen niminen artisti kun nightcore on olemassa.

    • Konemusiikki <3

      Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Ei, nightcorea ei saa ostettua kaupasta cd:llä. Erikoismusiikkiliikkeistä kannattaa kysyä "happy hardcorea", "vocal trancea" tai "Eurobeattia/Eurobiittia".

      Nightcore oli/on kaksi norjalaista -86 miestä ja electronica-artistia, Thomas S. Nilsen sekä Steffen Ojala Søderholm. Mielipiteet siitä, ovatko he artisteja jakautuvat jyrkästi kahtia, sillä he käyttävät runsaasti "sampleja", eli osia muiden artistien kappaleista tai muita äänipätkiä kappaleissaan. Näiden käyttö on hyvin tavallista konemusiikin saralla sekä yleistymässä hiphop-/rap-musiikissa.

      Heidän käyttämä tyylinsä herätti ilmiön. Heidän musiikkinsa oli nopeatempoista ja kappaleiden lauluosuudet korkeita ja "animetyttömäisiä". Syntyi ilmiö, jossa niin amatöörit kuin ammattilaisetkin jäljittelivät Nightcoren tyyliä kappaleissaan. Tätä tyyliä jäljitteleviä kappaleita ruvettiin kutsumaan nightcoreksi alkuperäisen bändin mukaan.

    • leipuri89

      Nightcorella on omia biisejä esim. 5 elements ja lucky star ovat omia ja biisejä on enemmänkin, mutta totta kai kaikki luulevat sitä tyylilajaksi koska eivät tiedä eivätkä tunnista . Ja nykyään tube on täynnä muiden speed up biisejä jossa lukee nightcore, mutta se on väärin jos joku sanoo sitä tyylilajiksi. ja asiaan lataamalla ohjelmalla niinkuin muutkin ovat kehottaneet.

    • Jorailija123

      Ihansama mulle vaikki se noita muuttaa kivemmiks noita biisei mut onks kellään tietoo mistä vois ladata ilmatteeks ite sain yhen biisin ilmatteeks ladattuu jostain ihmeen sivustolta mulla enemmän nightcorella ei kyseisellä sivustolla biisejä ollu. niin ois kiva tietää kun haluisin mp3 niitä musiikkeja kun niitten tahin on hyvä jorailla :3

    • niinkö meinaatte....
    • sanja nevala

      nightcoren lauluja ei saa kaupasta niitä kuunnellaan osoitteessa youtube. nightcoren laulut ovat muokattuja versioita alkuperäisistä

    • nightcore-fani

      eikös toi oo uus toi Endlessly? Ja itunes storesta saa ostettua levyn!! :333
      ja spotifyssakin on nykyään biisejä. :)
      (vaikkakin yli puolet on nopeutettuja toisten artistien biisejä ;) )

    • 12 vuotias

      Jos joku nyt puhuu esim Vocaloideista, niin ne ei ole Nigctcorea.. .-.

    • Nightcores
    • LumiNightcore

      Itse teen nightcore-musiikkia. Mut voi löytää nimimerkillä LumiNightcore :)

    • poppissssssbud

      Nightcorea löydät youtubesta: Levina Hotaru käyttäjältä :) en mainosta :3

    • Levina-fani

      Levina tekee nightcore itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3353
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1535
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1361
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1188
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe