Rapajuoppo mies

..palstalla

Tässä ahdistuksen karkoittajaa tuolta palstan puolelta:
Huippukännit

Heippa rakkaani (olipa rohkeasti sanottu, kun ei olla edes tavattu)

Sanoit edellisessä kirjeessäsi, ettei viinaa saa ottaa mukaan matkustajakotiin. Vastalause; se voi piristää meidän iltaa, onhan sillä rentouttava vaikutus.

Otetaan edes rapakaljaa muutama kori. Minäpä kerron omasta viinankäytöstäni vähän.

No, yleensä me poikien kanssa perjantai-iltaisin vedetään lärvit seuraavasti: Minä juon I-olutta sellaiset 30-45 pulloa, kyllä humahtaa hyvin nuppiin. Puolenyön jälkeisestä ajasta en yleensä muista mitään. Seuraavana päivänä herään yleensä iltapäivällä korkeushyppytelineiden pehmusteista, yleensä vaatteet oksennuksessa ja joskus on mennyt pierukikkara housuun. Tosi hyvät kännit.

No, Jarska tekee boolin rapakaljasta ja väkiviinietikasta 30/70 suhteella marjaämpäriin. Minusta se vähän sellaista hienostelua. Suurin piirtein 3-4 litran jälkeen Jarska on ihan keltainen, alkaa oksentaa ja sammuu yleensä ennen iltakymmentä. Me raahataan Jarska juoksuradan vesiesteen monttuun ja vedetään pressu päälle. Jos siellä on vedet laskettu paikoilleen, niin kaulaan pannaan mehukanisteri kiinni nippusiteillä pelastusliiviksi. Syksyisin se vähän kylmettyy siellä ja saa flunssanpoikasen, mutta ei se ole isommin valittanut. Sanoo nauttivansa suunnattomasti ko boolista ja sanoo että siitä tulee upea humala.

Kyllähän meillä kotona aina ryyppyreissujen jälkeen vinoillaan. Sanovat, että kyllä on pojat saunonut tosi kovasti, ovat harjanneet silmätkin juuriharjalla. On ne vissiin vähän punaiset rapulassa.

Voinhan mä ostaa sitä etikkaa jos sä haluat, onhan se tietenkin sivistyneemmän oloista touhua. Olen nähnyt osuuskaupan hyllyssä valkoviinietikkaakin, se voi kyllä olla jo herrastelua, mutta katsotaan.

Sinua kiihkeästi kaivaten

Etikkahappo Einarisi

7

1577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hönö Lulu

Että mä rakastan tälläistä huumoria!Kiitos
      Osui ja upposi.

• ..palstalla

Sitähän on tuossa edellisinä päivinä 3-4 lisää jos uppoaa

Einarin "isä"

• Perttulis
        ..palstalla kirjoitti:

Sitähän on tuossa edellisinä päivinä 3-4 lisää jos uppoaa

Einarin "isä"

Onko jatkoa tulollaan, täälä odotetaan

• Arttu mukaan

Ottakaa mukaan jonakin perjantaina, tuon omat etikat

• 5-2

tästä brysselin edustajille, vetävät etikan pois hyllyiltä

• Iriikka
        5-2 kirjoitti:

tästä brysselin edustajille, vetävät etikan pois hyllyiltä

Tuollainen pitäis saada ihan omaksi

• MISTERDOKU

PÖH PÖH, mä oon vetäny tässä jo kaksi vuotta putkeen, ensin kotona 6 PÄKKI pintin kokoisia tölkkejä, sitten kun menee baariin vetää kaksi tuoppilista vettä alleen sitten selviää kusee ja sen jälkeen vetää noin 10 tuoppia kyllä tulee aivan mahtavat kännit, aivan kun taivaassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      93
      2174
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1935
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      50
      1514
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1476
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      149
      1438
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1354
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1284
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1146
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1064
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      104
      1058
    Aihe