Rukouspalvelussa kokouksen jälkeen kun ihmisiä tuli esille ja alttarille, rukoilimme jossain päin Suomea erään miehen puolesta. Kesken rukouksen hän alkoi nousta, sanoin älä mene ja hän kyllä laskeutui.
Jälkeenpäin puhuin tuon miehen puolesta kanssani rukoilleen kokeneen evankelistan kanssa, ja hän sanoi se oli henki, pahahenki. Itse olin vasta evankeliumintyöhön lähtenyt niin en heti kyllä huomannut.
Sama evankelista sanoi myöhemmin eräästä saarnamiehestä moneen kertaan, siinä on riivaaja. En oikein ottanut kantaa, mutt hedelmistään puu tunnetaan. Niinpä tämäkin saarnamies teki hirvittävän teon juovuspäissään.
Oikeassa evankelista oli.
Ei riivaajahenget liitele summamutikassa ja mene mihin sattuu. Maaperä täytyy olla otollinen. Sellainen on syntiä syvällä harjoittajassa, ja otollisin niillä jotka harjoittavat noittuutta ja salatieteitä.
Tuosta saarnaajasta oli Herran Henki poistunut ja paha henki tullut tilalle. Jeesus ja riivaaja ei asu samassa temmpelissä. Uskova on aina Jumalan suojeluksessa. Ajatusmaailmaan paha pääsee, mutta ei uskovan sydämeen.
Siinä oli pahahenki
28
1081
Vastaukset
- persona-non-grata
mitä kirjoitat?
- Eroe
Enkai minä aikuinen mies huvikseen kirjottele.
- persona-non-grata
Eroe kirjoitti:
Enkai minä aikuinen mies huvikseen kirjottele.
aikuisuuden tae, jotta kirjoittaa omasta mielestään uskottavia aloituksia.
Sisältyykö aloitteeseesi myös väittämä rivien välistä, jotta "riivaaja", joka voi mielestäsi esiintyä mm. mielisairauden, alkoholismin, etc. valepuvussa, on poistettavissa noin vain rukouksen ja pahojen henkien poistamisrituaalien muodossa?
Jos mielestäsi näin on, niin mihin sitten enää lääkäreitä, terapeutteja ja alan muita ammattilaisia tarvitaankaan? - Eroe
persona-non-grata kirjoitti:
aikuisuuden tae, jotta kirjoittaa omasta mielestään uskottavia aloituksia.
Sisältyykö aloitteeseesi myös väittämä rivien välistä, jotta "riivaaja", joka voi mielestäsi esiintyä mm. mielisairauden, alkoholismin, etc. valepuvussa, on poistettavissa noin vain rukouksen ja pahojen henkien poistamisrituaalien muodossa?
Jos mielestäsi näin on, niin mihin sitten enää lääkäreitä, terapeutteja ja alan muita ammattilaisia tarvitaankaan?Luukas oli lääkäri. Hän myös kirjoitti Luukkaan evankeliumin ja Apostolien teot, en sitten tiedä missä kaikissa muissa hän oli Paavalin kirjurina.
Noissa mainitsemissasi ryhmissä on riivattuja, mutta suurin osa ei. Koskaan ei pidä lähteä etsimään riivaajia, kyllä ne itse ilmaantuvat kun Jumalan Henki vaikuttaa.
Jeesus puhdisti aina ilmapiirin riivaajista.
Kävin tällä viikolla kirurgin luonna ja terveydenhoitajalla. Mihin joutuisinkaan ilman noita.
- säälittää
nuo pahanhengen riivaamat. Ihmiset porisevat heistä keskenään, mutta monikaan ei edes pyri heitä auttamaan.
- kaaleppi..
mun mökissä ei toistaiseksi ole riivaajia näkyny muutama jehovan todistaja kuitenki. Muuan tuttava nainen kertoi käyneensä reiki hoidossa ja tää hoitaja oli pitäny käsiä päällä ja kertoi hänen elämästään. Nainen kertoi että se todellakin tiesi hänestä kaikenlaisia. Tosin yritin selittää että kaikille ihmisille elämässä tapahtuu kyllä aika lailla samoja asioita että sellainen hyvä huijari tekee hyvät rahat sellaisella. No vatsan seudulta oli löytänyt jotain hämminkiä vaan ei ole vatsa vaivannut vaikka siitä on jo monta vuotta. Kerran olin koulutuksessa ja talon puolesta kävi yks luontais terapeutti pitään tunnin ja siinä vaiheessa kun piti laittaa käsi otsalle ja toinen selän puolelle että energia virta aivoihin aukeaa niin piti jo sanoa että et kai sinä tosiaan usko tällaiseen huuhaahan. Selitin että kun on mikroskoopeilla menty jo atomi tasolle ja mittareilla mitataan miljoonasosa volttien jännitteitä eikä niitä energia virtoja ole löytynyt mitkä kiinalaiset oli mukamas jo tuhansia vuosia sitten löytänyt niin se muija käski mun häipyä. Samoiten kun akupunktio hoito niin aika ja sattuma on antanut täysin saman tuloksen kuin heidän hoitonsa. Sitä en kiellä etteikö sairaita olisi parantunut mutta nämä ihmehoitajat ja kaiken maailman puoskarit jotka jonkun kurssin jälkeen keksii itselleen jonkun terapeutti nimen niin kannattas pysyä kaukana. Sillai nykyaikana tuo penisilinikin noin lahjana ihmiskunnalle hakkaa sata nolla nämä vaihtoehto huijarit. Mutta tuo rukous on ollu aina ilmaista kaikille ja suora yhteys ja etuoikeus kaikille että sitä ei vielä ole verotettu eikä tartte maksaa eikä ole huijausta ja lahjana läheisille vaikka ne ei välttämättä tiedäkkään siitä.
- vaikutat
ihan järkevältä ihmiseltä. Olen luullut, että sinä olet joku älynlahjoilta heikompi ihminen, sillä en ole koskaan ennen lukenut tuolla nimarilla kirjoitettavan muuta, kuin niitä rumuuksia ja törkeyksiä poikalapselle. Et taida olla sama kaaleppi?
- kaaleppi..
vaikutat kirjoitti:
ihan järkevältä ihmiseltä. Olen luullut, että sinä olet joku älynlahjoilta heikompi ihminen, sillä en ole koskaan ennen lukenut tuolla nimarilla kirjoitettavan muuta, kuin niitä rumuuksia ja törkeyksiä poikalapselle. Et taida olla sama kaaleppi?
sama kaaleppi ku ennenkin mutta ei hänen juttunsakaan ihan lastenluettavaa ole. En sano enää perämieheksi olkoon. En nyt älyltäni ole sen kummempi kuin muutkaan tai mitä nyt on äly ja viisaus senkö tietäis tai mikä ero niissä sitten on. Tai kyllähän mengelekin oli älykäs mutta viisaana ei voi pitää.
- olla sitä kapea-alaista
kaaleppi.. kirjoitti:
sama kaaleppi ku ennenkin mutta ei hänen juttunsakaan ihan lastenluettavaa ole. En sano enää perämieheksi olkoon. En nyt älyltäni ole sen kummempi kuin muutkaan tai mitä nyt on äly ja viisaus senkö tietäis tai mikä ero niissä sitten on. Tai kyllähän mengelekin oli älykäs mutta viisaana ei voi pitää.
älyä, jonka avulla hän nosti itsensä hyvin kyseenalaiseen maineeseen, mutta jos hänellä olisi ollut laaja-alainen äly, niin hän ei olisi koskaan suostunut ottamaan vastaan sitä pahuutta, minkä hän otti vastaan tuomiten itsensä sellaiseen tyhmyteen, että harvalla sellaista on. Raamattu nimittää tuollaisia tyhmiksi ja siksi minäkin sen teen. "He ovat tyhmiksi tulleet...."
Kyllä älyä tarvitaan Jumalan viisauden suodattamiseen. Ajatteleppas vaikka, että jos ei omista tippaakaan älyä, vaan kuvittelee, että kun joku sanoo päivää, niin sanoja lausuu tuomion, tai keljuilee muuten.
Tai jos Jumala sanoo, että hillitkää itsenne ja eläkää niin, että teistä on kaikilla hyvä todistus, niin ihminen luuleekin, että Jumala tarkoittaa, että pitää ilkeillä ja olla suustaan ruma sellaisille ihmisille, jotka poikkeavat omasta näkemyksestä, siitä jolla hyväksyy ihmisen laisekseen.
Jumalan Sana kertoo, että kaikkien on kerran vastattava jokaisesta turhasta sanasta ja koska Sana niin sanoo, niin se on totta, eli kannattaa miettiä mitä suustaan päästää. - Eroe
En voi muuta kuin ihailla sinua. Sinulla on niin terveitä ja raikkaita ajatuksia, lisäksi osaat tuoda ne esille sujuvasti.
Kuten Mauno Koivisto aikanaan sanoi:
Ensinnäkin puhujalla on oltava asiaa,
toiseksi on osattava esittää se.
Sinä osaat kummankin. - edes älykäs
olla sitä kapea-alaista kirjoitti:
älyä, jonka avulla hän nosti itsensä hyvin kyseenalaiseen maineeseen, mutta jos hänellä olisi ollut laaja-alainen äly, niin hän ei olisi koskaan suostunut ottamaan vastaan sitä pahuutta, minkä hän otti vastaan tuomiten itsensä sellaiseen tyhmyteen, että harvalla sellaista on. Raamattu nimittää tuollaisia tyhmiksi ja siksi minäkin sen teen. "He ovat tyhmiksi tulleet...."
Kyllä älyä tarvitaan Jumalan viisauden suodattamiseen. Ajatteleppas vaikka, että jos ei omista tippaakaan älyä, vaan kuvittelee, että kun joku sanoo päivää, niin sanoja lausuu tuomion, tai keljuilee muuten.
Tai jos Jumala sanoo, että hillitkää itsenne ja eläkää niin, että teistä on kaikilla hyvä todistus, niin ihminen luuleekin, että Jumala tarkoittaa, että pitää ilkeillä ja olla suustaan ruma sellaisille ihmisille, jotka poikkeavat omasta näkemyksestä, siitä jolla hyväksyy ihmisen laisekseen.
Jumalan Sana kertoo, että kaikkien on kerran vastattava jokaisesta turhasta sanasta ja koska Sana niin sanoo, niin se on totta, eli kannattaa miettiä mitä suustaan päästää.Mengele tuskin oli edes mitenkään poikkeuksellisen älykäs. Mengelen "tutkimustyöstä" sanotaan seuraavaa:
"Mengelen tutkimus oli mielivaltaista, julmaa ja siitä puuttui tieteen tekemiseltä vaadittava järjestelmällisyys. Hän työskenteli yleensä sattumanvaraisesti yrityksen ja erehdyksen kautta.
Mengelen muistiinpanoja ja arkistoja kaksoskokeista ei ole koskaan löydetty, mutta säilyneet tulokset ovat osoittautuneet tieteellisesti käyttökelvottomiksi."
On oletettu, että Mengele oli sadisti. - kaaleppi..
Eroe kirjoitti:
En voi muuta kuin ihailla sinua. Sinulla on niin terveitä ja raikkaita ajatuksia, lisäksi osaat tuoda ne esille sujuvasti.
Kuten Mauno Koivisto aikanaan sanoi:
Ensinnäkin puhujalla on oltava asiaa,
toiseksi on osattava esittää se.
Sinä osaat kummankin.eroe olet sitte toinen mun tuhansista ihailijoista. Kait se sillai on että huumoriakin täytyy olla eli ihmisen kun pitää itkeä niin saa kait se vastaavasti nauraakkin. Kait meille ihmisille on sillai luotu onnellisuuden tunne kuin myös viha ja inho kuuluvat ihan inhimillisiin tunteisiin. Moni on kysynyt että mistä tiedät että kristinusko on just se oikea uskonto ja sen verran olen hoksannut sanoa että mun mielestä se on ainut uskonto joka tuomitsee teot ei ihmistä. Näin ei ole esim. jehovan todistajilla joilla jos joku lähtee puulaakista niin sukulaistenki täytyy laittaa välit poikki eikä saa olla oikein missään tekemisissä. Luin tuossa mielenkiintoisen jutun kun vanhassa testamentissa, tais olla daniel, niin lopun ajasta kerrottiin että kuu muuttuu verenpunaiseksi. Alkuperäinen heprealaisten teksti kuuluu että kun veri koskettaa kuuta. No juutalaisen opin mukaan sielu on veressä joten vapaasti suomennettuna vois kääntää että ihminen menee kuuhun. Mistähän se daniel tiesi jo 2500 vuotta sitten että ihminen menee kuuhun. Vanhimmat juutalaisten säilyneet tekstit taitaa olla eka vuosisadalta eli mm. danielin kirja. Aika hämmästyttävää.
- Eroe
kaaleppi.. kirjoitti:
eroe olet sitte toinen mun tuhansista ihailijoista. Kait se sillai on että huumoriakin täytyy olla eli ihmisen kun pitää itkeä niin saa kait se vastaavasti nauraakkin. Kait meille ihmisille on sillai luotu onnellisuuden tunne kuin myös viha ja inho kuuluvat ihan inhimillisiin tunteisiin. Moni on kysynyt että mistä tiedät että kristinusko on just se oikea uskonto ja sen verran olen hoksannut sanoa että mun mielestä se on ainut uskonto joka tuomitsee teot ei ihmistä. Näin ei ole esim. jehovan todistajilla joilla jos joku lähtee puulaakista niin sukulaistenki täytyy laittaa välit poikki eikä saa olla oikein missään tekemisissä. Luin tuossa mielenkiintoisen jutun kun vanhassa testamentissa, tais olla daniel, niin lopun ajasta kerrottiin että kuu muuttuu verenpunaiseksi. Alkuperäinen heprealaisten teksti kuuluu että kun veri koskettaa kuuta. No juutalaisen opin mukaan sielu on veressä joten vapaasti suomennettuna vois kääntää että ihminen menee kuuhun. Mistähän se daniel tiesi jo 2500 vuotta sitten että ihminen menee kuuhun. Vanhimmat juutalaisten säilyneet tekstit taitaa olla eka vuosisadalta eli mm. danielin kirja. Aika hämmästyttävää.
Raamatusta on Danielin kirja.
Jobin kirjaa sanovat vanhimmaksi.
Tiedätkö kaaleppi missä Vanhan Testamentin kirjoissa ei mainita kertaakaan Jumalaa? - kaaleppi..
Eroe kirjoitti:
Raamatusta on Danielin kirja.
Jobin kirjaa sanovat vanhimmaksi.
Tiedätkö kaaleppi missä Vanhan Testamentin kirjoissa ei mainita kertaakaan Jumalaa?minkäänlaista aavistusta
kaaleppi.. kirjoitti:
eroe olet sitte toinen mun tuhansista ihailijoista. Kait se sillai on että huumoriakin täytyy olla eli ihmisen kun pitää itkeä niin saa kait se vastaavasti nauraakkin. Kait meille ihmisille on sillai luotu onnellisuuden tunne kuin myös viha ja inho kuuluvat ihan inhimillisiin tunteisiin. Moni on kysynyt että mistä tiedät että kristinusko on just se oikea uskonto ja sen verran olen hoksannut sanoa että mun mielestä se on ainut uskonto joka tuomitsee teot ei ihmistä. Näin ei ole esim. jehovan todistajilla joilla jos joku lähtee puulaakista niin sukulaistenki täytyy laittaa välit poikki eikä saa olla oikein missään tekemisissä. Luin tuossa mielenkiintoisen jutun kun vanhassa testamentissa, tais olla daniel, niin lopun ajasta kerrottiin että kuu muuttuu verenpunaiseksi. Alkuperäinen heprealaisten teksti kuuluu että kun veri koskettaa kuuta. No juutalaisen opin mukaan sielu on veressä joten vapaasti suomennettuna vois kääntää että ihminen menee kuuhun. Mistähän se daniel tiesi jo 2500 vuotta sitten että ihminen menee kuuhun. Vanhimmat juutalaisten säilyneet tekstit taitaa olla eka vuosisadalta eli mm. danielin kirja. Aika hämmästyttävää.
harvinaisen sujuvista jutuistasi aina pitänyt. Missäs olet "lorvinut", kun ei ole palstalla nähty aikoihin? Onko ollenkaan palstan uudistumisen jälkeen? Jatka toki juttujasi, niissä on sitä kansantajuista meininkiä !
Kun juuri ajattelin että tällä palstalla on eräs jolla on selvästi paha henki sisällään.
Menin sitten nukkumaan ja yritin keksiä sille jotain muuta selitystä ja en päätynyt kuin tähän: eräällä täällä kirjoittavista ihmisistä on selvästi itsessään paha henki.
Aloin sitten epäillä kaikkien demoneittenkin olemassaoloa ja sain ikäänkuin vahvistuksen sinulta että niitä sittenkin saattaa hyvinkin olla.
...Kone toimii muuten taas paitsi että pilkku ei toimi.- Eroe
En poista tätä. Olet senverran luonnonlapsi, ja uskossa, niin uskon hyvinkin sinun olevan hajulla mitä mietit. Mutta muista, aidossa uskovassa ei voi olla riivaajaa.
Kun riivaaja ajetaan ulos ihmisestä siinä on sankaruus kaukana, siksi pelottava on tilanne. Ei sitä tarvitse pelätä, sillä uskova on Jeesuksen suojissa, mutta ei ole mukavan näköistä kun ihminen on niskan ja kantapäiden varassa ja huutaa suoraa huutoa.
Kun riivaaja on ajettu, hän on vapaa.
Joissakin voi olla useampi riivaaja.
Jeesus sanoi tietystä lajista, ettei niitä saa ulos kuin paastolla ja rukouksella.
Itse paastosin nuorena uskovana jonkun verran. Myöhemmin moni varsinkin romani-ihminen tuli uskoon ja täyttyi Pyhällä Hengellä.
Tiesitkö että olimme Lontoossa romaniperheen vieraana viikonpäivät ennen joulua? Todistin romanikokouksessa ja se tulkattiin kansainväliselle mustalaiskielelle. Se on hiukan erilaista kuin tää Suomen.
Ennen kokousta yksi mies yritti häiritä tilaisuutta. Hän pyrki minun juttusille.
Käytit kerran jossain yhteydessä sanaa sermalo, tiedätkö mitä se merkitsee?
En poistanut sitä älykkyysviestiäkään. Siinähän minusta tehtiin tappaja, vaikka en ole koskaan vienyt kenenkään henkeä.
Kerro AB kokemuksistasi, sillä minua kiinnostaa sinun hengellinen kasvu ja tahdon olla ajan tasalla. Sinulla on raikasta paljon ja sinusta voi tulla sielujenvoittaja. Olet ehkä jo johdattanutkin ihmisiä uskon tielle?
Ole rohkea! - ole!
Ei!
selviää että kenessä on riivaaja.
Siis os tekee juovuksissa hirveän treon niin silloin on riivaaja miehessä.
Teitkö itse hirveät tekosi joista olit linnassa juovuksissa vai selvinpäin?- Eroe
Mikä sinua Pe.ku riivaa?
- Ossokukko/%
Eroe kirjoitti:
Mikä sinua Pe.ku riivaa?
Hehee..voi eksytystä.
Onx hellarisuskonto salatiedettä? :O
- Eroe
Tarot-kortit, kaikki spiritistiset asiat ja noitien hommat, okkultismi ja parapsykologia. Ei kannata alkaa leikkimään parapsykologialla edes muka tutkimusmielessä. Voi olla ettei olekkaan poispääsyä.
Mustaraamattu ja niin moni muu.
Usein noihin tarttuu heikon itsetunnon omaava joka haluaisi olla jokin muu kuin mitä on.
Naurele ihan vapaasti, sillä ei se ole kielletty. Eroe kirjoitti:
Tarot-kortit, kaikki spiritistiset asiat ja noitien hommat, okkultismi ja parapsykologia. Ei kannata alkaa leikkimään parapsykologialla edes muka tutkimusmielessä. Voi olla ettei olekkaan poispääsyä.
Mustaraamattu ja niin moni muu.
Usein noihin tarttuu heikon itsetunnon omaava joka haluaisi olla jokin muu kuin mitä on.
Naurele ihan vapaasti, sillä ei se ole kielletty."Tarot-kortit, spiritistiset asiat, noitien hommat, okkultismi, parapsykologia, Mustaraamattu, moni muu."
Kaikki meikäläisen tutkimuskohteita...:DKTS kirjoitti:
"Tarot-kortit, spiritistiset asiat, noitien hommat, okkultismi, parapsykologia, Mustaraamattu, moni muu."
Kaikki meikäläisen tutkimuskohteita...:Dne on monet jo nielaissut ja vienyt mukanaan demonisiin toimintoihin mukaan, ja sieltä on lähes mahdotonta enää palata normaaliin elämään!
paha henki?
- HALLELUJA!
Näin se käy:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8667172
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383329Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2732869Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2251818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641758- 631729
- 581445
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831289Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3261163Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062