Mitä hip hop vaatteita käytätte? Omassa käytössäni on: Karl Kania ja bc:tä pää osin.
Vaatteet.
19
1782
Vastaukset
- FUBU...........
Mulla on FUBU gangsta vaatteet.
- japaa
cheekin eli jaren numero on 0408275094
- "Basta-M"
Et levittele kenenkään homojen numeroja täällä. Vituttaa muutenkin koko saatanan apina.
- lil flip
"Basta-M" kirjoitti:
Et levittele kenenkään homojen numeroja täällä. Vituttaa muutenkin koko saatanan apina.
Ne räp kledjut ja osta levyi niill masseil. Kuunteletko ees mitää vai meneekö noi ku on jotai muotii??
- Stenkka2
Itselläni on perus Kania, Zoo Yorkia yms, jokaisella vaatemerkillä on vähän erilainen tyyli.Niitä yhdistelemällä saat oman personallisuutesi esiin.Käytä mielikuvitusta.Koruja en käytä, koska tämä "esittäminen" ei mielestäni kuulu Suomen hiphop kulttuuriin ja Do-Ragien käyttäminen on mielestäni vitun noloa...
- newera-
itel on kans kania, meccaa ja akademiksei, mitä käytän. yleensä lökärit, isohuppari ja lippis päällä.. se miten niit käyttää ja yhistelemäl erilaisii kuteita tekee susta persoonallisen. itel on ollu aina tapana roikottaa lökäreit polvie ja perseen puolvälissä. moni ei varmaan niin alhaal pidä, mut se onkin mun tapa. käytän aika usein myös huivii..
- Nimetön
ite käytän tottakai kanii, give me a facee, es:sää, gino green globalii, mekkaa, new eraa, osirist, etniesii, burtonii, c1rcaa. siinä ne tais ollakin ja tottakai korui mut en mitään hirveit bling blingei. ja jos joku päättelee et oon kundi niin väärin meni arvaus.
- Attte
Tuossahan oli puolet jotain vitun skeittimerkkejä.
- Iso-Jari
Bc Karl Kani
- jani1414
LRG, Pelle Pelle, Rocawear ja Gino Green Global. Kengissä Nike (air force 1 mid)
- ei mulla täl hetkellä
ookkaa, ku kania, mutta aattelin kyllä ostella lisää :) ja ku siis mulla o kanin lökät, huppari ja kengät sekä Dada Supremen lippis, ni en niitä ihan joka pvä käytä, joten on pakko käyttää ihan normaaleitakin vaatteita.
- MikeBoyz
Ite käyttelen näitä perus DC , LRG , Adio , New eran capei , Element . Lisää tulee tietysti ostamalla :D
- niggä
one insdruties
- girbaut
tottakai kanii, makavelii, give me a facee, DC, NEW eraa, gino green globalii, rocawearii, pellepellee, ecko unltd., revee, hustlaa.
- Gangsta bro 187 <3
Kauluspaidat, hupparit ja t-paidat Tarjoustalosta ja Prismasta. Kengät on jotkut Niket....
- hiphopper
Eckö ja Sir Benni Miles futaa!
- kovinbommerFTS
Karl kani.... ei jumalauta.
OSUMA STREET WEAR!
Sieltä saatana, ja stompdownilta tilaat yksityisesti.
saatanan isot mustat vaatteet ja sit bommamaa vittu, kommandopipot päähä ja hommat hanskassa, HANSKAT MAALISSA! - jare_93_420thz
Gangsta bro 187
- fdfg
Käytän pääasiassa urban classicsii ja nikee ja adidasta mut mit' välii. Työ luettelette teiä vitun burtonit, ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346