laatukellot.fi ?

TAGI -haaleilija

Onko kukaan ostanut kelloa laatukellot.fi -sivustolta? Mistään netistä en löytänyt keskusteluita ko. sivustoon viitaten. Väittää olevansa scandinavian suurin kellokauppa.

Ko. kauppa ei ole minkään merkin valtuutettu maahantuoja ja siksi voi myydä kelloja alle listahinnoin. Miten mahtaa olla alvin laita?

163

51844

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olly

      Merkki on kyllä saanut multa luottamuksen, Pilot 1/10 ainakin on tarkka, ja ilman patterin vaihtoa ja päivänumeron vaihtamista joka toinen kuukausi, on huoltovapaa. Jos kellolla ranteessa on huono olla esim. saunassa tai veden paineessa, niin kello on mun pienin ongelma.

      Kertoivat kelloliikkeessä patterin vaihdon ja painetestin yhteydessä, että jossain vaiheessa laakerien rasvat täytyy vaihtaa. Patterin vaihto kolmen vuoden välein pari kymppiä, kerran 10v. rasvojen vaihto 100 Euroa, ei liian paljon.

      Ja kysymykseen, miten pitkään nämä toimivat, kelloliikkeen heppu sanoi, että ne rasvat pitää joskus vaihtaa. Ei ollut kuullut, että voisivat mennä rikki.

      Jos ei aito, niin varmista että lasi on safiiri. Jos joo, ja esim. ETA koneisto, niin feikki voi myös olla yllättävän hyvä.

      • Anonyymi

        Uskaltaakohan kyseiseltä sivulta tilata (noin 10K) arvokelloja? mietityttää ovatko aitoja...


      • Anonyymi

        Helvein hidas toimitus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvein hidas toimitus!

        Onhan se hidas kun on välitysfirma. Ne hankkii ensin itse sen kellon jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaakohan kyseiseltä sivulta tilata (noin 10K) arvokelloja? mietityttää ovatko aitoja...

        Ei missään nimessä! Noin kalliit kellot vain "Authorized Dealeriltä". Feikki kellot on nykyään yllättävän vaikea tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään nimessä! Noin kalliit kellot vain "Authorized Dealeriltä". Feikki kellot on nykyään yllättävän vaikea tunnistaa.

        Jos käytetyn ostaa niin eipä niitä aina edes saa authorized dealereilta.

        Toisaalta jos kellon saatuasi tarkistutat sen aitouden niin vielä on kaksi viikkoa aikaa palauttaa. Taitava väärennös ei näy päällepäin mutta kyllä takakannen alta näkyy kenen kone siellä on sisällä.

        Sitä en tiedä miten nuo autorized dealerit suhtautuvat siihen että olet ostanut heidän uutena myymänsä kellon vähän käytettynä puoleen hintaan, esiintyykö niskojen nakkelua tai kertovatko että ensimmäinen huoltoaika on vasta kolmen viikon päässä?


    • Rantatie

      Firman sivuilla lukee näin: "Suurin osa kelloistamme kuuluu Ruotsin 25% arvonlisäveron piiriin. Muutoin voimassa on myyntivoittoverotus, jolloin arvonlisävero ei ole vähennyskelpoinen. Verotusmuoto on mainittu ostokuitissa, jonka saatte tilaamienne tuotteiden mukana. Rahtikulut kuuluvat arvonlisäveron piiriin. Verotusmuotoon katsomatta kaikki kellot toimitetaan uusina, alkuperäispakkauksissaan takuutodistuksen ja tilauskuitin kanssa. Ota yhteyttä mikäli ostat yrityksen nimiin, niin annamme lisätietoa kyseisen tuotteen verotuksesta."

      Itsekin suunnittelin kellon ostoa tuosta firmasta, ja sain hyvän kuvan firmasta saamani vastauksen perusteella, kun kysyin tarkennusta maksutapoihin. Niiden nettisivutkin vaikuttavat asiallisilta. Tein tilauksen tänään, joten parin viikon kuluttua mulla on käytännön kokemusta. Tähän mennessä olen tyytyväinen.

      • sheamy

        saapuiko kellosi perille ja millainen maku jäi suuhun? itse olen myös kyseisestä kaupasta kelloa katsellut, mutta kiinnostaisi ennen tilaamista kuulla kuinka käytännössä sujuu.


      • Jazka62

        Olen ostanut jo useasti. Ei mitään ongelmia, nopea palvelu.


      • IWCC

      • Harmittaa

        Maksettu 24.11.2018. Ei vieläkään, 4.1.2019 tullut perille.


      • Aamukasa

        Tilattu 21.12.18 ja ei ole vieläkään kello 4.1.19 tullut perille ja tarve oisi suuri kun armeijaan lähden.


      • Jussi68

        Tilattu 26.2.2019 -tulossa Suomea kohti tänään 8.3.2019 -tuli ilmoitus että kello on lähtenyt postissa. Tilattu ja maksettu 26.2.2019. Huomattavan kallis merkkikello.
        Toivon nyt vain hartaasti että kello on sama jonka hyvässä uskossa tilasin. Laatukello.fi


      • Anonyymi
        sheamy kirjoitti:

        saapuiko kellosi perille ja millainen maku jäi suuhun? itse olen myös kyseisestä kaupasta kelloa katsellut, mutta kiinnostaisi ennen tilaamista kuulla kuinka käytännössä sujuu.

        Tilasin kaks kallista kulta kelloa joulukuun eka päivä eikä vieläkään kuulu ja olen laittanut heille monia sähköposteja niin tulee vain aina englanniksi sama teksti että pahoittelut ja kun koittaa soittaa ”suomeksi” puhuvaan numeroon niin höpöttää hetken ruotsia koneelta ja sammuttaa elikkä pelkkää kusetusta! Ja mä maksoin ne etukäteen enkä ole saanut minkään laista palvelua:( en suosittele todellakaan


    • Teuvo Heuer

      Suomalaisesta vähittäismyyntiliikkeestä saa laatukelloja halvemmalla kuin kyseisetä laatukellot.fi:stä. Itse olen suoraan ostanut suoraan kauppiaalta noin 10-20 % halvemmalla kuin tuolta nettikaaupasta.

      • Kale72

        Kiitän vinkistä!

        Tilasin edullisen Policen kellon tuolta gentleman.fi-kaupasta.
        http://www.gentleman.fi/product/184/police---citation-x-rannekello

        Tiuku tuli minulle todella nopeasti ja koko verkkokaupasta jäi hyvä maku suuhun...

        Eihän tuolla mitään kalliita huippukelloja näytä olevan, mutta enpä sellaisia netistä tilaisikaan. Kyllä ne sveitsiläiset laatukellot haetaan sitten alan liikkeistä!


      • tuo..
        Kale72 kirjoitti:

        Kiitän vinkistä!

        Tilasin edullisen Policen kellon tuolta gentleman.fi-kaupasta.
        http://www.gentleman.fi/product/184/police---citation-x-rannekello

        Tiuku tuli minulle todella nopeasti ja koko verkkokaupasta jäi hyvä maku suuhun...

        Eihän tuolla mitään kalliita huippukelloja näytä olevan, mutta enpä sellaisia netistä tilaisikaan. Kyllä ne sveitsiläiset laatukellot haetaan sitten alan liikkeistä!

        Kalliilla ostit... ebaysta näyttäis saavan satkun pintaan....

        http://cgi.ebay.com/Police-Watch-Citation-X-Model-11624JS-05_W0QQitemZ380137711919QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item5881f9292f&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65:12|66:2|39:1|72:1205|293:1|294:50

        Vaikka joutuis tullin maksaan tulis silti huomattavasti halvemmaksi....


      • Pettynyttoimintaan

        Ostin heinäkuussa kellon joka saapui kyllä nopeasti muttaa laskua eikä takuukuittia ei ollut, sähköpostiin sain pyytämälläkopion. Tässä vaiheessa olisi lampun pitänyt syttyä, mutta.... olin hyväuskoinen ja pidin kellon. Marraskuussa sitten lukko hajosi ja huomasin kahden kellotaulua kiertävän kiven irronneen. Sain ohjeen lähettää kellon heille korjattavaksi, siitä on nyt kuusi viikkoa..... ja kestää. Sähköpostiin ei vastata ja mistää ei löydy numeroa mihin voi soittaa. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Itse en enää koskaan tilaa k.o. kaupasta mitään.


      • Meristea

        Siis Laatukellolta ostit kellosi ? Mikä on tilanne nyt, saitko kellosi kuntoon ? itse tilasin juuri tuolta kellon, en ole vielä saanut. Rupesi kyllä harmittamaan koko tilaus....


      • Huolestunut
        Pettynyttoimintaan kirjoitti:

        Ostin heinäkuussa kellon joka saapui kyllä nopeasti muttaa laskua eikä takuukuittia ei ollut, sähköpostiin sain pyytämälläkopion. Tässä vaiheessa olisi lampun pitänyt syttyä, mutta.... olin hyväuskoinen ja pidin kellon. Marraskuussa sitten lukko hajosi ja huomasin kahden kellotaulua kiertävän kiven irronneen. Sain ohjeen lähettää kellon heille korjattavaksi, siitä on nyt kuusi viikkoa..... ja kestää. Sähköpostiin ei vastata ja mistää ei löydy numeroa mihin voi soittaa. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Itse en enää koskaan tilaa k.o. kaupasta mitään.

        Hei, sama ongelma ilmeni minulla. Onko asiaan saatu mitään selvyyttä vai onko asia jäänyt auki?


    • IWC

      Itse tilasin sieltä IWC:n Spitfire Chronographin, kun eräällä suomalaisella jälleenmyyjällä tuntui olevan sen verran suuri vaiva ja haitta semmoinen tilata. (Olisi paljon mieluummin pakkomyynyt näyteikkunassa näemmä melkoisen pitkään haalistuneen Portofinon)

      Hyväksyin sen, että taisin tulla maksaneeksi satasen, pari enemmän kuin kaikki tämän maan jälleenmyyjän läpikäymällä ja tiukasti tinkimällä. Kaiketi kyseessä on siis se ajanvalintakysymys. Mutta nyt on Spitti kädessä ja hienosti käy ja kukkuu! Ajallaan tuli, takuukortissa näkyy olevan Amsterdamin Schipollin kentän myymälän leimat.

      • Kurt Klaus

        Kerroppa muutama IWC:n myyjä eteläsuomesta, eipä taida montaa löytyä.


      • IWC edukkaasti heti
        Kurt Klaus kirjoitti:

        Kerroppa muutama IWC:n myyjä eteläsuomesta, eipä taida montaa löytyä.

        Onko kenelläkään kokemusta oheisesta putiikista? Kiinnostaisi IWC:n Top Gun kello mutta original maksaa rutosti.

        http://www.bwo888.com


      • järjen ääni neuvoo
        IWC edukkaasti heti kirjoitti:

        Onko kenelläkään kokemusta oheisesta putiikista? Kiinnostaisi IWC:n Top Gun kello mutta original maksaa rutosti.

        http://www.bwo888.com

        Piraattikopiosta ei kannata maksaa mitään. Naurettavaa pelleilyä tuollainen jos ei halua ostaa aitoa ja pitäisi kuitenkin jotenkin päästä pillkahinnalla laatutavaraan kiinni.


      • IWC
        IWC edukkaasti heti kirjoitti:

        Onko kenelläkään kokemusta oheisesta putiikista? Kiinnostaisi IWC:n Top Gun kello mutta original maksaa rutosti.

        http://www.bwo888.com

        Juurikin samaa kelloa samasta putiikista katselin, mutta riittävää luottamustasoa välillemme ei toistaiseksi ole päässyt syntymään. Kyseinen sivusto on kuitenkin vakuuttavampi kuin vastaavat meri-muslimien ylläpitämät.

        Jos päätät tilata niin kerro ihmeessä kokemuksistasi.


      • Anonyymi
        järjen ääni neuvoo kirjoitti:

        Piraattikopiosta ei kannata maksaa mitään. Naurettavaa pelleilyä tuollainen jos ei halua ostaa aitoa ja pitäisi kuitenkin jotenkin päästä pillkahinnalla laatutavaraan kiinni.

        Montas kelloa olet ostanut kyseisestä puljusta? Hyvä huudella piraattikopioista, kun et ole edes kellon kelloa ostanut ja laatutarkastanut! :D :D Itele tuli perille Invictan kello ja aitoustodistus. Paikallisella kellosepällä käyty aitous juuri toteamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montas kelloa olet ostanut kyseisestä puljusta? Hyvä huudella piraattikopioista, kun et ole edes kellon kelloa ostanut ja laatutarkastanut! :D :D Itele tuli perille Invictan kello ja aitoustodistus. Paikallisella kellosepällä käyty aitous juuri toteamassa.

        Invictan kellot niin halpoja paskoja, että miksi niistä joku edes tekisi kopioita?


    • Expat

      Tilasin tammikuun alussa laatukellot.fi -nettisivustosta kaksi naisten kelloa; Omega ja Longines. Maksoin laskulla tilauksen, karvan alle 5000 euroa ja jäin odottamaan. Tilaukseni hyväksyttiin 14.1.2010, Omega saapui 1.2.2010 ja Longinesia odotellaan edelleen.

      Kelloilla alkoi olla kiire tammikuun lopussa, sillä vaimoni syntymäpäivä alkoi häämöttämään. Laitoin tammikuun viimeisellä viikolla meiliä Tukholmaan (sillä siellähän tämä firma toimii, ruotsalainen siis) ja kerroin, että tarvitsen toisen kelloista välttämättä vaimoni syntymäpäiväksi. Lupasivat lähettää Omegan välittömästi, sillä Longinesia he eivät olleet vielä saaneet. Hyväksyin tämän, kunhan lähettävät sellaisella kuljetusmuodolla, että Omega saapuu ennen vaimon merkkipäivää. Syntymäpäivä alkoi lähestyä, eikä kelloa kuulunut. Soitto Tukholmaan, jossa kaveri kertoi sen lähteneen DHL:n lentopostissa, mutta koska sää oli niin huono, niin Tukholmasta ei muka ollut lähtenyt postia. Sattumalta on kaveri DHL:n johtoportaassa, joten tarkistin asian: lentoposti oli lähtenyt ajallaan, mutta minun lähetykseni oli laitettu maakuljetuksena, eli se seilasi Itämerellä silloin kun vaimo täytti vuosia. Suoranaista valehtelua siis.

      Tätä kirjoittaessa minulla ei lukuisista tiedusteluistani huolimatta ole tietoa Longinesin toimitusajankohdasta. TIlauksessa mainittu 21 päivän toimitusaika tarkoittaa kuulemma työpäiviä, mutta kun 21 työpäivän jälkeen tiedustelin, niin kertoivat, että toimistusaika on noin, ei tarkka. Samalla muistuttivat kyseessä olevan käsintehdyn kellon, jonka sain kuulemma edullisesti. Viime perjantaina oli työpvä nro 31, mutta eivät ole ottaneet yhteyttä saatika vastanneet meiliini. Todellista asiakaspalvelua.

      Toista se oli Hki-Vantaan Aseman Kellossa, josta jäi viikko sitten käteen Tag Heuer isännälle (siis minulle) arkikelloksi. Suosittelen ostamaan kellokaupasta ja jättämään nämä Ruotsin poikien viritelmät väliin. Laatukamaa hekin toki myyvät, mutta palvelutaso on heikko.

      • Expat

        Jatkoa tuolle 3 kk sitten kirjoittamalleni viestille.

        Tuon tammikuun alussa tilaamani Longinesin toimitus viivästyi niin paljon, että lopulta he joutuivat myöntämään, että tilauksen käsittelyaika on liian pitkä ja tarjosivat hyvityksenä toista, reilut 1500 euroa kalliimpaa Longinesin kelloa, joka heiltä löytyi varastosta heti toimitettavaksi. Koska tarjottu kello oli samaa sarjaa tilaamamme kellon kanssa vaimoni halusi saada sen nähtäväksi ja kello todellakin saapui DHL:n kuriirilla muutama päivä sähköpostikeskustelustamme. Vaimo hyväksyi kellon ja minä vielä vein sen paikalliseen, valtuutettuun Longines -huoltoon tarkastutettavaksi, jonka kello läpäisi puhtain paperein.

        Summa summarum: olen tyytyväinen kauppaan, sillä pitkän odottelun jälkeen sain lopulta hieman reilun 5K euron kellon noin kaksi tonnia listahintaa edullisemmin. Laatukellojen asiakaspalvelu ei joka käänteessä saanut kiitettäviä arvosanoja, mutta loppujen lopuksi he hoitivat homman rehellisesti ja vastuunsa kantaen. Puhuessani vielä eilen heidän kanssaan puhelimessa heidän edustajansa totesi, että tällä hetkellä spesiaalikellojen saatavuus on kiven alla ja kehoitti, että mikäli haluat jotain hieman erilaista, niin tilaa se hyvissä ajoin. Ns. bulkkitavaraa on hyvin tarjolla, mutta mikäli kello on hiemankin erilaisempi, niin varaudu odottamaan.

        Vaikeuksista huolimatta olen valmis tilaamaan heiltä tulevaisuudessakin.


      • Red Pulli
        Expat kirjoitti:

        Jatkoa tuolle 3 kk sitten kirjoittamalleni viestille.

        Tuon tammikuun alussa tilaamani Longinesin toimitus viivästyi niin paljon, että lopulta he joutuivat myöntämään, että tilauksen käsittelyaika on liian pitkä ja tarjosivat hyvityksenä toista, reilut 1500 euroa kalliimpaa Longinesin kelloa, joka heiltä löytyi varastosta heti toimitettavaksi. Koska tarjottu kello oli samaa sarjaa tilaamamme kellon kanssa vaimoni halusi saada sen nähtäväksi ja kello todellakin saapui DHL:n kuriirilla muutama päivä sähköpostikeskustelustamme. Vaimo hyväksyi kellon ja minä vielä vein sen paikalliseen, valtuutettuun Longines -huoltoon tarkastutettavaksi, jonka kello läpäisi puhtain paperein.

        Summa summarum: olen tyytyväinen kauppaan, sillä pitkän odottelun jälkeen sain lopulta hieman reilun 5K euron kellon noin kaksi tonnia listahintaa edullisemmin. Laatukellojen asiakaspalvelu ei joka käänteessä saanut kiitettäviä arvosanoja, mutta loppujen lopuksi he hoitivat homman rehellisesti ja vastuunsa kantaen. Puhuessani vielä eilen heidän kanssaan puhelimessa heidän edustajansa totesi, että tällä hetkellä spesiaalikellojen saatavuus on kiven alla ja kehoitti, että mikäli haluat jotain hieman erilaista, niin tilaa se hyvissä ajoin. Ns. bulkkitavaraa on hyvin tarjolla, mutta mikäli kello on hiemankin erilaisempi, niin varaudu odottamaan.

        Vaikeuksista huolimatta olen valmis tilaamaan heiltä tulevaisuudessakin.

        Onnittelen hyvästä tuurista. Yleisesti ottaen tuo firman kellot ovat ylihintaisia, eli liikkeistä saat alennuksien kanssa kellot halvemmalla. Tosin tuota kaikkean mitä he myyvät ei suomalaisista kaupoista löydy.
        Tarkastappa vielä tuosta kellostasi koska se on tehty, eli onko ns. vanhaa mallia. Eihän se mekaanisissa kelloissa muuta vaikuta kuin, että öljyt happanevat aiemmin.


      • Anonyymi

        Mulle sanottiin ihan samaa omista kelloista että ovat hukanneet ne postissa mutta tulee niin pian kuin mahdollista ja tässä nyt 1.5kk odottanut eikä mitään ole tapahtunut


    • clash ohlson fan

      Tilasin kerran clash ohsonilta prologue-kellon. Kello tuli päivää odotettua aiemmin postissa! Olen erittäin tyytyväinen ohlsonin laadukkaaseen palveluun ja kestäviin tuotteisiin, jolle on tehty ihan tieteellisiä kokeita niiden kestävyydestä!

    • hienoo menoo

      Ja myyjä suitsuttaa omaansa, hienoa. Melkein kuin Toyota palstalla.

    • KoruBar on 100% Suomalainen verkkokauppa.

      KoruBar verkkokauppa, www.korubar.fi, on aloittanut kellojen myynnin. Nyt aluksi merkkeinä on lastenkellot Hello Kitty ja Muumi, sekä Citizen ja Jet Set kellot. Merkki- ja mallivalikoima tulee laajenemaan lähiviikkoina rajusti! Valikoimaan tulee sekä merkkikelloja, että edullisemman luokan "arkikelloja".

      Muistathan myös kilpailumme!

      Toukokuun kilpailu on päättynyt ja 50€ lahjakortti matkaa tällä kertaa Päijät-Hämeeseen, Vääksyyn.

      Jatketaan hyväksi todetulla kaavalla ja laitetaan samantien uusi kuukausikilpailu käyntiin! Palkintona jälleen 50€ lahjakortti KoruBar verkkokauppaan.

      Osallistuminen on helppoa. Käyt vain rekisteröitymässä asiakkaaksemme osoitteessa www.korubar.fi ja olet mukana kilpailussa. Osallistuminen ei siis edellytä ostamista, vaan pelkkä rekisteröityminen riittää. Samalla voit käydä tykkäämässä meistä Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/korubar.fi.

      Kilpailu kestää kesäkuun ajan ja voittaja saa lahjakorttinsa heinäkuun ensimmäisellä viikolla. Muistathan, että rekisteröitymällä olet automaattisesti mukana kuukausikilpailuissamme myös jatkossa!

      • asian vierestä

        Tuo ketjun aloitus puhuu Laatukellot.fi:stä joka myy laatu- arvokelloja, ei siis noita halpiskellokkeita mitä tuo Korubar koittaa mainostaa.


      • Aiheesta
        asian vierestä kirjoitti:

        Tuo ketjun aloitus puhuu Laatukellot.fi:stä joka myy laatu- arvokelloja, ei siis noita halpiskellokkeita mitä tuo Korubar koittaa mainostaa.

        Tuolta Gentlemanista tuli keväällä tilattua Conversen perus "halppis"tiuku, tuli samalla viikolla perille. Laatukellosta ei ole muuten kokemuksia, kuin että on joskus tullut sieltä D&G:n telkkarikelloa himoittua :)


    • Watch It!

      Tilasin kesällä erikoiskellon Laatukellot.fi:stä. Kello tuli nopeasti, on aito ja merkittävästi halvempi kuin Suomessa liikkeestä ostettaessa.
      Ainakin itse olen ollut tyytyväinen.

      • en suosittele

        Laatukellot ei ole halpa nettikauppa. Paikallisilta jälleenmyyjiltä saa kellot vähintäinkin samaan hintaan ja useimmiten halvemmalla. Poistomallit ovat sitten erikseen, eli kenellä on jäänyt hyllyyn ja kenellä ei.
        Laatukellot ei edusta mitään kellomerkkiä, vaan hankkivat kelloja milloin mistäkin ja takuut toimivat siten myös miten sattuvatkin.


      • lonkkuTaasTilaukseen
        en suosittele kirjoitti:

        Laatukellot ei ole halpa nettikauppa. Paikallisilta jälleenmyyjiltä saa kellot vähintäinkin samaan hintaan ja useimmiten halvemmalla. Poistomallit ovat sitten erikseen, eli kenellä on jäänyt hyllyyn ja kenellä ei.
        Laatukellot ei edusta mitään kellomerkkiä, vaan hankkivat kelloja milloin mistäkin ja takuut toimivat siten myös miten sattuvatkin.

        lienee se ja sama ketä edustavat vai edustavatko jos hinnat lastujelloissa on 600e halvemmat kuin suomikaupassa. laskekaa hintaa kivijalkamyymälöissänne niin voin harkita ostavani tältä. tälläkin hetkelöä lähtee 2,5tonnin longibes tilaukseen tuokta nettikaupasta kun kehtaatte pyytää satoja euroja enemmän "tatjoujsen" kera täällä.

        mulle on ihan sama místä se kello tulee, kunhan on se mitä myydään.


    • Winners choice!

      "Laatukellojen" pitäisi alkaa tehdä yhteystyötä Clas Ohlsonin kanssa, ja näin ottaa valikoimiinsa Prologuen. Näin tämä "laatu"kellot saisi valikoimiinsa oikean laatukellon!
      Siis hinta-/laatusuhteeltaan erinomainen Prologuen.

    • Turusta.

      Itsellä ainakin tomi erittäin hyvin. tilaus vahvistettiin 2h oston jälkeen ja lähetettiin 6h oston jälkeen. pakettti saapui viikossa ruotsista

      • johan kesti??

        viikon kesti paketin tulo yhden kapean lätäkön yli???


    • Kelloseppä evp
    • kipa80

      En suosittele!!! Kaveri tilasi itelleen Laatukellolta rannekellon (TAG HEUER) eikä ollut Suomalaisen maahantuojan takuuta lainkaan, eli kun ongelma tuli, joutui maksamaan normitakuuaikana korjauksen!!! Eivät saa käyttää mitään TAG HEUER ym. logoja sivuilla kun eivät ole valtuutettu myyjä Suomessa!!! Kysykääpä vaikka ihan Suomalaiselta maahantuojalta kuten Retadan.
      Niin ja kaikenlisäksi paremmat tarjoukset saa ihan tosissaan suoraan alan kotimaisista liikkeistä!!!

      • Kellot tunteva

        Kyllä, ei kannata sieltä ostaa.
        Jos olisin sinä, marssisin ylpeänä Clas Ohlsonille ja ostaisin sieltä hinta-/laatusuhteeltaan erinomaisen Prologuen, kestää saunan, suihkun, seinään heittämisen ja astianpesukoneen. Kyseessä on todellinen laatupeli miehelle (tai myös naiselle), joka etsii kelloa kovaan käyttöön.
        Prologue - voittajan valinta!


    • jvo1

      Kaikki valtuutetut maahantuojaliikkeet pystyvät myymään samoja kelloja vastaavalla hinnalla. Käteiskaupalla saa liikkeestä aina vähintään 20% pois kun vain kysyy.
      Lisäksi takuukortit saa täytettynä ja päivättyinä.

    • BigAl

      Olen, sivustossa oli kirjoitettu että kellot toimitetaan 1-3 pv, on mennyt yli 6 pv ja s.postissa tule automaatti vastaus että asia käsitellään

    • Älähoppuile

      Niin no, nythän postilla tosiaan on lakko...

    • eiHyväEiHalpa

      Ainakin kallis ja takuiden kanssa on ollut hankaluuksia.

    • en_ostaisi

      Itse olen väistänyt tuon Laatukellot.fi nettikaupan. En aio ostaa jatkossakaan sitä kautta kelloa vaan tilaan mieluummin ulkomailta halvemmalla kelloni.

    • DisciplesoftheWatch

      Yritin ostaa tuolta viime kesänä Longines Hydroconqestin. Lähettivät "vahingossa" jonkun kiinalaisen vitsikellon. Onneksi sain rahat takaisin ja homma kääntyi parhain päin. Tuosta puljusta en kyllä tilaa enää mitään, enkä voi suositella tuota lafkaa kenellekään. Kyseessä on ruotsalainen semikoijarifirma, joka ostaa kellonsa jälleenmyyjien varastoista.

      Jos etsit hyvää käyttökelloa, suosittelen creationwatches.com-sivustoa. Hyvää palvelua ja nopea toimitus Suomeen. Pari kelloa olen jo tuolta hommannut eikä minkäänlaista valittamista.

      Kalliiden kellojen tilaamisessa suosittelen kuitenkin aina varovaisuutta, oli sivusto mikä tahansa. Maksu pitää aina tehdä Visalla, että on edes jotain turvaa kusetuksen sattuessa. Lisäksi pitää muistaa, että ETA-alueen ulkopuolisista yli 50 euron tuotteista on maksettava tulli. Creationwatchesin kellot eivät ainkaan minulla ole toistaiseksi joutuneet tullattaviksi.

      • kivijalkakauppa

        Kokemuksesta voin kertoa, että vaikka olen huono tinkimään, niin onnistuin hankkimaan uuden TAG Heuer rannekellon suomalaiselta kellokauppiaalta halvemmalla kuin laatukellot.fi myy omilla sivuillaan.

        Pyysin sähköpostitse tarjousta kaikilta kauppiailta, ketkä Suomessa kelloa myyvät ja kaikki lähettivät suositushintaa selvästi halvemman tarjouksen. Halvin tarjous oli yli 25 % alle suositushinnan ja alle laatukellot.fi hinnan.

        Helppoa ja turvallista, voin suositella. Samalla tuli kannatettua suomalaista kauppaa, jonkun ulkomaisen verkkokaupan sijasta.


      • tiettySaa

        saa kuulemma tingittyä 20rossaa pois suomalaisesta kivijalkaliikkeestä :P


    • Espoonjussi

      Ostin nyt joulukuussa tuolta Certina-merkkisen rannekellon. Mielestäni laatuunsa nähden kohtuullisen edullinen. Paketissa kaikki kohdillaan, vastaanottajalla viikon kuluttua tilauksesta.

    • wenger

      En suosittele.

    • Kylläpä

      Laatukellot on kunnon huijariliike.
      Esimerkiksi heillä Raymond Weil 5484-STC-65001 lähtöhinta 850,00 eur ja nyt tarjouksessa 709,00 eur.
      Turkulaisessa kivijalkaliikkeessä samaisen kellon lähtöhinta 620,00 eur, mistä saa vielä tingittyä.
      Kannattaa vetää ihan omat johtopäätökset.

      • Anonyymi

        Uusista saa tinkaistuq suomalaisissa kivijalkaliikkeissä, jos saa. Ja hekin myyvät vanhaa mallia halvalla, jos myyvät. Mutta käytettyjä arvokelloja jos katsastaa niin kotimainen tarjonta (mitä näitä nyt on, kellokonttorit ja koronograafit) eivät ole laatukelloa tai chrono24:ää edullisempia eikä valikoimaa ole likikään yhtä paljon. Lisäksi sama huijari voi vaania molemmissa. Laske käytetyn arvokellon hintaan suoraan muutama satanen lisää aitoustodistukseen.


    • Tiukuhoi

      Odotan michael korsin kelloa saapuvaksi. Ko mallia en oo löytäny mistään muualta, siksi päädyin laatukellot sivustoon. Tilasin to illalla ja nyt on tiistai ja tilaus on "hyväksytty, käsittelyssä". Tuol lukee toimitus 1-2 arkipäivää, tulispa pian!

    • perustelija

      Suosittelen lämpimästi.

    • Henna45
    • Aleksaatsio

      Tilasin laatukellot.fi:stä Seikon kellon (http://www.laatukellot.fi/seiko-premier-white-dial-p-9352.html). Tuote tuli perille muutamassa päivässä. Kello oli siistissä ja hyvin suojatussa paketissa, ja täydellisessä kunnossa. Asiakaspalvelusta tiedustelin tietoja kellosta ennen kuin tilasin, ja palvelu toimi hyvin ja ripeästi. Ei mitään moitittavaa siis tuotteen tai palvelun osalta. Myös hinta nähdäkseni kohdillaan! Jos jokin asia askarruttaa, niin autan mielelläni: [email protected]

    • Kello-Keke

      Paikasta kaksi kelloa tilanneena toimitusajaksi luvataan keskimäärin 3-6 arkipäivää mutta se onkin jo heti pidentynyt maksun jälkeen saadussa sopimuksessa, sekään ei silti pidä paikkaansa vaan toimituksessa on kestänyt suunnilleen kahdesta kolmeen viikkoa. Toisessa tilaamassani Korsin kellossa oli kellotaulussa lasin alla naarmuja jo uutuuttaan. Älkää missään nimessä ostako täältä mitään.

    • Mannm

      Kirjavista kommenteista huolimatta tilasin kaksi kelloa, vaimolle Seikon kellon joka maksoi n.100€ suositushinnan ollessa n.400€ ja itselle certinan ds podium 400€ jonka suositus hinta n.620€. Certinan olisi suomalainen kauppa kyennyt myymään n.500€ hintaan. Kelloja oli tilausta tehdessä varastossa ja ilmoitettu tilauksen liikkeelle lähtö 1-2vrk. Mitään tilauksen seurantanumeroa en saanut, mutta kellot saapuivat 4vrk.kuluttua ja kaikki oli ok pakkauksia ja ohjeita myöten.

    • Rosegoldie

      Olen erittäin tyytyväinen, kello oli Marc by Marc Jacobs laatutuote, juuri sellainen kuin pitikin! Hyvä tuuri oli hinnan kanssa: -40% ovh:sta.

      Paketti saapui matkahuollolla 6 päivän kuluessa tilauspäivästä.

      Olin itseaseassa tilaukseni tehtyä yhteydessä yrityksen asiakaspalveluun, sähköpostitse (englanninkielellä toki) korjatakseni osoitetietoni. Vastasivat nopeasti,ystävällinen palvelu.

      Tällä perusteella voin suositella!

    • jojoo

      Elkää tilatko mitää sieltä. Mulla 2 tilsusta ja molemmissa viikko oottettu ja tulee viesti että ei oo varastossa eikä misäävalittua kelloa.

      siis elkää ikinä tilatko tuosta puljusta mitää.Paytrailil onneks ekasta tuli rahat takas nyt saa oottaa toisesta kans.

    • Antisvenssoni

      Täysiä hurrihuijareita. Palautin kellon asiakaspalautuksena,jonka itse kustansin. Laittoivat sähköpostia,että kello on palautunut heille ja kyselivät jatkon suhteen. Ennemmin olin toivonut vaihtaa toiseen kellomalliin,mutta pyysinkin sitten rahojen palautusta.
      Nyt he ovat "peruneet" tilaukseni ja rahani ovat saamatta.
      Otin yhteyttä euroopan kuluttajakeskukseen,asia kesken.
      En voi suositella tilaamaan mitään kyseisestä huijariliikkeestä.

    • Kelloton

      Tilasin hieman laadukkaamman kellon heinäkuussa ja useiden tiedustelujen jälkeen se toimitettiin 1kk myöhemmin. Yrityksn markkinointiviesti 3-6 päivän toimitusajasta on täysin tarinaa ja viivästystä yritys pyytelee anteeksi sähköposteilla, joita lähettelevät vain etunimellä ja ilman osoitetta esiintyvät henkilöt. Kello oli lahja, jota ei siis voitu ojentaa juhlatilaisuudessa. Yrityksen nimi kyllä mainittiin onnittelussa ja siihen päättyi asiakkuus enkä tule enää ostamaan mitään ko. yritykseltä.



      "Vahingosta viisastuu"

      • eiEdullinenkaan

        Eikä hintakaan ollut paljon kalliimpi kuin kivijalassa, veikkaan?


    • Ei_moittimista

      Tilasin oman kelloni kyseiseltä sivulta ja tuli nopeasti ja juuri se mitä tilasin. JA VIELÄ MELKEIN 50% ALENNUKSELLA! Kello oli ilmeisesti ihan aitoa merkkiä sillä tissot merkkihuolto otti sen vastaan ja huolsi ilman ongelmia, eivätkä maininneet sen olevan feikki. Kyseinen tuote kesti oikein hyvin, patterit piti vain vaihtaa vuoden kuluttua. Voi olla että kellot mitö sivusto myy ovat hieman vanhoja sillä kyseisen kellon laatikossa oli 3v vanhat paperit ja lehtiset, sponsoreista ja muista.

    • Hyvääjoulua

      V..tun hienoa joululahjaksi tilaamassani paketissa joka saapui perille 23.12.2016 ei ollut mitään muuta kuin Seikon pakkaus.
      Kello on unohtunut paketista, tuskin kukaan postnordilla sitä pöllinyt on.
      Pikkusen sieppaa.

      • hyvääJoulunRölliä

        Ja tuo tarina on tosi, jos sen uskoo.


      • Hyvääjouluasittenkin

        Uusi kello tulossa. Tekivät nordpostille reklamaation.
        Hieman on kestänyt tuo asian käsittely mutta nyt näyttää siltä että homma hoituu, tämä riittää mulle.


      • Hyvääjouluavähämyöhässä

        Paketti tuli perille, kuukauden odottelun jälkeen. Tällä kertaa paketissa oli myös kello. Ihan tyytyväinen olen vaikka hieman kestikin.


    • Kellojen_wikipedia_A-Z

      Luotettava kauppa suosittelen.

      • etSilleenProlopoika

        Kallis harmaatuonti firma Ruotsista. Takuukortteja ei ole leimattu, koska eivät ole valtuutettuja myyjiä ja hoitavat takuuasiat jollain paikallisella sepällä ja todellista takuuta et kellolle saa. Useat valmistajat eivät anna varaosia kuin valtuutetuille huoltoliikkeille ja tuo kyseinen liike ja kyläsepät eivät niitä saa.


      • Kellojen_wikipedia_A-Z

        Takuu todettu toimivaksi ja verkkoasiointi on nykypäivää. Harmihan se toki on että kivijaloissa käydään vain rannettamassa tiuku ja osto tehdään halvemmalla verkosta.
        Otan osaa.


      • oletPihallaEdelleen

        Tosin kivijalasta saat saman kellon halvemmalla kunhan käy liikkeen sisältä kysymässä. Oletko koskaan uskaltanut tehdä sitä?


      • Kellojen_wikipedia_A-Z

        :D
        Hyvät uudetvuodet


      • hankiElämäSitten

        Opettele elämään, vihdoin.


      • kivijalassa_piraatteja

        http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/10/29/enemman-tuotteita-vaarennetaan-vahemman-saadaan-kiinni

        Ei varmasti sekalaisista kivijalkaliikkeistä kannata mitään ostaa. Arvioiden mukaan esim. autojen varaosista 10% on tuoteväärennöksiä mitä kivijalkaliikkeissä myydään, ja äärimmäisen harvoin ne jäävät kiinni. Rannekelloista vähintään saman verran, ja niissä on mukana luonnollisesti myös aidonnäköiset aitoustodistukset joita on vielä helpompi väärentää kuin itse kelloja.

        Esim. Omega kannattaa ostaa ainoastaan Omega Boutiquesta Genevestä, mutta edes muut valtuutetut jälleenmyyjät eivät ole riittävän luotettavia. Heiltä saa korkeintaan kaikkein taitavimmat väärennökset.


    • eiKannataErehtyäTuohon

      Huomasin juuri, että ainakin joidenkin arvokellojen lähtöhinta on heillä korkeampi kuin kyseisen kellotehtaan nettisivuilla. Nykyään joillain arvokelloille annetaan tehtaan suositushinnat kun katsoo heidän sivuiltaan. Lisäksi sain suuremman alennuksen kuin heidän tarjoamansa aleprosentti ja kun laskee vielä 900 euroa ylihintaa lähtöhinnassa, niin aika kauas jäi ruotsalaiset harmaakauppiaat suomalaisen kivijalan myyntihinnasta.
      Ja kun tiedossa on ettei tuo kyseinen ruotsalainen yritys pysty järjestämään oikeaa takuuta, niin kusetusfirmahan tuo on.

    • TicTacToc

      Jokunen aika sitten ostin laadukkaan kellon Helsingin Aleksanterinkadun liikkeestä, ja alennusta OVH:sta tuli 15% jo puhelimessa, kaupantekohetkellä vielä tippui satanen lisää. Kyse siis yli 5000€ värkistä.

      Tinkiminen on kannattavaa.

      • nettikauppakusettaa

        juu, 15-30 % onnistuu riippuen kellomerkistä.


    • Laatupaska

      Sen verran menny laatukellot.fi toiminta tunteisiin, että tekis Ruotsissa poiketessaan mieli käydä vähän JUTTELEMASSA!!!! Saatanan paskahousut saanu tavaraa viikossa edes liikkeelle (vaikka piti olla varastossa), seurantakoodit ei toimi ja muutenkin palvelu on aivan vitusta revittyä paskaa.

      EN SUOSITTELE !!!!
      Jos haluat säästää AIKAA ja RAHAA, niin unohda tämä paskalaitos.
      Vitun hurrit osaa mitää tehä oikein. Tälläkään kertaa.

      • Anonyymi

        Sivistynyt ihminen ???, eikä osaa käyttäytyä sivistyneesti. Rumaa kielenkäyttöä.


    • simpsalapimrahathävisi

      Esim.Rolexin virallinen maahantuoja pitää laatukellon kelloja harmaatuonti kelloina l.ei suorita takuukorjauksia ollenkaan ja jos suostuu korjaamaan edes maksua vastaan yhtään mitään

    • taaskin

      Erehdyin minäkin kyseisen firman tuotteen tilaamaan. Varastotuotteen tulo kesti 2 viikkoa. Kellon rannekkeen solki viallinen, ei pysynyt kiinni. Asian selvittelyn aikana vastapuolelta katosi Suomen kielen taito, vaikka myyntivaiheessa se oli ihan hallussa. Jatkossa eivät enää vastanneet yhteydenottoihin ollenkaan.
      Kellokin osoittautui kalliiksi, vaikka alennusprosentti oli yli 50 - ja vielä 25 euroa soljen vaihtoon luotettavassa kivijalkakaupassa.

    • Napoleon_Cognac

      Hyvä kauppa.

    • kultaakaikki

      Sieltähän löytyy pitkälle yli miljoonan€uron patek philppikin, kellähän on kanttia verkkokaupasta ostaa yli millin kello,vaikka rahaa olisikin niin silti ...

      • eikulottoamaan

        Tosiaan pari yli millin kelloa tosiaan löytyy philippe patek Grand complicatons sky moon tourbillion 1.112.569€ tämä on tarjous hinta ja mikä parasta toimitus on ILMAINEN


    • eiJatkoonEi

      Voihan sitä listoillaan pitää ihan mitä vaan, toinen asia on sitten mitä löytyy varastosta, ei kait mitään.
      Kallis tuo firma ainakin on, eikä heillä on virallisen jälleenmyyjän statusta, eli takuuasiat ei hoidu tehtaan kanssa, vaan käyttävät ties mitä kyläseppää.

      • KellojenParissa

        Vähemmän heillä varmasti kelloja varastossa on kuin sinulla nimimerkkejä täällä palstalla.


      • kellojenPaarissa

        Mitähän halusit tuolla älykkäällä kommentilla sanoa? Montako kelloa ja nikkiä sula on?


    • kusetusfirma

      Kusetusfirma. Esimerkkinä IWC Big Pilot, Laatukellon "ovh hinta" 15100,- ja Suomalaisen virallisen vähittäismyyntiliikkeen maahantuojan/tehtaan/hyllyhinta 14200,- .
      On siinä helppo mainostaa isoilla aleprosenteilla ja kuitenkin kivijalasta saa halvemmalla ja takuukin on aito tehtaan takuu.

      • KallistaOn

        Amerikassa alle 10000 dollaria eli ilmaa on riittävästi hinnassa.


      • ilmaailmaa

        No ei ainakaan missään "oikeassa liikkeessä" tänne tuotuna ja tullattuna.


      • TicTacToc

        Ja lisäksi täällä kivijalkaliikkeestä saa 10-25% alennusta kalliimmista kelloista kun vain ymmärtää tinkiä. Nykyihmiset vain eivät tajua tätä hienoa harrastusta, jolla säästää isoissa hankinnoissa runsaasti enemmän kertarykäisyllä kuin pensan ja kassilohen tarjousten perässä juostessa.


    • Kelloharrastaja

      Oiva liike. Hinnat kohdillaan ja takuuasiat kunnossa. Lämpimästi suositellen.

      • miksiVäitätTyhmiä

        ei todellakaan, kuten yllä on todettu.


    • Kellosepi

      Ei voi suositella laatukellot.fi. Itse olen odottanut kelloa jo yli 3kuukautta eikä vieläkään tietoa saanko koskaan maksamaani kelloa.

    • KajJaanilaenen

      Invictan automaatin tilasin laatukellot.fi :stä 81% alennuksella. Tuli sovitulla tavalla laadukas kello. Ei ole valittamista.

      • onTästäTietoaJoTullut

        Noita kelloja myydään juurikin noilla älyttömillä alennusprosenteilla kautta maailman. Tyyli tuokin laittaa kohtuuton ovh. ja sitten massiiviset alet. No on noita muitakin merkkejä joka toimivat noin.
        Sitten jos puhutaan paremmista kelloista, niin en voi suositella kyseistä liikettä, sen verran on maine mennyt puljulta ja hinnat kalliita, eikä takuut toimi toimitukset mättää usein jne..
        Tyypilinen nettikauppa jolla ei ole itsellä tavaraa, vaan välittävät ja jobbaavat kelloja.


      • FaktatPuhuu

        Onnea uuden kellon omistajalle ja hyvän kaupan tekijälle :)


    • Berik

      Laatukellot, onhan noita kelloja :-) Tilasin kyseisen firman kautta Omega Seamaster planet ocean 600m mallin 2kk odotusta ja ilmoittavat että kyseistä tuotetta ei ole saatavilla no onneksi löytyi Suniselta. Kokemuksena oli ensinmäinen ja viimeinen kerta tuohon firmaan olla yhteyksissä.

      T. Jyrtsä

    • 7761Lol

      Itse tilasin 23.2 kellon ja saapui perille 28.2. Ei kyllä mitään moitteitta. Helppoa ja mukavaa. Varmaan vaikutti se että en tilannut kovin kallista kelloa (130€) ja kyseessä oli varastotuote.

      • Eki6969

        Tilasin joulun 2017 aikaan Sveitsiläisen rannekellon laatukellosta, Oli "varastossa lähtövalmiina", eli lupauksena nopea toimitus. No nyt Maaliskuun alulla 2018 peruutin tilauksen, kun eivät vieläkään ole pystyneet varmistamaan toimitusta. Varasto taitaakin olla pienempi kuin mainostettu. Nähtäväksi jää, kauanko rahojen takaisinsaanti kestää..


    • Huijattuolo

      Hieno mesta tämä laatukello! Ostin 2kk sitten kellon nooh se tuli ja tälläi mutta kuitteja en saanut enkä mitää lappusia ja nyt kun sen pitäisi saada huoltoo ne väittää että ei ole kello sieltä ostettu. Sinne meni 870e.....

    • Kellonostanut

      Minä ostin Michael Korsin kellon täältä. Oli ihan asiallinen osto ja kello tuli kahdessa viikossa postiin. Ei mitään ongelmia ja kello oli niinkuin piti.

      • IhanUskomatonta

        Wauh, eivät olleet siis rikkoneet kelloa?


      • KelloMies

        Normaali kauppatapahtuma.


    • KelloMies

      Aika laittaa joululahjat tilaukseen täältä, helposti ja nopeasti kotisohvalta käsin.

    • Sahamies

      Tilausta täällä nyt odotellaan, kallis Sweitsiläinen olisi tulossa. Jossakin vaiheessa, ehkä?

    • Sahamies

      Eipä ne kivijalka liikkeetkään aina niitä kellojen hienoja papereita täyttele, alennusta voi käteis ostoksista vähän saada. Takuu kuittia vastaan, joka haalistuu kotona sitten nopeaan ?

      • kokenutIhminen

        Kivijalasta voi saada alennusta 10-30% ihan leimatun takuukortin lisäksi.


      • Suomilaiskurit

        Kyllä varmasti täyttelee, jos asiakas pyytää. Tosin muualla kuin Suomessa ne täytetään automaattisesti pyytämättä, kokemukseni mukaan. Ostanut kelloja Saksasta, Espanjasta, Italiasta ja Jenkeistä.


      • KokemusVSluulo
        Suomilaiskurit kirjoitti:

        Kyllä varmasti täyttelee, jos asiakas pyytää. Tosin muualla kuin Suomessa ne täytetään automaattisesti pyytämättä, kokemukseni mukaan. Ostanut kelloja Saksasta, Espanjasta, Italiasta ja Jenkeistä.

        Kertaakaan ei ole tarvinnut pyytää leimaa takuukorjaukset missään liikkeessä. Ehkä johtuu siitä että olen ostanut ns. parempia kelloja.


    • KelloMies
      • SaaOstaaMistäHaluaa

        Tuollaisia alennuksia saa ihan kivijalastakin, kunhan vaan vaivautuu kysymään. Välillä Laatukellojen svh. hinta on kalliimpi kuin tehtaan ja kivijalan svh. hinta.


      • KelloMies

        Toimintamalli ei ole tätä päivää ja nuo alennukset tiedetään kyllä ;) Täälläkin ollut kokemuksia miten ilmaantuukin ostaja joka tarjoaa enempi ja jää alet saamatta. Samaan aikaan verkkokaupan asiakas kävelee tyytyväisenä uusi tiuku ranteessaan.


      • nytSekoilet
        KelloMies kirjoitti:

        Toimintamalli ei ole tätä päivää ja nuo alennukset tiedetään kyllä ;) Täälläkin ollut kokemuksia miten ilmaantuukin ostaja joka tarjoaa enempi ja jää alet saamatta. Samaan aikaan verkkokaupan asiakas kävelee tyytyväisenä uusi tiuku ranteessaan.

        Ei liikkeessä mitään huutokauppaa pidetä ja tehdä, mitä sekoilet?
        Kelloa on muutenkin järkevä sovittaa ja kokeilla ranteeseen, kuvatkin valehtelevat usein pahasti ja vasta livenä näkee millaisesta laitteesta on kyse.


      • KelloMies
        nytSekoilet kirjoitti:

        Ei liikkeessä mitään huutokauppaa pidetä ja tehdä, mitä sekoilet?
        Kelloa on muutenkin järkevä sovittaa ja kokeilla ranteeseen, kuvatkin valehtelevat usein pahasti ja vasta livenä näkee millaisesta laitteesta on kyse.

        Juu, huutokaupasta saa tavaran samantien mukaansa ja tarjoamallaan hinnalla.


    • Mika688

      Suosittelen. Nopea toimitus, posti nyt tietysti takkuilee nykyään. Kallis kello kyllä toimii, laatu kellot toimii aina. Toki huoltoon kello viedään sitten joskus, ja maksetaan kellon huolto ihan omalla rahalla. Takuut on tehty vain osto/hankinta ajatusta helpottamaan.
      Kiitos.

    • SeppoHyyrynen

      Suosittelen Kallis laatukello saapui tänään ”Matkahuollon” pakettina. Kaikki oli niin kuin pitikin. Kaksiviikkoisen odottelun jälkeen olen nyt onnellinen uuden upean kellon omistaja. Laatukellot.fi on ihan normaali nettikauppa, toki aina myös pientä parannettavaa löytyy. Kiitos.

    • tyytyväinen883

      Täältä olen tehnyt elämäni parhaimmat kellokaupat. En muualta ostakkaan kelloja.

      • tietoEiLuulo

        Oletko oikeasti käynyt kivijalassa kysymässä tarjousta, vai olet vain nettihintojen selaaja. Jos olet netin varassa, niin et tiedä kuinka isoilla alenuksilla kellon voi saada kunhan vaivautuu liikkeeseen.


    • öööööö

      tämä on hyvä kellojen ostopaikka, suosittelen laatukellot.fi

    • mms333

      Nuo alennukset on ihan täyttä skeidaa - "alkuperäinen" hinta on aina 2-5x oikeasta hinta

    • ljdidid

      Tilasin kyseisestö paskasta kellon tammikuun alussa. Sen jälkeen peruin tilauksen ennen sen lähettämistä ja useaan kertaan. Nyt sitten lähettivät kellon minulle huhtikuun alussa. Laitoin viestiä, että haluan palauttaa sen (palautusaika 90 päivää). Eivät vastanneet yhteenkään viestiini. Nyt lähettivätkin laskun ja eräpäivä 30.4. Jos sinne soittaa 09-alkuiseen numeroon, jossa suomen lipun kuva, niin vastaa ruotsinkielinen automaatti ja hälyttää, mutta ikinä ei vastata. Annoin asian Euroopan kuluttajakeskuksen käsiteltäväksi. Laskua en aio maksaa. Älkää nyt helevetissä kukaan muu tähän hurrifirmaan haskahtako!

    • Kellokas_

      Laatukelloilla on kellokaupat onnistuneet hyvin. Voin suositella.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nettikauppa helppoa ja käytännöllistä. Nykyaikaa.


      • Anonyymi

        Näkyy olevan vielä laatumerkkejä myynnissä.


    • Anonyymi

      Hyvät kokemukset noista laatukelloista. Myös creationwatch.com kuuluu suosikki kauppoihini.

      • Anonyymi

        Upeaa!


      • Anonyymi

        Creationwatches.com on oikeasti hyvä kauppa, voin sanoa 6 kellon kokemuksella. Harmi vaan, että nykyisin kaikki tilaukset tuolta menee tulliin. "Ennen vanhaan" tuolta saattoi ostaa kellon, joka tuli Dhl:n kuljetuksena 5 päivässä Singaporesta, nykyisin ei enää onnistu.

        Laatukellot.fi sen sijaan on täysi paska huijarifirma.


    • Anonyymi

      Pistin tilaukseen pari halpiskelloa kun alennuksessa olivat ingersol moonphase automaatti ja stuhrling original joku sukelluskello se on kvartsi. Saapa nähdä milloin tulee perille molemmissa kelloissa luki että 24h saapa nähdä milloin ne sitten lopen tulee. Laitan kommenttia kun saan tuotteet että miten asiointi sujui.

      • Anonyymi

        Joo eli unohdin päivittää! Kellot tuli vajaassa viikossa. Ainut asia mistä en pitänyt oli se että lupasivat laittaa tekstiviestin kun tuotteet olisi noudettavissa mutta sitä viestiä ei koskaan tullut. Onneksi sentään tuli sähköpostiin ilmoitus jossa oli kaikki oleellinen tieto. Ingersol tällä hetkellä käytössä kellot toimii eli aikalailla silti onnistunut ostos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eli unohdin päivittää! Kellot tuli vajaassa viikossa. Ainut asia mistä en pitänyt oli se että lupasivat laittaa tekstiviestin kun tuotteet olisi noudettavissa mutta sitä viestiä ei koskaan tullut. Onneksi sentään tuli sähköpostiin ilmoitus jossa oli kaikki oleellinen tieto. Ingersol tällä hetkellä käytössä kellot toimii eli aikalailla silti onnistunut ostos.

        Onnittelut hyvien kauppojen johdosta!


    • Anonyymi

      Täältä olen itsekkin kelloja ostanut, nettikaupassa halvempia kuin perinteisessä kelloliikkeessä. Hyvä palvelu myös laatukelloilla.

      • Anonyymi

        Mistä otit perinteisen kelloliikkeen hinnat vertailuusi?
        Tuo kyseinen nettifirma on surkea ja huijaa parempien kellojen kohdalla, eikä ole kuin harmaakauppias ilman virallisia takuu tai myyntioikeuksia. Eli jos kalliiseen kelloon tulee takuuvika, niin ensin heidän oma seppä yrittää tehdä jotain ja sitten yrittävät keksiä miten saisivat kellon viralliseen huoltoon kun takuukorttia ei aina ole leimattu jne....


      • Anonyymi

        Mistä näitä tyytyväisiä asiakkaita oikein tulee?
        No laatukellojen kanssa asioivista tietenkin 🤗

        - Kattava valikoima kelloja edukkaista kvartseista miljoonan ökykelloihin
        - Sujuva ostotapahtuma verkkokaupassa vaikka kesämökin laiturin nokasta
        - Suomenkieliset sivut
        - Toimiva takuu selkeillä takuuehdoilla
        - Usein alennuskampanjoita, ei tarvitse tingata basaarimeiningillä kivijalassa odotusjonoon päästäkseen
        - Toimitusajat selkeästi esillä
        - Hinta ja laatu kohtaavat hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näitä tyytyväisiä asiakkaita oikein tulee?
        No laatukellojen kanssa asioivista tietenkin 🤗

        - Kattava valikoima kelloja edukkaista kvartseista miljoonan ökykelloihin
        - Sujuva ostotapahtuma verkkokaupassa vaikka kesämökin laiturin nokasta
        - Suomenkieliset sivut
        - Toimiva takuu selkeillä takuuehdoilla
        - Usein alennuskampanjoita, ei tarvitse tingata basaarimeiningillä kivijalassa odotusjonoon päästäkseen
        - Toimitusajat selkeästi esillä
        - Hinta ja laatu kohtaavat hyvä

        Juu, tottahan nuo kehut on nehän on netissä, voihan kiesus mitä surkeutta.
        Oikeasti arvokellot saa edullisimmin kivijalasta ja oikeasti takuut toimii.
        Jos ei uskalla toimia ihmisten kanssa ja neuvotella hinnasta, niin silloin sulle sopii tuollainen harmaakauppa jolla ei ole minkään merkin statusta tai takuupalvelua oikeasti.
        Halpikset saat Keskisenkellosta takuulla ja halvemmalla jos et uskalla kamiostasi ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tottahan nuo kehut on nehän on netissä, voihan kiesus mitä surkeutta.
        Oikeasti arvokellot saa edullisimmin kivijalasta ja oikeasti takuut toimii.
        Jos ei uskalla toimia ihmisten kanssa ja neuvotella hinnasta, niin silloin sulle sopii tuollainen harmaakauppa jolla ei ole minkään merkin statusta tai takuupalvelua oikeasti.
        Halpikset saat Keskisenkellosta takuulla ja halvemmalla jos et uskalla kamiostasi ulos.

        https://www.laatukellot.fi/asiakaspalvelu-vahintaan-2-vuoden-takuu-c-5129_5130.html

        Takuupalvelu on hyvin hoidettu ja ehdot selkeästi näkyvillä ylle linkkaamallani sivulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tottahan nuo kehut on nehän on netissä, voihan kiesus mitä surkeutta.
        Oikeasti arvokellot saa edullisimmin kivijalasta ja oikeasti takuut toimii.
        Jos ei uskalla toimia ihmisten kanssa ja neuvotella hinnasta, niin silloin sulle sopii tuollainen harmaakauppa jolla ei ole minkään merkin statusta tai takuupalvelua oikeasti.
        Halpikset saat Keskisenkellosta takuulla ja halvemmalla jos et uskalla kamiostasi ulos.

        Komia Stührling :o Mikäs kivijalka näitä myy ja paljonko pitää laittaa euroja tiskiin?
        https://www.laatukellot.fi/stuhrling-original-legacy-special-reserve-punakultaa-punakultasavyinen-o46-mm-p-295115.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.laatukellot.fi/asiakaspalvelu-vahintaan-2-vuoden-takuu-c-5129_5130.html

        Takuupalvelu on hyvin hoidettu ja ehdot selkeästi näkyvillä ylle linkkaamallani sivulla.

        Mutta kun arvokellojen takuu ei toimi Laatukellojen ilmoittamalla tavalla, koska he eivät ole valtuutettu myyjä ja huoltoliike. Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä itseään mainostava harmaakauppias lupaa. Mutta voit toki itse saman oppia kantapään kautta jos haluat.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun arvokellojen takuu ei toimi Laatukellojen ilmoittamalla tavalla, koska he eivät ole valtuutettu myyjä ja huoltoliike. Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä itseään mainostava harmaakauppias lupaa. Mutta voit toki itse saman oppia kantapään kautta jos haluat.

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Höpöt itsellesi. Montako arvokelloa olet tuolta tilannut? Oliko takuukortti leimattu ja jos oli, niin missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöt itsellesi. Montako arvokelloa olet tuolta tilannut? Oliko takuukortti leimattu ja jos oli, niin missä?

        Suoria lainauksia laatukellot sivulta:

        Annatteko kelloille takuun?
        Kyllä, aina. Tarjoamme kahta takuuvaihtoehtoa; Laatukellot.fi-verkkokaupan 12-24 kuukauden valmistus- ja materiaalitakuu tai vaihtoehtoisesti kellovalmistajien virallinen kansainvälinen takuu. Jokaisen kellon kohdalla on mainittu kumman takuun piiriin se kuuluu. Kaikkiin erikoiskelloihin sovelletaan voimassaolevaa virallista kansainvälistä takuuta, jonka on myöntänyt yhteistyökumppaninamme toimiva valtuutettu jälleenmyyjä.

        Sisältyvätkö kauppaan tavanomaiset dokumentit kuten aitous- ja takuutodistus?
        Kyllä, täysin sama dokumentointi, pakkaus ja mahdolliset lisävarusteet kuten työkalut ja vastaavat kuuluvat kauppaan samalla tavoin kuten valtuutetuilla jälleenmyyjilläkin.

        Olen kuullut, että verkkokaupat poistavat kelloista sarjanumerot, onko se totta?
        Ruotsissa ja muissa maissa on myyjiä, jotka poistavat kelloista sarjanumerot suojellakseen tavarantoimittajiaan, sillä kaikki kellovalmistajat eivät halua kellojaan myytävän alle listahintojen. Mielestämme sarjanumeroiden poistaminen on rikos, ja toimitamme kellot asiakkaillemme täysin muuntamattomina.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostin kellon, mitään ei kuulunut. Asiakaspalvelu on heikkoa. Peruivat tilauksen ja nyt odotan rahoja.

      Tuntuu todellakin huijarihurreilta. Ikinä en enää sekoa ko firmaan. Onnittelut heille, jotka saivat oikean kellon ja jopa alle kuukaudessa.

    • Anonyymi

      En suosittele käyttämään. Ostin kellon joka valmistajan mukaan kestää suihkussa käyntiä (5ATM) Kun ei kestänyt laatukellot kertoivat että eivät noudata valmistajan vesitiiveys suosituksia ja eivät suostu ottamaan kelloa takaisin. Osta siis kello liikkeestä johon voit luottaa. Sen verran iso investointi kumminkin.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä pitää mennä suihkuun kello kädessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitää mennä suihkuun kello kädessä?

        Miksi ei pitäisi jos kello on vedenpitävä ja valmistaja sen lupaa. Puhdistuu kellokin samalla.
        No tuon tarinan opetus taisi olla lähinnä se, ettei Laatukellot ole mikään kauppa jolla olisi tehtaiden virallisia myyntioikeuksia, vaan on ns. harmaa kauppias ja takuut ei välttämättä toimi, kuten tuossa esimerkin tapauksessa.
        Kunnollinen liike ottaisi kellon vastaan ja lähettäisi sen maahantuojalle tai tehtaalle tarkastukseen ja korjaukseen takuutyönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei pitäisi jos kello on vedenpitävä ja valmistaja sen lupaa. Puhdistuu kellokin samalla.
        No tuon tarinan opetus taisi olla lähinnä se, ettei Laatukellot ole mikään kauppa jolla olisi tehtaiden virallisia myyntioikeuksia, vaan on ns. harmaa kauppias ja takuut ei välttämättä toimi, kuten tuossa esimerkin tapauksessa.
        Kunnollinen liike ottaisi kellon vastaan ja lähettäisi sen maahantuojalle tai tehtaalle tarkastukseen ja korjaukseen takuutyönä.

        Niin kivijalka kaupasta saa vielä paremmat alennukset ja seppä tulee suihkuun pesemään selän 👌


    • Anonyymi

      Laatukello firma vetää hyvin laadukkaasti välistä ja kusettaa asiakkaitaan.
      Osta paskaa,saat 36 KK kaupanpäälle.

    • Anonyymi

      Taitaa olla huijari firma. Kokeilu mielessä tilasin kellon, mutta luulenpa että rahat meni ja kelloa ei tule!

    • Anonyymi

      Kusetus putiikki! Ensin saat oottaa kelloa 2viikkoa ennenko kuuluu mitää, seuraavaks tulee viestiä että tilaamaasi kelloa ei olekkaan eikä valmisteta, ja haluatko valita toisen kellon. No sama rumba ei valmistusta jne! Aikasa ku tuota on pyöritetty löytyy jostai kello mikä on yllätys yllätys kalliimpi. Ja pitää maksaa lisää että sen muka saapi, kun on maksanu menee muutama päivä ja tilauksessa lukee tilaus odottaa toimittajan varastolla lähetystä. Mutta menee jokunen päivä ja sama rumba alkaa ei kelloa olekkaan jne jne. Jos kellon ostan kävelen normaali kauppaan ja ostan sietä kelloni niin ainaki saan rahalle muutaki vastinetta kuin tyhjät lupaukset!!!

      • Anonyymi

        Johtuu siitä ettei kyseinen jobbari liike ole mikään varsinainen jälleenmyyjä ja minkään merkin edustusta heillä ei ole, vaan listaavat kaikki mitä on maailmalla tehty ja yrittävä sitten ostaa halutun kellon joltain oikealta kauppiaalta ja vetävät siitä siivun välistä.


    • Anonyymi

      Tämähän on siis pelkkä nettikauppa jonka kaikki toiminnot tapahtuu Ruotsin kautta. Lisäturvan ottaminen on sitten se viimeinen munaus koska kellon korjaus väärän kellon kuvauksen takia(lasi rikki)on nyt kestänyt jo 8 viikkoa. Ja se että kaikki on lomalla on huono selitys maksetusta "lisäturvasta"...

    • Spinnaker Dumas kellosta mainittiin että safiirilasia on-ja kuinka ollakaan bezelin päällä on mineraalilasi joka murtui kuin heikko jää. "Lisäturvan"ansiosta kello on nyt jossain Ruotsissa "korjattavana" - 8 viikkoa on mennyt mutta lomat vaan jatkuu eikä kelloa kuulu. Täyttä kusetusta joilla ei ole kellon kelloa missään - kaikki tilataan Ruotsista tms.sitä mukaan kun joku tollo sieltä kellon tilaa. Älkää hyvät ihmiset ostako "laatukelloilta"edes halvinta casiota!!!

    • Anonyymi

      Tässä on ihmisillä kenties vähän epärealistiset odotukset. Jos haluat priimaa, osta kello uutena ja kerro mitä odotat saavasi ja mihin hintaan - todennäköisesti kauppias on halukas tinkaamaamaan tai esittelemään toista vaihtoehtoa. Sen jälkeen huolto pelaa ja asiakassuhde jatkuu.

      Jos ostat kåytetyn kellon chrono24 ta kelloklassikoista homma varmasti kestää viikkoja ja tuote on luultavasti aito mutta kuka tietää miten huollettu. Jos kellolla on paperit ja takuu, se kattaa huollot, jos kellolla on kelloklassikkosivun oma takuu se kattaa suurin piirtein samat asiat kuin normi tuotevastuu ja asian hoitaminen kestää pitkään. Sen sijaan pidän epätodennäköisenä sitä että tuolta tulisi suora asia tuoteväärennöksiä tai että menettäisit kokonaan rahasi tai maksaisit eri kellosta kuin minkä saisit.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe