Minusta naisten rinnat ovat huolestuttavasti pinenpiä kuin ennen, eipä kehdata paljon olla julkisissa paikoissa. Toista se oli ennen 60 luvulla kun naiset olivat hoikkia ja rinnat olivat kunnon kokoisia eikä tarvinnut paljon häpeillä.
Itselläni on onneksi vielä kunnon kokoiset. En tiedä johtuuko tämä pienuus jostain geenimuutoksesta?
Naisten rinnat nykyään liian pieniä
6
702
Vastaukset
- aikuinen jo 80-luvulla
Vai pieniä. Kauniita ja laadukkaita kuppikoon AA liivejä ei todellakaan löydy ja en kyllä löydä NYKYÄÄN housuja, paitoja, kenkiä, alushousuja...Housujen vyötäröä saa aina ottaa sisään, kun 1980-luvulla sentään löytyi housuja, jotka sopivat kapealle vyötärölle. Enkä ole mikään kääpiö, vain pieni ja hoikka. Todellisuudessa naisten koko on koko ajan suurentunut muuten ja lisäksi ylipainoa on yhä useammalla. Se taas vaikuttaa siihen, mitä on kaupoissa saatavilla. Eipä kyllä valikoimaa oikeasti isoillekaan ole, naisten keskimitta on kuitenkin kasvanut.
Pienet rinnat ovat kauniit, ja paljon kauniimmat olisivat, jos vielä löytyisi kaunista peitettä niille!Turhaan huolestut, kyllä pienistäkin rinnoista tulee hienosti maitoa, mikä nyt onkin se rintojen varsinainen tehtävä. paikkaansa tuo väite. Itse opinnäytetyön naisten alusvaatteista tehneenä huomioin että naisten kuppikoot ovat kasvaneet selvästi. Ja opinnäytetyössäni oli alusvaatteiden koko historia minoanajoista lähtien.
Ole toki tyytyväinen että sinulla on kunnollisen kokoiset rinnat mutta ymmärrätkö että kaikilla ei ole ja toisille se voi olla pahakin kompleksi ja tuollaiselle kirjoittelulla masennat heitä entisestäänkin. Niinpä, nainen voi tosiaan olla susi toiselle naiselle.
Ja mitä tulee tuohon että eipä kehdata paljon olla julkisissa paikoissa, itse olen paljon julkisissa paikoissa ja ei mulle kukaan ole tullut sanomaan et mene pois kun sulla on pienet rinnat ja olen nähnyt muitakin pienirintaisia julkisilla paikoilla :))
Oletko sitä mieltä että pieniä rintoja pitäisi häpeillä???? Minua hävettäisi se että isot läskiset tissit pursuaisi kaula-aukosta niinkuin nykyään usein näkee kun ne sullotaan liian pieniin liiveihin ja pidetään avokaulaisia puseroita.
Tervemenoa takaisin 60-luvulle polttelemaan rintsikoita.- RouWa B
samat ajatukset,itselläni söpöt B-kupit ja kun olen uimahallissa yms katsellut suurinta osaa semmosia kellä on ne "ihanat" isot rinnat niin ne on tosiaan rumat kun ne yleensä roikkuu ja pahasti,saahan ne hetkeksi kasaan liiveillä mutta.....Ennen minäkin olin kompleksissa pienine rintoineni kunnes kuulin monen miehen suusta samaa- kun oli puhe että kamalaa kun on niin pienet...niin miehet ovat sanoneet että kamalat ne isot rukkasetkin on,pienet on kauniit,se on suuririntaisten naisten omaa mielikuvitusta.samoin kun suurimunaisten miesten-että ne on ylivetoja.
- isotissinen...
RouWa B kirjoitti:
samat ajatukset,itselläni söpöt B-kupit ja kun olen uimahallissa yms katsellut suurinta osaa semmosia kellä on ne "ihanat" isot rinnat niin ne on tosiaan rumat kun ne yleensä roikkuu ja pahasti,saahan ne hetkeksi kasaan liiveillä mutta.....Ennen minäkin olin kompleksissa pienine rintoineni kunnes kuulin monen miehen suusta samaa- kun oli puhe että kamalaa kun on niin pienet...niin miehet ovat sanoneet että kamalat ne isot rukkasetkin on,pienet on kauniit,se on suuririntaisten naisten omaa mielikuvitusta.samoin kun suurimunaisten miesten-että ne on ylivetoja.
mulla on isot tissit ollut aina, eivätkä ne ole rumat tai läskiset. olen saanut ekä miehiltä että naisilta positiivista palautetta muodokkaasta vartalostani, joten en käsitä miksi joku pitäisi niitä rumina. itse en välitä vaikka jollain olisi pienet mutta itse pidän isoista bosistani enkä pieniä haluaisi.
- RouWa B
isotissinen... kirjoitti:
mulla on isot tissit ollut aina, eivätkä ne ole rumat tai läskiset. olen saanut ekä miehiltä että naisilta positiivista palautetta muodokkaasta vartalostani, joten en käsitä miksi joku pitäisi niitä rumina. itse en välitä vaikka jollain olisi pienet mutta itse pidän isoista bosistani enkä pieniä haluaisi.
kiva että oot tyytyväinen,niin minäkin olen itseeni erittäin tyytyväinen.
- Small Boobs<3
isotissinen... kirjoitti:
Hienoa, että rakastat itseäsi. Vaikka minulla pienet rinnat onkin, niin en ole koskaan niistä huonoa palautetta saanut. Sopivcat vartalon muotoon. Riippuu ihmisestä ja jos kaikilla olisi isot rinnat, niistä ei olisi tätä keskustelua, joten pyöri vain sinä rinnoissa ja kerjää lisää huomiota kiitoshei :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846