Naisten rinnat nykyään liian pieniä

jaana huolestunut

Minusta naisten rinnat ovat huolestuttavasti pinenpiä kuin ennen, eipä kehdata paljon olla julkisissa paikoissa. Toista se oli ennen 60 luvulla kun naiset olivat hoikkia ja rinnat olivat kunnon kokoisia eikä tarvinnut paljon häpeillä.
Itselläni on onneksi vielä kunnon kokoiset. En tiedä johtuuko tämä pienuus jostain geenimuutoksesta?

6

750

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen jo 80-luvulla

Vai pieniä. Kauniita ja laadukkaita kuppikoon AA liivejä ei todellakaan löydy ja en kyllä löydä NYKYÄÄN housuja, paitoja, kenkiä, alushousuja...Housujen vyötäröä saa aina ottaa sisään, kun 1980-luvulla sentään löytyi housuja, jotka sopivat kapealle vyötärölle. Enkä ole mikään kääpiö, vain pieni ja hoikka. Todellisuudessa naisten koko on koko ajan suurentunut muuten ja lisäksi ylipainoa on yhä useammalla. Se taas vaikuttaa siihen, mitä on kaupoissa saatavilla. Eipä kyllä valikoimaa oikeasti isoillekaan ole, naisten keskimitta on kuitenkin kasvanut.

Pienet rinnat ovat kauniit, ja paljon kauniimmat olisivat, jos vielä löytyisi kaunista peitettä niille!Turhaan huolestut, kyllä pienistäkin rinnoista tulee hienosti maitoa, mikä nyt onkin se rintojen varsinainen tehtävä.

• paikkaansa tuo väite. Itse opinnäytetyön naisten alusvaatteista tehneenä huomioin että naisten kuppikoot ovat kasvaneet selvästi. Ja opinnäytetyössäni oli alusvaatteiden koko historia minoanajoista lähtien.
      Ole toki tyytyväinen että sinulla on kunnollisen kokoiset rinnat mutta ymmärrätkö että kaikilla ei ole ja toisille se voi olla pahakin kompleksi ja tuollaiselle kirjoittelulla masennat heitä entisestäänkin. Niinpä, nainen voi tosiaan olla susi toiselle naiselle.
      Ja mitä tulee tuohon että eipä kehdata paljon olla julkisissa paikoissa, itse olen paljon julkisissa paikoissa ja ei mulle kukaan ole tullut sanomaan et mene pois kun sulla on pienet rinnat ja olen nähnyt muitakin pienirintaisia julkisilla paikoilla :))
      Oletko sitä mieltä että pieniä rintoja pitäisi häpeillä???? Minua hävettäisi se että isot läskiset tissit pursuaisi kaula-aukosta niinkuin nykyään usein näkee kun ne sullotaan liian pieniin liiveihin ja pidetään avokaulaisia puseroita.
      Tervemenoa takaisin 60-luvulle polttelemaan rintsikoita.

• RouWa B

samat ajatukset,itselläni söpöt B-kupit ja kun olen uimahallissa yms katsellut suurinta osaa semmosia kellä on ne "ihanat" isot rinnat niin ne on tosiaan rumat kun ne yleensä roikkuu ja pahasti,saahan ne hetkeksi kasaan liiveillä mutta.....Ennen minäkin olin kompleksissa pienine rintoineni kunnes kuulin monen miehen suusta samaa- kun oli puhe että kamalaa kun on niin pienet...niin miehet ovat sanoneet että kamalat ne isot rukkasetkin on,pienet on kauniit,se on suuririntaisten naisten omaa mielikuvitusta.samoin kun suurimunaisten miesten-että ne on ylivetoja.

• isotissinen...
        RouWa B kirjoitti:

samat ajatukset,itselläni söpöt B-kupit ja kun olen uimahallissa yms katsellut suurinta osaa semmosia kellä on ne "ihanat" isot rinnat niin ne on tosiaan rumat kun ne yleensä roikkuu ja pahasti,saahan ne hetkeksi kasaan liiveillä mutta.....Ennen minäkin olin kompleksissa pienine rintoineni kunnes kuulin monen miehen suusta samaa- kun oli puhe että kamalaa kun on niin pienet...niin miehet ovat sanoneet että kamalat ne isot rukkasetkin on,pienet on kauniit,se on suuririntaisten naisten omaa mielikuvitusta.samoin kun suurimunaisten miesten-että ne on ylivetoja.

mulla on isot tissit ollut aina, eivätkä ne ole rumat tai läskiset. olen saanut ekä miehiltä että naisilta positiivista palautetta muodokkaasta vartalostani, joten en käsitä miksi joku pitäisi niitä rumina. itse en välitä vaikka jollain olisi pienet mutta itse pidän isoista bosistani enkä pieniä haluaisi.

• RouWa B
        isotissinen... kirjoitti:

mulla on isot tissit ollut aina, eivätkä ne ole rumat tai läskiset. olen saanut ekä miehiltä että naisilta positiivista palautetta muodokkaasta vartalostani, joten en käsitä miksi joku pitäisi niitä rumina. itse en välitä vaikka jollain olisi pienet mutta itse pidän isoista bosistani enkä pieniä haluaisi.

kiva että oot tyytyväinen,niin minäkin olen itseeni erittäin tyytyväinen.

• Small Boobs<3
        isotissinen... kirjoitti:

Hienoa, että rakastat itseäsi. Vaikka minulla pienet rinnat onkin, niin en ole koskaan niistä huonoa palautetta saanut. Sopivcat vartalon muotoon. Riippuu ihmisestä ja jos kaikilla olisi isot rinnat, niistä ei olisi tätä keskustelua, joten pyöri vain sinä rinnoissa ja kerjää lisää huomiota kiitoshei :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      109
      1310
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      674
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      555
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      473
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      470
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    12. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      453
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      448
    14. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      445
    15. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      443
    16. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    17. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      437
    18. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      83
      434
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52
      403
    20. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42