Flirttailu muiden kanssa

parisuhteessa.

Onko liikaa vaadittu parisuhteessa olevalta että:

-ei flirttailla muiden kanssa sanallisesti, eikä hymyillä/pidetä silmäpeliä.
-ei tuijotella muita naisia(tai miehiä).
-ei chattailla yleisillä palstoilla naisten kanssa (niin, miksi miehet eivät chattaile tuntemattomien miehien kanssa jos se on vaan viatonta jutustelua...?)

Olen jättämässä miestäni koska hän on harrastanut kaikkia edellisiä suhteemme aikana. Minun tulisi olla hänen jumalattarensa, ainoa nainen jota ihailee ja haluaa.
   

275

68331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

      Pidä mielessä. Olemme ihmisiä, ja meitä on maailamssa kahta sukupuolta. Jopa vastakkaisen sukupuolen edustaja voi olla hyvää seuraa tai hauska juttukaveri vaikka mitään romanttista kiinnostusta ei ole. Kevyt flirtti on myös kommunikaatiomuoto ja ajanviete jolla ei ole mitään seurausta kenellekään, ellei siitä tee ongelmaa.

      Sinä et ole jumalatar, vaan nainen kuten me muutkin. Miehesi on myös ihminen, eikä häneltä voi vaatia putkinäköä ja kokonaisen sukupuolen katomista maialamnkuvasta kun hän aloittaa parisuhteen.

      Jos sinun ei oel suhteessa hyvä olla, ei sinun ole siinä pakko elää. Mutta meiti toki, onko sinulla aivan terveet vaatimuskset kumppanillesi.

      ***

      • nainen 29v

        jos pitää flirttailla ja flörttiä jokaisen kanssa, niin itse jättäisin heti sellaisen joka perseen nuuskijan!!!! hyi sitti.


      • vanhanoita-akka
        nainen 29v kirjoitti:

        jos pitää flirttailla ja flörttiä jokaisen kanssa, niin itse jättäisin heti sellaisen joka perseen nuuskijan!!!! hyi sitti.

        Iloinen silmänpilke ja pieni flirtti piristää arkea eikä sen tarvitse merkitä sen kummempaa eikä edetä pidemmälle. Ei tarvitse ihmetellä erotilastoja, jos joka katseesta pitää tili tehdä. Ja sitten me "jumalattaret" säästetään tuota joka ei kulu - ei ihme jos miehet ympärilleen katselee.


      • Forelli
        nainen 29v kirjoitti:

        jos pitää flirttailla ja flörttiä jokaisen kanssa, niin itse jättäisin heti sellaisen joka perseen nuuskijan!!!! hyi sitti.

        Saahan sitä flirttailla, mutta meikä ei olis senjälkeen kuvioissa. Jos kerran, niin toisenkin. Sanon kokemuksesta. Petturi on petturi, vaikka voissa paistaa!


      • MATKAA LÄHTI

        MIEHENI.


      • parisuhde kunniaan

        Pidä mielessä että ei ole kysymys mistään parisuhteesta jos haluaa harrastaa em asioita kenen tahansa kanssa. Siis ehdottomasti ei ole liikaa vaadittu.


      • minä minä

        eli on edelisen puhujan kanssa samaa mieltä


      • IHAN PARAS
        nainen 29v kirjoitti:

        jos pitää flirttailla ja flörttiä jokaisen kanssa, niin itse jättäisin heti sellaisen joka perseen nuuskijan!!!! hyi sitti.

        JOKA PERSEEN NUUSKIJA :DDDDDDDDDDD NÄINHÄN SE MENEE.


      • ladyladdd
        vanhanoita-akka kirjoitti:

        Iloinen silmänpilke ja pieni flirtti piristää arkea eikä sen tarvitse merkitä sen kummempaa eikä edetä pidemmälle. Ei tarvitse ihmetellä erotilastoja, jos joka katseesta pitää tili tehdä. Ja sitten me "jumalattaret" säästetään tuota joka ei kulu - ei ihme jos miehet ympärilleen katselee.

        totta! pihdataan niin paljon kuin pystytään ja sitten kielletään viimeisetkin ilot mieheltä. huh, ei normaalia.


    • miehille?

      "Minun tulisi olla hänen jumalattarensa, ainoa nainen jota ihailee ja haluaa."

      Miksei naiset koskaan kohtele miehiä samalla tavalla? Voiko miestä edes kohdella samalla tavalla?

      • Tristar

        Vaatimustaso on kova, mutta vastataanko siihen samanlaisella omistautumisella ja koko muun maailamn unohtamisella kuin mitä kumppanilta vaaditaan? En usko.

        Henkkoht en pidä terveenä ihmisenä ketään joka perustaa koko elämänsä partnerinsa ympärille (tai joka vaatii sitä kumppaniltaan), oma elämä on jokaisella oltava vaikka suhteessa olisikin.

        ***


      • sanojani
        Tristar kirjoitti:

        Vaatimustaso on kova, mutta vastataanko siihen samanlaisella omistautumisella ja koko muun maailamn unohtamisella kuin mitä kumppanilta vaaditaan? En usko.

        Henkkoht en pidä terveenä ihmisenä ketään joka perustaa koko elämänsä partnerinsa ympärille (tai joka vaatii sitä kumppaniltaan), oma elämä on jokaisella oltava vaikka suhteessa olisikin.

        ***

        muu maailma tulee unohtaa vain romanttis-seksuaalisella tasolla. Toki jokaisella tulee olla oma elämä ja oma tila, oma työ, omat harrastukset ja ystävät.


      • Kannatan
        sanojani kirjoitti:

        muu maailma tulee unohtaa vain romanttis-seksuaalisella tasolla. Toki jokaisella tulee olla oma elämä ja oma tila, oma työ, omat harrastukset ja ystävät.

        Samaa mieltä olen, vaikka olenkin vain ihan tavallinen tallaaja.


      • Tristar
        sanojani kirjoitti:

        muu maailma tulee unohtaa vain romanttis-seksuaalisella tasolla. Toki jokaisella tulee olla oma elämä ja oma tila, oma työ, omat harrastukset ja ystävät.

        Työn ja omien ystvien lisäksi tuele ihmsiellä olla VAPAUS ajatella mitä haluaa, fantasioida kenestä haluaa ja puhua kenen kanssa haluaa tarvitsematta miettiä miten kumppani siihen suhtautuu. Ei vain konkreettinen mahdollisuus ("enhän mä sitä estä") vaan todellinen vapaus.

        Lasketko chattaamisen tai kevyen flirtin romanttis-seksuaaliseksi tasoksi? Entä puhumisen, katsomisen, tapaamisen?

        ***


      • Nunna luulee
        Tristar kirjoitti:

        Työn ja omien ystvien lisäksi tuele ihmsiellä olla VAPAUS ajatella mitä haluaa, fantasioida kenestä haluaa ja puhua kenen kanssa haluaa tarvitsematta miettiä miten kumppani siihen suhtautuu. Ei vain konkreettinen mahdollisuus ("enhän mä sitä estä") vaan todellinen vapaus.

        Lasketko chattaamisen tai kevyen flirtin romanttis-seksuaaliseksi tasoksi? Entä puhumisen, katsomisen, tapaamisen?

        ***

        Kaiken sellaisen laskisin sopimattomaksi, mitä ei tekisi toisen silmien alla ja tietäisin, että toinen siitä loukkantuisisi


      • Tristar
        Nunna luulee kirjoitti:

        Kaiken sellaisen laskisin sopimattomaksi, mitä ei tekisi toisen silmien alla ja tietäisin, että toinen siitä loukkantuisisi

        Jos kumppani vaatii että toisen sukupuolen kanssa ei saa edes puhua (chattaaminen on puhumista myös), onko se reilua? Saako suhteen toimimaan sutjakkaasti muuttamalla omia tapojaan toimia, mukautumalla kumppanin vaatimuksiin olivat ne mitä tahansa?

        Ei minusta.

        Kyse ei ollut nyt pettämisen määritelmästä, vaan siitä mikä on suhteessa tervettä ja mikä ei. Tarve kontrolloida kumppania ja määrätä hänen sosiaalisista suhteistaan EI ole tervettä, jokaisella pitää olla vapaus ja vastuu omista tekemisistään.

        ***


      • naikkone...

        meidän parisuhteessa me molemmat todellakin palvotaan toisiamme, yli 3 vuotta seurustelua takana, eikä kumpikaan edes huomaa toisia naisia/miehiä.
        Minä palvon miestäni täysin, ja hän on ainoo ihminen josta edes kiihotun ja jota haluan, ja jonka kanssa kiinnostaa flirttailla. Ja miehelleni minä olen se ainoa nainen, jota hän jumaloi. Kyllä miestä(kin) voi ihannoida ja palvoa, kun toista rakastaa täysin.


      • tyttönen.
        Tristar kirjoitti:

        Työn ja omien ystvien lisäksi tuele ihmsiellä olla VAPAUS ajatella mitä haluaa, fantasioida kenestä haluaa ja puhua kenen kanssa haluaa tarvitsematta miettiä miten kumppani siihen suhtautuu. Ei vain konkreettinen mahdollisuus ("enhän mä sitä estä") vaan todellinen vapaus.

        Lasketko chattaamisen tai kevyen flirtin romanttis-seksuaaliseksi tasoksi? Entä puhumisen, katsomisen, tapaamisen?

        ***

        minun mieheni on minulle "jumala" ja minä olen hänelle "jumalatar" me sanomme sen toisillemme päivittäin, ja kunnioitamme toisiamme suhteessa. Kunnioittamiseen kuuluu myös luottamus toiseen ihmiseen. Älä tee mitään mitä et tekisi jos kumppanisi olisi siinä vieressäsi katsomassa. :) Toi on mulle ainakin sellanen hyvä sääntö, että mihin on vedettävä raja.


      • Vieraisiinpäin
        naikkone... kirjoitti:

        meidän parisuhteessa me molemmat todellakin palvotaan toisiamme, yli 3 vuotta seurustelua takana, eikä kumpikaan edes huomaa toisia naisia/miehiä.
        Minä palvon miestäni täysin, ja hän on ainoo ihminen josta edes kiihotun ja jota haluan, ja jonka kanssa kiinnostaa flirttailla. Ja miehelleni minä olen se ainoa nainen, jota hän jumaloi. Kyllä miestä(kin) voi ihannoida ja palvoa, kun toista rakastaa täysin.

        Eihän mikään parisuhde ole terve, ellei siihen liity vieraiden vilkuilua ja flirttailua. Joskus se voi mennä katseista tekoihinkin, sillä kaikki ulkopuolinen sytyke, kipinäkin, piristää parisuhdetta. Itse elän täysillä ja toivon että avovaimokin uskaltaa elää.


      • Salomoni
        Tristar kirjoitti:

        Työn ja omien ystvien lisäksi tuele ihmsiellä olla VAPAUS ajatella mitä haluaa, fantasioida kenestä haluaa ja puhua kenen kanssa haluaa tarvitsematta miettiä miten kumppani siihen suhtautuu. Ei vain konkreettinen mahdollisuus ("enhän mä sitä estä") vaan todellinen vapaus.

        Lasketko chattaamisen tai kevyen flirtin romanttis-seksuaaliseksi tasoksi? Entä puhumisen, katsomisen, tapaamisen?

        ***

        Kuinka moni teistä muuten harrastaa anaaliyhdyntää?


      • flirttaamista!
        Tristar kirjoitti:

        Jos kumppani vaatii että toisen sukupuolen kanssa ei saa edes puhua (chattaaminen on puhumista myös), onko se reilua? Saako suhteen toimimaan sutjakkaasti muuttamalla omia tapojaan toimia, mukautumalla kumppanin vaatimuksiin olivat ne mitä tahansa?

        Ei minusta.

        Kyse ei ollut nyt pettämisen määritelmästä, vaan siitä mikä on suhteessa tervettä ja mikä ei. Tarve kontrolloida kumppania ja määrätä hänen sosiaalisista suhteistaan EI ole tervettä, jokaisella pitää olla vapaus ja vastuu omista tekemisistään.

        ***

        Siitähän tässä on kyse! Tottakai puhua saa mutta ei mitään kauheeta flirttiä. Sillähän tavalla ei kunnioiteta omaa kumppania ollenkaan. Kyllä ihmisiä ja varsinkin rakkaitaan pitää kohdella kauniisti. Sinä et joko ikinä ole ollut ns. vakavassa suhteessa tai sitten et ole ikinä ollut oikeasti rakastunut, sillä nuo asiat toimivat silloin ihan itsestään. Tottakai sitä voi joskus sortua ns. pieneen flirttiin,ei se mitään mutta jos se on jatkuvaa niin silloinhan se loukkaa ja ei kukaan ihminen jos toista rakastaa sitä tahallaan loukkaa uudestaan ja uudestaan muiden ihmisten kanssa. Mutta väittele nyt sitten ja intä kuin pieni lapsi..Huvinsa kullakin :D


      • nainen vm 86

        Ei ole normaalia. tai siis saattaa joillekkin olla, mutta jos sinulle ei ole (niinkuin ei minullekkaan) niin sitten toimit sen mukaisesti. Flirttailut yms. kuuluu aikaan, kun ollaan sinkkuja. Varatuille se ei ole sopivaa. Itse uskon niin, että jos tuijottelee muita ja flirttailee yms. niin sopivalla hetkellä pettää. Tee niinkuin sinusta parhaalta tuntuu. Älä jää tilanteeseen, jossa koet että sinulle tehdään väärin. Kyllä siihen aina jotain liittyy jos mies haluaa chattailla vaaan muiden naisten kanssa. Hei haloo, miettikää nyt ihmiset.


      • Kaislikko
        Nunna luulee kirjoitti:

        Kaiken sellaisen laskisin sopimattomaksi, mitä ei tekisi toisen silmien alla ja tietäisin, että toinen siitä loukkantuisisi

        Tämän edellisen kun jokainen pitäisi mielessään niin välttyisi monelta riidalta ja mustasukkaisuuden ongelmilta.Näin se juuri on!


      • en ikinä luottais tämmöseen
        Vieraisiinpäin kirjoitti:

        Eihän mikään parisuhde ole terve, ellei siihen liity vieraiden vilkuilua ja flirttailua. Joskus se voi mennä katseista tekoihinkin, sillä kaikki ulkopuolinen sytyke, kipinäkin, piristää parisuhdetta. Itse elän täysillä ja toivon että avovaimokin uskaltaa elää.

        epäluotettavaan...no kaikki valitkoon vertaisensa


      • Kokenut tämänkin
        Vieraisiinpäin kirjoitti:

        Eihän mikään parisuhde ole terve, ellei siihen liity vieraiden vilkuilua ja flirttailua. Joskus se voi mennä katseista tekoihinkin, sillä kaikki ulkopuolinen sytyke, kipinäkin, piristää parisuhdetta. Itse elän täysillä ja toivon että avovaimokin uskaltaa elää.

        Hei!
        Munkin exä flirttas tosi paljon naisten kanssa ja tekipä muutakin vaikkakaan ei omien sanojensa mukaan.Tuloksena oli sukupuolitauti, joka on lopunikää mukana ja avioero...
        Et silleen, miten olis jos kunnioittas sitä partneria joka on sillä hetkellä sun elämässäs mukana tai oli sitten villisti ja vapaasti yksin


      • näin...
        sanojani kirjoitti:

        muu maailma tulee unohtaa vain romanttis-seksuaalisella tasolla. Toki jokaisella tulee olla oma elämä ja oma tila, oma työ, omat harrastukset ja ystävät.

        nimittäin jos jatkuvasti mies liehittelee muita ja ona on vieressä ei se ole oikein ja sitä paitsi ei ole olemassakaan viatonta flirttiä vastakkaiseen sukupuoleen!! se on vain ajan kysymys jos jatkaa se voi olla jo hetkenpäästä sänkykumppani ja kyllä miehet ehdottelee jatkuvasti sukupuolijuttuja vaikka olisikin yhdessä, kunhan vain saisi vaihtelua kuten he sanoo muttei viitsi yhtään nähdä töitä suhteen eteen...ainako se on vain naisen tehtävä kaikki...???


      • nyt näyttää...
        Tristar kirjoitti:

        Työn ja omien ystvien lisäksi tuele ihmsiellä olla VAPAUS ajatella mitä haluaa, fantasioida kenestä haluaa ja puhua kenen kanssa haluaa tarvitsematta miettiä miten kumppani siihen suhtautuu. Ei vain konkreettinen mahdollisuus ("enhän mä sitä estä") vaan todellinen vapaus.

        Lasketko chattaamisen tai kevyen flirtin romanttis-seksuaaliseksi tasoksi? Entä puhumisen, katsomisen, tapaamisen?

        ***

        olevan ettet sinä ymmärrä luulet olevasi kaikkeen soputuvainen ja salliva, mutta suhteet ei juuri kestä että hypitään uusissa suhteissa kaikki muu aika kun toinen on työssä tms...ja fantasiat on korvienvälissä joten pidäkin ne siellä ei niitä kaikkien tarvitse tietää ne ei tunnu muiden yhteiselämää kovasti rakentavan...jos kerran juttelet täysin vieraan kaa mutta jos tapaatte toisen kerran se on tietoista laskelmointia ja sänky on sanan päässä...olin laivalla muutama päivä sitten ja vakuutan että totta oli 8 ihmisen kohdalla joka ehdotti sexiä olin oksentaa ja heillä oli vain tarkoitus kokeilla vieraan kanssa...joten se siitä vapaasta ajattelusta...


      • välissä ehdit
        sanojani kirjoitti:

        muu maailma tulee unohtaa vain romanttis-seksuaalisella tasolla. Toki jokaisella tulee olla oma elämä ja oma tila, oma työ, omat harrastukset ja ystävät.

        hoitamaan parisuhdetta,kun molemmilla omissa tekemisissään katoaa huomaamattaan,se tärkeä yhteinen olotila?


      • Tuuuuutti
        tyttönen. kirjoitti:

        minun mieheni on minulle "jumala" ja minä olen hänelle "jumalatar" me sanomme sen toisillemme päivittäin, ja kunnioitamme toisiamme suhteessa. Kunnioittamiseen kuuluu myös luottamus toiseen ihmiseen. Älä tee mitään mitä et tekisi jos kumppanisi olisi siinä vieressäsi katsomassa. :) Toi on mulle ainakin sellanen hyvä sääntö, että mihin on vedettävä raja.


      • nainen 19v.

        Kyllä naiset kohtelevat, itse ainakin kohtelen näin kulloistakin seurustelukumppania sukupuolesta riippumatta. Jos haluan deittailla, flirttailla, chattailla tai sekstailla eri ihmisten kanssa, teen niin, mutta en yritä samaan aikaan olla suhteessa jonkun kanssa. Seurustelun/suhteessa tai yhdessä olemisen koko pointtihan on just siinä et on valinnut tän tietyn ihmisen, joka on se nro.1, tärkein ja AINOA (sillä hetkellä.)
        Jos väittää muuta, pettää kumppaninsa lisäksi itseään, ja ITSEPETOS on petoksista pahin.


      • *Annabelle*

        Olen miesvaltaisella työpaikalla missä sanotaan huomenta kaikille.Siellä osa tervehtii iskemällä silmää ja hymyilee niin että sukat pyörii jalassa.Silti ihan asiallinen tyyppi muuten puheissaan.Yksi on ihastunut muhun ja yritän olla ystävänä ja pitää rajaa mutta tosi vaikeeta kun toinen tulee halaamaan.Onneksi työkaverit puuttui siihen.Olen kertonut kaikille että olen naimisissa ja rakastan omaa miestäni.Eräs tuli pikkujouluissa kertomaan että haluaa mua ja mua nauratti ja sanoin että niin mäkin sua kun en hämmennykseltäni osannut muutakaan.Mutta oikaisin sen töissä sille selvistäpäin.Että haluan vain omaa miestäni koska rakastan häntä.Hän on minun jumalani makuuhuoneessa ja arjessa.Suukotan hänen jalkojaan ja silitän peppua ohimennen.En voisi elää ilman miestäni.Hän saa minut myös tuntemaan naiseksi ja viehättäväksi.Teetkö itse samoin.?


      • Kysyn vaan
        Tristar kirjoitti:

        Työn ja omien ystvien lisäksi tuele ihmsiellä olla VAPAUS ajatella mitä haluaa, fantasioida kenestä haluaa ja puhua kenen kanssa haluaa tarvitsematta miettiä miten kumppani siihen suhtautuu. Ei vain konkreettinen mahdollisuus ("enhän mä sitä estä") vaan todellinen vapaus.

        Lasketko chattaamisen tai kevyen flirtin romanttis-seksuaaliseksi tasoksi? Entä puhumisen, katsomisen, tapaamisen?

        ***

        Samalla tavalla saa panna jos haluaa. Kyllä terveeseen suhteeseen kuuluu saada panna muita jos panettaa. Sairas ihminen sellainen on, joka jokaista toisen panoa kyttää ja tuomitsee.


      • anaalipanoa
        Salomoni kirjoitti:

        Kuinka moni teistä muuten harrastaa anaaliyhdyntää?

        Pettämiseksi, koska on väärä reikä, homoilua esiintyy samasta syystä ennen avioliittoa näissä maissa.


      • Purdelo
        Tristar kirjoitti:

        Jos kumppani vaatii että toisen sukupuolen kanssa ei saa edes puhua (chattaaminen on puhumista myös), onko se reilua? Saako suhteen toimimaan sutjakkaasti muuttamalla omia tapojaan toimia, mukautumalla kumppanin vaatimuksiin olivat ne mitä tahansa?

        Ei minusta.

        Kyse ei ollut nyt pettämisen määritelmästä, vaan siitä mikä on suhteessa tervettä ja mikä ei. Tarve kontrolloida kumppania ja määrätä hänen sosiaalisista suhteistaan EI ole tervettä, jokaisella pitää olla vapaus ja vastuu omista tekemisistään.

        ***

        Ei voi olla niin paljoo vaadittu että, tarvis koko aika olla jonkuu kanssa flirttaamassa, puhumassa/chattaamassa, tapailemassa tiedän mihin se johtaa parista eri jutustakin, Itse olen pyrkiny jättämään ylenpalttista tapailun, flirttaile en ollenkaa en chattaile, taino ellei tätä nyt lasketa.
        Asioista puhun jos oikeasti on tarvetta ja tärkeää asiaa ja tämä kaikki vain siksi koska sen huomaa tyhmäkin ja kaukaanta että toinen ahdistuu jos jotakin saattaa edes vilkaista, saati sitten mennä puhumaan jonnenjoutavuuksia, iskee silmää, ehdottelee tapaamista kaikkee tällästä. Tää on mun mielestä ihan selvä asia, sitä ei tehä mikä saattaa pahoittaa toisen mielen...Teillä varmaa herää kysymys, saanko ite samanlaista kohtelua??
        Tähän täytyy vastata että, saan. Ollaan juteltukkin tästä aiheesta useaan otteeseen. Eikä ole ollut erimielisyyksiä että mitä saa tehä ja mitä ei. Jokaisessa parisuhteessa tulisi olla yhteiset säännöt. Niistä pitää oikeasti puhua, kaikille ne ei ole itsestäänselviä asioita, vaan niistä täytyy osata puhua. Tossa oli asiani ainakin pääpiirtein.


      • miksi sitten
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Samalla tavalla saa panna jos haluaa. Kyllä terveeseen suhteeseen kuuluu saada panna muita jos panettaa. Sairas ihminen sellainen on, joka jokaista toisen panoa kyttää ja tuomitsee.

        Niin kerro miksi sitten alkaa kenenkään kanssa edes seurustella jos panee ketä lystää?

        Pari suhde ja "kaveri" suhteen erona on se intiimi kanssa käynti, se "luvataan" ainostaan sille toiselle - EI JAETTAVAKSI MUILLE!!!

        Viestistäsi päätellen olet sinkku ja pysyt sellaisena... Taitaa olla aivot jalkojen välissä!!!


      • Näin sen kuuluu olla
        *Annabelle* kirjoitti:

        Olen miesvaltaisella työpaikalla missä sanotaan huomenta kaikille.Siellä osa tervehtii iskemällä silmää ja hymyilee niin että sukat pyörii jalassa.Silti ihan asiallinen tyyppi muuten puheissaan.Yksi on ihastunut muhun ja yritän olla ystävänä ja pitää rajaa mutta tosi vaikeeta kun toinen tulee halaamaan.Onneksi työkaverit puuttui siihen.Olen kertonut kaikille että olen naimisissa ja rakastan omaa miestäni.Eräs tuli pikkujouluissa kertomaan että haluaa mua ja mua nauratti ja sanoin että niin mäkin sua kun en hämmennykseltäni osannut muutakaan.Mutta oikaisin sen töissä sille selvistäpäin.Että haluan vain omaa miestäni koska rakastan häntä.Hän on minun jumalani makuuhuoneessa ja arjessa.Suukotan hänen jalkojaan ja silitän peppua ohimennen.En voisi elää ilman miestäni.Hän saa minut myös tuntemaan naiseksi ja viehättäväksi.Teetkö itse samoin.?

        Komppaan edellistä viestiä!!!

        Parisuhde on juuri ja vain ainoastaan se että on lupautunut sille toiselle ja sen toisen pitää olla se numero yksi eikä kaksi, jos näin ei ole se suhde on melko heikoilla jäillä.

        Edellisen viestin kirjoittaja kyllä ymmärtää parisuhteen merkityksen, plussat sille


      • Tyhmä?
        Tristar kirjoitti:

        Jos kumppani vaatii että toisen sukupuolen kanssa ei saa edes puhua (chattaaminen on puhumista myös), onko se reilua? Saako suhteen toimimaan sutjakkaasti muuttamalla omia tapojaan toimia, mukautumalla kumppanin vaatimuksiin olivat ne mitä tahansa?

        Ei minusta.

        Kyse ei ollut nyt pettämisen määritelmästä, vaan siitä mikä on suhteessa tervettä ja mikä ei. Tarve kontrolloida kumppania ja määrätä hänen sosiaalisista suhteistaan EI ole tervettä, jokaisella pitää olla vapaus ja vastuu omista tekemisistään.

        ***

        Mikä sä olet ****a määrittelemään mikä on tervettä kenenkin mielestä? Jos mä olen sopinut mun miesystäväni kanssa, että flirttaileminen on kiellettyä, ja se sopii molemmille, niin mitä sanomista sulle sillon on siihen? Luulet vaan olevas niin ****n aikunen ja kaikki tietävä..? =)


      • *Annabelle*
        Näin sen kuuluu olla kirjoitti:

        Komppaan edellistä viestiä!!!

        Parisuhde on juuri ja vain ainoastaan se että on lupautunut sille toiselle ja sen toisen pitää olla se numero yksi eikä kaksi, jos näin ei ole se suhde on melko heikoilla jäillä.

        Edellisen viestin kirjoittaja kyllä ymmärtää parisuhteen merkityksen, plussat sille

        puolison pitää sanoa mikä loukkaa ja vetää rajat siihen mitä haluaa sietää liitossaan toiselta.VAstaisku voi pysäyttää joskus mutta aina ei toinen ymmärrä mitä tekee kun se flirttailu tapahtuu työpaikalla ja poissa kotoa.Aina on hyvä ajatella että jos se puoliso olis nyt tässä kuuntelemassa tätä keskustelua niin mitä se musta ajattelis.Miltä siitä tuntuisi.?Kun aikoinaan erosin ekasta miehestäni ( tosi mustasukkainen )en koskaan uskaltanut flirttailla ja olin ihan kauhuissani kun joku yritti sitä.Myöhemmin opin nauttimaan siitä että mut huomataan ,mutta nykyään pidän matalaa profiilia ja pyrin tarkoituksella välttämään arkoja puheenaiheita miesten keskuudessa ( myös itsetuntoni on parantunut aikuistuessani).Olen kasvanut 3 pojan kanssa enkä ole osannut ( pelätä miehiä)vetää rajaa aina oikeaan paikkaan ja on tullut yhteentörmäyksiä.Mutta oppia ikä kaikki!Puhu miehesi kanssa asiasta.Hän on sun paras ystäväsi ja tukijasi ja ymmärtäjäsi.Mut jos suhde ei toimi niin se ei sit toimi.anna aikaa kasvulle.Ole paras itsesi hänen kanssaan.


    • itsetunnon puutetta

      > Minun tulisi olla hänen jumalattarensa, ainoa nainen jota ihailee ja haluaa.

      Et voi omistaa toisen ihmisen ajatuksia ja tunteita. On se liikaa vaadittu, että ei saa ihaillakaan ketään muuta. Maailmassa vain on niin paljon muutakin kuin sinä...

      Kyllä sitä voi vaatia, että on uskollinen. Mutta sitä on turha vaatia, että toisen ajatukset olisivat kahlitut sinuun koko loppuelämäksi. Et voi sitoa toisen silmiä ja ajatuksia. Niin teet kumppanistasi sokean, ramman ja talutettavan. Haluatko todella sitä vai kelpaisiko sinulle ehjä, kokonainen meis ajatuksineen ja tunteineen?

      • aloittaja

        ehjän, kokonaisen miehen, joka vapaaehtoisesti haaveilee vain minusta!


      • Nainen 25v
        aloittaja kirjoitti:

        ehjän, kokonaisen miehen, joka vapaaehtoisesti haaveilee vain minusta!

        mies haaveile vain omasta naisestaan. Jos tätä ei ymmärrä, voi unohtaa parisuhteen.


      • höpön...

        itse olet sokea, kuuro ja rampa...kyllä suhteessakin voi rakastaa ja pitääkin tuntea mutta vain puolisoa kohtaan...missä ihmeessä normaalien ihmisten ajattelu on??? on vain näitä itsekkäitten sinkkujen löpinöitä jotka ei enää saa ketään...


      • unohtaa...
        Nainen 25v kirjoitti:

        mies haaveile vain omasta naisestaan. Jos tätä ei ymmärrä, voi unohtaa parisuhteen.

        tälläisen miehen...sillä aito mies ei juokse joka hameen perässä!!!! vaan on itsetunto sen verran kohdallaan ettei edes solmi suhdetta jos ei ole siihen kykenevä!


      • mies30-
        Nainen 25v kirjoitti:

        mies haaveile vain omasta naisestaan. Jos tätä ei ymmärrä, voi unohtaa parisuhteen.

        Kyllä voi. Kunnon mies haaveilee vain ja ainoastaan omasta kullasta. Mut se on jokaisen naisen oma valinta haluaako kiltin kunnollisen miehen vai pelimiehen. Mutta jos valitsette äijämäisen pelimiehen, älkää valittako että hän vilkuilee ja sekstailee muiden naisten kanssa.


      • ´mies50
        mies30- kirjoitti:

        Kyllä voi. Kunnon mies haaveilee vain ja ainoastaan omasta kullasta. Mut se on jokaisen naisen oma valinta haluaako kiltin kunnollisen miehen vai pelimiehen. Mutta jos valitsette äijämäisen pelimiehen, älkää valittako että hän vilkuilee ja sekstailee muiden naisten kanssa.

        kuin lukee treffipalstaa, niin naiset järestään haluavat kovan itsetunnon omaavia miehiä, meneviä, ei koti ihmistä, tanssi taitoisia, himokkaita ym..

        Ei tavallinen mies kelpaa, ja tuollaista tulosta sitten tulee.


    • Sininen1977

      Kohta huomaat, että koko ajan tulee vähemmän ja vähemmän niitä kenen kanssa jaksaa edes alkaa kilpailemaan. Muut rupsahtaa, sinä kukoistat. Miehelläsi ei ole mielenkiintoista flirttiseuraa ja voit vielä extrapönkittää omaa egoasi kun muut miehet yrittävät iskeä sinua.
      Välillä vähän raskasta, enemmän kuitenkin palkitsevaa:)

      • aloittaja

        en minä halua kilpailla miehestäni, hänhän on jo minun. Jos hän ei ole minun arvoiseni ja ole flirttaamatta muille, annan hänet mielelläni pois.
        Uusia, nuoria, kauniita naisia kasvaa koko ajan.
        Minun egoni ei kasva miesten huomiosta. Sellainen on minusta alkeellista.


      • Sininen1977
        aloittaja kirjoitti:

        en minä halua kilpailla miehestäni, hänhän on jo minun. Jos hän ei ole minun arvoiseni ja ole flirttaamatta muille, annan hänet mielelläni pois.
        Uusia, nuoria, kauniita naisia kasvaa koko ajan.
        Minun egoni ei kasva miesten huomiosta. Sellainen on minusta alkeellista.

        Ei minunkaan. Katto on tullut jo vastaan...mutta kaikki ei pysty sanomaan mielipidettään, sillä he eivät tiedä miltä miesten ihailu tuntuu. Ei kuitenkaan huono kokemuksena:) Toki parempiakin on.
        omista kyvyistään...muuten menee lahjat hukkaan. Jollekulle toiselle riittää että on ihan vaan syntynyt tänne. Kannaattaa olla kuitenkin ittelleen rehellinen siitä miksi voi huonosti. Ajattelin, että sinulla on huono itseluottamus ja jos huolehdit itsestäsi, niin pääset siitä eroon. Toisin sanoen, älä käytä omaa kallista aikaa surkutteluun vaan tee sitten jotakin sen eteen että saat miehesi huomion vaan itseesi jos flirttailu muiden kanssa tuntuu pahalta. Kannattaa olla itselleen rehellinen ja myöntää olevansa kateellinen ja kääntää kateus positiiviseksi energiaksi ja hankkia itselleen vaikka sama ominaisuus, josta on toiselle kateellinen.

        Itse voin ihan rehellisesti myöntää, että omaan ehkä jo liiankin hyvään itseluottamukseeni vaikuttaa hyvä koulutus, hyvä ulkonäkö ja hyvä palkka ja hyvä ammatti...ja täytyy kyllä sanoa, että en ole huomannut mieheni (yli kymmenen vuotta oltu yhdessä) katselevan muita...ja uskonkin ihan aidosti että se olisi erittäin epätodennäköistä, että hän löytäisi minua paremman naisen itselleen:)

        Kun on kerran saavuttanut hyvän itseluottamuksen, se ei lähde pois, koska se on muodostunut onnistuneista suorituksista eri elämän osa-alueilta.


      • tarvitse kadehtia.
        Sininen1977 kirjoitti:

        Ei minunkaan. Katto on tullut jo vastaan...mutta kaikki ei pysty sanomaan mielipidettään, sillä he eivät tiedä miltä miesten ihailu tuntuu. Ei kuitenkaan huono kokemuksena:) Toki parempiakin on.
        omista kyvyistään...muuten menee lahjat hukkaan. Jollekulle toiselle riittää että on ihan vaan syntynyt tänne. Kannaattaa olla kuitenkin ittelleen rehellinen siitä miksi voi huonosti. Ajattelin, että sinulla on huono itseluottamus ja jos huolehdit itsestäsi, niin pääset siitä eroon. Toisin sanoen, älä käytä omaa kallista aikaa surkutteluun vaan tee sitten jotakin sen eteen että saat miehesi huomion vaan itseesi jos flirttailu muiden kanssa tuntuu pahalta. Kannattaa olla itselleen rehellinen ja myöntää olevansa kateellinen ja kääntää kateus positiiviseksi energiaksi ja hankkia itselleen vaikka sama ominaisuus, josta on toiselle kateellinen.

        Itse voin ihan rehellisesti myöntää, että omaan ehkä jo liiankin hyvään itseluottamukseeni vaikuttaa hyvä koulutus, hyvä ulkonäkö ja hyvä palkka ja hyvä ammatti...ja täytyy kyllä sanoa, että en ole huomannut mieheni (yli kymmenen vuotta oltu yhdessä) katselevan muita...ja uskonkin ihan aidosti että se olisi erittäin epätodennäköistä, että hän löytäisi minua paremman naisen itselleen:)

        Kun on kerran saavuttanut hyvän itseluottamuksen, se ei lähde pois, koska se on muodostunut onnistuneista suorituksista eri elämän osa-alueilta.

        Mulla menee tässä yli. Jos joku vääntää silmäpelianteropuolison flirttailun naisen kateudeksi muita kohtaan, se on ihan näkijästä kiinni. Mäkään en arvostais miestä enää, eikä silti ole aikuisen ihmisen tarpeen olla kateellinen mistään, jos osaa arvostaa itseään. Jos toinen ei osaa, se olkoot hänen ongelmansa.
        Mä sanoisin, et voi olla jopa miehen huonoa itsetuntoa älytön flirttailu toisten kanssa, jos koko ajan pitää testata sitä omaa viehätysvoimaansa. Osa ihmisistä ei osaa olla flirttailmatta vaikka puhelintolppien kanssa, ja se taas ei tarkoita puolisosta vielä yhtään ainutta ominaisuutta!

        Eli pidä puurot ja vellit ihan omissa kattiloissaan.

        Muuten voisin kuvitella, et naisesta tulis vielä kateellinen hysteerinen toisiin vertailija, joka sais sätkyn joka asiasta, joka itsellä olis erilailla.. Mitä kukaan sellaista kestäis.

        Jos taas toisella tekee mieli flirttailla, niin toivottele tervemenoa, ovi aukeaa nimittäin vain yhteen suuntaan. Ei sun tarvi alkaa toiselle opettamaan tai selittämään, miten kunnioitetetaan omaa kumppania. Jos siihen ei ole halua, sitä ei ole eikä tule. Maailma on täynnä muitakin ihmisiä, vaikka silmäpelianteron jättäisikin hoitelemaan omia hommiaan.

        Sit sulle edellinen: Musta sun itseluottamus on rakentunut vähän siten, että sehän murenee, jos noista joku homma lipeää käsistä. Ei ole temppu eikä mikään olla itsevarma, jos on hyvä koulutus, hyvä ulkonäkö, hyvä palkka ja hyvä ammatti jen..
        Mut koitappas olla itsetuntoinen ihan ilman noitakin, punnitse tasan se, mitä sä olet, ei se, mitkä sun OLOSUHTEET on, niin ehkä opit jotain syvempää itseluottamuksesta. Tai koitappas hetki pärjätä ilman noita juttuja, löytyisköhän sitä kanttia enää sen jälkeen? Vahva ammatti-identiteetti ja tilipussi ei lopulta ole kuitenkaan se, mikä on aidointa minää ja miten luotetaan siihen.


      • weskuu
        aloittaja kirjoitti:

        en minä halua kilpailla miehestäni, hänhän on jo minun. Jos hän ei ole minun arvoiseni ja ole flirttaamatta muille, annan hänet mielelläni pois.
        Uusia, nuoria, kauniita naisia kasvaa koko ajan.
        Minun egoni ei kasva miesten huomiosta. Sellainen on minusta alkeellista.

        sen takia parisuhteet onkin niin lepsuja nykysin ku asenne just toi et " Koko ajan tulee uusia nuoria ,antaa mennä vaan ja vanha mäelle ruikuttamaan " kysymyksessä on rakkaus ja sen vaaliminen ,ei me ihmiset olla mitään autoja mitä vaihdetaan vuosiluvun mukaan .Hiukan retuperällä sun näkemys rakkaudesta ja sen vaalimisesta.


      • surullista...

        jos vain ulkonäkö ratkaisee...edelleenkin olen sitä mieltä että vain sisäinen kauneus on niin ainutlaatuista ja juuri se ratkaiseva tekijä joka pitää suhdetta yllä...noita kauniita tyhjäpäitä on jo liian paljon, joten otan jolla on sitä jotakin...


      • asiaa...
        aloittaja kirjoitti:

        en minä halua kilpailla miehestäni, hänhän on jo minun. Jos hän ei ole minun arvoiseni ja ole flirttaamatta muille, annan hänet mielelläni pois.
        Uusia, nuoria, kauniita naisia kasvaa koko ajan.
        Minun egoni ei kasva miesten huomiosta. Sellainen on minusta alkeellista.

        äläkä edes ota takaisin...miten tuollaisen kaa lapsia ruveta tekemään...ota seuraavaksi sellainen jolla on aivot ja tunteet ja on muutakin kuin ulkonäköä...tuo ulkonäköasia korostuu joillakin, muttei sittenkään ole pitkänpäällä jatkuvaa kun se jokin puuttuu...:)


      • se olla...
        Sininen1977 kirjoitti:

        Ei minunkaan. Katto on tullut jo vastaan...mutta kaikki ei pysty sanomaan mielipidettään, sillä he eivät tiedä miltä miesten ihailu tuntuu. Ei kuitenkaan huono kokemuksena:) Toki parempiakin on.
        omista kyvyistään...muuten menee lahjat hukkaan. Jollekulle toiselle riittää että on ihan vaan syntynyt tänne. Kannaattaa olla kuitenkin ittelleen rehellinen siitä miksi voi huonosti. Ajattelin, että sinulla on huono itseluottamus ja jos huolehdit itsestäsi, niin pääset siitä eroon. Toisin sanoen, älä käytä omaa kallista aikaa surkutteluun vaan tee sitten jotakin sen eteen että saat miehesi huomion vaan itseesi jos flirttailu muiden kanssa tuntuu pahalta. Kannattaa olla itselleen rehellinen ja myöntää olevansa kateellinen ja kääntää kateus positiiviseksi energiaksi ja hankkia itselleen vaikka sama ominaisuus, josta on toiselle kateellinen.

        Itse voin ihan rehellisesti myöntää, että omaan ehkä jo liiankin hyvään itseluottamukseeni vaikuttaa hyvä koulutus, hyvä ulkonäkö ja hyvä palkka ja hyvä ammatti...ja täytyy kyllä sanoa, että en ole huomannut mieheni (yli kymmenen vuotta oltu yhdessä) katselevan muita...ja uskonkin ihan aidosti että se olisi erittäin epätodennäköistä, että hän löytäisi minua paremman naisen itselleen:)

        Kun on kerran saavuttanut hyvän itseluottamuksen, se ei lähde pois, koska se on muodostunut onnistuneista suorituksista eri elämän osa-alueilta.

        epäonnistuneistakin suorituksista muodostunut...olit vähän liian kapeakatseinen omassa erinomaisuudessasi...mutta varo vain lääkäriystäviäni on niin monia eronnut kun tulee tiettyyn ikään, joten et voi ikinä olla varma...ja miehet ei edes ajattele ulkonäköä, lapsia, omaisuutta mutta kunhan erinomainen sexi maistuu jonkin nuoren kaa, vaikka se olisi tukiainen...:) ja nämä naiset jokaikinen oli kauniimpi kuin nykyinen ja paremmin koulutettu ja fiksuja lapsia...joten summa maarum...


      • katso sieluusi
        Sininen1977 kirjoitti:

        Ei minunkaan. Katto on tullut jo vastaan...mutta kaikki ei pysty sanomaan mielipidettään, sillä he eivät tiedä miltä miesten ihailu tuntuu. Ei kuitenkaan huono kokemuksena:) Toki parempiakin on.
        omista kyvyistään...muuten menee lahjat hukkaan. Jollekulle toiselle riittää että on ihan vaan syntynyt tänne. Kannaattaa olla kuitenkin ittelleen rehellinen siitä miksi voi huonosti. Ajattelin, että sinulla on huono itseluottamus ja jos huolehdit itsestäsi, niin pääset siitä eroon. Toisin sanoen, älä käytä omaa kallista aikaa surkutteluun vaan tee sitten jotakin sen eteen että saat miehesi huomion vaan itseesi jos flirttailu muiden kanssa tuntuu pahalta. Kannattaa olla itselleen rehellinen ja myöntää olevansa kateellinen ja kääntää kateus positiiviseksi energiaksi ja hankkia itselleen vaikka sama ominaisuus, josta on toiselle kateellinen.

        Itse voin ihan rehellisesti myöntää, että omaan ehkä jo liiankin hyvään itseluottamukseeni vaikuttaa hyvä koulutus, hyvä ulkonäkö ja hyvä palkka ja hyvä ammatti...ja täytyy kyllä sanoa, että en ole huomannut mieheni (yli kymmenen vuotta oltu yhdessä) katselevan muita...ja uskonkin ihan aidosti että se olisi erittäin epätodennäköistä, että hän löytäisi minua paremman naisen itselleen:)

        Kun on kerran saavuttanut hyvän itseluottamuksen, se ei lähde pois, koska se on muodostunut onnistuneista suorituksista eri elämän osa-alueilta.

        On tainnu vähän nousta tuo oma kehu päähän!!! Minä olen kaunein, minä olen paras jne...?

        Ulkoisesti voit olla vaikka kuinka ihana ja upea, mutta kun kauneus on katsojan silmissä -toiset tykkää mansikasta, toiset mustikasta

        Vaikka sinulla olisi ulkoiset puitteet kuin hienot, viestistäsi päätellen olet oma hyväinen ja pikku sielu -moni kakku päältä kaunis...


    • Mies1985

      Hehe. =)

      Onkohan joku mies joskus kehdannut sanoa että hänen pitäisi olla naisensa jumala...

      Kuitenkin,olen samaa mieltä tuosta flirttailujutusta.

      • yksi vain_

        "Onkohan joku mies joskus kehdannut sanoa että hänen pitäisi olla naisensa jumala..."

        Kuule monikin.

        Heikkoitsetuntoisia löytyy -yllätys yllätys- myös miehistä, jotka eivät ehkä suoraan sano asiaa, mutta kuitenkin haluavat pakkomielteenomaisesti olla tärkein ihminen naisen elämässä ja sanella mitä nainen tekee, keitä tapaa...onhan näitä kilahtaneita.


      • yksi vain_
        yksi vain_ kirjoitti:

        "Onkohan joku mies joskus kehdannut sanoa että hänen pitäisi olla naisensa jumala..."

        Kuule monikin.

        Heikkoitsetuntoisia löytyy -yllätys yllätys- myös miehistä, jotka eivät ehkä suoraan sano asiaa, mutta kuitenkin haluavat pakkomielteenomaisesti olla tärkein ihminen naisen elämässä ja sanella mitä nainen tekee, keitä tapaa...onhan näitä kilahtaneita.

        Huomaa myös muslimit, jotka todella pitävät naisia suorastaan orjinaan.


    • NainenMinäkin

      On täällä sentään toinenkin, joka ymmärtää tuntemuksesi. Itse olen seurustellut jonkin aikaa miehen kanssa, jolla on tapana kiinnittää katseensa vetävännäköisiin naisiin. Ei pelkästään vilkaista vaan tehdä kaikkensa, jotta tuo nainen huomioi hänet ja vastaa katseeseensa yhtä intensiivisesti ja kiinnostuneesti, flirttaillen.

      Moni näistä sinulle vastanneista ei ehkä tiedä, miten loukkaavaa tuollainen käytös on. Siinä tuntee todellakin itsensä loukatuksi, vastenmieliseksi, "väliaikaisseuraksi". Tuntuu, että mies hakee jotain, mitä itse ei ole. Haaveilee muista ja on tyytymätön omaan kumppaniinsa.

      Ei ole todellakaan siitä paljonpuhutusta itsetunnosta kiinni nämä asiat. Jotkut ihmiset vain eivät joko ymmärrä (!??) tai välitä kumppaninsa tunteista ja käyttäytyvät noin. Oletko puhunut suoraan asiasta miehellesi? Kannattaisi ottaa puheeksi joskus sopivassa hetkessä. Ei syyttää vaan kertoa, miltä sinusta TUNTUU tuollainen! Itselleni on myös vaikeaa ottaa aihe puheeksi. Mutta teen sen vielä, ihan oman mielenrauhani vuoksi.

      • olen

        aika vahvasti samaa mieltä edellisen kanssa. Nykyisen suhteeni alussa minulla oli vastaava tilanne ja tunsin itseni lähinnä loukatuksi.
        Kun oppii tuntemaan oman partnerinsa paremmin voi asian ottaa esille. Esimerkiksi kun miehesi/naisesi vilkuilee toiseen pöytään ehkä vähän flirttaillen, niin kysy suoraan, jotta näitkö jonkun tutun? Jatkaen jos seurani ei kelpaa niin voit vaihtaa pöytää, niin pääset helpommin tekemään tuttavuutta... Mulla tämä toimi ihan mukavasti!


      • NainenMinäkin
        olen kirjoitti:

        aika vahvasti samaa mieltä edellisen kanssa. Nykyisen suhteeni alussa minulla oli vastaava tilanne ja tunsin itseni lähinnä loukatuksi.
        Kun oppii tuntemaan oman partnerinsa paremmin voi asian ottaa esille. Esimerkiksi kun miehesi/naisesi vilkuilee toiseen pöytään ehkä vähän flirttaillen, niin kysy suoraan, jotta näitkö jonkun tutun? Jatkaen jos seurani ei kelpaa niin voit vaihtaa pöytää, niin pääset helpommin tekemään tuttavuutta... Mulla tämä toimi ihan mukavasti!

        Kiitos hyvästä vinkistä. Tekeytyä muka "hämmästyneeksi" ja sitten kertoa sen, miten pahalta tuo voi tuntua. Ei siinä olisi mitään, jos tätä tapahtuisi vain joskus, mutta kun miehellä tuntuu olevan joka paikassa tarve yrittää kiinnittää kauniiden naisten huomio itseensä. En tiedä, mutta voisi ajatella, että HÄNELLÄ on vähän heikohko itsetunto, joka tarvitsee pönkitystä tuolla tavoin. Vaikea kuitenkaan sitäkään uskoa, koska mies on ikäisekseen miellyttävän näköinen ja hyväkroppainen... Ehkä sitten vain kuuluu tapoihinsa niin vahvasti tuo flirttailu - tai on osittain 50v villityksen aikaansaamaa. Oli mitä oli, saa luvan hieman miettiä käytöstään minun seurassani.

        Koska suhde, jossa toinen jatkuvasti loukkaa toista ei tule pitkään toimimaan. Suhteenhan tarkoitus on tuottaa hyvää eikä pahaa mieltä!


      • jätin sen..

        JUURI NÄIN! Jos huomaa että kumppani käyttäytyy siten että se häiritsee ja on sopimatonta jopa toista alentavaa, on siitä puhuttava ääneen
        .Jos toista rakastaa ja kunnioittaa, ei siihen tarvita toisten kanssa flirttailua.Tee toiselle niin kuten toivoisit itsellesi tehtävän, pätee tässäkin.Olen saanut kärsiä siitä että kumppani kyylää muita(niin että sen selvästi huomaa) ja otin sen puheeksi,se häiritsi niin paljon että lopetin suhteen koska toinen ei sitä lopettanut.jotkut ovat niin narsistisia etteivät välitä siitä miten toinen sen ottaa.


      • ottaa kaiken
        jätin sen.. kirjoitti:

        JUURI NÄIN! Jos huomaa että kumppani käyttäytyy siten että se häiritsee ja on sopimatonta jopa toista alentavaa, on siitä puhuttava ääneen
        .Jos toista rakastaa ja kunnioittaa, ei siihen tarvita toisten kanssa flirttailua.Tee toiselle niin kuten toivoisit itsellesi tehtävän, pätee tässäkin.Olen saanut kärsiä siitä että kumppani kyylää muita(niin että sen selvästi huomaa) ja otin sen puheeksi,se häiritsi niin paljon että lopetin suhteen koska toinen ei sitä lopettanut.jotkut ovat niin narsistisia etteivät välitä siitä miten toinen sen ottaa.

        Aivan, aito narsisiti ottaa kaiken pilkulleen flirttinä ja vielä suurentelee asiaa niin että saa syllisen omaan itsetuntoheikkouteen miehestään /naisestaan.

        Toisen huomionti on aivan normaalia ja vierasvaraisuus ym. Suurin osa naisista on avin kuin tulta ja tappuraa miestensä päältä ja siksi se on saatava näyttämään miehen aiheuttamalta.

        Siis mies ei juuri moisissa suhteissa voi eikä osaa tehdä mitään ettei se tekisi väärin tätä narsku naista kohtaan.

        Katsos kun vaikka auton renkaan vaihtokin on flirttiä naapurin rouvalle. (tapahtui samana päivän tai ym ym.)


    • dead_memories

      Sä teet kyllä ihan oikein. Mitä pitää sellasta miestä joka on enemmän kiinnostunut muista? Ihan selvää pettämisen aloittamista tuo on! Toisille flirttailu olis jo mulle syy keskustella miehen kanssa tai jättää se. :-/

      • olen

        Jos kulke yksin, niin pieni flirtti ei haitta. Mutta kun on kumppanin kanssa, niin se loukka syvästi. Mielestäni siinäkin asjassa täytyy kunnioitta toista. Ei sellainen käytös sopii, jos seurustele.


      • minä vaan
        olen kirjoitti:

        Jos kulke yksin, niin pieni flirtti ei haitta. Mutta kun on kumppanin kanssa, niin se loukka syvästi. Mielestäni siinäkin asjassa täytyy kunnioitta toista. Ei sellainen käytös sopii, jos seurustele.

        viestin kirjoittaja on taas PERUSSUOMALAINEN NAINEN, ei jumalauta, kysynpä sulta ihan suoraan,
        AJATTELETKO MUUTA KUIN ITTEÄS? noita sun syitä ei voi kyllä laskea missään mielessä PETTÄMISEKSI ja onneksi miehes tajuaa, että ei tollasta naista kannata kattoa, huh huh.


      • Nimetön

        Se on ominaisuus joka vain pahenee iän myötä. Ei toista ihmistä voi kahlita häkkiin. Silloin varmasti menee ja pettää. Itse nautin kun muut naiset huomaa mieheni ja juttelee iloisesti hänen kanssaan.Enkä panisi pahaksi , jos hänellä olisi joitain mukavai naispuolisia ystäviä. Siis ystäviä!!Maailmassa on puhdasta ystävyyttäkin eri sukupuolten välillä. Kaikki eivät kyllä pysty siihen...ehkä sun miehesi?! Samoin annan mieheni katsoa muita naisia, sehän on aivan luonnollista. Tuijottelu ja kuolaaminen on eri asia. En tiedä chattaileeko mieheni, mutta eipä kiinnosta... Luotan häneen ja hän minuun. Mulla on useampia miesystäviä joiden kanssa soitellaan, moottoripyöräillään... Näin meillä. Yhdessä ollaan oltu yli 15 v!!!!


      • ikävä kyllä
        Nimetön kirjoitti:

        Se on ominaisuus joka vain pahenee iän myötä. Ei toista ihmistä voi kahlita häkkiin. Silloin varmasti menee ja pettää. Itse nautin kun muut naiset huomaa mieheni ja juttelee iloisesti hänen kanssaan.Enkä panisi pahaksi , jos hänellä olisi joitain mukavai naispuolisia ystäviä. Siis ystäviä!!Maailmassa on puhdasta ystävyyttäkin eri sukupuolten välillä. Kaikki eivät kyllä pysty siihen...ehkä sun miehesi?! Samoin annan mieheni katsoa muita naisia, sehän on aivan luonnollista. Tuijottelu ja kuolaaminen on eri asia. En tiedä chattaileeko mieheni, mutta eipä kiinnosta... Luotan häneen ja hän minuun. Mulla on useampia miesystäviä joiden kanssa soitellaan, moottoripyöräillään... Näin meillä. Yhdessä ollaan oltu yli 15 v!!!!

        kaikki ajattele eri tavalla. Joku kokee sen loukkavana, toinen taas ei. Jokaisella on oikeus olla onnellinen. Onneksi:) :)


      • iso idiootti...
        minä vaan kirjoitti:

        viestin kirjoittaja on taas PERUSSUOMALAINEN NAINEN, ei jumalauta, kysynpä sulta ihan suoraan,
        AJATTELETKO MUUTA KUIN ITTEÄS? noita sun syitä ei voi kyllä laskea missään mielessä PETTÄMISEKSI ja onneksi miehes tajuaa, että ei tollasta naista kannata kattoa, huh huh.

        ja vaipat vielä märkänä ja todella sääli jos olet aikuinen...


      • ihan pimeä...
        Nimetön kirjoitti:

        Se on ominaisuus joka vain pahenee iän myötä. Ei toista ihmistä voi kahlita häkkiin. Silloin varmasti menee ja pettää. Itse nautin kun muut naiset huomaa mieheni ja juttelee iloisesti hänen kanssaan.Enkä panisi pahaksi , jos hänellä olisi joitain mukavai naispuolisia ystäviä. Siis ystäviä!!Maailmassa on puhdasta ystävyyttäkin eri sukupuolten välillä. Kaikki eivät kyllä pysty siihen...ehkä sun miehesi?! Samoin annan mieheni katsoa muita naisia, sehän on aivan luonnollista. Tuijottelu ja kuolaaminen on eri asia. En tiedä chattaileeko mieheni, mutta eipä kiinnosta... Luotan häneen ja hän minuun. Mulla on useampia miesystäviä joiden kanssa soitellaan, moottoripyöräillään... Näin meillä. Yhdessä ollaan oltu yli 15 v!!!!

        totta kai suhteessa jossa välittää toisesta on mustiskin...mutta nauran kun ukkosi kellistää taasen jonkun...ja saa kupan tai AIDS:n toivottavasti...se siitä laatusuhteesta, mutta älkää pilatko muiden elämää ei kaikki suhteet ole taivaanrannanmaalareille tarkoitettuja...ja olen nähnyt jo liiaksi näitä muka suhteita jotka on raakaa sexiä ei yhtään mitään muuta...joten älä ikinä ole mustis vaikka ukkosi tuo tuliaisiksi AIDS:n...:))


      • unohdin...
        Nimetön kirjoitti:

        Se on ominaisuus joka vain pahenee iän myötä. Ei toista ihmistä voi kahlita häkkiin. Silloin varmasti menee ja pettää. Itse nautin kun muut naiset huomaa mieheni ja juttelee iloisesti hänen kanssaan.Enkä panisi pahaksi , jos hänellä olisi joitain mukavai naispuolisia ystäviä. Siis ystäviä!!Maailmassa on puhdasta ystävyyttäkin eri sukupuolten välillä. Kaikki eivät kyllä pysty siihen...ehkä sun miehesi?! Samoin annan mieheni katsoa muita naisia, sehän on aivan luonnollista. Tuijottelu ja kuolaaminen on eri asia. En tiedä chattaileeko mieheni, mutta eipä kiinnosta... Luotan häneen ja hän minuun. Mulla on useampia miesystäviä joiden kanssa soitellaan, moottoripyöräillään... Näin meillä. Yhdessä ollaan oltu yli 15 v!!!!

        voin kertoa noille venäläisille vosuille että ukkosi kaipaa hyvää seuraa...:)) totta kai vain ystävänä...


      • mopetimies
        Nimetön kirjoitti:

        Se on ominaisuus joka vain pahenee iän myötä. Ei toista ihmistä voi kahlita häkkiin. Silloin varmasti menee ja pettää. Itse nautin kun muut naiset huomaa mieheni ja juttelee iloisesti hänen kanssaan.Enkä panisi pahaksi , jos hänellä olisi joitain mukavai naispuolisia ystäviä. Siis ystäviä!!Maailmassa on puhdasta ystävyyttäkin eri sukupuolten välillä. Kaikki eivät kyllä pysty siihen...ehkä sun miehesi?! Samoin annan mieheni katsoa muita naisia, sehän on aivan luonnollista. Tuijottelu ja kuolaaminen on eri asia. En tiedä chattaileeko mieheni, mutta eipä kiinnosta... Luotan häneen ja hän minuun. Mulla on useampia miesystäviä joiden kanssa soitellaan, moottoripyöräillään... Näin meillä. Yhdessä ollaan oltu yli 15 v!!!!

        Onnittelut. Maailma tarvitsee juuri tuollaisia avoimin silmin katselevia naisia jotka OIKEASTI ymmärtävät meitä miehiä. Me olemme vain harmittomia reppanoita ja luonnostaan katselemme muuhunkin suuntaan. Ei siitä tulisi mitään jos läpi elämän pitäisi katsoa vain oman rakkaan naamaa ja kumpareita ja satulassa istujaa. Ja niin pitää olla vastavuoroisesti sinullekin - vapaus. Mutta toimiva parisuhde.


    • Mies(kö) ?

      Kummallista että toinen saa tehdä em asioita mutta toinen ei saa.
      Suhteeni on mennyt karille, omasta syystäni.
      Mutta kun alussa sovittiin että ne miehet joiden kanssa hän chattailee tai mesttää ovat vain ystäviä,joiden kanssa on harrastettu "vain seksiä".
      Sitten kun minä puolestani juttelen naisten kanssa mesesä chatissa, seurauksena oli hirveä huuto ja messu.Ja niiden naisten kansa on sentäs vain juteltu netissä.En ole koskaan heitä tavannut,vain jutellut.
      No enää siitä ei tarvitse välittää ,olenhan huono mies niin huumoriltani kuin fyysiseltä olemukseltani ja kyvyiltäni.

    • Virya

      Asiat voi saada kuulostamaan ihan millaiselta vaan kun ilmaisee ne tietyllä tavalla. Ei tuohon sun tilanteeseen voi ulkopuolinen ottaa kantaa pelkästään sun kertoman perusteella. Sun pitää itse tietää, mitä itseltäsi ja suhteeltasi vaadit. Parhaan lopputuloksen saavuttaa, kun yrittää parhaansa mukaan ymmärtää toista.

    • Saturnuksen tytär

      Kirjoituksesi lopuksi sanot että olet jättämässä miestäsi kertomiesi syiden takia. Hyvä on, jos olet päättänyt tehdä niin. Te ette ilmiselvästi sovi yhteen.Ettehän kait ole pystyneet edes puhumaan tästä ongelmastasi?
      Jos haluat olla miehellesi palvottu kuningatar, yritä löytää narsisti kumppaniksi: he nostavat naisen jalustalle, palvovat ja kunnioittavat. Hintana siitä on sitten se että sinä teet ihan mitä mies haluaa. Sehän ei varmaankaan ole ongelma?

      Flirtti on yhtäkuin elämäniloa ja tyytyväisyyttä. Se ei tavoittele seksuaalista kanssakäymistä - jos sen siis osaa. Suuri osa suomalaisista kuvittelee että hymyily vastakkaiselle sukupuolelle tarkoittaa iskuyritystä.Hah.

      Peruskysymys parisuhteessa on se että saa olla sellainen kuin on ja kummatkin hyväksyy toisensa sellaisena. Se vaatii rehellisyyttä kaikissa asioissa eikä ole helppoa. Ne joilla tämä homma toimii ei ole tarvista kysellä aloittajan kuvaamia asioita.

      • väärässä...

        hurjasti sillä flitti on miehille aina sexuaalinen väline kommunikoimiseen...kävelepä selvin päin ravintolassa ja jokainen mies ehdottelee...olet hurjasti väärässä...no siihen että omaksuu tiedon on vielä matkaa...


      • Saturnuksen tytär
        väärässä... kirjoitti:

        hurjasti sillä flitti on miehille aina sexuaalinen väline kommunikoimiseen...kävelepä selvin päin ravintolassa ja jokainen mies ehdottelee...olet hurjasti väärässä...no siihen että omaksuu tiedon on vielä matkaa...

        "Ehdottelu" ei ole sama asia kuin flirtti. Opettele lukemaan, kiitos!


      • Nimetön
        Saturnuksen tytär kirjoitti:

        "Ehdottelu" ei ole sama asia kuin flirtti. Opettele lukemaan, kiitos!

        nimittäin miehet flirttailee juuri niin...on jo 14 vuoden ajalta kokemusta ja he ovat vielä naimisissa...opettele tuntemaan miesten flirtti ei samaa kuin naisilla, vaikka nykyisin on naisiakin jotka tekee samoin...


    • JO..

      TYPERÄÄ KUN JOKA PÄIVÄ KYSELLÄÄN MITÄ SAA JA MITÄ EI SAA TEHDÄ PARISUHTEESSA.
      ASIA ON NIIN ETTÄ JOS IHMISENLUONTO ON SELLAINEN ATTÄ PETTÄÄ ,SILLOIN HÄN PETTÄÄ TOISTA VAIKKA OLISI LUOMAKUNNAN AINUT IHMINEN ..VAIKKA APINAN KANSSA.
      MUTTA JOS IHMINEN ON SELLAINEN ETTEI HÄN PETÄ..SILLOIN HÄN EI KERTA KAIKISESTI PETÄ TOISTA. HÄN OSAA ARVOSTAA SINUA JA RATKOA ONGELAMAT JOLLAIN TOISELLA TAVALLA ,ILMAN ETTÄ LOUKKAA SINUN TUNTEITA ,ESIM. ENSIN EROAA JA SITTEN VASTA ALKAAA FLIRTTAILEMAAN TOISTEN NAISTEN KANSSA.

      • oikeassa,

        joten ihmetyttää, miksi Suomi24:n etusivuilla jatkuvasti kysellään pettämisistä ja muista kieroutuneista ihmissuhteista. Ikäänkuin se olisi normaalia, jota se ei tietenkään ole. Milloin Suomi24:n linja muuttuu tässä asiassa, sitä jäädään odottelemaan. Liekö Suomi24:n sivujen tekijällä henkilökohtaisia ongelmia, kun niissä pitää piehtaroida ja tuoda aina ja jatkuvasti ikäänkuin pakkomielteen omaisesti kysymysten muodossa etusivulle. Etsiköön jo jotain myönteisempääkin kysyttävää! Toivotaan siis, että pian muuttuu myönteisemmäksi parisuhteen rakentavia 'rakennuspuita' etsien. Jokaisessa parisuhteessa on aina toivoa, jos se parisuhde ei pohjaudu uskottomuudelle.


      • lock

        Painappa sitä Caps Lock -nappia näppäimistösi vasemmassa reunassa, kiitos!


      • olin..
        lock kirjoitti:

        Painappa sitä Caps Lock -nappia näppäimistösi vasemmassa reunassa, kiitos!

        vaan niin tohkeissani:)


      • voisitko...
        oikeassa, kirjoitti:

        joten ihmetyttää, miksi Suomi24:n etusivuilla jatkuvasti kysellään pettämisistä ja muista kieroutuneista ihmissuhteista. Ikäänkuin se olisi normaalia, jota se ei tietenkään ole. Milloin Suomi24:n linja muuttuu tässä asiassa, sitä jäädään odottelemaan. Liekö Suomi24:n sivujen tekijällä henkilökohtaisia ongelmia, kun niissä pitää piehtaroida ja tuoda aina ja jatkuvasti ikäänkuin pakkomielteen omaisesti kysymysten muodossa etusivulle. Etsiköön jo jotain myönteisempääkin kysyttävää! Toivotaan siis, että pian muuttuu myönteisemmäksi parisuhteen rakentavia 'rakennuspuita' etsien. Jokaisessa parisuhteessa on aina toivoa, jos se parisuhde ei pohjaudu uskottomuudelle.

        itse ajatella uskottavammin!! kertoisitko jo tänään oman versiosi!


    • tpe

      Saa tehdä tuota kaikkea. Siinä ei ole mitään pahaa. :)

    • heh

      Mietin vain kirjoitustasi...Mistä tiedät että miehesi on tehnyt kaikkea tuota... Taidat olla äärimmaisen mustasukkainen kun sinun pitää seurata koko ajan hänen telemisiään. Minulla ainakin luottamus omassa parisuhteessani niin hyvä ettei koko ajan tarvitse tietää mitä toinen tekee.
      Miete myös sitä onko itsetuntosi niin huono että pelkät tulevasi jätetyksi vai mistä on kyse.


      Minusta aika normaalia että ihmiset hymyilevät toisilleen. Ja pakko kai se katseensakkin jonnekkin on kohdistaa vai kengän kärkiäkö pitäis vain katsella.

      • tuntee ja tietää...

        ei heti tarvi olla mustasukkanen...taidat itsekki olla sitä epäluotettavaa seuraa, jotka just ovat huonon itsetunnon omistavia....pettävät minkä ehtivät... :))))


    • Tiukkapipo kiristää

      ahdasmielinen. Jos miehesi rakastaa sinua ja teillä menee muuten hyvin, niin on aivan turhaa olla mustasukkainen ja pilata sillä elämäsi.
      Ei kenenkään tarvite pussissa kasvaa laput silmillä.
      Miehet ja useimmat naisetkin tykkää flirttailla. Se on vaan elämän suolaa. Silti minäkin rakastan omaani, vaikka tuijottelenkin vastaantulevia miesten ihania silmiä ja perään katsoessa jos näkyy tiukka peppu, niin hetken hivelevä näky saa mielen pirteäksi. Sitten on taas mukava jatkaa omansa rinnalla.

      • flirtti kuuluu elämään

        Omistaa ei voi edes aviopuolisoa, hyvä parisuhde on taitolaji,
        minusta flirtti kuuluu elämään,
        mieheni nauttii huomatessaan saavani katseita vierailta miehiltä,
        sanoo olevansa ylpeä,
        myös itse koen samoin mieheni saadessa katseita naisilta,
        näin on menty jo lähes 20 v.
        Jokainen on vastuussa itsestään,
        myös parisuhteessa..
        flirttiä ja komiikkaa siinä eväät
        hyvään suhteeseen, kuitenkin niin ettei loukkaa
        toista.


    • kuntoon!

      Se on ihan että miten asiat kokee. Minun käytökseni esimerkiksi joku voisi nähdä flirttailuna. Tykkään jutella miesten kanssa, tykkään katsella muita miehiä (kyllähän ihmisiä katsella saa!), chattailen miesten kanssa (mutta en koskaan missään privachatissa)...Syy tähän se, että olen sosiaalinen ihminen ja tulen hyvin toimeen miesten kanssa, kaverina. Mieheni ymmärtää tämän ja hänellä on itsetunto kunnossa. Koskaan en häntä pettäisi, sillä rakastan häntä erittäin paljon. Ja osasyy siihen on juuri se, että hänen kanssaan tunnen olevani vapaa, vaikka olenkin parisuhteessa.

    • djs jsdhf

      niin kauan kun pysytään flirtin tasolla mutta jos tekemään mennään jotain muuta niin se on jo pettämistä.

      Tiedän monia miehiä jotka valmiit heti kaikkeen mutta onko se nähtävä miesten ominaisuudeksi valmiina asioihin riippuen iästä joka vetää (sukukypsyys ikä).Onko mies sittenkin vain yhden naisen mies??? minusta he kaikki on valmiit pettämään...en usko suhteisiin.

    • niin ei saa

      jos aikoo että perheonni jatkuu niin flirttailu täytyy lopettaa sama se missä se tapahtuu, ei kurjempaa oloe kuin se että alkaa luottamus toiseen rapisemaa,

      • john peter

        tsuomalaiset naiset ei osavat seurestella.. mut et mitää muuta kun hyppä ulös ja laske alas..
        sex is number 1. kun olin vapaa i fucked melkein koko turku. mut nyt oma kotimainen rakas nainen!! ei saa pettä!!


    • ddddddddddddd

      minä en aikoinani välittänyt kun mieheni käyttäyti näin vaan oletin sen olevan viatonta leikkiä niinkun hän sanoi....
      kaksi viikkoa sitten kävi panemassa kaveriani..... et sillai

    • puitavaksi

      eiköhän olis jotain asiaakin pohdittavaksi

      • voi hyvä

        tavaton että ihmis poloiset on yksinkertaisia.


    • suhteessa....

      Kunhan se jää pelkkään hymyyn tai katseiden vaihtoon ulkoelämässä... Siihen ei kuulu chattaily naisten/miesten kanssa. Se on jo jostain merkki ettei ole kotona kaikki hyvin... Mutta pieni viaton flirttailu on hyväksi aivoille vaan.

      • Aito Rakkaus

        Jos on AITO RAKKAUS ,niin ei edes halua tuottaa toiselle mielipahaa flirttailemalla tai mitenkään muuten,jotta ei loukkaisi toista!
        TÄMÄN MAAILMAN HENKI ON JOTAIN MUUTA.KAIKKI HYVÄKSYTÄÄN.
        JUMALA KAIKKIA MEITÄ ARMAHTAKOON.


      • ELÄMÄNI RAKKAUS...
        Aito Rakkaus kirjoitti:

        Jos on AITO RAKKAUS ,niin ei edes halua tuottaa toiselle mielipahaa flirttailemalla tai mitenkään muuten,jotta ei loukkaisi toista!
        TÄMÄN MAAILMAN HENKI ON JOTAIN MUUTA.KAIKKI HYVÄKSYTÄÄN.
        JUMALA KAIKKIA MEITÄ ARMAHTAKOON.

        Enkä näe mitään pahaa pienessä flirtissä, kunhan se on vain sitä pientä... Enkä tietenkään kumppanin läsnäollessa, sehän on loukkaus... Kumppanikin tottakai saa pikkuflistin tehdä jos tahtoo... Ei liity meidän suhteeseen/rakkauteen mitenkään.


      • olen minäkin. Flirttailu voi olla viatonta sosialisointia, kun tietää missä raja kulkee. Ketään ei saa johtaa harhaan.

        Tiedän olevani miehelleni hänen jumalattarensa, ainoa nainen, jota hän ihailee ja haluaa. Siksi minua ei häiritse kenenkään flirttailut.

        Jos tilanne olisi sellainen, ettei mies osoita huomiota minulle vaan ainoastaan toisille naisille, niin sitten olisin onneton. Arvostan itseäni sen verran, etten jäisi moiseen suhteeseen.

        Oma mieheni ei chattaile vieraiden naisten kanssa. Hän ei edes viihdy tyttöporukan seassa pubissa, vaan hakeutuu miesten seuraan.

        Joulun alla yksi nainen oli yrittänyt moiskauttaa häntä suulle pubissa. Hän kertoi asiasta minulle aivan järkyttyneenä. Minusta se oli vain huvittavaa ja inhimillistä. Jollen tuntisi miestäni näin hyvin ja luottaisi häneen tässä asiassa, niin sitten tietenkin tarkkailisin hänen tekemisiään.


    • No helvetti, sehän on ihan omasta parisuhteesta kiinni, eikä mistään yleisestä mielipiteestä !!!

    • kommentti tämäkin

      Minusta tuntuu että olet liian mustasukkainen.. sehän on mielipiteiden vaihtoa puolin ja toisin erilaisten ihmisten kanssa.. voi sinua...

    • 35v. ja 10vuotta naimisissa

      Osui niin sopivaan ajankohtaan että pakko kommentoida.
      Vaimoni ollut 5 vuotta kotona lapsia hoitaen. Ei aikuista seuraa päivisin. Alkoi pitämään muiden ihmisten kanssa (myös miesten) netissä kirjeenvaihtoa. Kävi kahvilla (juttelemassa??) mies henkilön kanssa. Olen aina luottanut vaimooni 100%. Nyt tuo luottamus on koetuksella (koska kahvihetki salattiin ensin, etten suutu).
      Aloin käymään asiaa omassa päässäni läpi (rakentavasti). Mietin monia vastauksia "kysymykselle miksi?".
      Olenko pitänyt vaimolleni seuraa? Olemmeko viettäneet aikaa kahdestaa (ilman lapsia)? yms.
      Melkein kaikkiin vastaus EI. Otin asian aluksi raskaasti.
      Mutta ihmistä ei saa kahlita. Pitemmän päälle sellainen suhde kuolee. Jos rakastat miestäsi, luotat itseesi, et välitä miehesi käytöksestä (jokin raja tietenkin). Kaikki ihmiset flirttailevat ja katsovat vastakkaista sukupuolta olevia, se on luonnon laki.
      Enkä todellakaan sano että itse olisin ollut mikään "puhdas pulmunen" elämäni aikana. Mutta kun löytää oikean ihmisen antaa hänelle tilaa (myös omaa). Mistä johtuu 30 kriisit / 50 villitykset? Ihminen on kahlittu parisuhteeseen.
      Minun mielipiteitä. Kiitos.

      • lskdhfl

        Onkohan minussa jokin vika kun en toisia kyylää sillai?Mielestäni olen normaali ja elän normaalissa suhteessa.Eipä ole minkäänlaista tarvetta flirttailuun tai sillai katselemiseen.En istu sättäilemässä enkä käy kahvilla vastakkaisten suk.puolien kanssa,silti olen onnellinen.Jokainen voisi nyt katsoa peiliin sitä ihan omaa kuvaansa..


    • _ihmettelijä___

      Et kertonut mitään omasta käyttäytymisestä suhteessanne? Palvotko itse miestäsi ja käyttäydytkö itse niin, kuin haluaisit miehesi käyttäytyvän?

      Minusta tuollaiset kiellot, että ei saisi edes katsella muita, kuullostavat huonon itsetunnon ja mustasukkaisen luonteen sairaanloisilta kuvitelmilta! Pettäminen ei tosiaankaan ole hyvästä missään muotoa, mutta yrittäisit puhua näistä tuntemuksistasi miehesi kanssa. Jatkuvat epäilyt ja syyttelyt eivät kuulu toimivaan parisuhteeseen.

    • ratkaisua:

      Jätä mies, kuten olet aikonutkin ja hanki koira. Narttu on parempi, se ei haistele toisten koirien takapuolia, ainakaan paljon. Tämä toimii tosin vain, jos kestät sen, että se haluaa kyllä leikkiä toisten koirien kanssa.

    • nimetön,,

      Minä teen kaikkia näitä...eikä mies ole moksiskaan...

    • Tottakai

      Kyllä saa,mutta vain ja ainoastaan mikäli on yhdessä näin sovittu eli kumpikin toimii tällä tavalla. Ihan samoin voidaan sopia kotikulttuurista, mistä tahansa yhteisistä säännöistä, saako kengät jalassa olla vuoteessa jne.

      Henkilökohtaisesti tuollaiset kevytkenkäiset "suhteet" eivät ole minua varten. Joten jaksan kyllä odottaa kunnollista miestä ja mieluummin yksin kuin ala-arvoisessa parisuhteessa :) Noita vastuuttomia ja noita, jotka eivät läheistään kunnioita yhtään, onkin jäänyt matkan varrelle eräitäkin... Ei kannata olla huolissaan, vaikka tuollainen suhde jääkin taakse. Itsesi ja kumppanisi arvot kun ovat samat, olet oikeassa parisuhteessa.

    • Nimetön

      Terveessä parisuhteessa kummankaan osapuolen ei tarvi flirttailla kenenkään kanssa. Niin se vaan on. Jos joku väittää flirttiä viattomaks harrastukseks niin kovin on väärässä. Siinähän yritetään kertoo että ollaan saatavilla...

    • tiedäntiedän...

      Loppupeleissä toi flirtin jakeleminen viestii hyväksymisen hakemisesta. Eli miehesi ei saa SINULTA tarpeeksi huomiota. Huomioi miestäsi, että hänen ei tarvitse hakea huomiota muualta.

      Ja jos haluat jumalattaren kohtelua niin blondaa hiuksesi - tosin jo viestisi perusteella taidat blondi ollakin - ja muuta välimerelle. Tosin lojaalisuus taitaa olla eri luokkaa kuin täällä pohjolassa.

    • Olé

      Ei todellakaan ole liikaa vaadittu. Olen itse mies ja jos parisuhde tulee, niin chattailu ja muukin "huoraaminen" saa jäädä. Naiselta vaadin samaa.

    • Tosimies

      Luulisi naistenkin tämän tajuavan, vaikka he tätä enemmän harrastavat kuin miehet. Esimerkkinä exäni sisko, siis yksi monista tämäntyyppisistä naisista. Hän oli käymässä luonamme kylässä tässä pari vuotta sitten, miehensä oli viikonlopun töissä, eikä päässyt itse tulemaan. Saimme lapsenvahdin ja lähdimme kaupunkiin. Pidimme hauskaa ja jatkoille päädyimme meidän kämpille, exäni siskolla oli jo kaupungissa peliä useiden miesten kanssa ja yhden hän hinasi mukaansa meillekin. Heitin kyllä pojan pihalle jo ulko-ovella. Tästäkös se riita syntyi, ei muka saa pitää hauskaa, eli pettää omaa aviomiestänsä ja paneskella vieraan kanssa. Tästä tuli minulle heti mulkunmerkki otsaan, ja exäni sisko on ollut minulle pelkkä horoperse siitä lähtien! Kerroin asiasta hänen miehelle, ja hän tajusi heti heittää tämän lumpun pihalle. Kaikilla naisilla samaa vikaa, toivottavasti ottaisivat meistä miehistä mallia niin sukupuolitauditkin saisi vähemmälle, että semmosta...

      • JA ...

        ja muillekin haureudenharjoittajille, naisille ja miehille: olkaa uskollisia toisillenne, sillä jokainen joutuu vastaamaan Jumalan edessä tekemisistään!


      • ei nyt
        JA ... kirjoitti:

        ja muillekin haureudenharjoittajille, naisille ja miehille: olkaa uskollisia toisillenne, sillä jokainen joutuu vastaamaan Jumalan edessä tekemisistään!

        tähän tartte sekoottaa..


    • Itsetunto ja flirttailu

      Menin naimisiin Brasilialaisen naisen kanssa joulukuussa. Kaikille tiedoksi, että me molemmat olemme jo keski-ikäisiä, eli kokemusta ihmissuhteista on monella mittarilla ilmaistuna. Siellä kaikki ihmiset lähestyvät toisia sukupuolesta riippumatta tavalla, joka hämmentää ensikertalaista monin tavoin. Suomalaisen "itsetunnon" varassa elävälle voisi olla antoisa kokemus saada käsitys siitä, miten ihmissuhteet oikeasti voivat toimia. Mielestäni flirttailua tässä kontekstissa oikeasti ei ole olemassakaan... Kysymys on vain toisten ihmisten hellästä huomioon ottamisesta. Siihen parhaimmillaan ei sisälly mitään laitointa tai sopimatonta. Meidän jokaisen mahdollisuus on ottaa tähän prosessiin osaa jopa täällä kotoisessa Suomessa. Kaikissa toimivissa ihmissuhteiss, suoraan silmiin katsoen, ystävällisesti lausuen ja hellän kosketuksen kautta voi saada mitä hurmaavimpia uusia ystäviä. Oman tuoreen vaimoni opastamana olen saanut tästä erinomaista kokemusta. Olen oppinut, että luottamalla ja olemalla luotettu voi voittaa itselleen todellisen lottovoiton, jota ei voi määritellä rahassa. Ymmärrän sen, että suhteissa voi tapahtua kaikenlaista ja meitä ihmisiä on monenlaisia. Siksi kehoitankin keskittymään perustaltaan oman itsetunnon tarkasteluun ja uskallukseen elää omana itsenään antamatta elämän mukaan tuomien epävarmuutta lisäävien tekijöiden vaikuttaa. Joku on joskus sanonut, että luota "Allahiin", mutta muista silti sitoa kamelisi :-)).

      Kaikille hyvää jatkoa ja onnea elämään :-)))

    • Mustasukkaisuus on sairaus.

      niin kuuluu frittikin.

      Ihminen ei eroa eläimistä mitenkää.Miehet on kuin koiperhosia ...lentää lumpusta lumpuun...Vitsi heeee

    • En halua mitenkään makeillen olla viestittämässä, että me miehet nyt ollaan vaan joskus tollasii "vilkuilijoita" MUTTA anna se sille toiselle osaluolelle anteeksi ja yrittäkää sopia asia, sillä ero ei ole mikään vapauttava ratkaisu, vaan syy paeta tosiasiota. Enkä todellakaan puolustele, vaan olen pahohoillani ja kunnioitan vaateitasi uskollisuudesta, josta ei ole lupa tinkiä. ps. käykää härkää sarvista YHDESSÄ. Etsiytykää vaikka johki viikonloppuun pareille. Tsemppiä!

    • JA PITÄÄ!

      ENSINNÄKIN ON HYVÄKSI ASTUA JA SIITTÄÄ MAHDOLLISIMMAN MONTA NAARAASTA. TÄMÄ TAKAA RIKKAAN JA MONIPUOLISEN GEENIPERIMÄN IHMISKUNNALLE.

      • Nimetön

        oikea asenne!!


      • ELÄMÄSTÄ....

        JA TEE PARANNUS! HAUREELLISET EIVÄT PERI JUMALAN VALTAKUNTAA!


    • flirttaileva nainen

      ...kuka tuollaisen tiukkapipon kanssa edes haluaa olla? Miehestäsikin tulee onnellisempi.

    • Uncle Nassu

      ilmeisesti vaatimustasosi on liian kova, hyvä syy erota. Kas kun et kysynyt täältä neuvoa pitääkö peräaukon reunat pyhkiä sontimisen jälkeen. Ihan yhtä arvokkaita vinkkejä tulisit saamaan suhdeongelmiisi.
      Auttaiskohan tuo mitään jos keskustelisit sen äijäs kanssa aiheesta. Meikäläiset flirtit tai flirttaamattomuudet hyvine ohjeineen kun eivät sinua ja miestäsi välttämättä auta.
      Voi jumankauta, onko tollasia ihmisiä olemassakaan? Evoluutio ei näemmä vie aina eteenpäin.

    • Luoja sentään

      Tota noin. En oikeen edes tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. En minä pidä pahana jos parisuhteessa toinen osapuoli flirttailee tai on muuten vain ystävällinen yms. muille. Kunhan siis vain tietää rajat. Luulen,ettei kukaan voi edes elää parisuhteessa, jos ei saa edes muita katsella.
      Hyvä sääntö on mielestäni "Katsoa saa,muttei koskea".
      Kannattaisi miettiä asiaa uudelleen. Kannattaako toista jättää tuollaisen takia?
      Ei miehesi ole käsittääkseni esim. pettänyt sinua.

    • lyyli

      KYLLÄ SITÄ PIKKUISEN VOI TEERENPELIÄ PITÄÄ ,KUNHAN EI PETIPUUHASTELUJA ALA HARRASTAA.

    • Tietenkin saa flirttailla, mutta kohtuudella. Se, mikä se kohtuus kulloinkin on, on jokaisen parin sovittava keskenään.

      Luottamusta pitää olla, samoin omaa elämää kummallakin.

    • duffy81

      Kuulostaapa tosi kurjalta käyttäytymiseltä. Oletko kysynyt mieheltäsi, mitä hän ajattelisi jos sinä pitäisit silmäpeliä muiden kanssa, chattailisit muiden naisten kanssa yms? Naisena, joka on viettänyt ajoittain paljonkin aikaa chatissa, täytyy sanoa, että noin yksi mies miljardista voi sanoa käsi raamatun päällä, että keskustelut ovat aina viatonta jutustelua. Perustelen väitteeni sillä, että miehet ovat joka ainut kerta tehneet aloitteen seksipuheisiin, seksisuhde pyyntöihin ja flirttailuihin. Paljon tulee myös vastauksia, että "eihän tämä satu kumppaniin, kun ei se tiedä tästä."
      Chattailu on ajoittain mukavaa ajanvietettä, mutta nykyään ensimmäinen kysymys, jonka esitän miespuoliselle juttukaverille on " haluan älyllistä juttuseuraa en seksipuheita. "
      Ymmärrän sinua hirmu hyvin. Erosin aikoinaan aivan ihanasta nuoresta miehestä ja hän aloitti chat-piirityksen ennen kuin meillä oli peli selvä. Mutta mieti rakastatko miestäsi? Onko hän sinulle oikea oikea? Oletko tottumuksesta ja turvallisuudesta suhteessa? Jos rakastat ja hän on se oikea, taistele hänestä. Puhu, kuuntele, ehdota vaikka pariterapiaa, tee kaikkesi. Jos mies senkään jälkeen ei ymmärrä arvostaa sinua niin kuin sinua kuuluu arvostaa, lähde. Silloin tiedät, että olet katsonut suhteen loppuun asti. Silloin sinulla ei ole enää mietittävänä "mitä jos"?
      Voimia, aurinkoa. :)

      -duffy81-

    • todellakaan!!!!

      ..minun mielipiteeni. Flirttailut on sitten parisuhteessa jo flirttailtu.

    • kyl ihan

      alleviivaa tota "minun tulisi olla hänen jumalattarensa,ainoa nainen jota ihailee ja haluaa." Voitko ite sanoa ettet ihaile yhtään ketään miestä,olkoon sitte naapurin matti tai brad pitt esim??!!
      En kyllä hyväksy jatkuvaa flirttiä ja silmä peliä toisen naisen kanssa mut mix ei voi hymyillä ja kattoo jos on esim muodokas ja hyvännäkönen.. ei sille ite voi kuitenkaan mitää jos mies toteaa että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella..
      Tuijottaminen on taas,ni on se nyt on täysin silmiin pistävää ja esim rintoja tai perseitä koko ajan kyttää ni kyl mä siin kohtaa vinkkaan et "hei haloo" mut en kiellä ettenkö itekin toisinaa kato jssai jos jolla kulla miehellä on oikein hyvän näkönen "honk honk"-perse.. =D
      Chattailu taas on ihan eri asia.. mix miehes sit yleensäki chattailee?? Jospa se on oikeesti ihan viatonta ja platonista... ehkä mies kaipaa juttu seuraa,naisen näkökulmaa tms (mitä se toinen mies EI voi antaa),ja ehkä hän on yrittäny sun kans jo jostain asioista jutella.. Onko sulla aikaa ja mielenkiinota kuunnella?? Vaikkei se puhuis ku jalkapallost tai autonkorjaamisest ni kuunteletko?
      Ite olen parin miehen kanssa nimenomaan netin chateissä tutustunu,ja paljon juteltu.. yx halus mun ajatuksia naisena kun oman muijan kans meni huonost... sanoin etten voi oikee mitää sen kummempaa siihe sanoa,en tunne enkä tiedä toisest mitää ja sen elämän tilanteest ym muutenkaan.. mut hän halus vaan purkaa jollekulle tuntoja,ihan anonyyminä tuntemattomalle tietäen ettei koskaan selviä kuka kukin on... monia asioita ovi puhua kavereille ja perheelleen ja avo/aviopuolisolle/tyttöystävälle.. mut sit jos sen kanssa on jotain ongelmia,ei kaikki kuitenkaan tutun puoleen käänny vaan ennemmin jonkun vieraan ja tuntemattoman.. =) siinä sulle mietittävää.. =)

    • weskuu

      ....kumpaa sukupuolta on . Miehet ei saa flirttailla mutta naiset saa . Syy -miehet on tosissaan ja naiset vaan leikkii ja härnää niukois kuteis ja hiukan barbie efektillä .

    • ja sitruunan syönyt,

      kaikille ihmisille, ettei ne vaan luule, että nyt tässä flirttailaan. Mikä siinä on, että jos olet ystävällinen, hymyilevä ja iloinen heti luullaan flirttailuksi ja iskemiseksi. Parasta siis vaan olla tosi vittumainen ja sitruunan syöneen näköinen, niin kukaan ei saa sitten vääriä käsityksiä.

      Ei ihme, että suomessa masennustilastot ja kaikki muu pahoinvointi on huipussaan. Vittumaisuudella ei saavuteta muuta kuin vittumaisia olotiloja meille kaikille.

    • liikaa vaadittu

      tuo hymyilemättä oleminen menee kyllä yli.

      Itse saatan flirttailla huomaamattani, ja minusta se on ok, jos itse ei sitä tiedosta. Kunhan oikaisee väärinkäsitykset samantien.

      Sit tuosta chattaamisesta, itse olen varattu ja naimisissa oleva. Chattailen kyllä paljon, varsinkin silloin kun mies ei ole kotona. Itse chattailu ei ole pahasta, mutta se mitä siellä tekee ja miksi siellä on. Itse pistän rajan siihen että keskustelen siellä niitä näitä, ei siis mitään "aikuisten viihdettä". Juttelen kaikille ikään, sukupuoleen tai siviilisäätyyn katsomatta. Se on omaa ajankuluani iltaisin, ja olen joka kerta samalla nimimerkillä, joten vonkaajia ei ilmene paljoa kun suurin osa tietää miksi olen chatissa.

      Suurin syy chattailyyni ei ole yksinäisyys, vaan se että mieheni ei oikein osaa keskustella, ei ainakaan syvällisesti. Eikä minulla ole ystäviäkään, kaikki lähteneet suurkaupunkeihin tai sitten on kasvettu erilleen. Että korvaan siis chatilla ystävän paikkaa.

    • samaa tääläkin päässä..

      Kaikista eniten minua risoo se kun mieheni ns. naurattaa näitä naisia olivatpa ne sitten mieheni kavereiden naisia tai jotain muita tuttuja..Nämä ämmät ovat sitten kuin taivaissa ja hihittelevät mieheni vitseille kuin kiimassa olevat lumput..Se on minusta todella nöyryyttävää minua kohtaan. Mieheni ei tee sitä todellakaan minun aikana vaan olen sitä ns. salaa seurannut. Minua nämä naiset eivät voi sietää ja ovat mustiksia vaikka kaikilla on omat miehet! Käsittämätöntä! Ennen minua mieheni oli todella pitkään sinkkuna niin kaippa nämä ämmät luulivat hänet joskus saavansa. Monet ovat sen hänelle kertoneetkin,yksikin oman miehensä aikana! Joten en hyväksy flirttaamista ym koska silloin monet naiset luulevat että mieheni on oikeasti heistä kiinnostunut ja se on minulle tosi nöyryyttävää. Huumori on ihan eriasia se on pikemminkin suotavaa ellei se ole juuri tätä naurattamista/flirttiä.

    • Peretsa

      Epätietoinen kysyy, saako toisen tontille rakentaa, ilman lupaa?

    • vilkkuluomi

      mahdottomia, että olisit jumalatar, jota hän ihailee ja palvoo!
      Näitä elämää, myös omaansa, pilaavia jumalattaria tahtoo olla joka kulman takana aivan liikaa.

    • Nimetön

      Parisuhteessa olevalla naisella tai miehellä flirttailu toisen sukupuolen kanssa, on kiusallista toiselle osapuolelle ja johtaa turhaan mustasukkaisuuteen, sama kuin menis ulos ja ottais sormuksen sormesta. Kutsuisin sitä myös tahalliseksi kiusanteoksi ja ärsyttämiseksi toiselle osapuolelle.
      Jos se on jatkuvaa ja henkilön perus luonteen ominaisuus, se johtaa pitemmänpäälle riitoihin ja myöhemmin eroon.
      Puhun kokemuksesta.

      • TOTTA......

        Itse en ole sairaloiselt mustasukkainen. Mutta, mutta täytyy myöntää, että minua loukka kun mies ns. tuijoitta toisia naisia. Samoin ärsyttä tosi paljon kun joku mies flirttaile mun kanssa, ollessaan naisen kanssa. En nauti siitä tilanteesta ollenkaan. Ajattelen aina, että miltä siitä naisesta tuntuu.....
        Toki jotkut siitä ei välittä. Mutta uskon, että se on useimmille kiusallista. Onneksi en ole enää sen miehen kanssa missään tekemisessä. Ja jos huoman sellaisen käytöksen uudessa suhdessa, niin en varmasti anna itseäsi enää nöyryttä.


      • skorpiosax
        TOTTA...... kirjoitti:

        Itse en ole sairaloiselt mustasukkainen. Mutta, mutta täytyy myöntää, että minua loukka kun mies ns. tuijoitta toisia naisia. Samoin ärsyttä tosi paljon kun joku mies flirttaile mun kanssa, ollessaan naisen kanssa. En nauti siitä tilanteesta ollenkaan. Ajattelen aina, että miltä siitä naisesta tuntuu.....
        Toki jotkut siitä ei välittä. Mutta uskon, että se on useimmille kiusallista. Onneksi en ole enää sen miehen kanssa missään tekemisessä. Ja jos huoman sellaisen käytöksen uudessa suhdessa, niin en varmasti anna itseäsi enää nöyryttä.

        ....juuri niin...en itse ainakaan alistu enää moisen flirttailija partnerini alistamaksi enkä aiheuta itsekään mieliharmia tulevalle kumppanille tahallisilla vääränlaisilla flirteillä...hyvä parisuhde ei kaipaa ulkoista sexiä eikä limaisia flirttejä.


    • ....

      kaikissa muodoissaan on syntiä Jumalan edessä. Siitä on tehtävä parannus ja pyydettävä anteeksi sitä kohtaan, jota on loukannut. Kun ihminen kuolee, hän astuu Jumalan tuomioistuimen eteen (tahtoi sitä tai ei tai uskoi siihen tai ei) ja silloin joka tapauksessa uskottomuus ja koko ihmisen elämä on vaakakupissa. Vain Jeesus Kristus, Jumalan Poika, voi ihmisen vapauttaa synnin, myös haureuden, orjuudesta.

      http://www.whoisjesus-really.com/finnish/

    • elämän suola

      Herranjumala, mikä narsisti olet, jos ihan tosissas ton kirjoitit. Hullua vaatia keltään mieheltä tai naiselta tuollaista. Mut onnea vaan hakuun, joku todella yksinkertainen tolukka voi löytyä, jos se sitten kelpaa kenellekkään. Ei katsomisessa ja harmittomassa flirtissä ole mitään pahaa. Etkö muka koskaan itse näe muita miehiä. Chatissä vain naisten kanssa keskustelu on sit toinen juttu, josta myös ehkä huolestuisin. Mut muista, että et ole täydellinen, eikä kai sitä kukaan sulta vaadikkaan.

    • sinkkutyttö

      Kyllä se niin on, että varatut miehet pitävät silmäpeliä. Ja paljon! Tai ainakin yrittävät usein. Minua tällaiset äijät ärsyttävät kovasti. He tekevät väärin myös sinkkumiehiä kohtaan koska jos on kerran tällaisen varatun miehen illan iloksi päätynyt ei miehet kiinnosta vähän aikaa ollenkaan! Sinkkumiesten pitäisi vähän komentaa seurustelevia kavereitaan pitämään silmät omissa muijissa ja käden pois mun perseeltä.

      • sinkkutyttönen

        Olen seurannut työpaikallani ukkomiehiä....kaikki
        ne yrittä flirttailla ja miksi kysytään aina
        kännykkänumeroa, jos se ON NÄIN VIATONTA??????
        Kaikilla on heti mielessä sänkyyn pääseminen.
        Tuntuu erittäin pahalta minusta, kui katson, että
        mies on raahamassa mukana vaimoa kui "mööpeliä"....säälittävä .....en koskaan
        menee naimisiin JUURI SEN TAKIA.......en halua olla kenellekään mööbelinä mukana!!!!
        10 vuodessa on vaan yksi naimisissa oleva mies ( 50 v, ) sanonut, että hänellä on ihana tyttö kotona.....eikä ollut heti flirtailemassa ja iskemässä........


      • sinkkutyttö
        sinkkutyttönen kirjoitti:

        Olen seurannut työpaikallani ukkomiehiä....kaikki
        ne yrittä flirttailla ja miksi kysytään aina
        kännykkänumeroa, jos se ON NÄIN VIATONTA??????
        Kaikilla on heti mielessä sänkyyn pääseminen.
        Tuntuu erittäin pahalta minusta, kui katson, että
        mies on raahamassa mukana vaimoa kui "mööpeliä"....säälittävä .....en koskaan
        menee naimisiin JUURI SEN TAKIA.......en halua olla kenellekään mööbelinä mukana!!!!
        10 vuodessa on vaan yksi naimisissa oleva mies ( 50 v, ) sanonut, että hänellä on ihana tyttö kotona.....eikä ollut heti flirtailemassa ja iskemässä........

        Tekevät todellakin hallaa niille sinkuille jotka etsivät rehellistä parisuhdetta. Tulee sellainen olo, että ei kannata kun varatut miehet käyttäytyy tuolla tavalla.


    • huh huh

      Monoo... Äijäs ei kunnioita sinua pätkääkään.Ovesta ulos jos tietoisesti tota tekee!!!!!!!!

    • Rakkaudella, Maire

      Hyi kun olet saanut ilkeitä kommentteja :( Kaikkia en edes jaksanut lukea.

      Olen kanssasi samaa mieltä. Ei miehen pitäisi keskustella chateissä muiden naisten kanssa, eikä hymyillä ja pitää silmäpeleä, saati sitten tuijotella toisia naisia, jos on parisuhteessa. Minun mieheni vain tekee jotain niin paljon pahempaa, ettei siinä paljon silmäpelit ja perään tuijottelut tunnu.

    • Elämän kypsyttämä

      Toisen ihmisen ajatuksia ei voi koskaan omistaa ja hallita, vaikka kuin olisit naimisissa hänen kanssaan. Aivan käsittämätön ajatuskin, sinulla on vielä paljon opittavaa tästä elämästä!

    • Avomiäs

      Tää on kyl nii vaikee asia pohdittavaksi. että en osaa sanoo muuta ku että en ole puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin...

    • lukija.,...

      Kyllä flirttailla saa, sehän on ihmisen perusvietti ja se pitää valppaana.

    • tiitu

      mustasukkainen ?? heh .. periaatehan on että toista ei voi omistaaa. Jos haluat omistavan parisuhteen sitten hän ei ole sinua varten . et voi määrätä toista mitä hän tekee ja kenen kanssa silmäilee ja tuijottaa , miksi sinusta tuntuu tuola , Sinulta itseltäsi voi puuttua itseluottamista.

    • taas nää menee

      yli..en käsitä miksi miehen pitää.. :(

      Ensinäkin..tiedän miehen nicit chatissa ja sieltä se etsi nais seuraa, ja sano olevansa sinkku
      (kun oltiin yhdessä)
      Sitten jos joku nainen osoittaa kiinnostusta niin ei voi suoraa sanoa, että on varattu tai ei kiinnosta. Viestittelee ja soittelee. Minulle taas ei voinut soittaa tai laittaa viestiä, ellen itse laittanut.

      Monesti asioista mainitsin ja miltä minusta tuntui, sanoi vain että kuvittelet omias ja että en vois mua jättää. Et kiusaa vaan mua. Sanoin että älä kiusaa. Ei vaikutusta.

      Tuomitkaa jos haluatte mutta olen selannut miehen puhelimenkin läpi. Se oli viimeinen piste sille suhteelle.

      Rakastan edelleenkin kyseistä miestä enemmän kuin ketään, enkä tiedä koska pääsen yli tästä suhteesta ja surusta.
      Mutta en voi luottaa mieheen, joka koko ajan haalii ympärilleen muita naisia :'(

      no nämä on syyt miksi jätin oman mieheni 2kk sitten. Yhdessä olimme 3vuotta, enkä itse olisi koskaan pettänyt. Olin vain liian sinisilmäinen.
      On sanottava etten kyllä uskalla luottaa miehiin enää, tai ainakin vaatii paljon ennekuin luotan johonkin mieheen tarpeeksi että uskallan aloittaa mitään..

    • Vellinkeittäjä-Elli

      ..miun ukkoloinen saa iskee silimää, posmottaa pimuloil', vaikka vähän viilatakkii, hyvä mies hää on ja kotia tilipussin kantoo..ja kahta kamalampi peto siell' vällyjen välis, kun vieras innostaa..elähän mittään, se on vaan elämää, jota eletään, kuollaan myö kaikki kummiskii..eläkee ottako kaikkee niin vakavasti ja hyvvee kevättä :)

    • exm

      NIIN MIKÄ ON VÄÄRIN TOISTA KOHTAAN.MINUSTA PIENI FLIRTTI ON OK, MUTTA SIITÄ EI SAA SEURATA MITÄÄN LOUKKAAVAA TAI VASTAAVAA. OLIN SIHTEESSA JOSSA VAIMO FLIRTTAILI MIEHILLE AIKA JULKEESTI KÄVI VIERAISSA YM.
      BYT OLEN LÖYTÄNYHT UUDEN SUHTEEN JA OLEN LÖYTÄNYT MYÖS RAKKAUDEN, JA SIIHEN KUULUU TOISEN KUNNIOITTAMINEN JA HUOMIOIMINEN JA EN HALUAISI LOUKATA RAKASTANI MILLÄÄN TYHMÄLLÄ FLIRTILLÄ YM.
      KAUAN ELÄKÖÖN RAKKAUS JA IHMISTEN KUNNIOTUS.

      • Kysymys on

        .....puolison kunnioitamisesta. Sellainen flirtti on niin loukkava. Miksi ylipäätänsä tarvi tuijoita toisia naisia kun kerran on suhdessa. Kannatta elää sinkkuna. En kestäis hetkeäkään jos mies vilkkuile kokoajan toisia. Kamalaa.....


    • eHDOTON ei

      Ei missään nimessä, jos on parisuhteessa niin ollaan sitten parisuhteessa. Jyrkkä Ei.
      Jos mieheni flirttailee, kuulen tai itse näen muiden suhteen- NIIN SIIHEN JÄÄ.

    • Yks vaan

      Olen sitä mieltä, että se joka parisuhteessa haluaa koko ajan flirttailla ja katsastaa vihreämpää ruohoa, niin ei kunnioita ja rakasta koko sydämmestään rinnallaan olevaa puolisoa. Parempi erota, jotta toinenkin osapuoli on vapaa löytämään arvoisensa suhteen

    • parisuhteessa.myöskin

      Sä et voi olettaa että sun miehesi kulkee kaupungilla laput silmillä; tottakai ihminen kiinnittää huomiota jos vastaan tulee erityisen hyvännäköinen nainen/mies. Pieni silmäpeli vaan piristää päivää. Tietty ihan avoin lähentely menisi munkin rajojen ylittämiseksi, mut pieni silmäpeli (huom. pieni) ei voi tuhota parisuhdetta.
      Täytyy vain hyväksyä se, että aina on maailmassa joku kauniimpi/parempi/viisaampi/ihanampi kuin mä. Jos sitä ei hyväksy, niin elämä on liian vaikeeta. Tottakai sitä täytyy joskus yrittää olla parempi kuin muut eikä tallautuu jalkoihin, mut siis...No tuo meni jo vähän aiheen yli.
      Mut, anyway, on se vähän liikaa vaadittu parisuhteessa että toinen ei enään ikinä, koskaan, IKINÄ ajattelis tai katsois toisia. Toiminta on eri asia.

      • P... A

        Sellainen käytös ei sopii parisuhdessa oleville. PISTE


    • Mä mies

      Ei missään tapauksessa saa. Minä tiedän.

    • krista_mary

      pistä miehelles palloa nilkkaan ja lukitse kellariin? kamoon!

    • odiputs

      pääsee vähällä eroon. Hetken kun henkeviä keskustelee, eikun verkkarit repien omille teilleen.

    • tinsku86

      Kun ollaan parisuhteessa niin flirttailu ei ole sallittua. Jos mies haluaa flirttailla toisten naisten kanssa tms niin sitten hän ei voi olla suhteessa tosissaan. Jos rakastaa puolisoaan niin silloin ei flirttailla muiden kanssa. Suurin osa miehistä on juuri tälläisiä sikoja, jotka ei osaa arvostaa omaa naistaan ja ansaitsevatkin elää elämänsä yksin. Jos mun mieheni tekisi tuollaista niin hän saisi lähtöpassit sillä sekunnilla. Tai toinen vaihtoehto on jos ei jättää halua, että antaa miehelle samalla mitalla. Nainen voi kanssa ruveta pitämään silmäpeliä toisten miesten kanssa. Eli naisten ei missään tapauksessa pidä hyväksyä tuollaista käytöstä miehiltä.

    • Hanna

      On paljon ollut kummaltakin puolelta hyviä pointteja. Olen itse hieman mustasukkainen mutta en kuitenkaan halua "omistaakkaan" miestäni kokonaan koska siinä hän vain ahdistuu ja tulee vielä etäisemmaksi ja sitähän ei haluta! Flirttailuja on montaa eri. jos flirtti on nopea ja viaton baaritiskillä samalla kun tilaa oluen ja sen kesto on sen 3minuuttia asia on ok koska nainen ei silloin ole "vaaraksi" ja luultavasti et tule koskaan enää törmäämään koko tyyppiin. Mutta jos flirtti on jo kestänytyli tunnin ja voit melkein lukea kasvoista että "tulisin niin sun luo panee, mutku toi yks nyt sattuu olee tossa ni en pääse" niin siinä vaiheessa kannattaa jo ottaa omaa miestä kädestä ja vaihtaa paikkaa tai vaikka ehdottaa pizzan kautta kotio ja olla keskustelemasta koko tyypistä. Silloin se unohtuu parhaiten.

      • Sanottu

        Yleensä mies haluaa flirtillä pikkupöksyihin ja sama tänäpäivänä myös naisilla, yhteiskunta on niin sairas! Pettämistä ei kenenkään pidä hyväksyä, flirtti johtaa usein siihen, Sairasta.


      • mie00

        flirttaa eri syystä,,,

        naiset flirttaa sänkyyn ja

        miehet muuten vaan kauneille naisille


    • jaska´00000000

      Ei se ainakaan paranna sitä!

    • ja harmitonta

      Ensinnäkin on flirttiä ja flirttiä, niissä voi olla suuri ero. Kaikki miehet katselee kauniiden naisten perään,niin minäkin kiinnitän huomion kauniisiin ihmisiin. Luulen, että se on hyvin monella niin. Tuijottelu on sitten ihan eri asia. Vastakkaisen sukupuolen kanssa keskustelimiset voivat olla erittäin antoisia, näkisit asian niin. Itse olen nainen, jonka kanssa miehet usein rupeavat keskustelemaan syvällisemminkin ja luulen, että niistä jutuista voi olla jopa apua arjessa perheen kanssa. Missään nimessä niissä keskusteluissa ei ole kysymys mistään seksuaalisesta. Hyvin monilla miehillä on paljon puhuttavaa, ja miehet eivät keskenään sitä siinä mielessä harrasta. Joku nyt sanoo, että pitää puhua aviopuolison kanssa. Mutta siinäpä se onkin, jostain syystä se ei luonnistu aina, joskus on parempi jutella oudommalle, joka kuuntelee.

      Vapaa lintu palaa takaisin, vapaa ihminen kertoo missä on ollut, mitä tehnyt, vapaasta tahdostaan. Parisuhde on kahden ihmisen liitto, jossa kaksi erilaista ihmistä vapaasta tahdosta yrittävät toteuttaa ja ylläpitää arkea ja rakkautta. Silloin sitoudutaan toiseen itselle ominaisella tavalla. Voi olla niin, että näkemykset ja tavat oatkin erilaisia. Silloin ei voi toista kahlita tai ainakin se on lyhytnäköistä. Sitä paitsi kun ensimmäiset yhdessäolon vuodet on ohi, tulee se todellisuus eteen. Siihen on mukauduttava, soviteltava tai sitten vain lähdettävä. Itseään voi muuttaa...

    • Kuurankukka

      Hei.Aika kovia vaatimuksia ei ketään voi omistaa ei vaikka olisi aviossa eikä pitää tossun alla!!
      Pieni flirtti on ihan tervettä ei sen takia kannata ketäään jättää,se puhdistaa vain ilmapiiriä.Kannattaa itsekkin kokeilla.Mutta rajansa kuitenki kaikella.Ei saa vaatia mahdottmia eikä silti kaikea hväksyäkkään pitäis löytää se kultainen keskitie.Niin se on ollut kautta aikojen että naiset katsoo muita ja miehet muita naisia.Ei ketään voi väkisin muuttaa.Kannattais sunkin varmaaan katsoa peiliin ja kysyä että mitä minä haluan ja missä minä voisin muuttua ettei miehen tarvis muita naisia katella.Välttämättä.En ole kuitenkaan pettämisen kannalla.Miettikää keskenään.

    • N38vvvv

      Parisuhteen huono puoli onkin se, että pahimmassa tapauksessa ihminen joutuu elämään tunnetyhjiössä.
      Jos ei saa omalta siipalta mitään tunnetasolla niin silloin elämä köyhtyy. Flirttailu sentäs antaa mahdollisuuden olla tunteva ja terve ihminen.

      Suhteen pitäisi olla niin terve ja vahva, että se kestää tuollaiset flirtit. Jos se ei mielestäsi ole, niin on ihan oikea ratkaisu lopettaa suhde.

      Mieti jo seuraavaa suhdettasi varten, oletko sellainen että sinua voisi palvoa ja rakastaa? Jos et ole, niin ymmärrä, ettei kukaan voi vuosikausia feikata tunteitaan. Kuka sellaista edes haluaa?

      Nämä on vaikeita asioita, mutta rakkaus voi saada hyvää aikaan.

    • parantaa suhdettanne

      On liikaa vaadittu tuommoinen!

      Esitit kysymyksen väärin..tuollaista ei edes "pitäisi" kysyä taikka ihmetellä. Tietenkin flirttailu ja silmäpeli on sallittua. Eihän täällä voi elää niinkun jossakin nunnaluostarissa.

      Ihan yhtä hyvin voisit kysyä:"miksei me eletä kaikki nunnaluostarissa ja munkit omassaan?"
      Eikä mitään yhteyttä toinen toiseen laitokseen -tyyliin. Miltä tämä kuullostaisi.

      Sen pienen flirtin pitäisi vain parantaa seksisuhdettanne, terveellä tavalla!

      • Sonni!

        Tottahan se on et pieni Flirtti kuuluu terveeseen suhteeseen,mut jääköhän se siihen,ei ainakaan meillä.molemmat "flirttailee"ja nyt meillä on sit molemmilla "salarakkaat"ja näinhän siinä aina käy.Aikansa kutakin!.


    • söpö tyttö

      Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ei ole todellakaan liikaa vaadittu, jos haluaa hieman arvostusta kumppaniltaan puolin ja toisin. Aito rakkaus on tällaista. Sellainen kestää, eikä ihminen silloin tunne minkäänlaista tarvetta katsoa muita "sillä silmällä". Tätä mieltä minä olen - se on harvinaista, mutta úskon että sellaista on olemassa. Olenhan sellaista joskus omilla silmilläni todistanut... En kuitenkaan omassa elämässäni :S

      Jätä miehesi ja anna kaikkesi seuraavalle miehelle joka sinuun rakastuu :) mutta rakastu sinäkin häneen!

    • OPITTAVAA

      Kaikki tuo on järjetöntä syytös ja todistelu tarkoitusta vain omassa keskeneräisyydessään elää elämää ja hyväksyä yhteisöllisyys ja sen haasteet sekä velvoitteet pitää huolta suhteistaan itse. (kantaa vastuu).

      Yleensä moinen syyttely ja epäily johtuu siitä että harjoittaa samaa itse.

      Oikein teet, mikäli olet oikeassa niinkuin aina olet omasta mielestäsi.

    • flirttailee

      Flirttailu on taitolaji,se pitää tehdä niin ettei siitä kukaan loukkaannu tai luule liikoja.Flirttailua pitää tehdä harkiten ja puolisoa kunnioittaen .Se on erittäin tärkkeää,sillä minulle, olen mies,oma nainen on se kaikkein kaunein ja paras,siis minun oma nainen on minulle jumalatar.Annan hänelle huomioni ja rakkauteni,mutta se ei estä minua heittämästä välillä mukavaa ,kevyttä flirttiä vaikka kaupan kasan kanssa.Se ei ole keneltään pois,vaan päinvastoin jos olet onnistunut heittämään hyvän jutun ilahdutat siinä varmaan monia muitakin.

      • vaikka olen nainen

        Just näin on asian laita! Saa se nainenkin samalla lailla flirttailla...


    • olen samaa mieltä

      olen samaa mieltä kanssasi.

      ei flirttailua suhteessa!!!!!!!!

      Tosirakkaus ei muiden katseluja kaipaa!!

      • Kahlitsijoille kiitos EI

        Kun molemmat viihtyvät kahlitussa ja ahtaassa suhteessa, niin mikäs siinä.

        Kyllä flirtti, halaus ja suudelmat etc. hallitusti toimittu kontakti aina piristää, eikä puolisoa närästä jos liitto on kunnossa.

        Meillä on yli 10- vuoden kokemus


    • Hekottava mies

      Jumalattaret eivät käyttäydy sinun tavallasi. Tekstistäsi paistaa suuri itsekkyys ja narsismi.

      Sinun on viisainta elää vanhana piikana, niin ei tarvitse ottaa pulttia siitä että joku ei pidä sinua jumalattarena.

      • Tuo on jo vähän ilkeetä...


      • Pure Truth
        Gleron kirjoitti:

        Tuo on jo vähän ilkeetä...

        Tälle narsistiselle pikkuneidolle on osoitettava selkeästi, kuinka väärässä hän on vaatiessaan kumppaniltaan moisia asioita.

        Tytöllä on syötävä vielä paljon kaurapuuroa ja kasvettava henkisesti, ennenkuin hänet voidaan ottaa vakavasti.


      • Pure Truth kirjoitti:

        Tälle narsistiselle pikkuneidolle on osoitettava selkeästi, kuinka väärässä hän on vaatiessaan kumppaniltaan moisia asioita.

        Tytöllä on syötävä vielä paljon kaurapuuroa ja kasvettava henkisesti, ennenkuin hänet voidaan ottaa vakavasti.

        No kyllähän toi vähä menee liikaa... Mut kyl tos jotai järkee on.


      • vaan...
        Pure Truth kirjoitti:

        Tälle narsistiselle pikkuneidolle on osoitettava selkeästi, kuinka väärässä hän on vaatiessaan kumppaniltaan moisia asioita.

        Tytöllä on syötävä vielä paljon kaurapuuroa ja kasvettava henkisesti, ennenkuin hänet voidaan ottaa vakavasti.

        sinun mentävä psykiatrille...hoitamaan pääkoppasi kuntoon...hän sentään ajattelee järjellä muttei sinun ajattelussasi ole siitä tietoakaan...:) opettele elämään muiden kanssa...


      • bdg.
        Pure Truth kirjoitti:

        Tälle narsistiselle pikkuneidolle on osoitettava selkeästi, kuinka väärässä hän on vaatiessaan kumppaniltaan moisia asioita.

        Tytöllä on syötävä vielä paljon kaurapuuroa ja kasvettava henkisesti, ennenkuin hänet voidaan ottaa vakavasti.

        "Tälle narsistiselle pikkuneidolle "


        noin yksi 5000 on narsisti,
        narsistiseksi mainitsemallla saa kyllä paljon siltoja poltetua.


    • järkikäteen-

      Mielestäni tuo ei ole liikaa vaadittu. Jos parisuhde on molempia miellyttävä, miksi sitten pitäisi muiden kanssa pitää silmäpeliä, kun on olemassa se oma kultakin, kenen kanssa olla?

      Nykyään yli puolet avioliitoista päättyy eroon. Vaikka luvataan, että olen sinun kanssasi elämän loppuun asti, niin ei sitten ollakkaan. Voisiko nämä ihmiset olla juuri niitä, ketä eivät edes malta olla flirtailematta?

      Olen seurustellut kihlattuni kanssa yli 2 ja puoli vuotta. Kumpikaan ei koe tarvetta flirttailuun, koska meillä on toisemme. Emme halua loukata toisiamme. Ja vaikka saisin nyt kaikki oikeudet flirttailuun, en tekisi sitä. Se on sinkkujen juttu. En halua flirttailla. Paitsi korkeintaan omalle kullalle.;)

      • Miehet katselevat naisia - ...

        Voi sinua pientä tytönhupakkoa kuinka sinulla on elämästä ja parisuhteesta romanttinen näkemys :-)

        Totuus on se, että miehet flirttailevat ja katselevat kauniita naisia ja heidän takamuksiaan vaikka kotona odottaisi millainen jumalatar tahansa. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan.

        Voit huoletta uskoa, että myös sinun armaasi katselee mielellään kauniisti keinuvia naisten peppuja. Jollei hän tee näin sinun seurassasi, niin ainakin yksin ollessaan.


      • Aukeavat

        Takaan että silmäsi vielä aukeavat ruususen unesta.

        Jos, niin kuin luulen seurustelet miehen kanssa, tiedän että hänen silmänsä ovat olleet auki jo kauan.

        Onnea ja aurinkolaseja.


      • sika...
        Miehet katselevat naisia - ... kirjoitti:

        Voi sinua pientä tytönhupakkoa kuinka sinulla on elämästä ja parisuhteesta romanttinen näkemys :-)

        Totuus on se, että miehet flirttailevat ja katselevat kauniita naisia ja heidän takamuksiaan vaikka kotona odottaisi millainen jumalatar tahansa. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan.

        Voit huoletta uskoa, että myös sinun armaasi katselee mielellään kauniisti keinuvia naisten peppuja. Jollei hän tee näin sinun seurassasi, niin ainakin yksin ollessaan.

        muiden samanlaisten miesten joukossa luuletko että me naiset siis oikeat kunnioitamme sikoja...? olette tyhjän päällä...tyhjiä ihmisiä, ei muuta...,


    • ole hävittävää

      Keskustele vakavasti tuosta miehesi kanssa ja kerro miltä se tuntuu sinusta.
      Mutta samalla kerro että jos se on hänelle välttämätöntä sallit sen, ja jos on myös hänen välttämätöntä luoda vielä oikea suhdekin johonkin nettinaiseen, niin senkin sallit kun vaan hän ensin oikesti harkitsee ja järjellä ajattelee onko se tarpeellista.

      Uskoisin että ensin hän on erittäin otettu siitä että olet valmis pitämään hänestä vaikka hän onkin mies:=), ja toiseksi uskoisin hänen sellaisen suhteen luovan jos hänessä on yhtään Miestä.
      1/2 vuoden kuluttua on jo toisin,viehätys on kadonnut tuttu, turvallinen, ehkä joskaan ei niin jännittävä vaimo alkaa kohota asteikolla.

      Miehet, niin minäkin, hakevat jännitystä elämäänsä..nykyisin myös naiset.
      Ei ole kauaa kun elimme metsästys- ja taistelutaloudessa. Miehen oli varmistettava mahdollisimman paljon suvunjatkamista ja naisen varmistettava jälkeläisilleen mahdollisimma hyvä huolto ja turvallisuus ensimmäiseksi 20 vuoden ajaksi.
      Ristiriitaista.

      Jos aiot erota löytääksesi palvovan rakkauden, on se oikea ja hyvä syy, mutta muista että sen lisäksi täydellisen uskollisuuden ja sinulle omistautumisen aspekti onnaurettavaa ja tarpeetonta sinisilmäisyyttä.
      Mies, joka sellaiseen suostuisi ei ehkä taas sinua viehätä ollenkaan.

      Suosittelen, lue "Halun evoluutio" kirja ennen eroa, ymmärrät tekojasi ja miehesi vastaavia paljon paremmin.

      Ystävällisesti

      Erttäin hyvä mies

      Markku

      • tietenkään..

        mitään hävittävää, kun ei mitään aitoa suhdetta, olet tyhjän päällä ja voit kertoa absurdejajuttujasi...oikea eläminen on tässä ja nyt ja vaatii oikeaa välittämistä...ei muuta! ja tässä on nainen joka välittää aidosti jonka mies näyttää olevan imbesilli...joten ...jos vain tässä hetkessä ne miehet hakee jotakin...ovat edelleenkin tyhjiä 10 tunninkin päästä, joten kaartakaa heitä!!!


      • Nimetön
        tietenkään.. kirjoitti:

        mitään hävittävää, kun ei mitään aitoa suhdetta, olet tyhjän päällä ja voit kertoa absurdejajuttujasi...oikea eläminen on tässä ja nyt ja vaatii oikeaa välittämistä...ei muuta! ja tässä on nainen joka välittää aidosti jonka mies näyttää olevan imbesilli...joten ...jos vain tässä hetkessä ne miehet hakee jotakin...ovat edelleenkin tyhjiä 10 tunninkin päästä, joten kaartakaa heitä!!!

        Kirjoititko nyt omasta puolestasi vai tuon keskustelun aloittajan puolesta. Tunnet hänet?
        Minä en ole yhtään vakuuttunut hänen välittämisestään, enkä monen muunkaan naisen jotka näkevät omien toiveidensa toteutumattomuuden ilmentymänä miehensä, ja turhautuvat siitä.

        Minulla on hyvä suhde ja en odota enkä vaadi mahdottomia naiseltani, koska naisetkaan eivät mahdottomiin pysty.


    • kännis

      ne menee pidemälle kuin flirttailuksi....

      • prosenttisesti...

        aina...miehillä ei ole itsesuojeluvaistoa...


    • MA55

      Itse olen ollut naimisissa jo 5v ja ei tulisi mieleenkään harrastaa sellaista.Jos rakastaa toista niin miksi pitäisi???

    • 4kdpoas

      Hei! Flirttailu on ihan sontaa. Jos kerta haluaa vierasta, paras sopia, että kerran vuodessa molemmat saa käydä köräseen vieraan kanssa ja muu aika sitten normaalisti. Paljon selvempi peli jos on tällasia tarpeita.

    • cuyfu

      oikea päätös sinulta ja onnea siitä

    • Minä olen ainakin parin vaihdossa 22 vuoden
      avioliiton jälkeen, mutta olen myös ollut
      yhteydessä miehiin jotka asuvat samalla seudulla,
      ja joilla on saman tyyppisiä harrastuksia, esim. mp.
      mutta en voi kuvitellakkaan että alkaisin keskustella päivän politiikasta kirjastossa, ja kun
      kaveripiiri on aika pieni (olen työn "myyjä")niin
      ystäviä ei löydy kovin tiuhaan. Ja kun olen eroamassa, on jotenkin luontevampaa olla yhteydessä
      naisiin.
      T. PK

    • juuuuuuuu

      mun mielestä on helppoa olla tekemättä noita koska itse seurustelen tosi ihanan tytön kanssa ja en minä muita katsele. kyllä muutkin pystyy siihen jos vaan haluaa.

    • täältähän

      No täältähän sä viksuimmat vastaukset saat todellakin.

    • Tomppak

      Täällä, vaimoni on kova flirttailemaan kaikkien miesten kanssa, enkä pidä tietysti siitä ollenkaan.
      Olen siitä sanonut mutta hän aina väittää etten minä mitään:)
      Näen asian näin:
      Jos kumppani flirttailee jonkun kanssa, on se merkki että hän on valmis pettämään.
      Myöskin se on epäkunnioittavaa toista kohtaan.
      Olen itsekin joskus flirttaillut, joten tiedän ettei se ole viatonta, olisin ollut heti valmis sänkyyn jos flirttauksen kohde niin haluaisi:)
      Sinun ei kannata jatkaa sellaisen kanssa joka loukkaa sinua, minäkin olen siitä saanut kärsiä hiljaa itsekseni koko avioliiton ajan..jotain 20 vuotta, saa nähdä mitä tapahtuu kun lapset lähtevät kotoa....^^

    • Hanihönö

      Hups, luulin alkuperäisessä tekstissä olevaa vaatimuslistausta vitsiksi! Eikö elämän suolaa olekin nähdä eloa ja pilkettä oman napansa ulkopuolellakin?

      Olen parisuhteessa, kohta kolkytä vuotta,teininä aloitettiin. Ja edelleen jatketaan. Ja kyllä se silmä vilkkuu ratikoissa, metroissa, kauppajonoissa.. Pieni pilke silmässä ja hymy huulessa piristää taatusti päivää! Ihmisistä pitää nähdä ne hyvät puolet!

      • niin...

        että se loukkaa jo olevaa suhdetta, JOKA ON AIEMMIN RAKENNETTU...kaikki muut suhteet on paha-asia...rikkkovat kaiken aiemmin rakennetun...


    • Surua ja tuskaa _-

      Minun parisuhteessa mieheni flirttailee, on lumisotaa, hymyilee, vinkkaa silmää mun naispuolisille kavereille mun läsnäollessa. mua edes ei huomaa.. ei hymyile, kosketa, halaa, tai suukota. kun sanon asiasta sanoo et olen liian mustasukkainen. eli mun pitäisi vain hiljaa/nauraen katsoa kun hän flirttailee muiden kanssa, eikä huomioi mua millään tavalla. emme ole seksiäkää harrastaneet kahteen viikkoon. tuli mulle eilen yöksi illan päätteeksi, itkin itseni uneen, en saanut suukkoa, halia, kosketusta en mitään illalla enkä aamulla kun hän lähti (emme asu yhdes) kun yritin eilen illalla koskettaa, veti käden pois, ei edes katsonut mua, koskenut tai halannut olin vain ilmaa kun hän naureskeli ja "paini" naispuolisten kaverieni kanssa :( en tiedä mitä tekisin. en jaksaisi lähteä suhteesta koska tämä on jo seitsemäs mieheni 5 vuoden aikana. itse olen kaksi jättänyt ja loput ovat mut jättäneet. ollaan seurusteltu vasta 6 viikkoa.. tunnettu 9 viikkoa.

      • se ei ole sun,,,

        tuleva miehes,, jätä se ja heti,,,,


      • hukassa...

        jätä hänet ...tiedän olet yksin mutta nyt voit vaihtaa ajatuksia kanssani...tiedän että selviät olethan selvinnyt aiemminkin...olen täällä et ole yksin...:) sydämellä


      • Hukassa..

        Nyt olemme asioista puhuneet perusteellisesti. Nyt tiedän rajamme. Olemme jo miettimässä yhteen muuttamista :) Ja kavereiden kanssa uskallan jättää mieheni samaan autoon selvinpäin ja kännissä, jos käyn itse huoltoasemalla koska olen saanut vihdoin luottamuksen häneen :) Kännissä hän kehuu mua maailman kauneimmaksi naiseksi, ja hokee rakastavansa mua ja kun kysyn et kännissä kyl sanot, sanoo et kännissä sen sanominen helpompaa :)Ja huomaa kun ei olla puolin eikä toisin mustasukkaisia, elämä huomattavasti helpompaa :) Hän edelleen naureskelee, heittää läppää ja lumisotaa, mutta koska olemma asioista puhuneet ja olen aavistuksen pitänyt häntä silmällä, enkä koe enää tarvetta siihen "tarkkailuun" niin elämä taas hymyilee :)


    • vapaa suomen kansalainen

      kaikkea saa tietenkin tehdä mikä ei oo laitonta
      säkin saat lempata miehes jos niin haluat
      ja molemmat on sitten varmaankin tyytyväisiä.
      mut jos toiseta tykkää ja välittää niin ei sit halua muittenkans silleen flirttailla ym . vaan on kokoajan se mielessä kenestä tykkää ....yällä ja päivällä kesällä ja talvella jne vai mikä se oli vai miten voin auttaa ja molskis ja loiskis äääk nyt sekosin apuuvah.

    • Pasi

      Mielestäni jokainen on oikeutettu ystävälliseen käyttäytymiseen jokaista ihmistä kohtaan, oli kyse miehestä tai naisesta. Tiedän että flirttailu saattaa merkitä toisen henkilön iskemistä ja silloin on parempi että ko. henkilö on itse sinkku. Miksi muuten hän haluaisi toimia niin, jos hän on jo ONNELLISESTI yhdessä kultansa kanssa. Jos hän kuitenkin näin menettelee. Luulen että todellinen rakkaus on häneltä kuollut tai ollut kadoksissa "lähes koko ajan". Pettymykset ovat syynä rakkauden kuolemiseen. Toisaalta on väärin ajatella ettei saisi tuijotella toisia miehiä tai naisia, emmekö kaikki ole sen verran uteliaita kauneutta kohtaan ja toisilla persoonnilla on silmää kauneudelle ja he huomioivat kauneutta ehkä toisia helpommin, jokainen tuntee itse sydämessään millä mielellä tuijottaa, valuuko kuola suupielistä unohtaen rakkaansa vai onko vain viehättynyt toisen kauneudesta. Chattailu on mielestäni osoitus uuden kumppanin etsimisestä tai kiinnostuksesta toisia kohtaan tai ainakin ajatuksesta, että voisi löytää jonkun kivan kumppanin.

    • nainen26v

      kohtuus kaikessa. jos noiden asioiden takia olet jättämässä miehesi, ei teillä taida muutenkaan asiat olla ok. Kyllä mä molemminpuolin ymmärrän hymyilyn, jos se ei jatku pitkään/ tai kohdistu aina samaan ihmiseen. Chattailussa pelaa kanssa rehellisyys-säännöt, koneella voi olla jos toinen tietää missä olet ja että koneelta voi halutessaan tarkistaa missä toinen on käynyt/ kirjoittanut. Itsekin joskus keskustellut chatissa miehen kanssa, mutta kovin levottomuuksiin en ole puheiden antanut kiiriä.. Raja siis tässäkin. Ei se kuule ihan niin mene että oma mies jumaloi vain omaa naistaan. Se ei vaan onnistu. Parisuhde riippuu kuitenkin kahdesta ihmisestä, ja jos teillä on kaikki hyvin, ni sitten tuollaiset asiat on täysin mitättömiä. Onko suhteenne rehellinen ja avoin. Jos ei, huono tie edessä, ero parempi... Nimimerk. avoimessa, rehellisessä parisuhteessa avoimen, rehellisen miehen kanssa 5v nainen etelä-suomesta.

    • heilurikellonaisia

      Nii että sinä itse pystyt kaikkeen vaatimaasi asioihin. Joo laita kakara se hymy piiloon sillä joskus sinuakin naurattaa ja sehän ei ole sun suhteessasi oikein. Voi kun on hauskaa kun sinusta tulee ihanan katkera vanhapiika josset pikkasen hellitä vaatimuksiasi suhteessasi ollessasi. Tietenkin ymmärrän nuo kaikki vaatimuksesi mutta jos noin tiukkapipo olet niin en yhtään ihmettele ettet löydä itsellesi sopivaa, mutta jatka toki etsimistä. Ja kommentoi joskus taas täällä miten sulla menee. Hyvää metsästysonnea sinulle.

    • pena.kk

      Jos aloitat suhteen ihmiseen jota rakastat,miksi sinun pitäisi antaa kuva kaverillesi että haet rakkautta muiltakin?

    • piupaukulkija

      On aika paljon vaadittu ,jos toinen ei saisi muulle maailmalle ei hymyillä ei jutella ei keskustella sätissä. Se on tavallista kommunikaatiota. Sitten jos rupeaa tulemaan salaisia soittoja ja kirjeitä, sitten voisi kysyä, mitä tämä tarkoittaa. Jos ei luota yhtään toiseen, voi katsoa peiliin, missä vika? Onko pelko siinä että tavallisen kanssakäymisen takia ajattelee menettävänsä kumppaninsa. Mustasukkaisuus on vaarallinen tauti se tappaa kaiken luottamuksen.

    • taman pitaisi olla itsestaan selvaa .

    • Pirteäblondi 1

      Flirtti ei todellakaan kuulu onnelliseen ja terveeseen parisuhteeseen!!!!
      Kuten ei myöskään mikään silmäpeli toisen naisen tai miehen kanssa. Ne ovat kyllä sinkkujen touhuja. Jokainen tietää että flirtti johtaa ennen pitkään johonkin josta ei ole paluuta.....
      En usko että on yhtäkään sellaista ihmistä josta ei tunnu sydämestä pahalta nähdä oma nainen/vaimo tai mies pitämässä silmäpeliä tai flirttaamassa toisen naisen tai miehen kanssa. Luin juuri hiljakkoin jostakin lehdestä ihan ammattiihmisten eli asiantuntijoiden listaamat asiat jotka ovat parisuhteessa pettämistä ja ne olivat: tietysti ihan perinteinen seksi toisen kanssa mutta myös tekstiviestit, sähköpostit, netticattaily, flirtti eli kaikki nämä täyttävät pettämisen erimuodot koska pettämistä on eriasteista. Jos toinen on tärkeä niin miksi loukata toista näillä asioilla, miksi ei ole sitten vapaa ja tee sinkkuna niitä asioita joista pitää!!!!!!

    • oshdriöyad

      hei oikeesti, kuka ei tekisi noita itsekin?
      flirttaaminen on ihan ok, kunhan se ei johda tekoihin tai siihen että ajattelee sitä toista vakavammassa mielessä.

      itse ainaki olen sitä mieltä että flirttaaminen on ihan ok, itsekin teen sitä vaikka olen seurustellut jo kauan aikaa.

      eihän kukaan voi olla hymyilemättä toisille?
      NAURETTAVIA rajoituksia, ja luottamuksen puutetta.

      • SAAKELIN....

        TYHMÄÄ... Hyviä flirttailu hetkiä vaan!


    • virhettä!!

      Flirttailu (silmäpeli, läpän heitto yms..) on viatonta päivän piristystä! Sit ku mennään kosketteluun ja halailuun niin se ei ole enää hyväksyttävää.

      Tottakai päivän mittaan tulee vastaan kauniita naisia ja miehiä, silmäniloa ja niitä on mukava katsoa. Se ei tarkoita, että puoliso ei pitäisi sinua kauniina ja ihailtavana.

      Kukaan ei halua sellaista puolisoa kuka on todella mustasukkainen ja jolta ei löydy itsevarmuutta pitää itseään haluttavana - sellaset ihmiset päätyvät usein yksin.

      Joten neuvon sananen: ala itse katsella muita miehiä ja pitää silmäpeliä, uskon että päiväsi piristyy huomattavasti! :)

    • TSS

      Kyllä kannattaa jättää tuollainen petturimies. Ni on sitten kivaa vanhana yksin, viiden kissan kanssa.

    • ja pitääkin

      ihan tervettä on flirtailu..tietää ainakin, että on vielä haluttu ;)

    • pettäjä

      saa tietenki pientä silmäpeliä olla kehässä itse petän vaimoani, onneksi hän ei tiedä!!

    • se äijä

      Jokaisella on oikeus olla onnellinen. Elämää on liian lyhyt, että tuhlata sellaisen kanssa arvokasta aika. Varsinkin kun se loukkaa sut naisena ja sun tunteitani.

    • woooaa

      No mites muutenkaan elät jossei voi vastaan tulijoita vilkasta?! ;)

    • 000

      Flirtti piristää suhdettä;
      oletko oikea nauinen miehellesi??
      Taidat olla sairaaloisen mustasukkainen.

      • mustasukkaisuuta.

        Kaikki ollaan jonkin verraan mustasukkaisia. En itsekään kestäis jos mies flirttaile julkisest toisten naisten kanssa. Tässä ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa. Jos muuten vaan katso, se on eri juttu. Emme voi kulkea silmät kinni, mutta flirtti on jotain muuta. Minu mielipiteni on, että parisuhdessa se vaan ei ole sopiva. JOs ei ole kumppania siitä vaan, mutta ei kumppanin kanssa. Mielestäni se on loukkava.


    • saaa

      Kyllä saa flirttailla, Ei deitailla.

    • onhan tuo totta että miehen "pitäisi jumaloida ja ajatella että tuon minun nainen enkä muita tarvitse." Mutta on ihan turha lähtee miehiltä kieltämään että eivät saisi flilla muille naisille,ne tekevät sitä joko avoimesti tai salaa ja sille ei yksinkertaisesti voi mitään. Ja kyllähän miehillä vapauksia pitää olla...Mutta se onkin eri asia että mihin suuntaan se etenee siitä pienestä flirtistä...ja sama on naisilla...että näin...

    • mustis vaikka

      voissa paistas!

      Sä olet sairaalloisen mustasukkainen ämmä! hankkiudu kuule hoitoon!

      Jätä vaan miehes....ompas miehelläs sitten mahdollisuus uuteen ja parempaan onneen. Pääseepä tollasesta mustis paskasta eroon!

    • FLIRTTAILLA

      Liian usein vaan flirtti johtaa sänkyyn, niin naisen kuin miehen toimesta, sairasta semmoinen.

      PS. TIEDÄN NAISEN JONKA PIKKUHOUSUT KASTUU FLIRTISTÄ.

    • FLIRTTAA

      KUNHAN PITÄÄ HUOLEN, ETTEI SE JOHDA PETTÄMISEEN, MIKÄ TÄNÄ PÄIVÄNÄ NIIN YLEISTÄ JA SAIRASTA.

      TUNNEN YHDEN NAISEN JOLLA PIKKUHOUSUT KASTUU FLIRTISTÄ...

    • katso peiliin

      Mikäli itsetuntosi ei moisia kestä, toivottavasti miehesi löytää tasoisensa naisen.

      Ei ketään voi kellariin teljetä sillä pelolla, että kumppani hyppäisi jonkun toisen kaulaan kun silmä välttää.

      Mikäli kumppanisi flirttailee, flirttailkoot.
      Jos et sitä kestä, sinun on parempi jatkaa matkaa yksin.

      Mikään parisuhde ei kestä kanssasi.

    • flirttaila.

      muita ja kirjoitella muille.Jos olisit fiksu nainen,ymmärtäisit miksi näin on? Kysy itseltäsi miksi miehesi flirttailee muita? Vastaus on helppo,koska sinä et häntä kiinnosta enään. Käyttäydyt erilailla kuin ennen.Jos olisit kiva ja miellyttävä,ei kumppanisi tarvitsisi haikailla muita.Pettämisessä on usein varsin yksinkertaiset syyt,puoliso ei saa kaipaamaansa läheisyyttä,yhdessäoloa eikä seksuaalista kanssa käymistä.

    • luuletko omistawasi miehesi :=)
      koiran tai kissan woi omistaa mutta miestä ja kissaa ei woi määräillä :=)
      juh tää on taas niitä typeriä prowoja joita ihme kyllä jotkin naiset luulee totuudeksi :=)

    • Ei ukkoja

      Saan päivittäin viestejä jopa kuvan kanssa esiintyviltä ukkomiehiltä. Vaimo ei anna tms.
      ihan vaan seikkailuntarvetta,vaihtelua...En koskaan aloita. Vaikka minua ei ole rumasti petetty,tunen voimakasta myötätuntoa näitä vaimoja ja äitejä ja lapsia kohtaan.Sikamiehet voi jättää...katukoot yksinäisyydessä.
      Hyviä,luotettavia,normaaleja ihmisiä, uskollisisia miehiä on,

      • fgd

        Minun "exällä" oli paljon miespuolisia kavereita ja hänen entinen poikaystäväkin pyöri kuvioissa mukana, koko seurustelun ajan jotenkin tiesin hänen pettävän minua ja sitten selvisikin että olin oikeassa vaikka hän väitti välittävänsä minusta kun kysyin sitä kerran ja en ahdistellut häntä sillä joten pettäminen ei johtunut siitäkään.


      • Hyvin nukkuva

        Oman itsensä kunnioittaminen on ihmiselle hyvin tärkeätä. Baarit ovat täynnä noita pettäjiä ja pettäjiä sietäviä. Käteen tai dildoon tarttuminen on huomatttavasti parempi vaihtoehto kuin petollinen suhde, ne päätyvät usein puukotuksiin.


      • äly hoi

        Katkera ämmä siellä tilittää.
        Kertoo paljon, kun joudut miestä netistä etsimään..

        Itsetunto-ongelmia??

        Flirtti ja pettäminen kaksi eri asiaa. Ketjun aloittaja samanlainen älyn jättiläinen kuin sinä..

        Flirtti kuuluu elämään, heikko itsetuntoiset ämmät sopiikin olla sinkkuja, olosuhteiden pakosta.

        Ota itsellesi kaikkien niin suosima mamu :o)

        Karvakädet on taatusti sinulle sopivaa seuraa.


    • sannuli

      mieheni jäi kiinni seksilinjoillla lukemisesta,mut ei lopeta mun puhumisesta huolimatta. halluisin erota,mut meillä on uus koti ja pieni lapsi. en halua luovuttaa. tuntuu vain niin pahalta. petetty olo.

      • keskustella

        miehesi kanssa, onko hänen mielestä parisuhteessa liian vähän seksiä.
        Jos miehesi lueskelee seksilinjoilla, niin todennäköisesti hän kokee suhteessa seksin puutetta, jonka korviketta hän sieltä hakee.


    • Ite ainakin sitten aina alkaisin miettimään että onkohan noilla jotain muutakin... Ei vaan taidan löytyä sellaista naista kuka ei toisiin miehiin vilkuilisi...

    • voi sua raukkaa..

      Oletko itse täysin sokea ollessasi parisuhteessa? Yhtäkkiä et näe ympärilläsi lainkaan muita ihmisiä?
      Pieni flirttailu piristää mieltä. Myös oman kullan kanssa voi flirttailla. Flirtillä ja katseella ei ole mitään tekemistä ihailun ja halun kanssa. Saatat olla ainoa nainen jota hän ihailee ja haluaa mutta ei hän silti ole sokea kivalle pepulle, jos sellainen kulkee ohi. Aivan kuten et sinäkään. (valehtelet jos väität toisin)

      Chattailu voi helpommin mennä liian pitkälle, varsinkin kun puolisona tuntuu olevan noin epävarma ja mustasukkainen nainen.. Mitäpä jos puhuisit miehen kanssa? Jos vaikka lopettaisi chattailun?
      Henk koht minulla on useita miespuolisia ystäviä ja heittelen välillä flirttailuksi kutsuttavaa juttua mutta useimmiten mieheni kuullen ja hänet huomioiden eikä mies tästä pahastu. Hän katselee muita naisia ja joskus yhdessä katselemme muita naisia.. Suhteemme ei hajoa katseesta eikä pienestä sanasta, koska olemme varmoja toisistamme ja itsestämme.

    • kehottaa ottamaan useita , ...

      Juu, ei mitään tyhjänpäiväisiä flirttejä. Evoluution alusta asti nainen on tehty parittelemaan usean uroksen kanssa ja joka on ollut pisimpään kykenevin ( terska toimii imupumppuna ) eli imee toisen siemenet pois ja lopulta laskee omansa )ja runsas tuottoisin on saanut, geeninsä jatkumaan.Että puhukaa te vaan flirteistä. Nainen on luotu antamaan ja mies on luotu tekemään valloituksia. Että ei muuta kun rojua putkeen ;;;)))

    • kokemusta on

      oman arvon tunne siinä menee huonommaksi joka kerta kun mies lirkuttelee jokaiselle vastaan tulevalle naiselle, ei itse edes kehtais vaikka joskus ois kiva näyttää miltä se tuntuu.

    • Paraplan

      Flirttailua ei saa vertaa pettämisen. Se olisi tosi sairas ajattelu – mustasukkaisuus on lasten sairaus, jos et ole rokotettu, sitten se särkee loppuelämän asti. Kun on flirttailulle vastausta, sitten ottaa sitä kun arvostelu sinun kumppanista, mistä hän on saanut hyvät arvosanat ja kateelliset katseet, että sinä olet voittanut pääpalkinnon – HÄNET. ;-)

    • vaatia

      Katsoo saa mut ei koskea...käy terapiassa niin itsetuntos nousee anteeks vaan...

    • asiantuntija Pena

      Suomalainen nainen ei osaa flirftailla
      ja pukeutuminenkin on mitä sattuu.
      Jos mies heittää vähän kevyttä flirttiä
      niin suomalaisella naisella on jo pala
      kurkussa häntä "kositaan".

    • Aloittaja

      Satuin näkemään s24:sen etusivun ja olin yllättynyt että ihmissuhdeongelmani oli nostettu etusivulle. Tuostahan on jo useampi päivä kun kirjoitin tänne.
      Kirjoitukseni ei tosiaan ollut mikään ylläpitäjien provo, vaan verta ja lihaa olevan naisen pohdintaa.
      Asia eteni niin että tarkistin mieheni kännykän. Sieltä löytyi vonkausviestejä jollekin chattituttavalle. Selvisi että mies oli myös harrastanut viininmaistelua naapurin naisen kotona. Mies oli minulle luvannut ettei aio tapailla tätä naista. Hän siis rikkoi lupauksensa ja valehteli minulle.
      Uskon että ex-miesystäväni pönkittää heikkoa itsetuntoaan flirtillä. Hänellä on pakonomainen tarve saada ihailua. Yhden ja saman naisen ihailu ei hänelle riittänyt, ja omilla toimillaan hän takasi sen etten häntä ihaillutkaan.
      Ilmeisesti ihmisillä on tätä asiaa koskien hyvin erilaisia näkemyksiä. Tärkeää olisi että suhteen molempien osapuolten asenteet olisi melko samanlaiset niin tällaisilta ongelmilta vältyttäisiin.

      • Aloittaja

        sen että mies on erittäin surullinen erostamme, ja haluaisi edelleen olla kanssani.
        Olemme puhuneet asiasta useaan otteeseen noin vuoden ajan. Hän oli luvannut lopettaa flirttailun, chattailyn ja sen naapurin kanssa yhteydenpidon.

        No, en tilitä enempää, alkaa muuten mennä liian yksityiskohtaiseksi :-)

        Jos rakastatte ja arvostatte kumppanianne niin miettikää kuinka häntä kohtelette, ajoissa. Kyse on myös arvovalinnasta, onko tärkeämpää saada ihailua ja huomiota monelta ihmiseltä, vai yhden ihmisen jakamaton rakkaus ja arvostus.


    • Teppo X

      Tuo kertoo kaiken sinusta ,- "Minun tulisi olla hänen jumalattarensa, ainoa nainen jota ihailee ja haluaa." Vittu että oot sairas tapaus, tollasia sekopäitä pitää vältellä viimeiseen asti...vitun sairas asenne !

      • Hullut naiset?

        Nimenomaan. Toivottavasti äijä on ehtunyt karata ja kauas. Juuri tuollaiset hullut akat aihettavat kyttäämisellän ja nalkuttamisellaa sekä ihmeellisillä prinsessakuvitelmillaan niin paljon pahaa oloa ja oksennusta miessukupuolessa ettei mitää tolkkua. Menis hoitoon!


      • N 503
        Hullut naiset? kirjoitti:

        Nimenomaan. Toivottavasti äijä on ehtunyt karata ja kauas. Juuri tuollaiset hullut akat aihettavat kyttäämisellän ja nalkuttamisellaa sekä ihmeellisillä prinsessakuvitelmillaan niin paljon pahaa oloa ja oksennusta miessukupuolessa ettei mitää tolkkua. Menis hoitoon!

        http://www.youtube.com/watch?v=nYa0xjFAZ0c


    • on sulla outo syy jättää mies.... flirttailu ja toisten katsominen on aivan luonnollisia asioita eikä tee puolisoa pettäjäksi... ja sättäily julkisella?????? eiks sun mies saa tervehtiä vastaantulijoita?? mulla on miehiä kavereina vaikka olen suhteessa ja mun miehellä on naisia kavereina... luottamus se on joka suhteen kasassa pitää... kyllä molemmilla pitää olla omakin elämä.

    • juha,,

      Koko viikonloppu on riidelty,mä eroon
      perkele!Huomenna en tule töistä kotia
      jään vieraisiin naisiin.
      Ps tavarani haen myöhemmin ja
      vuokranmaksu loppui tähän päivään
      perkele!

    • Näin Pönttö Ole

      Siis että ei saa hymyillä. Terve vaan ja onnea Täydellisen Parisuhteen etsintään. Saattaapi vaan löytää melkoisen tosikon, jos ei ees hymyillä saa...

      Itse olen taatusti uskollinen yhden miehen nainen. Olen kuitenkin verbaalisesti lahjakas, ja minulle huulenheitto on lähes yhtä tärkeää kuin hengittäminen. En kylläkään katso flirttailevani, vaikka saattaisihan sen joku omistushaluinen, kieroutunut yksilö siksikin tulkita. Ja hymy on herkässä, ja yleensä tykkään katsoa juttukumppania silmiin. Mihin sitten pitäsi, haaroväliinkö?

      Hyvännäköinen vastakkainen sukupolven edustaja saa hyvälle tuulelle. En minä silti häntä aio kampittaa lähimpään siivouskomeroon ja kiskoa housuja kinttuun. Enkä muuten halua kertoa puolisolleni että 'tänään näin niiiiin ihanan näköisen miehen että maha meni kuralle'. Koska kuitenkin se oma kulta on kaikkein ihanin ja paras ja minulle sopivin. Eli ei mitään alemmuuskomplekseja järjestetä kellekään turhalla retostamisella.

      Tämä nettihän on vain virtuaaliyhteisö. Jos minun siippa saa kicksejä siitä että höpöttää täällä niin naisten kuin miestenkin kanssa, niin siittä vaan. Virnuilee se kaksnaamasia juttuja töissäänkin. Siihen hänen verbaalisen lahjakkuuteensa minä alun perin ihastuinkin.

      Me tiedetään, että ollaan toisilleen ne tärkeimmät. Entä sitten, jos halutaan olla iloisia ja seurallisia ihmisiä muidenkin keskuudessa?

      Ykstotisen, silmälaput päässä kulkevan jurottajan kanssa tulisin h u l l u k s i.

      Tilannekomiikka on parasta komiikkaa ja jos sen joku haluaa tulkita flirtiksi, oma on ongelmansa. Me ei olla yksinkertasia, muttei myöskään kaksinaamasia, pelkästään kaksmielisiä.

      Jaa niin mutta juu, kyllä se mun mies minua ihailee ja haluaa kiitettävän usein, kuten minäkin häntä. Mutta olemme kyllä toisillemme ihan tavallisia ihmisiä, ei mitään jalustalla seisovia jumalattaria tai jumalia. Eikö ne jutut kuulu sinne äs äm -piireihin... Sairas mustasukkaisuutesi kertoo vain omasta epävarmuudestasi ja kieroutuneisuudestasi.

      Ja anteeksi jos/kun loukkasin, ei ollut tarkoitus.

    • tiina101

      Tuossahan se tuli jo kerrottua, että jos tosiaan kuvittelee jonkun ihmisen kuuluvan vain itselleen niin suhde on jo heti alusta asti tuomittu epäonnistumaan. Ei siinä tosiaan mitään pahaa ole jos chattailee, juttelee tai flirttailee vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sehän on elämän suola. Et voi omistaa tai sitoa toista itseesi koskaan 100%. Kun annat vähän vapautta niin saat silloin myös itse paljon enemmän.

      • Tuju

        Lueskelin näitä viestejä ja huomasin, että flirtti käsitteenä on aika paljon laajentunut ihmisten mielissä. Flirttiä on aiemmin ollut katse, eleet ja pieni kosketus sekä sanallinen flirtti. Nyt keskusteluissa on mukana chat, jota ei pidetä pahana. Mutta miettikääpä, kuinka monen kohdalla menee chatissä pidemmälle kuin kasvotusten tavattaessa? Kuinka monella tulee chattäiltyä saman ihmisen kanssa pidempään? Ja lopulta tavattua...ja mitä sitten tapahtuukaan... = )))


    • anni8383

      kyllä vaan, olen kanssasi samaa mieltä. eli ei flirttiä eikä muitakaan moisia turhanpäiväsiä keskusteluja jne.. samoin kaksimieliset tekstiviestit pois..

    • tsiisös.

      Kuvittelee ettei mies katselekaan muita naisia. Elää autuaan tietämättöminä, kun mies käy ostamassa maksullista seksiä ja runkkaa tietokoneen ääressä vaimon poissaollessa.

      Mies, joka väittää ettei vilkaisekaan kun "omaa jumalatartaan" on pahimman luokan valehtelija.

      Siinähän vaihdat miehesi johonkin tarpeeksi taitavaan koijariin joka saa sinut uskomaan, ettei muut naiset kiinnosta.

    • HAJOO PAHVI

      kato peiliin puta.

    • solidaarisia!

      Jos kukaan ei flirttaisi varatuille, eikä varsinkaan antaisi heille, niin miehet oppisivat etteivät voi elää naisia hyväksi käyttäen. Opetetaan ne siat tavoille! Naiset, ei ajatella omaa sen hetkistä mielitekoa vaan ajatellaan pidemmälle, koko ihmiskunnan ja naisväestön parasta!

    • Mr.

      Vaihda miestä jos siltä tuntuu, mutta tuolla jumalatar-asenteella jätät kyllä oikeat miehet saavuttamatta.

      Parisuhteen tulee olla haaste, ei toisen elämän rajoittamista. Kypsä suhde jossa vetovoima osataan säilyttää molemmin puolin pysyy itsestään koossa, huolimatta ulkopuolisista kontakteista.

      Suosittelen myös miettimään tätä: Miksiköhän miehesi käyttäytyy tuolla lailla? Aina ei kannata etsiä syitä liian kaukaa. Jos haluat miehesi näkevän sinut jumalattarena, kasva sellaiseksi.

    • Billy Rosewood

      ...ja tule tänne, mulla ois täällä sängynlämmittäjän paikka vapaana. Lupaan, että palvon vain sinua!

    • Sääki

      Kuka muka ei sitä tee? Alatalon sanioin: "pienet linnutkis sitä tekee". Säääkin sitä teet et vaan huomaa hirttä omassa silmässäsi kun toista katsot. ok. Jumalattren minäkin itselleni halusin kunnes tajusin ettei semmoisaia voi olla olemassakaan. Eiks muutten loppu soinnut riimaa

    • Sissu 2

      Flirtti on epävarman ihmisen tapa toimia ja hakea itselleen hyväksyntää!
      Erityisen kamalaa on jos parisuhteessa tahoillaan elävät työkaverit pitävät silmäpeliä ja flirttaavat jos kyseessä on vielä alainen esimiessuhde, se on moraalisesti väärin.

    • mievain33nhki

      Hmmm... Olet aika lapsellinen ja ehdoton.
      Ei asiat ole noin mustavalkoisia.
      Jokaisella silti oma elämä ja persoonallisuus.
      Se täytyy vaan oppia.

    • ei edes maksa mitään

      Jos ei edes vieras kiinnosta miten sitten oma puolisokaan..Pientä pilkettä vaan silmäkulmiin (olen jo liki 70v ja vieläkin kiinnostaa vastakkainen sukupuoli!!!)

    • sar....

      kun silimä välttää ollaan toesen selässä hyppimässä,vae on lehmän sarvi sohassu on taenna joku muu sarvi sohassu,nyt akka rekkeen ja lähettää kahtommaa kenen sarvi seon sohassu..

    • vesqu

      Taitaa olla mun muija kaittanu tän aiheen tänne. :D

    • mee muualle

      Miehenäsi laittaisin sinut kiertoon miettimään mitä haluat. Jos et moista kestä niin vanhene yksin.

    • hannuli77

      asiaa... mua ainaki v...tuttaa tollanen käytös...
      se on kans ns. pettämistä:/
      ja siin tulee olo ett toinen ettii uutta...

    • jääräpää

      Kannattaa jättää se mies. Teet sille palveluksen, kun olet noin suppea. Sun kanssa seurustelusta ei tule mitään. Miehes on ihan normaali. Minä teen naisena noita kaikkia, lukuunottamatta tuota chattailyä. En tietenkään ihan avoimesti miehen ollessa paikalla, mutta hän on siitä silti tietoinen. Eikä aikomuksenani ole todellakaan pettää miestäni tms. mutta tuollainen piristää elämää.

    • liikaa vaadittu

      Olen kanssasi samaa mieltä. Minun miehelläni on myös tapana flirttailla ja se ärsyttää minua suunnattomasti. Itse kokeilin myös flirttailua sen yhden ainoa kerran vuosia sitten ja sen jälkeen mieheni muistuttaa kännnissä ollessaan minkälainen huora olen. Sain maksaa kovat oppirahat siitä. Hänen flirttailunsa on sitten sallittua mielestään.

    • Ainesta....

      Kaikenkaikkiaan tuntuu, että parempi, kun vaaan elelet yksiksesi. Kun tuo suhde loppuu älä ryhdy enää seuraavaan.
      Jos ihan vakavasti puhutaan ei tuohon kysymääsi löydy vastatausta täältä. Kaikki riippuu teidän välisistä kemioista ja siitä missä hengessä tuo kaikki tapahtuu. Flirtti tiettyyn rajaan saakka on ihan tervettä, itse en ainakaan voisi kuvitella lopettavani naisten katselua, enkä ole sitä kumppaniltanikaan kieltänyt.
      Tuohon chattailyyn en sit otakaan enewmpää kantaa. Sekin riippuu siitä kuinka aktiivisesti ja missä hengessä sitä käydään.
      SELVITTÄKÄÄ VÄLINNE TÄMÄ ON VÄÄRÄ PAIKKA!

    • tuon kontrollointisi kanssa. Tuo ei voi myöskään olla jättämisen syy, vaan kyseessä on joku oma ongelmasi, minkä käännät miehen syyksi. Hyvä selitys voisi olla, että haluat toisen miehen ja syytät miestä nyt haluistasi ja jätät hänet sillä perusteella.

      • muuten piillä pieni totuuden siemen...


    • markar1

      Niin ei semmoista naista olekkaan joka koko elämän pitää miehensä katseet , ajatukset vain itsessään-
      Itse voin sanoa 33v kokemuksella yhdessä asumisesta että meillä on ollut flirttiä ja kaikkea sitä mitä sinun mielestä ei saisi olla mutta silti me edelleen ollaan yhdessä.. no joskus on hetkittäin ollut vaikeetakin.
      Kukaan ei pysty kontrolloimaan noin kuin haluaisit toista joten unohda... mutta kun opettelet itse flirtin niin voit sillä pelata ja huomaat että partnerin aika meneekin siihen että vahtii sinua.... näin meillä ja nyt kun ollaan ulkomailla niin korostuu............

    • näinonnnnn

      no ootpa epävarma itsestäs. itseäni ei ainkaan haittaa jos mies flirttaa muiden kaa. kannattaa harkita miten saisit tota huonoa itsetuntoas kohotettua.

    • Mies22vkl

      Tämä on ehdottomasti niitä asioita, joita en hyväksy enkä tuomitse. Eli parempi vain flirttailla, mutta tehdä se salassa kumppanilta. Eli kun toinen ei tiedä niin ei toista satuta. Aika viattomasta asiasta kuitenkin kyse.

    • Anonyymi

      Hyvä sinua. Nainen on toiselle naiselle susi näin se vain on. Ja tuollaiset miehet paskiaisia. Nimi.merk. kokenut saman

    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa jos flirttailu tehdään toisen kustannuksella esim. flirttaillaan vieressä toisille jättämällä se oma puoliso täysin huomiotta niin se kertoo vain siitä ettei sillä flirttailijalla ole tunteita puolisoaan kohtaan, käyttäytyy tarkoituksella kuin p*rsläpi ja se sammuttaa täysin kaikki omatkin tunteet. Todennäköisesti tuollaiset tekevätkin niin vain päästäkseen eroon toisesta osapuolestaan.

    • Anonyymi

      Böö, sano päätön!

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe