ipod touch, pelien yms lataus appstoresta?

apuvaa :)

Pystyykö käyttämään ilman luottokorttia? Kun pyytää kortin tietoja. Sen mukaan visa elektron käy mutta ei kuitenkaan hyväksy sitä, vaikka kaikki tiedot ovat varmasti oikein... ? Pystyykö tähän laitteeseen lataamaan muualta pelejä?

14

2035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesku_orig

      pankista. Sampo toimii hands down, OP:kin kai, Nordea ehkä. Verkkopankkiominaisuus tulee olla kytkettynänsä.

    • näin...

      Mene sinne listaan missä näkyy kaikki ilmaiset pelit sitten valitse joku ilmainen peli ja paina "gat app" sitten siihen tulee tunnus ja salasana ja luo uusi tunnus. Klikkaa sitä "luo uusi tunnus" ja täytä kaikki tarvittava sitten kun sinne tulee ne maksu hommat missä on kaiken maailman luottokortti kuvia ja siellä pääsä lukee "none" klikkaa siihen niin sun ei täydy antaa luottokorttisi tietoja :)

    • Ööö...

      Eli onko App storessa ladattavana myös ilmaisia pelejä?

      • Potimies

        On ja paljon, demoina jotkut kuitenkin mutta on täysversioitakin.
        Ja hyviä tarjouksiakin on välilla Dead Space 80 senttiä, ei paha.

        Omat kysymykset:
        1. maksaako muka luottokortin tietojen laittaminen, eli periiko pankki jotain tarkistusmaksuja?
        Poistin nimittäin omat tiedot itunesista ja tarkoitus olisi aina napsutella tiedot uudestaan ostojen yhteydessä, mutta jos se maksaa niin.

        2. Onko tuolla itunes app storessa mahdollista laittaa ostokset ososkoriin ja maksaa kerralla, ärsyttävää yksitellen ostaa/maksaa.


    • 1stMacFinn

      Mene Applen tukisivuille ja hakusanaksi iTunes Store ilman luottokorttia, saat ajantasaiset ohjeet.

      Luottokortin tietojen laittaminen ei maksa mitään mutta Visa Electronille taitaa tulla testimaksu joka palautetaan.

      Mitä hyötyä siitä tietojen poistosta on? Mun kortin numero on ollut iTunes Storessa vuodesta 2004.

      Ostoskoria ei ole, ostos tapahtuu kertaklikkauksella eli sillä samalla, jolla se vietäisiin ostoskoriin. Sitä maksutapahtumaa et näe/huomaa. Ja kuitti tulee aikanaan useasta kerralla, jos ostat ne kerralla.

      • Potimies

        No hyvä jos ei mee lisämaksuja tuosta ainakaan.

        Niin siis sen takia tuossa poistin ne tiedot kun jokapuolella nuita tietomurtoja on ollut niin varalta kokeilin poistaa, kaippa ne silti on tuolla ainakin hyvin salattuna.


    • Kokonaan ilmaista

      Sain jo paljon vastauksia tästä keskustelusta, mutta haluaisin vielä tietää, että jos apple storessa on ilmaisia juttuja niin tarvitseeko niihin ollenkaan pankkikorttia, että ne ei maksa OLLENKAAN?

      • Potimies

        Ei tartte luottokorttia, ilmaiset saa ilmaiseksi.


      • 1stMacFinn

        "Mene Applen tukisivuille ja hakusanaksi iTunes Store ilman luottokorttia, saat ajantasaiset ohjeet."


    • One Direction <33

      Mist löysit pelisivun ,oon ettiny kaua..?:OO

      • Taskustudio

    • ++

      Hei,

      Jos luot uuden tunnuksen laitteen käytönoton yhteydessä niin tili vaatii sulta jonkinäköistä maksutyyppiä. Jos sulla ei löydy luottokorttia minkä voi tiliin liittää niin voit marssia lähimpään HumacPeopleen ja ostaa lahjakortin.

      Voit myös vaihtoehtoisesti kirjautua ulos vanhan tunnuksesi, avata app store ja ladata jotain ilmaista sisältöä. Tämän jälkeen rupeat tekemään uuden tilin ja kuin taikaiskusta voit nyt laittaa maksuehdoksi "Ei mitään"

      Toivottavasti vinkit auttavat!

      • 1stMacFinn

        Mutta kun mun vanhassa tilissäni on myös toi Ei mitään-vaihtoehto, miksi mun pitäis sitä varten luoda uusi?


      • Taskustudio

        Ei siinä mitää taikaiskuja tarvita kn sen voi valita ihan heti maksuvaihtoehdoista että ei ole mitään korttia.
        Kikkailut on turhaa siis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe