Harjoitus tekee mestarin

Aivan varmasti tekee ja siksi kannattaisi jättää Wikipedia rauhaan.

Nimittäin jos aloituksen tekstistä on noin 98% suoraan lainattua ja siihen sitten ympätty muutama kömpelö omakehu mukaan, niin lopputulos on kaikkea muuta kuin vakuuttava ja älykäs.


http://www.youtube.com/watch?v=w3TwejiXRCI



"Annat itsestäsi paremman kuvan kun uskallat epäonnistua ja sen jälkeen yrittää uudestaan"



MarttyyriMallari-TTt

28

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Märttyyri kokee asemansa uhatuksi. Vieläpä naisen taholta. Ehheheee....

      • kirjoitukset eivät tee mitään vaikutusta allekirjoittaneeseen.


        "Tunnistan plagioijat"


        MarttyyriMallari-TTt


      • .....
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoitukset eivät tee mitään vaikutusta allekirjoittaneeseen.


        "Tunnistan plagioijat"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kateutesi paistaa tänne 457 km:n päähänkin.


      • ..... kirjoitti:

        Kateutesi paistaa tänne 457 km:n päähänkin.

        taidan olla vaivaantunut.


        "Kukaan ei ole kateellinen kenellekään"


        MarttyyriMallari-TTt


      • .....
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        taidan olla vaivaantunut.


        "Kukaan ei ole kateellinen kenellekään"


        MarttyyriMallari-TTt

        olisin erittäin vaivautunut, jos olisin näppäimistöltäni tullut tuollaisen aloituksen eetteriin päästäneeksi. Hävettäisi suorastaan. Miksi ihmeessä moinen aloitus, jos ei kateudesta? Tekisit jotain älykästä... oon tätä sulta ehkä viis kertaa pyytänyt, koska se antaisi meille kaikille niin paljon enemmän kuin tämä tällainen tai kaikki nikkipelleilyt. Olisit mies....


      • Michiko_
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        taidan olla vaivaantunut.


        "Kukaan ei ole kateellinen kenellekään"


        MarttyyriMallari-TTt

        Minä myös. Kateus on täysin turha tunne.

        Muuten, jos ilmoittaa lähdeviitteet, kyseessä ei ole plagiointi.

        http://www.plagiarismi.fi/plagioinnin maaritelmia/


    • cookos

      epäonnistunut monta kertaa, kun 99,9% on omasta päästä kyhättyä. Mut toisaalta on hyvä oppia joskus epäonnistumaankin.

      • en sanoisi, että olisit epäonnistunut. Pikemminkin päinvastoin.


        "Rehellisyys palkitaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en sanoisi, että olisit epäonnistunut. Pikemminkin päinvastoin.


        "Rehellisyys palkitaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        se välillä on, mutta ihan rehellistä, kyllä nii. Rehellistä savolaista renkutusta :D


    • hmh?

      Wikipediasta vois sanoa sen verran, että matsaa oikein hyvin yleistiedon hakuun monissakin aiheissa, mutta sitten jos, hmh, oikeasti "tiedosta" puhutaan, ei aina paras valinta.

      Onks tällä palstalla muuten ihmisillä joitakin "asemiakin"?;D Ei kai kukaan voi olla niin säälittävä, että oikeasti ajattelisi siten?;D (Viitaten ton yhden kirjoittajan juttuun tässä ketjussa, että MarttyyriMallari kokee _"asemansa"_ uhatuksi, joskaan en tiedä, että olisiko asia miten paljon sitten niin.)

      Kaikkien _älyn_ kukkien pitää antaa kukkia.;( "Asemista" vakavissaan lässyttäville tutti ja menolippu (EI meno-paluuta) lastentarhaan.:D

      Ps. Kiitos youtubesta.

      • ....

        Älä sinäkään erehdy luulemaan kaikkia pistenimmarilla kirjoittavia samaksi henkilöksi ;)

        Voisit myös osoittaa kritiikkisi suoraan sille kirjoittajalle, jota kritisoit.


      • .....
        .... kirjoitti:

        Älä sinäkään erehdy luulemaan kaikkia pistenimmarilla kirjoittavia samaksi henkilöksi ;)

        Voisit myös osoittaa kritiikkisi suoraan sille kirjoittajalle, jota kritisoit.

        Siis kuka sä oot? Ootko ihan joku tunnettu? Mä oon tuo ..... tuolla ylempänä. Otitko sinä jotenkin itseesi?


      • näköjään huomiomme kiinnittyy samoihin henkilöihin samoista syistä.


        "Idea tähän kirjoitukseen tuli tosin sinulta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        ..... kirjoitti:

        Siis kuka sä oot? Ootko ihan joku tunnettu? Mä oon tuo ..... tuolla ylempänä. Otitko sinä jotenkin itseesi?

        Ja otin itseeni liittyen aiempaan keskusteluun, jossa kehoitin antamaan kaikkien kukkien kukkia.


      • .....
        ... kirjoitti:

        Ja otin itseeni liittyen aiempaan keskusteluun, jossa kehoitin antamaan kaikkien kukkien kukkia.

        en nyt tiedä, mitähän keskustelua tarkoitat, mutta se ei liene tärkeää. Siis ajattelit, että e-W (jota me ei siis tunnisteta, en minä ainakaan) olisi osoittanut kritiikkinsä jotenkin sinulle, ..., vaikka tarkoitti sen aktuaalisesti minulle. Joo, ymmärrän pienen tuohtumuksesi. Sellaista se on, täällä anonyymissä nettimaailmassa. Mutta kyllä rekkautuminen on...


      • hmh?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        näköjään huomiomme kiinnittyy samoihin henkilöihin samoista syistä.


        "Idea tähän kirjoitukseen tuli tosin sinulta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Miksi viittailet "ex-wastaajaan"? Mistä ideasi kirjoitukseesi on tullut? Tarkennatko?


      • hmh?
        .... kirjoitti:

        Älä sinäkään erehdy luulemaan kaikkia pistenimmarilla kirjoittavia samaksi henkilöksi ;)

        Voisit myös osoittaa kritiikkisi suoraan sille kirjoittajalle, jota kritisoit.

        Mistäs sinä sitten puhut?:)


      • ...
        hmh? kirjoitti:

        Mistäs sinä sitten puhut?:)

        Etkö ymmärrä lukemaasi?


    • metsäporowaara

      tälläsen tärkiän tieron notta, Maailman vanhin lehmä Iso-Bertha (1945–1993) eli 48-vuotiaaksi ja synnytti 39 vasikkaa.

    • ..että sukkahousuja ovat käyttäneet ja kayttävät myös miehet. :-)))

      Mulla juoksee silmä, ei ollut korjausohjeita...Pahus!

    • Wiki on hyvä paikka etsiä tietoa ja jos lainaa tekstejä sieltä, mitä sitten.

      Ei se sinulta pois ole.

      • mutta on viisasta mainita tietolähteensä.


        "Älä lainaa ilman lupaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Michiko_

      Toiset ihmiset ovat omaperäisiä ajattelijoita ja luovia kirjoittajia. Toiset taas kaivelevat päänsisäistä kirjastoaan ja huomaavat: "Hetkinen, eräs toinen ihminen on jo ilmaissut tämän asian kirjoituksissaan ja muotoillut sen paremmin kuin minä osaisin! Taidanpa lainata hänen sanojaan!"

      Joku (myytikki?) kysyi, eikö minua häiritse nolata itseäni tekemällä aloituksia. Vastasin, että saattaa olla terveellistä nolata itsensä tasaisin väliajoin, ainakaan ei pääse ylpistymään liikaa.

      • voit tietysti lainailla muiden tekstejä niin paljon kuin haluat, mutta muista mainita niiden alkuperä.


        "Kunnia sille kenelle se kuuluu"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sininen_sitruuna

      ... ajatteleppas asiaa siltä kantilta, että kun sen Wikipedian kerran jaksaa avata, kopsata ja lukeakin vielä sitä tietoa mitä siellä on... Siitä saattaa jäädä jopa muistiinkin jotain, minkä taas ei pitäisi olla paha asia. :)

      Kaikki me epäonnistutaan joskus. Minä ehkä enemmän, toiset vähemmän. :)

      • en kritisoinut Wikipedian käyttämistä tietolähteenä :)


        "Ei kuulu omia toisten kirjoittamia tekstejä..."


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en kritisoinut Wikipedian käyttämistä tietolähteenä :)


        "Ei kuulu omia toisten kirjoittamia tekstejä..."


        MarttyyriMallari-TTt

        ...et niin, mutta tulihan se lähde siitä aloituksesta selväksi. :) Yleensähän lähteen voisi mainita.

        Ei jaksa viilata pilkkua, käytän mielummin sen kaiken vähäisen energian mitä tällä hetkellä löytyy, siihen että yritän olla kiltti.

        Toisten ajatukset voivat olla kuin omiamme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      725
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      40
      647
    Aihe