Keltainen Pörssi -indeksi

Tutkija

(palstamillejä) kertoo, että noin 6-15 -vuotiaista Audeista, Bemuista, Mersuista ja Volvoista on markkinoilla hirmuinen ylitarjonta, jota tuontiautot ovat kärjistäneet. Edessä on jyrkkä hintojen lasku.

6

2032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jope

mutta hakekaa toki lisää .Moni saksasta haettu peli on kohta halvempi kuin mikä sen omakustannus noutohinta on ollu tänäsyksynä.Elikkä nyt kun vähän odottelee niin viim.keväällä suomessa on auto halvempi kun mitä se nyt tulis minimissään maksamaan ku lähtis ite hakee.Kaikille hakemaan lähteville vielä terv.Kattokaa nyt tarkkaa et tuotte sitte hyvän,mulle ei nimittäin mittaririviritykset mee läpi !

• Teiden hunni

"Kattokaa nyt tarkkaa et tuotte sitte hyvän,mulle ei nimittäin mittaririviritykset mee läpi "

Katotaanko meneekö? ;)

• Eddie

Joo, keväällä löytyi yleensä 1-2 semmoista Bemua mitä olin hakemassa. Nyt löytyi 5.

Kyllä mä luulen että hyväkuntoiset käy kaupaksi, hinnat varmaan alenee järjelliselle tasolle.
      Vanhoja Suomivolvoja ja Saabbeja varmaan saa kohta ilmaseksi :D

• joo

Alkaa kohta olla vaikea saada omia pois noista tuontiautoista.

Mut Suomiautosta ei saa kohta mitään,kuka hullu ostaa vaikka jonkun BMW 518 tai MB 200D jotka ei kulje mihinkään ja joissa ei ole mitään muita varusteita kun suolan raiskaama kori.

• omia pois
        joo kirjoitti:

Alkaa kohta olla vaikea saada omia pois noista tuontiautoista.

Mut Suomiautosta ei saa kohta mitään,kuka hullu ostaa vaikka jonkun BMW 518 tai MB 200D jotka ei kulje mihinkään ja joissa ei ole mitään muita varusteita kun suolan raiskaama kori.

Pahuksen vaikea on ollut saada omia pois edes noista kymmenestä omistuksessani olleista suomiautosta. Kun nyt tarkemmin muistelen, niin kaikki on menneet reilusti halvemmalla myydessä kuin ostaessa.

• hihhih
        omia pois kirjoitti:

Pahuksen vaikea on ollut saada omia pois edes noista kymmenestä omistuksessani olleista suomiautosta. Kun nyt tarkemmin muistelen, niin kaikki on menneet reilusti halvemmalla myydessä kuin ostaessa.

AIVAN OIKEIN!!! Vain pöljät luulee autoilla rikastuvansa, edesautatte kyllä sitä autokauppiaan rikastumista kun ostatte kaupasta mutta itse häviätte aina. Loppukäyttäjä ei rikastu koskaan, ainoastaan se joka välittää niitä eteenpäin rikastuu. Eihän niitä kukaan ammatikseen tappiolla myy paitsi tietysti yksityinen yrkkaaja joka luulee olevansa autokauppias kun osasi ostaa normaalilla hinnalla.

Sellainen joka diilaa autoja esim saksasta, ostaa niitä ison erän eikä valita naarmuista ym pikkujutuista. Se ostaa niitä erän halvalla ja myy kalliimmalla eteenpäin. Tätä ei tavallinen autonkäyttäjä tee. Se vaan ajaa ja mumisee kun on niin kallista ja sitten ne saatanan tuontiautotkin tulee ja laskee auton arvoa. No se auton arvo laskee aina niinkauan kuin autoja valmistetaan, oli tuontiautoja tai ei, sitäpaitsi kaikki muut paitsi jo nyttemmin käytöstä poistuneet petrol-Horizontalibatit ja 99-saabit sekä jotkin calibrat ja avosaabkulkunevot joissa ei ole kattoa(Voitteko kuvitella? Ei kovaa kattoa) voidaan luokitella ei-tuontiautoiksi, muut ovat takuuvarmaa horstin tai hirohiton tekelettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe