Eikä sekään vielä riitä,tarvitsen myös autonkuljettajaa.
Kun mies kuolee,jää melkoinen tyhjyys ihan käytännön asioissa!
Varmaan miesleski kokee saman,kun puuttuu kodin hengetär,ruuanlaittaja ja seura!Olen tympääntynyt yksin olemiseen----ensimmäisenä hankin koiran.Sitä saan helliä,ja se toivottaa minut iloisesti tervetulleeksi kotiin.
Pusujakin siltä saa naaman täydeltä ja tulee ulkoiltuakin enemmän.
Terveiseni kaikille yksinäisille,eletään aktiivisesti,ettei syrjäydytä
Tarvitsen talonmiestä...
7
894
Vastaukset
Tarvitsetko talonmiestä, vai tarvitsetko taloon miestä?
Talonmiehistä ainakin pääkaupunkiseudulla on aikamoinen pula ja aika useat ovat jo varattujakin ja työikäisiäkin he ovat vielä.
Ikäerostahan me tosin olemme sopineet, että se ei haittaa, jos osapuolet ovat tyytyväisiä.
Vapaita miehiä saattaisi löytyäkkin asumaan taloosi ja hellimään Sinua ja saamaan tietysti hellyyttäsi.- Hertta2008
vapaita miehiä 70 on aika harvassa.Se ei kuitenkaan estä haaveilemasta,että löytyisi ihminen jonka kanssa voisi viettää loppuelämänsä .
Tietysti olen ajatellut ostaa osakkeen palvelutalostakin,siellä olisi varmaan "ukkoa ja akkaa"joita jututtaa ja elämänkohtaloita kuulla.
Taidan olla niin seurallinen,ja pitää ihmisistä,etten viihdy yksin.Kuitenkin kotini on niin viehättävä,vaikkakin turhan suuri nyt kun olen yksin (105 neliöä)rivitalossamme.
Hauskasti kuiten oivalsit talonmiestäkö vai taloon miestä:)
Enpä ollut itsellenikään tarkentanut sitä. Hertta2008 kirjoitti:
vapaita miehiä 70 on aika harvassa.Se ei kuitenkaan estä haaveilemasta,että löytyisi ihminen jonka kanssa voisi viettää loppuelämänsä .
Tietysti olen ajatellut ostaa osakkeen palvelutalostakin,siellä olisi varmaan "ukkoa ja akkaa"joita jututtaa ja elämänkohtaloita kuulla.
Taidan olla niin seurallinen,ja pitää ihmisistä,etten viihdy yksin.Kuitenkin kotini on niin viehättävä,vaikkakin turhan suuri nyt kun olen yksin (105 neliöä)rivitalossamme.
Enpä ollut itsellenikään tarkentanut sitä.Mitähän täällä on tapahtunut?
- Hertta 2008
Jopel kirjoitti:
Mitähän täällä on tapahtunut?
Huomenta vaan.
On uusi raikas aamu,ja portaat on lakaistu puhtaiksi roskista!
Siinä kyllä meni pari asiallistakin kommenttia(sääli) mutta "törkyturvat"saivat luudasta.
Ei täällä sen kummempaa,tänään ulos pitkälle lenkille ihailemaan puhtaan valkeaa maisemaa. - Vieras mies
Hertta2008 kirjoitti:
Enpä ollut itsellenikään tarkentanut sitä.Siis en ihmettele , että roskia puhaltelee kun näkyy olevan tilaa tuulien puhallellakin.
Täällä jotkut kyttäilevät mistä löytää avoimia ovia ja hyökkäävät heti tilaisuuden tullen.
Suosittelen pientä varovaisuutta. - arvostan
Vieras mies kirjoitti:
Siis en ihmettele , että roskia puhaltelee kun näkyy olevan tilaa tuulien puhallellakin.
Täällä jotkut kyttäilevät mistä löytää avoimia ovia ja hyökkäävät heti tilaisuuden tullen.
Suosittelen pientä varovaisuutta.varoitustasi,se on ihan paikallaan:)
- kolaaja
moi
katos paashan ny semmoitet et määt ulos vaa vaik happihyppyleil,elä jiä tupaan pöllyytymään . ja nyyhän on noit halpoi lentoi eteleen jotes eikus sin vaa virkistymmään terkuin mie kolaaja
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738