Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rahti USA-Suomi

aapo991

Onko kellään suositella kulj.firmaa, mikä hakisi auton pihasta (Tucson) ja kuljettaisi sen satamaan ja hoitaisi laivauksen?

16

10110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki.

      huolintaliikkeet. Kannattaa sitten vaatia se kuljetettavaksi kontissa koko matkan

    • on.
    • Lincoln Arska

      Minun viimeisin tuli Los Angelesissa siten että
      hinaus firma kuljetti auton www.cfrline.com josta
      www.halmari.com (ilkka halmari)hoiti laivauksen ja www.merikontti.com(teppo hänninen)Hämeenlinna
      hoiti kontin purun,tullaukset,luovutukset.
      Kesti 8 viikkoa 2 päivää tuosta rantaan viennistä.rahti maksaa 2000usd,voi maksaa myös
      Suomessa kun tavara saapuu.
      101% näillä eväillä onnistut!!! lue kuitenkin
      www.overdrive.fi kuinka kauan autot maatuneet
      satamassa...6kk:kin jollain,tupla laskutuksia ym

      • Jenkki rekanveturi

        Millaisen auton toit , minua kiinnostais tuollainen vähän kookkaampi auto siis Rekan veturi aito usa peli mutta tuo tuonti puoli on mietityttänyt siis kustannukset / kuka huolehtis sen puolestani kuin itsellä ei ole siihen mahdollisuutta .


      • tällaista saittia
        Jenkki rekanveturi kirjoitti:

        Millaisen auton toit , minua kiinnostais tuollainen vähän kookkaampi auto siis Rekan veturi aito usa peli mutta tuo tuonti puoli on mietityttänyt siis kustannukset / kuka huolehtis sen puolestani kuin itsellä ei ole siihen mahdollisuutta .

        www.usvaaputkeen.com. Siellä on suomalainen Ricky Ruuhkakivi joka ajaa Jenkeissä rekkaa työkseen. On kommentoinut muutamia kertoja tälläkin saitilla. Tietää todennäköisesti aika paljon amerikasta ja rekoista. Minä ainakin kysäseisin häneltä, tuskin tykkää kyttyrää.


      • Jenkki rekanveturi
        tällaista saittia kirjoitti:

        www.usvaaputkeen.com. Siellä on suomalainen Ricky Ruuhkakivi joka ajaa Jenkeissä rekkaa työkseen. On kommentoinut muutamia kertoja tälläkin saitilla. Tietää todennäköisesti aika paljon amerikasta ja rekoista. Minä ainakin kysäseisin häneltä, tuskin tykkää kyttyrää.

        Pistin sähköpostia hänelle mutta ei ole vastannut, liekkö mennyt posti hänelle perille. Olen jonkin aikaa seurannut hänen ( heidän) sivujaan jossa kertoo missä mennään ja milloin jne.Samoin olen lukenut linkkejä / kirjoituksia jossa hän on kommentoinut / vastannut mm. tälläkin. Elikkäs tiedän henkilön ja samaa minäkin hänestä ajatelin kuin mitä sinä hänestä kerroit.


      • Lincoln Arska
        Jenkki rekanveturi kirjoitti:

        Millaisen auton toit , minua kiinnostais tuollainen vähän kookkaampi auto siis Rekan veturi aito usa peli mutta tuo tuonti puoli on mietityttänyt siis kustannukset / kuka huolehtis sen puolestani kuin itsellä ei ole siihen mahdollisuutta .

        En itse tuonut kuin 6 metrisen 40 jalkaisessa
        kontissa.Alkaisin prosessin tsekkaamalla mitä
        rekan rahti atkantin yli on.
        www.halmari.com [email protected] (ilkka halmari)Houston Texas
        www.raysautomotive.net [email protected]
        (rami sahanen) South Carolina


      • aapo 66

        Tilasin täältä Halmarilta kuljetuksen ja kaikki hoitui ainakin tähän asti hienosti.-kiitokset avusta!


      • Linkku Arska
        aapo 66 kirjoitti:

        Tilasin täältä Halmarilta kuljetuksen ja kaikki hoitui ainakin tähän asti hienosti.-kiitokset avusta!

        Hienoa,Halmarilla homma pelittää.Konttiliikenne
        Suomeen yleensä hoitunut Hämeenlinnaan,mutta
        kokonaisen rekan nouto lie sitten Helsingistä,
        jonne se Saksan kautta tullee.


      • nyt se
        Linkku Arska kirjoitti:

        Hienoa,Halmarilla homma pelittää.Konttiliikenne
        Suomeen yleensä hoitunut Hämeenlinnaan,mutta
        kokonaisen rekan nouto lie sitten Helsingistä,
        jonne se Saksan kautta tullee.

        se rekka aloittajalle?


      • vierailia
        aapo 66 kirjoitti:

        Tilasin täältä Halmarilta kuljetuksen ja kaikki hoitui ainakin tähän asti hienosti.-kiitokset avusta!

        paljoko tuli maksamaan veturin tuonti?? itse olen suunitellut myös veturin tuomista.


    • Clas

      RAHTI USA-sta - Suomeen hoitaa Auto Export USA, katso
      autoexportusa.com

      • jghfgsrfdgzd

        RAMI SAHANEN tuntuu olevan ylimielinen kaveri. Ei meinaa vastailla / ilmoitella sähköpostiin, vaikka tavara on hällä laanillaan ja olis tietty kiva tietää milloin se meinaa sen Suomeen lähetellä.


      • LoviisanMulkku
        jghfgsrfdgzd kirjoitti:

        RAMI SAHANEN tuntuu olevan ylimielinen kaveri. Ei meinaa vastailla / ilmoitella sähköpostiin, vaikka tavara on hällä laanillaan ja olis tietty kiva tietää milloin se meinaa sen Suomeen lähetellä.

        Juuri samanlaista pilluilua on muidenkin välittäjien kanssa.
        Sähköposteihin vastataan, jos jaksetaan ja siihen mitää kysyit et välttämättä kuitenkaan saa vastausta.

        Aikataulut ovat usein täysin perseestä ja tavarasi saattavat seistä USA:n päässä kuukausia ennen niiden saamista konttiin, vaikka toisin luvataan.

        "Meillä on aina viikottaiset lähetykset" mainostaa eräskin rahtifirma, mutta todellisuudessa 2 kuukauttakin saattaa mennä niin että heilahtaa ja romut makaavat yhä varastossa.

        Soittoihin ei vastata ja sähköpostiin ei välttämättä tule vastausta. Voi toki olla, että kavereilla on töitä ja kiirettä, mutta jos suomalaisella harrastajalla on tonneittain rahaa kiinni koskaan näkemättömien tyyppien varastolla Atlantin toisella puolella, niin olisihan kivaa ja kohtuullista(kin), jos edes lupaukset toimitusajoista joko pitäisivät tai sitten jos (kun) viivytyksiä tulee, niistä kerrottaisiin asiakkaalle Suomeen.

        Itse olen käyttänyt aikoinaan useampaankin noista suomalaisista rahdintoimittajista, mutta sittemmin käynyt ostamassa autot itse ja toimittanut ne satamaan/konttiin/Suomeen omakätisesti.

        Paikkaansa pitämättömät lupaukset lupausten perään, viestien vastaamatta jättäminen ja jatkuva aikataulujen kuseminen kyllä ajoivat ainakin meikäläisen tukevasti käyttämään DHL:n ja FedExin -kalliita - mutta nopeita ja luotettavia palveluita aina osia ostaesssani.
        On näet selvää säästöä, kun vehkeet eivät ehdi ruostua kuukausia pihalla siksi, että peltiosasi makaavat USA:n päässä varastossa liikkumatta mihinkään.

        Mainospuheet ovat mainospuheita mutta kyllä tuo aikamoista touhua välillä on.
        Sitten on vielä Suomen päässä toimivia "toimittajia", jotka tosiasiassa kotoaan tilaavat romut näiden samojen rahtifirmojen kautta Suomeen ja sitten maksat vielä rojaltit jollekin suomiveivarille. Ja rahtausaika on edelleen yhtä pitkä - ja kun kysyt, missä kamasi ovat, et tietenkään saa vastausta. Koska tämä "välikäsi" Suomessa firmoineen on itse asiassa tavallinen Visa-kortin haltija, jolle maksat käytännössä et-mistään.

        Suomalaiselle ostajalle TÄRKEÄÄ ON SE, ETTÄ LUPAUKSET JOKO PIDETÄÄN TAI ETTÄ VIIVYTYKSISTÄ ILMOITETAAN - edes kysyttäessä. Jos näin ei toimita, suomalainen lähtee muualle.

        Näin minä tein. Harmillista, koska sinänsä merirahti on halpa ja isojenkin tavaramäärien toimittamiseen hyvä keino......


    • Aapo991

      No nyt on rekka tullut perille. Pikkuisen kesti mutta kyllä kannatti. Kustannuksia tuli suunniteltua enemmän kun kävin paikan päällä ja se oli niin korkea että ei mahtunut konttiin. Rahaa paloi reilut 4500 euroa kun kaikki ynnää yhteen. .

    • Pettynyt asiakas

      Ramin Raysautomotivesta sen verran ettei omalla kohdallani toiminut mikään. Ei vastaa puhelimeen, viesteihin jne.. Olin ostanut auton ja myyjä möi sen sitten eteenpäin kun ei saanut asiaa hoidettua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe