Tanssi kaveria etsin

GIMMA-94

Löytyiskö Mansen seudulta rytmitajuista tanssikaveria alan bileisiin???

Oon tosi nätti ja diggaan rockabillyä suurella sydämmelläni.

23

2149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.twist

      No minusta saisit hyvä Tanssiparin,tatskoi 6kpl ja kuuluun parhaimmistoon tässä tanssin alalla,ollaan varmaan nähty bileissä,voin antaa puh.num ja s-postin..050-3266396 ja [email protected] auto ihan ok.mies ja asun Tampereella..otas yhteyttä,jos kiinostaa twistin tanssipari...Rytmitajua löytyy

      • Rock_n_roll_Lady

        kuvitellaan (huom. vain kuvitellaan) et toi gimma94 olis oikeesti olemassa ja haluis juuri mr. twistin seuraa.. Hei haloo, tyttöhän olis 14- tai 15vuotias, selkeesti sakkolihaa vielä ja ainoat bileet missä visti ois sen voinu nähdä, ois ollu mehukestit leikkimajassa :D
        On se "kummallista", et "Suomen parhaan tanssijan" pitää netistä seuraa vongata :D :D
        Kiitos mr. twist, tuot elämääni naurua joka päivä :D


      • mr.twist
        Rock_n_roll_Lady kirjoitti:

        kuvitellaan (huom. vain kuvitellaan) et toi gimma94 olis oikeesti olemassa ja haluis juuri mr. twistin seuraa.. Hei haloo, tyttöhän olis 14- tai 15vuotias, selkeesti sakkolihaa vielä ja ainoat bileet missä visti ois sen voinu nähdä, ois ollu mehukestit leikkimajassa :D
        On se "kummallista", et "Suomen parhaan tanssijan" pitää netistä seuraa vongata :D :D
        Kiitos mr. twist, tuot elämääni naurua joka päivä :D

        Hyvä,että tulet iloiseksi,kun näät minut,tänään Tampere-talolle?


    • mr.twist

      Komea mies,jolla 6kpl tatskaa ja suurella sydämmellä diggaa Rockabillyä,löytyy monen monta vinyyliä cd dvd niin laulan ja tanssin,taidan paritanssin,voit vaikka meilata soittaa tai txt,puh.050-3266396..

    • mr.twist

      Viesti oli poistettu,eli vastaa mun luuriin nääs?Niin jos tulet tänään Elvis Show Tampere-Talolle niin ilmoitas?puh.050-3266396..saat sitten minusta tanssi kaverin?jos se sopii?

    • mr.twist

      Niin saisit tosi loistavan Tanssi kaverin,jos haluat?Annan sinulle osotteeni OPISKELIJANKATU 14 D 43 TAMPERE HERVANTA 2 KERROS,ON TILAA TANSSIA MUSAN SOIDESSAKIN KOTONA,LEVYJÄKIN LÖYTYY YLI 1000KPL..SAAT PUH.NUM MYÖS NÄÄS NYSSE TULEE MYÖS HERVANTAAN 23 NUMERO..PUH.050-3266396

    • mr.twist

      Edelleen toistan ja korostan taitojani tanssimisessa,niin paritanssin omaan kanssa taidokkaasti,niin jos rohkenet tulla rokkaan kimpassa tai kylään,niin mailaa tai soita txt tai ilmoita,missä bileissä käyt?Treen mr.twist..iloista kevättä [email protected] ja puh.050-3266396..

    • kjäh häh häh

      Upskeikkaa

    • Mr.Rockabilly

      No,jos kelpuutat twistn joka on kanssa erittäin hyvä tanssija ja asuu Tampereella,taitaa pari tanssin,olen ihan kivan näköinen ja 6kpl tatuoitu..paljon levyjä olen kanssa suurella sydämmellä kuuntelen Rockabillyä,voin antaa vaikka puh. num...050-3266396..ja olen menossa vammalaan torstaina jo..txt tai soita..

    • -94!

      Joko on tanssi kaveri löytynyt?

    • Mr.Rockabilly

      Niin.joku muu kirjoittaa sontaa mun nimimerkillä se oo rekisteröiny joku muu idioott,Marko ei kirjoita sillä nimimerkillä,minä olen Pesun Kestävä Romantikko ja joka Taitaa rytmin paritanssin ja omaa Rockabilly musiikin suurella Tunteella,niin on tatuoitu ihan kivan näköinen tanssi esitys netissä,koti on Tampereella ja asunto 56,5 neliöö nuorekas Mies,asunto sisustettu alan tyyliin,kuten pukeutuminen,paljon Lévyjä DVD.EITÄ..niin ota yhteyttä,jos [email protected]

    • Mr.Rockabilly

      Niin Elvis 1.8.2010 synttäreitä juhlin Hyvän Makuisella Alkoholilla niin omaan saman rytmitajun,olen nuorekas tatuoitu 6kpl kunnoitan hemmottelen neitoja,ex.ät kuvan kauniita ja asun Hervanta,niin en hae muuta,kun joko ystävätär tai Paritanssiin kumppania?omaan,myös sen taidon,joskus oli Netissä Y-Tupe tanssiesitys,toki olen ollut vähän hölmö,kun kirjoittaa joku muu mun nimimerkeillä,ne on Hölmöjä,katsos kaiken Annan suuresta Sydämmestäni ja Tunteella Läskärit Liikkuu,Rockabillyn Tahtiin monet,monet tunnit,olen siinä Suomen Parhaimmistoo..niin jos haluat vaikka tulla kuunteleen LEVYJÄ TAI KAHVITTELEEN?Lähetä S-POSTIA [email protected] Ellei Kiinosta Niin Toivotan Hyvää Uuttavuotta 2010..T.Marko

      • Mr.Rockabilly

        Lisäys Neitoset Edelliseen olen 150 Senttimetriä pitkä ja Painan vain 140 Kilo Grammaa arvon neidit Ottaakaa yhteyttä !
        Tanssin Kuin Hylje forever Forssa T.Marko


    • Mr.Rockabilly

      1437 levyä ja erittäin taitava tanssija olen,eli jos kumminkin haluat poiketa kylään ja rokkailla vaikkaa minun unelma-asunnossa,niin annan osotteen,Marko kujamäki...Opiskelijankatu 14 D 43 Tampere Hervanta 2 kerroos ovessa lukee kujamäki asunto sistettu alan tyyliin paritanssijaa haen ja ystävää tulen Neitosten Kanssa hyvin toimeen..mieti?
      T.MARKO

      • Gimma-95

        Paljonko on painoo?


      • Mr.Rockabilly
        Gimma-95 kirjoitti:

        Paljonko on painoo?

        Arvon Kohteliaasti 140 Kilo grammaa.
        Urheilen Lenkkeilen Paljon levyjä kuuntelen, Kiinnostaako Huumori tanssi tajuinen Levyjä Kuunteleva Hyväkroppainen? Olen Herrasmies, Äitin opetti Asioita Paljonkin. Siitä Naiset arvostaa Marko a.
        Pidän eriotkiiasta Myös profiili AlastonSuomi.
        T.MARKO


      • Judge Rebb
        Mr.Rockabilly kirjoitti:

        Arvon Kohteliaasti 140 Kilo grammaa.
        Urheilen Lenkkeilen Paljon levyjä kuuntelen, Kiinnostaako Huumori tanssi tajuinen Levyjä Kuunteleva Hyväkroppainen? Olen Herrasmies, Äitin opetti Asioita Paljonkin. Siitä Naiset arvostaa Marko a.
        Pidän eriotkiiasta Myös profiili AlastonSuomi.
        T.MARKO

        Olet siis hyväkroppainen ja painat vaatimattomat 140 kg. Samalla logiikalla olet mielestäsi "herrasmies" ja samaan hengenvetoon ilmoitat olevasi alastonsuomi-yhteisön jäsen. Ei siinä mitään, olethan myös tunnetusti huumorintajuinen ja tanssitaitoinen, siis omasta mielestäsi. Tuo "Äitin opetti Asioita Paljonkin" panee miettimään.


      • repeli erkki
        Judge Rebb kirjoitti:

        Olet siis hyväkroppainen ja painat vaatimattomat 140 kg. Samalla logiikalla olet mielestäsi "herrasmies" ja samaan hengenvetoon ilmoitat olevasi alastonsuomi-yhteisön jäsen. Ei siinä mitään, olethan myös tunnetusti huumorintajuinen ja tanssitaitoinen, siis omasta mielestäsi. Tuo "Äitin opetti Asioita Paljonkin" panee miettimään.

        Jos painat 140, sinun pitäisi olla 260 cm pitkä että olet normaalipainoinen. Veikkaan että olet karmea läskimooses


      • Rock_n_roll_Lady 2
        Mr.Rockabilly kirjoitti:

        Arvon Kohteliaasti 140 Kilo grammaa.
        Urheilen Lenkkeilen Paljon levyjä kuuntelen, Kiinnostaako Huumori tanssi tajuinen Levyjä Kuunteleva Hyväkroppainen? Olen Herrasmies, Äitin opetti Asioita Paljonkin. Siitä Naiset arvostaa Marko a.
        Pidän eriotkiiasta Myös profiili AlastonSuomi.
        T.MARKO

        Mutta haluaako niitä nakukuviasi kukaan täysijärkinen edes nähdä, aaarrrggg. Kohta lentää laatta.
        On se käsittämätöntä kun keski-ikäinen äijä hinkuu täällä ala-ikäisten seksiseuraa vuodesta toiseen, eikä ylläpito tee asialle mitään.


    • marko <3

      marko oot mun idoli

    • rockabilly50

      haetaan seuraa 15 vuotiaista!

    • Mr.TwistRockabilly

      Nääs Joku Kirjottaa Nimimerkki Marko Ei Suvaitse Varmaan Vorssan Kesselit HML Pässit Kuollut Kylä. Näär Kerron Risteily Ulkomaat Teretulemas Tallin Tallin Viktor Taxi Käyntikortti 15 w. Ostin Tuliaiset Kristallijoutsen Alkoholit Tupakat FRS. Mr Fiftari Markolla on Facebook Yli 1500 Kaunotar Tytärtä Tyttöystävää. Pässit FRS HML Jää Ilman TWIST PAras Parketit Haltuun Ja KÖPÖT.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe