saamattomat/vässykät

nuoret miehet!

Mikä kumma siinä on, ettei tommoset alta 25-vuotiaat jätkät juurikaan uskalla tehdä aloitteita eli ehdottaa treffejä, tehdä aloitetta lähempään fyysiseen kontaktiin tai tulla juttusille vaik kadulla/bussipysäkillä tm., jos näkeevät kiinnostavan tytön. Monesti ite yritän tulla tommosissa tilanteissa noita ujoja jätkiä vähän vastaan, vaik itekin oon ujohko, mut jätän helposti ne omaan arvoonsa, jos jätkästä ei löydykään riittävästi rohkeutta aloitteen tekemiseen. Kyllä nyt jätkässä täytyy sen verran munaa olla, et näkee vaivaa mun hurmaamiseen! Eikä nyt sitten syynä voi olla ulkonäölliset syytkään, koska kuulema mun ulkonäössä ei oo yhtikäs mitään vikaa, päinvastoin. Ei maha mitään, et tykkään pukeutua vähän omintakeisemmin kuin tusina muu tyttö, et en sit tiiä onko se miehistä hyvä vai huono juttu.. Luonteeltanikin oon kuulema loistotyyppi, semmonen rempsee, lepposa ja "aito"=) Tai sitten jostain syystä vedän vaan puoleeni vääränlaisia miehiä ja mun kohtalonani on olla tämmönen yksinäinen susi.. Exäkään ei uskaltanu edes seurustelun aikana tehä juurikaan aloitteita seksiin, niin jo on kumma! Missähän ne kaikki rohkeet ja aloitekykyiset miehet oikein luuraa, kysyn vaan?! Turhauttavaa, kun melkein aina ite joutuu olee se aktiivisempi osapuoli!

37

3312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että nuoret

muijat on todella vässyköitä? Ihme pähkäilyä ja panttaamista. Jos naista kiinnostaa niin kuinka vaikeaa se on näyttää se? Ei kaikkea aina kanneta tässä elämässä nenän eteen kultaisella tarjottimella. Luulisi suomalaisten nuorten naistenkin jo oppineen tämän.

Ei ole mihinkään kiveen kirjoitettu se, että miehen kuuluisi jotenkin "jahdata" naista, tai että sellainen mies joka tuntee arvonsa eikä jahtaa, että sellainen olisi automaattisesti HOMO ja KUSIPÄÄ vässykkä. Ottakaas naiset se aloite käsiinne. Jos olette passiivisia niin voitte olla varma että pelimies tulee ja nusasee. Vaikka sitähän te taidatte tahtoakin.

• Asiaa!

Tässä on vuosisadan vastaus!

Onnitteluni, asiaa joka sana!! Olen täysin samaa mieltä.

• kiitoksia...
        Asiaa! kirjoitti:

Tässä on vuosisadan vastaus!

Onnitteluni, asiaa joka sana!! Olen täysin samaa mieltä.

Voin ymmärtää että olet samaa mieltä. Ei tämä nyt ihan vuosisadan vastaus ollut, mutta meitä on paljon jotka näemme tilanteen. Tilanne on mikä on. Hyvät miehet menevät hukkaan. Olemme samaa mieltä.

• provo on

kirjoituksesi.

• aloittaja

Mut toi mun aloitus viesti on oikeasti mun kokemuksistani. Ja mua ei sitten niihin vässyköihin muijiin voi luokitella, koska oon ite ihan ahkeraan ehdottanu treffejä ja näyttäny avoimesti kiinnostukseni. Ykskin niin symppiksen olonen tyyppi, johon tutustuin yllätys yllätys suomi24:n treffien kautta, ei vielä vuoden meseilyn jälkeenkään uskaltanu tavata mua ja itsekin myönsi sen, joten poistin lopulta tympääntyneenä jätkän kaikki yhteystiedot. Vähän liikaa tullu viime aikoina vastaavanlaisia tapauksia vastaan, joten ei kai auta muu kuin syyttää paskaa tsäkää!

• Jeesh :D
        aloittaja kirjoitti:

Mut toi mun aloitus viesti on oikeasti mun kokemuksistani. Ja mua ei sitten niihin vässyköihin muijiin voi luokitella, koska oon ite ihan ahkeraan ehdottanu treffejä ja näyttäny avoimesti kiinnostukseni. Ykskin niin symppiksen olonen tyyppi, johon tutustuin yllätys yllätys suomi24:n treffien kautta, ei vielä vuoden meseilyn jälkeenkään uskaltanu tavata mua ja itsekin myönsi sen, joten poistin lopulta tympääntyneenä jätkän kaikki yhteystiedot. Vähän liikaa tullu viime aikoina vastaavanlaisia tapauksia vastaan, joten ei kai auta muu kuin syyttää paskaa tsäkää!

Et ole tavannut minua. Se olisi viikko viestittelyä ja sitten tapaaminen. Mitäs hukkaatte aikaanne niiden vässyköiden kanssa.

• M23,5

kun ei siitä tule kuitenkaan mitään?

• M23,5

"Mikä kumma siinä on, ettei tommoset alta 25-vuotiaat jätkät juurikaan uskalla tehdä aloitteita eli ehdottaa treffejä, tehdä aloitetta lähempään fyysiseen kontaktiin tai tulla juttusille vaik kadulla/bussipysäkillä tm., jos näkeevät kiinnostavan tytön."

- Viimeeksi ehdotin treffejä niin ei kuulunu enää mitään. Viikon odottelin ja sit laitoin vittuiluviestin menemään. Tule sinä tänne PK-seudulle juttelemaan kun kaikki naiset on varattuja ja vetää kuonoon jos edes vilkaisee. Hyvät lähtökohdat. Itse olen jo puolittain luovuttanut, koska ei tästä tule mitään.

• piparminttukahavi
        M23,5 kirjoitti:

"Mikä kumma siinä on, ettei tommoset alta 25-vuotiaat jätkät juurikaan uskalla tehdä aloitteita eli ehdottaa treffejä, tehdä aloitetta lähempään fyysiseen kontaktiin tai tulla juttusille vaik kadulla/bussipysäkillä tm., jos näkeevät kiinnostavan tytön."

- Viimeeksi ehdotin treffejä niin ei kuulunu enää mitään. Viikon odottelin ja sit laitoin vittuiluviestin menemään. Tule sinä tänne PK-seudulle juttelemaan kun kaikki naiset on varattuja ja vetää kuonoon jos edes vilkaisee. Hyvät lähtökohdat. Itse olen jo puolittain luovuttanut, koska ei tästä tule mitään.

"Viikon odottelin ja sit laitoin vittuiluviestin menemään" Oletko ikinä ajatellut käyttäytymisesi olevan käyntikorttisi. Nuorena rakennettu käyntikortti pysyy pitkälti läpi elämän ja sitä on, jos ei mahdoton, niin ainakin vaikea myöhemmin muuttaa. Sillä taas ei ole mitään väliä toilailetko livessä vai netissä, sillä kaikki jäljet jäävät kuitenkin sinun käyntikorttiisi. Sitten pillitetään myöhemmin kun kukaan ei huoli vaikka oon niin kunnollinen.
        HERÄÄ pahvi, yksikään itseään kunnioittava, kunnollinen ihminen, ei lähetä vittuiluviestiä kenellekkään. Tollainen käytös osoittaa vain kypsymättömyyttä jonka hyväksyisin 16 kesäiselle hormonihyrrälle, mutta en nuorelle aikuiselle!

• M23,5
        piparminttukahavi kirjoitti:

"Viikon odottelin ja sit laitoin vittuiluviestin menemään" Oletko ikinä ajatellut käyttäytymisesi olevan käyntikorttisi. Nuorena rakennettu käyntikortti pysyy pitkälti läpi elämän ja sitä on, jos ei mahdoton, niin ainakin vaikea myöhemmin muuttaa. Sillä taas ei ole mitään väliä toilailetko livessä vai netissä, sillä kaikki jäljet jäävät kuitenkin sinun käyntikorttiisi. Sitten pillitetään myöhemmin kun kukaan ei huoli vaikka oon niin kunnollinen.
        HERÄÄ pahvi, yksikään itseään kunnioittava, kunnollinen ihminen, ei lähetä vittuiluviestiä kenellekkään. Tollainen käytös osoittaa vain kypsymättömyyttä jonka hyväksyisin 16 kesäiselle hormonihyrrälle, mutta en nuorelle aikuiselle!

niin onko sillä oikeasti enää väliä?

• väliä ja aina on toivoa
        M23,5 kirjoitti:

niin onko sillä oikeasti enää väliä?

Olet vielä kovin nuori ja sinulla on aikaa muuttaa tapojasi. Sitten kun olet 65v äkänen paappa, joka katkeranan ahdistelee ja solvailee nuoria naisia on ehkä myöhäistä.
        Kohteliaisuus ja käytös on asioita joista ihminen muistetaan. Ja tässäkin pätee laiki "hyvä kello kauas kantaa, paha kahta kauemmaks".
        Ei syy käyttäytyä huonosti jos toinenkin käyttäytyy. Huono käytös johtuu itsetunnon puutteesta ja rajallisesta kyvystä ajatella asioita.

• M23,5
        väliä ja aina on toivoa kirjoitti:

Olet vielä kovin nuori ja sinulla on aikaa muuttaa tapojasi. Sitten kun olet 65v äkänen paappa, joka katkeranan ahdistelee ja solvailee nuoria naisia on ehkä myöhäistä.
        Kohteliaisuus ja käytös on asioita joista ihminen muistetaan. Ja tässäkin pätee laiki "hyvä kello kauas kantaa, paha kahta kauemmaks".
        Ei syy käyttäytyä huonosti jos toinenkin käyttäytyy. Huono käytös johtuu itsetunnon puutteesta ja rajallisesta kyvystä ajatella asioita.

kun aina tulee lokaa niskaan. Teki miten vain. Oli millainen vain. => Paskaa niskaan.

• ei kaunista
        M23,5 kirjoitti:

kun aina tulee lokaa niskaan. Teki miten vain. Oli millainen vain. => Paskaa niskaan.

Voin lohduttaa, että nuoresta iästäsi johtuen et ole vielä edes saanut kunnolla lokaa niskaan. Parasta totutella ajatukseen, jossa maailma on kova ja julma paikka. Ikä kovettaa se on varma, mutta mikään ei anna oikeutta olla ilkeä.

• M23,5
        ei kaunista kirjoitti:

Voin lohduttaa, että nuoresta iästäsi johtuen et ole vielä edes saanut kunnolla lokaa niskaan. Parasta totutella ajatukseen, jossa maailma on kova ja julma paikka. Ikä kovettaa se on varma, mutta mikään ei anna oikeutta olla ilkeä.

ettet uskokaan ja lisää tulee teki miten vaan. Ja aion katkeroitua.

• ollu se kaveri
        M23,5 kirjoitti:

ettet uskokaan ja lisää tulee teki miten vaan. Ja aion katkeroitua.

joka viinapäissään pökitti kissaansa?

• M23,5
        ollu se kaveri kirjoitti:

joka viinapäissään pökitti kissaansa?

sama heppu, mutta kissaa vaan ruokin ja silitän. Eli hoidan normaalisti. Mä en ole niin sairas, että eläimet kiinnostaisi. Ihme jengiä täällä. PArempi erakoitua kun ihmiset ovat näin sairaita, huh huh!

• ThinkingWhileDrinking

Hehee... Naiset itse ovat saaneet tämän aikaan. Nyt on miesväestö alkanu jakautua kahteen osaan. Toisen muodostavat pelimiehet, jotka lentää kukasta kukkaan ja varmasti näyttävät kiinnostuksen naista kohtaan (liian hyviä ollakseen totta). Toinen taas koostuu niistä miehistä, jotka eivät yksinkertaisesti enää jaksa, tai eivät edes koskaan halunneet, juosta naisten perässä (kunnolliset mutta nössöt miehet).

Miksi alkaa kilpailemaan klovnin kanssa, joka on erikoistunut viihdyttämiseen. En edes osaa hyvin jöngloorata, joten jätän suosiolla pellenä olemisen pelimiehille, jotka hyppivät vaikka päällään saadakseen naisen sänkyyn. Naisten olisi korkea aika oppia itse tekemään aloitteet ja tunnistamaan ne henkilöt, joita nainen haluaa. Jos haluat, että pelimies tulee ja nussasee, niin fine, mutta turha tulla sitten uikuttamaan, jos mies vaihtaa apajaa.

Ja voi voi... tuhlasitko mieheen aikaa? Tervetuloa miesten maailmaan, sillä miehet joutuvat kokemaan saman niin monen naisen kanssa...

Ja jos saan vielä kysyä, niin miten tulet "vastaan"? Älä vain sano, että vilkaiset heitä kun he eivät huomaa...

• vakavasti puhuen

Tuntuu siltä että etenkin alle 25 ikäluokassa nämä "pelimiehet" ovat asettaneet aivan uudet standardit sille showlle mikä täytyy järjestää saadakseen naisen 1. kiinnostumaan, 2. pysymään kiinnostuneena.

Ihan sama kuin lähtisi ammattilaista vastaan nyrkeilyotteluun katsottuaan kaksi matsia televisiosta, se on hulluutta!

Eniten kuitenkin nakertaa se ettei omana itsenään tunnu näiden laatuvaatimusten keskellä kelpaavan: ensimmäisenä pelimiesoppaat nimittäin käskevät olemaan hauska ja ulospäinsuuntautunut - mutta mitä jos olet introvertti joka tykkää kuunnella ja lukea himassa?
        Etenkin kun vielä lehdissä ja ynnä muualla toitotetaan kuinka miehen pitäisi olla vauhdikas ja jännittävä, trendikäs ja tahdikas sekä hyvä seuramies. Ei siihen kerhoon ole normaalilla jätkällä mitään asiaa. Ei yhtään mitään.

Yrittää toki voi mutta moniko viitsii tosissaan naputella hakemuksen vaikka NASA:lle jos vastauksena tulee vain hiljaisuutta tai pahimmassa tapauksessa "hah, painu jätkä vittuu!" ja oikeastaan hakisin mieluummin jopa astronautiksi koska NASA vastaa varmasti nuoria naisia kohteliaammin kieltävästi.

Tästäkään huolimatta en kirjoita NASA:lle yhtään mitään koska se olisi turhaa vaivannäköä - kuten naisten iskeminenkin näillä taidoilla ja meriiteillä. Onpahan yksi säälittävä nörttirunkkari vähemmän kyttäämässä ja ahdistelemassa, luulisi sen olevan vain hyvä juttu.

• Sen sanoi.

"Miksi alkaa kilpailemaan klovnin kanssa, joka on erikoistunut viihdyttämiseen. "

Hyvin lähellä totuutta monen miehen kohdalla, jolla näyttää olevan kadehdittava parisuhde. Siis näyttää olevan.

Itse luopuisin liian paljosta, jos alkaisin klovniksi p-palkalla.

• jätkä alta 25

on teilläkin vittu varaa katsoo peiliin miten ne lähestymiset torjutte. Paljon kiinnostaa enää kuunnella nauramista ja vittuilua, joten ajattelin että jatkossa naiset tekevät aloitteensa itse jos ovat kiinnostuneita.

• eienääala

Juuri näin!. Alkuperäinenkin kirjoittaja odattaa selvästi aloittaja TIETYNLAISILTA mieheltä. Turha tässä enää aloitteita tehdä kun torjumisia tulee peräjälkeen.

• ei riitä..

Että naiset räpsyttelee ripsiään ja miehet tekevät aina sen aloitteen. Kiitos tasa-arvon.

• Mua kyllä vähän ihmetyttää et mikä tää juttu "miks ette miehet ikinä tee mitää aloitetta?" oikein on. Tuntuu et 95% naisista ajattelee näin niin miksi silloin ei voi itse tehdä jotain selvää (ei hymyilyä ja ripsien räpyttämistä ja lantion keikuttamista kävellessä) jos kerta haluaa tutustua x mieheen?
      Voi olla että monikaan mies ei pakosti ole susta kovinkaan kiinnostunut, mutta voisi kiinnostua jos huomaisi sun selvästi olevan kiinnostunut hänestä. Se vain sattuu menemään niin, että jos en ole x naisesta kiinnostunut, mutta tämä nainen osoittaa kiinnostuksensa muhun niin mua voi myös alkaa kiinnostamaan tämä nainen.

Ette te voi aina ajatellaa, että jokainen mies tulisi valkoisen ratsun kanssa kukkakimppu kädessä teidän ovelle odottamaan kun te vain olette hymyilleet söpösti sille miehelle.

Toisekseen, mua ei vittuakaan kiinnosta alkaa "hurmaamaan" ketään naista. Jos en tälläisenä omana itsenäni kiinnosta niin antaa olla. Osaan jutella ja käyttäytyä kunnolla, mutta mitään rakkaus oodeja en rupea naisille lausumaan olkoon sitten millainen missi tahansa. Voi olla, että juuri tän takia kauhean moni nainen ei musta ole kiinnostunut, koska te haluatte sitä prinsessa kohtelua ja jännitystä ja fantasiaa täynnä olevaa elämää. Sori rikkoo se kupla, mutta life sucks eikä mitkää rakkausromaanien lukemiset ja niitten haaveilut tätä mihinkään muuta. Täällä ollaan tasavertaisina ihmisinä ja odotan naiselta kaikkea samaa mitä olen itsekin valmis tekemään. Eikä mitään "sun kuuluu koska olet mies" tyyppistä pelleilyä.

Sitten kun löydän, oikeasti jalat maassa olevan fiksun ja ajattelevan rauhallisen naisen niin voin tehdä sen asian eteen jotain. Toisaalta en mä silloinkaan aloita mitään "hurmaamista", mutta jos tämä nainen on niin fiksu kuin hänen haluan olevan niin hän kyllä ymmärtää ettei mun tarvii alkaa mitään showta ja leikkejä järjestämään, jotta hän ymmärtäisi mun olevan kiinnostunut. Vaan rohkeasti myös itse tekisi asioiden eteen jotain ja ymmärtää että suhteessa on KAKSI ihmistä joiden molempien pitää tehdä 50% asioista sen suhteen etenemisen eteen eikä vain odota mun tekevän kaikkea.

• herra&hidalgo

Ihan samaa mieltä olen tässä. Onhan se aika vanhoillista ajatella, että miehen tulee aina tehdä aloite, maksaa ravintolassa, tarjota drinkkejä, kosia ym. Ainakin minusta toimivassa suhteessa tällaisen pitää olla molemminpuoleista. Sen on saanut huomata vaikka ollessa baarissa selvinpäin: naiset hymyilevät, iskevät silmää ym, mutta kenelläkään ei ole kuitenkaan pokkaa tulla juttelemaan... odotetaan aina, että minä menen. Itse haluaisin välillä nähdä sitä asennetta ja rohkeutta naistenkin suunnalta.

• herra&hidalgo kirjoitti:

Ihan samaa mieltä olen tässä. Onhan se aika vanhoillista ajatella, että miehen tulee aina tehdä aloite, maksaa ravintolassa, tarjota drinkkejä, kosia ym. Ainakin minusta toimivassa suhteessa tällaisen pitää olla molemminpuoleista. Sen on saanut huomata vaikka ollessa baarissa selvinpäin: naiset hymyilevät, iskevät silmää ym, mutta kenelläkään ei ole kuitenkaan pokkaa tulla juttelemaan... odotetaan aina, että minä menen. Itse haluaisin välillä nähdä sitä asennetta ja rohkeutta naistenkin suunnalta.

Tarkoitushan ei ole haukkua suominaisia, mutta huomasin vain tossa vähän aikaa sitten kun kävin baarissa pyörähtämässä ja siellä oli pari aasialaista naista (varmaan vaihto-oppilaita koska puhuivat jonkunlaista suomesa). Niin nämä hetken aikaa katselivat aivan niin kuin normaalisti naiset tekevät baarissa, mutta tulivat lopulta itse juttelemaan mitä ei ole kyllä mulle käynyt ikinä suomalaisten naisten kanssa. :)

Voi olla että kyseessä oli vain poikkeus ja nämä naiset ovat muutenkin luonteeltaan aloitteellisempia, mutta silti jäi vain mietityttämään, että onko näin vain suomessa vai miten muualla maailmassa tapahtuu kun ei oo tullu paljoa tässä matkusteltua. :)

Toistetaan vielä että tarkoitus ei ole taas mollata suominaisia, oli vain erikoinen sattuma. :)

• ulkomailla...
        beefcake kirjoitti:

Tarkoitushan ei ole haukkua suominaisia, mutta huomasin vain tossa vähän aikaa sitten kun kävin baarissa pyörähtämässä ja siellä oli pari aasialaista naista (varmaan vaihto-oppilaita koska puhuivat jonkunlaista suomesa). Niin nämä hetken aikaa katselivat aivan niin kuin normaalisti naiset tekevät baarissa, mutta tulivat lopulta itse juttelemaan mitä ei ole kyllä mulle käynyt ikinä suomalaisten naisten kanssa. :)

Voi olla että kyseessä oli vain poikkeus ja nämä naiset ovat muutenkin luonteeltaan aloitteellisempia, mutta silti jäi vain mietityttämään, että onko näin vain suomessa vai miten muualla maailmassa tapahtuu kun ei oo tullu paljoa tässä matkusteltua. :)

Toistetaan vielä että tarkoitus ei ole taas mollata suominaisia, oli vain erikoinen sattuma. :)

Eipä tarvitse mennä kuin keski-eurooppaan niin naiset muuttuvat aloitteellisemmiksi. En sitten tosiaan tiedä että mistä johtunee...

• kyykyttäjä
        beefcake kirjoitti:

Kulttuurierot selittävät osaksi tuota, että naiset jossain muualla kiinnittävät huomiota vähän eri asioihin kuin täällä Suomessa.

Toisaalta, ulkomaalaista miestä naiset katsovat aina ihan eri silmällä. Muuttuuhan mikä tahansa suomalainenkin nainen ulkomaalaisen miehen edessä nirppanokasta tyrkyksi.

• puoli..

Kaupassa on yrittänyt flirttailla yks nainen jo aika pitkään. Semmoinen minun pituinen, huonosti hoidetut hiukset ja aika könsikäs.

Ei kyllä yhtään inspaa lähestyä tuota naista, olis se ahistavaa jos se yrittäis lähestyä kovemmin :D

• tähän

nyt sitten tuumaisi. Tästä vuodatuksesta tulee ensimmäisenä tunne että kirjoittajalla ei ikävuosien lisäksi tuota elämänkokemusta kovinkaan paljoa ole. Jos kyse ei ole enää niin nuoresta naisesta niin sitten on asiat huonommin.

Eli olet "kuulemma" luonteeltasi loistotyyppi, rempsee, leppoisa ja aito. Mitä ikinä se sitten tarkoittaakin. Tuo avoin vastakkaisen sukupuolen (lähinnä alle 25-v ikäisten) haukkuminen ja solvaaminen ja itsestäsi huokuva asenne "mussa ei o mitään vikaa" kertoo aika paljon.

Kerrohan vielä mitä niin erityistä sinussa on että miehen pitää nähdä vaivaa hurmatakseen sinut? Miksi mies ei voisi kelvata sinulle omana, rehellisenä itsenään?

Meitä on tietty moneen junaan ja monella maulla varustettuna mutta itse (miehenä) kierrän tämän kaltaiset naiset kaukaa. On niitä fiksumpiakin.

• aloittaja

Vai ei elämänkokemusta ole.. Veikkaisinpa, että 22 vuotiaaks huomattavasti enemmän kuin monella muulla ikäiselläni. Mun elämä on kuule ollu yhtä vastoinkäymistä sitten tuttiajoilta eli oon sekä nähny että kokenu paljon myös elämän nurjaa puolta , niin että elämä on kyllä kouluttanu kovalla kädellä. Kaikenlisäks noi kommentit, et oon "loistotyyppi" on muitten, kaverien ja exien, suusta. Pikemminkin pien itteeni yleensä ihan paskana ihmisenä ja itsetunto viistää pohjamutia, mut kaikesta huolimatta yritän kuitenkin pitää lipun korkeella ja olla välittämättä. Välillä on parempia ja huonompia päiviä. Emmä myöskään oo väittäny olevani täydellinen ihminen, tottakai mustakin vikoja löytyy! Ja mitä miehiin tulee, niin pelurit ei vois mua vähempää kiinnostaa! Nimenomaan hakusessa olis just semmonen aito, rehellinen ja järkevä mies, jolta löytys henkistä älyä. Tottakai se olis myös suotavaa, et tää mieskin osoittais ees jollain tavoin kiinnostustaan ja ei olis ihan kaikkein ujoimmasta päästä. Mä nimittäin koen vähän hankalaks rueta yrittää jotain suhdetta semmosten kanssa ja siinä täytyy ittekin heittäytyä aika tyrkyks.

Nyt oikeesti miehet rohkeesti juttusille naisten kanssa ihan vaan niitä näitä juttelemaan, eihän yrittämättä voi mitään voittaakaan! Eikä se nyt niin ylivoimasen vaikeeta voi olla pyytää ees puhelinnumeroo ja ehottaa treffejä vaik tekstarilla. Ja sillon nainen ei oo sun arvonen, jos se rukkaset annettuaan naureskelee tai vittuilee päälle, semmonen on meinaan jo aika lapsellista ja köyhää käytöstä. On niitä helkkari parempiakin naisia olemassa, et ei tommosten takia ny kannata vielä lyödä hanskoja tiskiin.

• herra&hidalgo
        aloittaja kirjoitti:

Vai ei elämänkokemusta ole.. Veikkaisinpa, että 22 vuotiaaks huomattavasti enemmän kuin monella muulla ikäiselläni. Mun elämä on kuule ollu yhtä vastoinkäymistä sitten tuttiajoilta eli oon sekä nähny että kokenu paljon myös elämän nurjaa puolta , niin että elämä on kyllä kouluttanu kovalla kädellä. Kaikenlisäks noi kommentit, et oon "loistotyyppi" on muitten, kaverien ja exien, suusta. Pikemminkin pien itteeni yleensä ihan paskana ihmisenä ja itsetunto viistää pohjamutia, mut kaikesta huolimatta yritän kuitenkin pitää lipun korkeella ja olla välittämättä. Välillä on parempia ja huonompia päiviä. Emmä myöskään oo väittäny olevani täydellinen ihminen, tottakai mustakin vikoja löytyy! Ja mitä miehiin tulee, niin pelurit ei vois mua vähempää kiinnostaa! Nimenomaan hakusessa olis just semmonen aito, rehellinen ja järkevä mies, jolta löytys henkistä älyä. Tottakai se olis myös suotavaa, et tää mieskin osoittais ees jollain tavoin kiinnostustaan ja ei olis ihan kaikkein ujoimmasta päästä. Mä nimittäin koen vähän hankalaks rueta yrittää jotain suhdetta semmosten kanssa ja siinä täytyy ittekin heittäytyä aika tyrkyks.

Nyt oikeesti miehet rohkeesti juttusille naisten kanssa ihan vaan niitä näitä juttelemaan, eihän yrittämättä voi mitään voittaakaan! Eikä se nyt niin ylivoimasen vaikeeta voi olla pyytää ees puhelinnumeroo ja ehottaa treffejä vaik tekstarilla. Ja sillon nainen ei oo sun arvonen, jos se rukkaset annettuaan naureskelee tai vittuilee päälle, semmonen on meinaan jo aika lapsellista ja köyhää käytöstä. On niitä helkkari parempiakin naisia olemassa, et ei tommosten takia ny kannata vielä lyödä hanskoja tiskiin.

mikään ei estä sinuakaan kokeilemasta aloitteen tekemistä. Itsekään ei oikein perusta liian "nööseistä" tytöistä, kun itse kuitenkin olen suht. menevän puoleinen. Itse siis olen yleensä aina se, joka baarissa tai muualla menee juttelemaan kiinnostaville tytöille tai yleensäkin uusille ihmisille. Välillä olisi vaan kiva, että tulisi niitä aloitteita naistenkin puolelta, jos kerran kiinnostusta löytyy... siis jos sitä löytyy ;)

• jos se..

Entäs jos se onkin niin, että ne miehet eivät vaan näe jotain kiinnostavaa ja eivät tee aloitetta siksi? Mitä tuohon eksään tulee niin mitäs sitä aloitteita tekemään, kun suhteessa nainen on yleensä se joka joskus haluaa tai ei halua seksiä. Mies kyllä yleensä tahtoo aina. Minun eksä teki aloitteen aina niin, että sanoi että ei tahdo seksiä ja tuli kiehnäämään syliin, sitten 5min päästä oltiin jo vauhdissa, mahdottoman kiva nainen muuten, panisin jos olis mahdollista hänen puolelta.

• ongelmaasi

Mene baariin ja odota. Ympärilläsi on kohta lauma kaipaamiasi oikeita uroksia. Sitten vain valitsemaan.

Naiset... jos ongelmaa ei ole niin sellainen tehdään :D

• Kyseenalaistaja

"Turhauttavaa, kun melkein aina ite joutuu olee se aktiivisempi osapuoli!"

Syytä tästä naissukupuolta joka on saanut meidät miehet uskomaan että naisia ei kannata lähestyä koska se on väärin.

Koska naiset ovat aina ja iankaikkisesti valinneet kenen kanssa haluavat olla (väärä mies ei saa tulla tekemään aloitteita) niin nyt homma on todentotta mennyt siihen että nainen osoittaa nykyään kiinnostuksensa sitä miestä kohtaan jonka hän haluaa. Paska mäihä jos VAIN aloitteen tekevä mies on "mielenkiintoinen" koska aloitteita tekevät miehistä enää sellaiset jotka ei halua sitoutua tai odota naisesta loppujen lopuksi muuta kuin reikää.

Mä en tätä maailmaa tälläiseksi tehnyt. Olen juuri sellainen mies joka kattelee kivannäköisiä naisia bussipysäkillä. Enkä ole edes alle 25 vuotias. Enpä ole nähnyt tätä "vastaan tulemista" missään muodossa, normaaleja katseita tietenkään ei lasketa - mutta sellainen hymy edes joskus olis jees. Laskeskelen että en kuulu sarjaan "miehet jotka ovat tervetulleita tekemään aloitteita" joten jään sivuun.

Toisaalta sitten kun teen aloitteita joskus ja kiinnostun pystyn kyllä ylittämään hiljaiset ja vaivaantumisen tunteet vaikka vastapuoli voisi olla miellettävissä "kylmäksi". Eipä ole se tepsinyt naisiin tai ei ole tullut naisilta vastinetta kun olen kertonut että olet upea ja just sut haluan. Olkoon se sitten johdonmukaista naisten .... vaginattomuutta.

• Kyseenalaistaja

Hurmaan naisen sitten kun hän osoittaa että hän on sen arvoinen ja antaa minulle positiivista palautetta. Ette te naiset hurmaa minua, miksi minä hurmaisin passiivista neitoa X jonka ainoa avu minua kohtaan on se että hän on suunnilleen yhtä nätti kuin kaikki kanssasisarensa eikä erotu joukosta millään oleellisella tavalla loppujen lopuksi?

Sama voidaan kysyä miehistä tietenkin - eli jos sua kiinnostaa joku jätkä siksi että se on söpö niin nimenomaan sulla on se motiivi - kiinnostus - koittaa tehdä tuttavuutta. Ymmärrätkö? Se on se juttu mikä tekee sut kiinnostavaksi jos on tehdäkseen. Ei se että sä oot viettänyt tunnin meikaten tai sulla on kivat kledjut. Ne on toissijaisia juttuja. Se ensisijainen juttu on se että sä osoitat mielenkiintoa miestä kohtaan - se on sellainen mitä me (tavalliset) miehet ei juuri koskaan saada naisten osalta - ja siksi sillä on nimenomaan arvoa.

Sensijaan naiset tietenkään ei osaa (yleensä) arvostaa saamaansa huomiota - ja siksi naiset (sukupuolena - yleisesti) ei sitä huomiota sitten lopulta saakkaan. Se ei oo miesten puolelta varovaisuutta vaan TURHAUTUMISTA.

• Haaremisti

Satuin istuskelemaan tuolilla tyhjän pöydän vieressä, johon saapui neljä nuorta naista. Siinä sitten ajankulukseni ajauduin juttelemaan niitä näitä parin lähimmän naikkosen kanssa, eivätkä he vaikuttaneet olevan pahoillaan tai vaivaantuneita seurastani. (Tai sitten olen tosi huono eleiden lukija, eli tyypillinen mies;) ) Vastailivat tytöt jopa kysymyksiinikin enemmän kuin yhdellä sanalla.

Reunimmainen tyttö, johon en ollut kiinnittänyt huomiota, sitten yhtäkkiä tulee silmille kiukkuisella äänellä: "Etkö tajua, ettei meitä kiinnosta sinun seura?!" Hetken olin siinä hoomoilasena, kunnes repesin nauruun ja sanoin, että "Onneksi vielä osataan sanoa suoraankin!". Kilistin vielä tämän sitruunannielleen naikkosen kanssa laseja ja toivotin seurueelle hyvät illanjatkot.

Vaikka suora puhe ei aina pahasta olekaan, arvostan kuitenkin enemmän käytöstapoja ja kohteliaisuutta. Nämä kuitenkin tuntuvat olevan häviämässä oleva luonnonvara etenkin nuorten naisten keskuudessa. En siis ihmettele yhtään, miksi nykyään monia miehiä ei kiinnosta lähestyä naista, kun suurella todennäköisyydellä voi odottaa tiskirätin kohtelua. Onneksi hyvätapaisia ja -luonteisia naisiakin vielä löytyy! :)

• ..............................

Yhteiskunta teettää mammanpoikia. Sitä on viimeiset 20-vuotta oikein huudettu kurkku suorana ja ilossa suin, että kuinka se nyt tuo paremman maailman, jossa kaikilla on kivaa. Tätä mallia ajtetaan jo lastentarhoista ja varhaiskasvatuksesta liikkeelle. Naiset itse ovat tätä kulttuuria tuoneet esille ja nyt ne itkevät, kun miehet on nynnyjä ja lässyjä, eivät sytytä jne..Ne jotka vastustavat tätä kulttuuria on eristetty ja leimattu "toisinajattelijoiksi", hankalaksi ihmisksi" tai ovat sitä vanhempaa sukupolvea, jotka elävät vielä vanhan vallan turvin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7968
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3812
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1240
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1033
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      810
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe