IWC

rannekello´

Sain perinnönjaossa itselleni kellon, jonka merkki on IWC International Watch Company Schaffhausen - Automatic. Valkoinen kellotaulu, kuoret varmaan terästä ja kellotaulussa vielä päivyri.
Onkohan minkä arvoinen vehje?

9

5163

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkki tuo

      Arvostettu merkki. Halvimmatkin mallit maksavat uutena useita tuhansia euroja.

      • tiedosta´

        Kiitos - hyvä tietää. Joku jobbari olisi tarjonnut siitä 500, mutta onneksi jokin pisti vähän epäilemään eikä kauppoja tullut.

        Se ero siinä on vanhaan rannekellooni, että IWC tikittää sitten jumalattoman taajaan!


    • asfijfc

      Vaikea sanoa minkä arvoinen kyseinen kello yksilö on, mutta laatumerkki kumminkin. Kalleimmat uudet IWC:t ovat yli 200.000€ arvoisia. Kyllä, luit oikein kahdensadantuhannen euron!

    • Kurt Klaus

      IWC on perinteinen laatu merkki Sweitsistä jo 1800 luvun puolelta.
      Vie kello asian tuntevan kellosepän arviotavaksi ja huollettavaksi ja olet varmasti tyytyväinen itseesi.

    • jepu jee

      Vilkaise kellojen hintoja vaikkapa sivustolta www.laatukellot.fi

      Minulle kelpaisi.

      • linkistä

        On tuota Portofino-perhettä, mutta nämä näyttävät kyllä hieman "karuilta". Esimerkiksi minun kellossani lukee IWC:n alapuolella oleva teksti (International Watch Company Schaffhausen) kauniisti vanhanaikaisella "kaunokirjoituksella". Näissä on vaan mahdottoman pelkistetty Schaffhausen. Samoin viisarit ovat erilaiset, päivyrin ympärillä on hopeareunus ja kellotaulu, kuten jo mainitsin, on ilmeisesti valkoista posliinia.

        En kyllä vaihtaisi tuollaiseen uuteen!


      • Yrjö I

        Mikäs tällainen sivu oikein on kun ei löydy edes Vacheron & Constantin -kelloja?


    • Kellottelen,ehkäpä ilkosillaan

      Kesä tulossa ja kohta niityt täynnä kissankelloja.Unohdan ajan ja vaan kellotan.Suuri hurmuri saapuu illalla.Kyvykäs nousukas herää minussa.On niin kaunis Hän vaaleinne hulmuavine hiuksineen

    • I.W.C

      i.w.c lukee minun taskukellossani. Alhaalla texti. Swiss Made. Viisarit kullan väriset, kuin jousen nuolen kärki. Mahtavan näköinen kello, pysyy todella hyvin ajassa. Kai tämäkin on hyvä kello.?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe